0

عناصر طراحی سایت حرفه ای – لازم است در طراحی سایت به چه مواردی دقت کنید؟

طراحی سایت

یک سازمان بدون وب سایت با مشکلات تجاری زیادی روبرو خواهد شد. چرا که مشتریان و مخاطبان آن ها پیش از خرید ،نیاز به تحقیق و بررسی بر روی خدمات سازمان دارند. اگر شما در اینترنت حضور نداشته باشید ، فروش بالقوه خود را به رقبا از دست خواهید داد. البته تنها حضور در اینترنت نمیتواند تضمین کننده برد در رقابت با رقبا باشد. یک حضور ضعیف و غیر حرفه ای نیز ، سبب واگذاری میدان به رقبا خواهد شد. برای حضور پر رنگ در فضای مجازی لازم به یک طراحی سایت حرفه ای خواهید داشت.

برای شروع لازم است که ابتدا نام دامنه و فضای میزبانی سایت را خریداری کنید. نام دامنه همان چیزی است که مردم شما را در فضای مجازی با آن شناخته و جستجو می کنند . به همین دلیل معمولا همان نام کسب و کار استفاده می شود یا به صورت مخفف نام کسب و کار تعریف می گردد. مرحله بعدی انتخاب ابزار و روش طراحی سایت است که با توجه به نیاز و استفاده شما از وب سایت ممکن است متفاوت باشد. اگر هدف شما کسب در آمد باشد ، برای موفقیت تجاری لازم است که بهترین ها را انتخاب کنید.

برای طراحی سایت حرفه ای لازم است :

از تکنولوژی های به روز استفاده کنید

شاید برای شما عجیب باشد اما تنها با نگاه کردن به وب سایت ها می توان گفت که در چه زمانی طراحی شده اند. وب سایت های قدیمی با تکنولوژی های منسوخ شده ای مانند تکنولوژی فلش طراحی شده اند. امروزه طراحی سایت حرفه ای به مقدار زیادی به تایپوگرافی های ویژه ، استفاده از عکس و فیلم های زیبا وابسته شده است.

بخوانید!  بهینه سازی کلمات کلیدی طراحی سایت

برای وب سایت خود ویدیو مناسب در نظر بگیرید

امروزه کاربران اینترنت از وب سایت هایی استقبال می کنند که به روش های متنوع و نوینی پیام خود را منتقل می کنند. این می تواند یک ویدیو ای از معرفی یک برند باشد یا حتی یک ویدیوی آموزشی صامت که صرفا قصد آموزش به کاربران در اقسا نقاط جهان را دارد.

ویدیو های کوتاه یک راه برای حرفه ای نشان دادن وب سایت هستند که به یکی از موضوعات داغ بین بازاریابان برای دریافت توجه بیشتر مشتریان تبدیل شده اند. البته این را باید خاطر نشان کرد که ویدیو به تنهایی نمی تواند کمکی به بهینه سازی وب سایت کند. بنابراین محتوای متنی در کنار ویدیو برای اهداف سئو ، لازم می باشد.

در طراحی منو دقت کنید

طراحی منو وب سایت یکی از اصلی ترین قسمت هاست که تاثیر مستقیمی در بهبود navigation  وب سایت خواهد داشت. باید تصمیم بگیرید که اصلی ترین فعالیت های شما کدام هستند؟ چه تعداد از آنها در یک دسته جای می گیرند؟ بعد از آن می توانید دسته های اصلی را در منو قرار دهید و از شلوغ و فشرده شدن منو که سبب گمراهی کاربر می شود جلوگیری خواهید کرد.

طراحی واکنشگرا نشانه طراحی سایت حرفه ای است

طراحی سایت واکنش گرا یا طراحی سایت ریسپانسیو سبب می شود که سایت شما برای تمامی دستگاه ها با صفحه نمایش مختلف پاسخگو باشد و به درستی نمایش داده شود. با تمام تاکیدی که بر اهمیت طراحی سایت واکنشگرا می شود ، هنوز هم سایت های بسیاری دیده می شود که واکنشگرا نیستند.

بخوانید!  ۸ ابزار نظارت بر شبکه‌های اجتماعی مناسب برای کسب‌وکار آنلاین شما

صفحه درباره ما

در اینجا تنها طراحی صفحه درباره ما مطرح نیست. اطلاعات موجود در صفحه می بایستی درست و به روز باشد.

در صورتی که قصد یک ارتباط طولانی را با کاربران خود دارید، لازم است که اطلاعات دقیقی از شما داشته و بدانند که چگونه می توانند با شما ارتباط بر قرار کنند. همچنین در صورتی که ارتباطی برقرار شد ، لازم است به موقع پاسخ گو باشید.

در انتخاب عکس ها دقت کنید

این عکس ها هستند که کاربر را ترغیب می کنند . بنابراین در انتخاب کادر عکس ها و اسلایدر ها در سایت و همچنین خود عکس ها دقت کنید! (۱۰ سایت که می توانند برای انتخاب تصاویر وب سایت مفید باشند)

برای نگه داشتن کاربر در سایت بسیار مهم می باشد که بتوانید بر روی او تاثیر بگذارید. بنابراین با طراحی سایت حرفه ای ، پیش از آنکه عواقب یک طراحی نامناسب گریبان گیر سازمان شما شود ، حضور خود را در فضای مجازی پر رنگ کنید.

نوشته عناصر طراحی سایت حرفه ای – لازم است در طراحی سایت به چه مواردی دقت کنید؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.