0

عوامل موثر در بازاریابی محتوا در طراحی سایت

عوامل موثر در بازاریابی محتوا در طراحی سایت سفر مشتری مراحلی را که مشتری در کل چرخه زندگی خود طی می کند نشان می دهد از اولین درک برند شما گرفته تا خرید اول و تبدیل آن به یک طرفدار برند شما می توانید با ایجاد محتوا برای هر مرحله از سفر مشتری ، به نیازهای مشتری خود در طراحی سایت بهتر پاسخ دهید و آنها را در سفر خود همراهی کنید. شما باید خود را در کفش مشتری قرار دهید. شما همیشه باید اهداف نیازها و خواسته های مشتریان خود را در طی فرایند بررسی کنید.

انتظارات آنها در هر مرحله از سفر برآورده شود شما می توانید از دانش به دست آمده برای درک بهتر محصولات خود با محتوای خود به مشتریان خود در طراحی سایت استفاده کنید و در تصمیم گیری در مورد خرید آنها تأثیر بگذارید. از این فرصت استفاده کنید تا مشتری خود تجربه کاربری بهینه را تضمین کنید زیرا اعتماد آنها را جلب خواهید کرد و آنها را از خرید در طراحی سایت متقاعد می کنید. نقشه برداری محتوا در طراحی سایت است.

 

طراحی سایت

 

تقویم سرمقاله در طراحی سایت

اکنون مباحث خود را پیدا کرده اید قالب محتوای خود را تنظیم کرده و کانال های مناسب را پیدا کرده اید. وقت آن است که استراتژی خود را در طراحی سایت عملی کنید. با یک تقویم سرمقاله ، می توانید تمام ایده ها را برای ماه های آینده برنامه ریزی کرده و سپس تولید و انتشار مطالب خود را هماهنگ کنید. تقویم سرمقاله معمولاً شامل تاریخ انتشار نام نویسنده عنوان مقاله جزئیات مربوط به محتوا ، کلمات کلیدی ، اطلاعات مربوط به گروه هدف است.

فراخوانی برای اقدام است تا بتوانید هر محتوا را دقیقاً مطابق با استراتژی خود در طراحی سایت تنظیم کنید. مشتری شما در طول چرخه زندگی خود از طریق کانالهای مختلف با شرکت شما در تماس است. همیشه برای رسیدن به اهداف خود باید محتوای مناسب را در زمان مناسب در مکان مناسب در طراحی سایت تحویل بگیرید. از نگاشت محتوا برای متناسب سازی تولید و تبلیغات مطالب شما با مراحل و نیازهای گروه هدف شما استفاده می شود.

 

نمایش قوام در طراحی سایت

با قوام شما اعتماد و مشتریان جدید به دست می آورید باید محتوای شما سازگار باشد و همه به سبکی خاص نوشته شود تا بتوانید با خوانندگان خود در طراحی سایت رابطه برقرار کنید. اگر چندین نفر مسئولیت نوشتن مقاله های شما را بر عهده دارند ، باید دستورالعمل ها و مثال های مفصلی را در اختیار آنها قرار دهید تا همیشه مارک شما در طراحی سایت به درستی ارائه شود. طراحی نقشه محتوای شما باید از رویکرد مشتری مدار باشد.

بخوانید!  صفر تا صد ساخت هایلایت حرفه‌ای در اینستاگرام

تمرکز خود را بر تعامل جسمی مثلاً از کدام رسانه استفاده کنید و احساسی مثلاً احساس آنها با محتوای شما در طراحی سایت متمرکز شوید. همچنین رویدادهای تحریک کننده بین تعامل ها کانال ها و قالب های مورد استفاده ، رویدادهای مربوط به مشتری و دنباله دستیابی به دادههای برگشت را در نظر بگیرید. سپس شما باید داده های بدست آمده را با قالب روشن خلاصه کنید تا بتوانید دوباره و دوباره به آن در طراحی سایت دسترسی پیدا کنید.

