0

عوامل شکست طراحی سایت

عوامل شکست طراحی سایت ، طراحی سایت هویت کسب و کار در فضای مجازی است که مانند شناسنامه ای فعالیت شرکت و مجموعه ای را نمایش می دهد که هر چه طراحی سایت موفق تر باشد مسیر کسب اعتماد مخاطبان هموار تر خواهد بود که به نتیجه ی آن توسعه ی کسب و کار خواهد بود اما چنان چه طراحی سایت بیانگر خوبی از فعالیت مشاغل نباشد نتیجه ی عکس خواهد داشت شعبه مجازی کسب و کار سقوط خواهد کرد.

در سایر مقالات نکات بسیاری در خصوص موفقیت طراحی سایت گفته شد اما چه عواملی موجب شکست طراحی وب سایت و از دست رفتن هزینه و زمان می شود؟ اصلی مهم در طراحی سایت وجود دارد که تنها چند ثانیه فرصت دارید نظر مثبت کاربر را جذب کند در غیر این صورت کاربر سایت را ترک می کند بنابراین در عین حفظ هدف اصلی طراحی سایت باید بر پایه کاربر پسند بودن طراحی شود و با رعایت برخی نکات ریز از شکست آن جلوگیری شود.

سرور میزبانی ایرانی

 

طراحی سایت

طراحی سایت

چه عواملی موجب شکست طراحی سایت می شود؟

 

  • عدم وجود برنامه ریزی و هدف در طراحی سایت

قبل از شروع پروژه از خود سوال کنید از طراحی سایت تهران چه می خواهید؟ برای انجام این کار چه پلن و برنامه ای در نظر گرفته اید؟ همان طور که می دانید در همه امور برنامه ریزی موجب افزایش بازده و سرعت بخشیدن در کار ها می شود این قانون در مورد طراحی سایت نیز صدق می کند.

 

  • تبلیغات آزار دهنده در طراحی سایت
بخوانید!  باشگاه مشتریان – بهترین برنامه ی پاداش برای مشتریان شما چیست؟

یکی از مهم ترین عواملی که موجب خروج کاربران از طراحی سایت می شود وجود تبلیغات فراوان می باشد. تبلیغات پراکنده در سایت از آزار دهنده ترین عوامل به حساب می آید بنابراین ابتدا آمار بازدید کنندگان دائمی و واقعی خود را ارتقا دهید و مهم تر از آن جایگاه مشخصی برای تبلیغات در نظر بگیرید.

 

  • فقدان صفحه درباره ما در طراحی سایت

صفحه درباره ما بخش مهمی در طراحی سایت است که فعالیت سایت را به طور مشخص بیان می کند علاوه بر این در این صفحه امکان ارائه قدمت کسب و کار خود را دارید. بسیاری از کاربران پس از ورود به سایت برای دریافت توضیحات کاملی از مجموعه به این بخش مراجعه می کنند.

 

  • منوی پیچیده در طراحی سایت

منوی طراحی سایت مهم ترین بخش برای هدایت کاربران به سایر بخش های سایت می باشد به این ترتیب هر چه خلاقیت و پیچیدگی کمتری برای طراحی منوی طراحی سایت داشته باشید دسترسی کاربران را راحت تر می کنید. اغلب کاربران برای یافتن منو به بالا و یا سمت چپ سایت رجوع می کنند.

نوشته عوامل شکست طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.