 

طراحی سایت

 

قالب طراحی سایت

مقالات و وبلاگ ها فرمت بسیار مورد استفاده و پرکاربرد هستند اما تنها گزینه برای بازاریابی محتوا نیست. هنگام انتخاب قالب خود همیشه باید نوع محتوا و ترجیحات گروه هدف خود را در طراحی سایت در نظر بگیرید. می توانید قالب های مختلفی را ترکیب کنید به عنوان مثال به عنوان مثال یک اینفوگرافیک یا ویدیو را به یک پست وبلاگ اضافه کنید تا خوانندگان خود در طراحی سایت تجربه بهتری داشته باشند. شما می توانید.

در حالی که برنامه ای برای تنظیم همه اقدامات خود با استراتژی کلی بازاریابی خود دارید  با تقویم بازاریابی خود مشورت کنید. فراموش نکنید که تعطیلات و تعطیلات ویژه را در نظر بگیرید. بلکه انعطاف پذیر نیز باشید. بیشتر محتوای شما باید محتوای همیشه سبز باشد ، اما هنوز هم می توانید هر از گاهی درباره موضوعات فعلی در طراحی سایت بنویسید شما مطمئناً می توانید محتوا را روی موضوعی بنویسید که برای گروه هدف شما است.

 

سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت

سی ام اس برای ایجاد انتشار و تجزیه و تحلیل محتوا عملکردهای مختلفی دارد شما باید یک سی ام اس را پیدا کنید که بتوانید از آن برای مدیریت تیم خود در طراحی سایت استفاده کنید و انتشار مطالب خود را بدون کمک یک توسعه دهنده هماهنگ کنید. محبوب ترین سیستم عامل های سی ام اس شامل یک وردپرس جوملا و دروپال مهمتر از همه سیستم مدیریت محتوای شما باید انعطاف پذیر مقیاس پذیر و کاربردی آسان باشد. باید آماده استفاده بلافاصله باشد.

باید آموزش و مراقبت خوب از مشتری را در طراحی وب سایت ارائه دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا بتوانند در ارتباط باشند و ترافیک بیشتری را در طراحی سایت کسب کنید کیفیت در مقابل مقدار در طراحی سایت بسیاری از مبتدیان و صاحبان سهام معتقدند که باید تا حد امکان مطالب را منتشر کنند. البته برای ایجاد ترافیک ثابت به مقدار مشخصی از محتوا احتیاج دارید زیرا اگر وبلاگ شما فقط شامل سه مقاله باشد.

بخوانید!  آموزش تغییر dns دامنه در میزبان فا

 

طراحی نرم افزار

نکات مهم جهت ایجاد محتوای طراحی سایت

شما باید موضوعات مرتبط و جالب را پیدا کنید شما همیشه باید از دیدگاه جالب به موضوعات نگاه کنید و خوانندگان خود را تشویق به بحث در مورد آنها کنید. از مطالب طولانی و مفصل نترسید. ثابت شده است که محتوای فرم طولانی نسبت به مقالات کوتاه مؤثر است زیرا می توانید برابر تعداد بسیاری از لیدها پیروز شوید و باعث ایجاد ترافیک ارگانیک در طراحی سایت شوید. خیلی لاغر نباشی شما این جمله قدیمی را می دانید.

شما همیشه آنچه را می پردازید می گیرید شما باید نویسندگانی را پیدا کنید که با موضوع یا صنعت شما آشنا هستند و سپس دستورالعمل های مناسب را به آنها بدهید تا بتوانند مقالات باکیفیت بنویسند. شما باید یک ویرایشگر را استخدام کنید. اگر محتوای خود را ایجاد می کنید باید اطمینان حاصل کنید که آن را نیز توسط خوانندگانی که با موضوع بسیار آشنا نیستند در طراحی سایت می توانند درک کنند. لطفا مقالات خسته کننده ننویسید.

 

نحوه ایجاد محتوا در طراحی سایت

البته اگر وقت و هزینه و تلاش زیادی را برای ایجاد محتوای خود قرار دهید می خواهید که در پایان کار شما ثمره داشته باشد. تبلیغ محتوای شما بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوا شما است. برای ارسال پیام های جدید به طراحی وب سایت خود باید محتوا را در اختیار مخاطبان مناسب قرار دهید. بازاریاب های موفق تنها از وقت خود را صرف ایجاد محتوای خود و درخواست می کنند متأسفانه استراتژیهای تبلیغاتی خیلی زیاد است.

بنابراین می توانید به سرعت موارد را از دست دهید از میان استراتژی های زیر ، استراتژی تبلیغاتی را انتخاب کنید که متناسب با مدل قالب و گروه هدف در طراحی سایت شما مناسب باشد. مقالات خوب به صورت مفصل هدفمند مفید و به خوبی نوشته شده است. شخصیت برند شما باید به خودی خود بیاید و در صورت لزوم ، شما هم می توانید طنزآمیز کنید که همه آنها چند ماهه هستند مطمئناً خواننده جدیدی را در طراحی سایت جذب نخواهید کرد.

بخوانید!  طراحی سایت کالای پزشکی

 

طراحی سایت

 

عضویت در طراحی سایت

هنگام انتشار مقاله جدید ، باید برای مشترکین خود ایمیل بفرستید شما می توانید روابط موجود را حفظ کرده و با ارسال ایمیل به مطالب مربوط به مشترکانی که از قبل شرکت شما را می شناسند و فکر می کنند محصولات شما عالی هستند ، روابط موجود را به پرداخت مشتری در طراحی سایت تبدیل کنید. شما باید لیست مخاطبین خود را بخش بندی کرده و سپس برای هر بخش که متناسب با ترجیحات و نیازهای آنها باشد ، محتوا ارسال کنید.

به عنوان مثال ، می توانید با ارسال محتوای منحصر به فرد به مشتریان موجود ، وفاداری مشتری خود را در طراحی سایت تقویت کنید. اما ، کیفیت محتوای شما نباید تحت تأثیر فشار برای انتشار مقاله جدید هر روز قرار بگیرد. کیفیت ضعیف نمی تواند مشتریان را جلب کند و کیفیت محتوای شما تأثیر بسیار خوبی بر برند طراحی سایت شما دارد. شما باید خوانایی مقالات خود را بررسی کنید با بخش های طولانی و زیاد ژارگون ، شما فقط خوانندگان خود را در طراحی سایت بازدارید.

 

نقش رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

شما نمی توانید در هر سیستم عامل نمایش داده شوید در عوض ، شما باید دو یا سه کانال را انتخاب کنید که متناسب با محتوای شما و گروه هدف شما باشد. پینترست و اینستاگرام به ویژه برای محتوای تصویری مناسب هستند. هر شبکه ویژگی های خاص خود را دارد ، بنابراین باید محتوای خود مانند عنوان هشتگ را به صورت جداگانه در طراحی سایت تنظیم کنید. قانون معروف  نیز در اینجا اعمال می شود. از مطالب شما باید آموزنده باشد.

فقط ممکن است شامل خود تبلیغی باشد شما می توانید محتوای خود را از منابع دیگر به اشتراک بگذارید تا نرخ تعامل خود را در طراحی سایت بهبود بخشیده و دسترسی خود را گسترش دهید. ایجاد پیوند در طراحی سایت برای به دست آوردن نتایج بهتر باید مقالات خود را همزمان در چندین صفحه منتشر کنید. به این ترتیب ، شما می توانید به گروه های هدف جدید بپردازید و با سایر وبلاگ های صنعت خود در طراحی سایت مشارکت کنید.

 

نوشته عوامل موثر در بازاریابی محتوا در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.