0

عکاسی حرفه ای از محصولات فروشگاه آنلاین

آیا شما یک کسب و کار خلاقانه دارید و به دنبال راه اندازی اولین فروشگاه آنلاین خود هستید؟ عکسهای زیبایی از محصول بگیرید تا کالاهای شما محبوب شوند. وقتی نوبت به فروش آنلاین می رسد ، موارد کمی به اندازه تصاویر محصول مهم هستند. آنها داستان رنگ ، بافت ، اندازه و شکل محصولات شما و نحوه پوشیدن یا استفاده از آنها را روایت می کنند. نمایش محصولات در حال استفاده به مشتریان کمک می کند تا از محصولات شما را تجسم کنند و احتمال خرید آنها را بیشتر می کند. اما چگونه می توان بدون عکاس حرفه ای، عکس های عالی از محصول گرفت؟

برای عکاسی حرفه ای از محصولات فروشگاه آنلاین خود با ما همراه باشید.

ارزش دارد که کمی بیشتر از عکس های محصول خود را بارگزاری کنید. حتما لازم نیست یک عکاس حرفه ای باشید تا بتوانید گالری تصاویر خوبی داشته باشید .برای عکاسی حرفه ای از محصولات فروشگاه آنلاین خود حتی به یک دوربین فانتزی هم احتیاج ندارید – اکثر گوشی های هوشمند مدرن می توانند این کار را انجام دهند. در اینجا چند نکته برای دستیابی سریع به موفقیت به شما می گوییم.

 

عکاسی حرفه ای از محصولات فروشگاه آنلاین - شرکت فروغ گستر

نور ، نور و باز هم نور

دوربین های فانتزی را فراموش کنید – مهمترین عامل در عکس نورپردازی است.

همیشه در نور روز عکس بگیرید
مگر اینکه به یک استودیوی حرفه ای دسترسی داشته باشید که در آن شرایط نور روز قابل تکرار باشد. در غیر این صورت عکاسی در نور روز مقرون به صرفه تر است.

از منبع نور دور شوید
قانون طلایی این است که از منبع نور شات کنید ، نه در آن. بنابراین اگر نور شما از پنجره ای در حال تابش است ، بین پنجره و محصولات خود بایستید (مراقب باشید سایه روی صحنه نیندازید).

بخوانید!  موارد اثر گذار در طراحی سایت نامناسب

با فضای خود بازی کنید
پنجره های بزرگ خوبی ندارید؟ مشکلی نیست – می توانید از یک درب منزل برای ایجاد منبع نور موقت استفاده کنید. اگر می توانید در را باز کنید و اجازه دهید نور وارد شود.

ابرها داخل هستند
شاید اینطور فکر نکنید ، اما یک روز ابری بهترین زمان برای عکسبرداری از تصاویر محصول است. ابرها به عنوان یک پخش کننده طبیعی عمل می کنند و نور را فیلتر می کنند . بنابراین روشنایی بدون نور شدید خورشید یا سایه های قوی توزیع می شود.

در سایه عکس برداری کنید
اگر در خارج از منزل از محصولات خود عکس می گیرید ، فضای زیادی از سایه مانند کنار خانه شما مکان خوبی برای عکاسی حرفه ای از محصولات فروشگاه آنلاین است.

استفاده از نور LED 
اگر نور طبیعی محدودی در دسترس شماست – مشکلی معمول  افرادی که در ماه های زمستان در روز کار می کنند – می توانید برخی از لامپهای LED خانگی را در اطراف فضای عکسبرداری خود تنظیم کنید . نور آنها را با برخی از ورقهای کاغذ پخت یا کاغذ کپی پخش کنید.

یک پس زمینه روشن ایجاد کنید
قرار دادن وسایل کوچکتر مانند جواهرات روی یک ورق تخته کف سفید ، یک پس زمینه خوب و روشن بدون بازتاب های براق به شما می دهد. همچنین می توانید تخته کف سفید را در اطراف فضای عکسبرداری قرار دهید تا میزان نور موجود را به حداکثر برسانید.

عکاسی حرفه ای از محصولات فروشگاه آنلاین - شرکت فروغ گستر

۵ عکس محصول که باید بگیرید

عکاسی حرفه ای از محصولات فروشگاه آنلاین سرگرم کننده است. البته چند بار اول! گرفتن تعداد زیادی عکس به سرعت از چند زاویه و انتخاب بهترین ها  زمان بر است. وقتی فروشگاه شما فعال است ، می خواهید زمان کمتری را برای تهیه عکس های محصول صرف کنید و بیشتر برای اداره مشاغل خود صرف کنیدزمان بگذارید. اگر مجموعه ای استاندارد از عکس های محصول داشته باشید ، کار بسیار راحت خواهد شد. این لیست پیشنهادی ما است :

بخوانید!  طراحی سایت قابسازی

تصاویر بند انگشتی
یک شات تمام و کمال از محصول که بسیار زیبا به نظر می رسد و افراد را ترغیب می کند تا روی محصولات شما کلیک کنند. همچنین باید برای موارد چاپی مانند آگهی ها و کارت پستال ها نیز به خوبی مؤثر باشد.

Close-up
با استفاده از حالت ماکرو ، اگر دوربین یا تلفن هوشمند شما از آن برخوردار است ، بافت محصول خود را بزرگنمایی کنید تا خریداران بتوانند کیفیت آن را ببینند.

تصویر مقیاس
اندازه کالا را نسبت به یک شی مشترک مانند سکه و یا تلفن هوشمند نشان دهید. گرفتن عکس از محصولات مورد استفاده خود ، مثلاً در دست یا مانکن ، برای نشان دادن مقیاس عالی است. اگر محصول شما لباس یا پارچه است ، پارچه و بافت آن را نیز به نمایش بگذارید.

نمای پشتی یا زیرین
به مشتریان اجازه دهید پشت یا ته کالای شما را نیز ببینند . حتی اگر هنگام استفاده از محصول به ندرت دیده شود. هدف این است که یک نمای ۳۶۰ درجه از محصول را به نمایش بگذارید. نحوه دوخت ، صحافی یا مراحل ساخت محصولات شما برعکس می تواند نشان دهنده کیفیت خوب باشد.

محدوده ویژگی ها و بسته بندی
محصول خود را در گروهی با رنگها یا سبک های متنوع یا در کنار موارد مشابه در محدوده ای که ممکن است خریداران را وسوسه کند ، نشان دهید. سعی کنید بسته بندی واقعی را که دریافت می کنند نشان داده شود. مخصوصاً اگر جعبه یا بسته بندی کادویی مانند دارید. این به افراد کمک می کند که تصمیم بگیرند و ضربه نهایی برای کلیک کردن روی سبد خرید باشد.

بخوانید!  انواع اسلایدهای رایگان طراحی سایت

عکاسی حرفه ای از محصولات فروشگاه آنلاین - شرکت فروغ گستر

مراقبِ..

سرانجام ، چند نکته که هنگام عکاسی حرفه ای از محصولات فروشگاه آنلاین باید به آن دقت کنید. در اینجا ۳ نکته وجود دارد که باید هنگام گرفتن عکس از محصولات خود مراقب آن ها باشید:

فیلترهای دیجیتال و ویرایش می توانند رنگ محصول شما را نسبت به رنگ واقعی کمتر کنند و در نتیجه باعث سردرگمی مشتری شود (حتی اگر عکس های محصول را زیباتر نشان دهند).
فلاش می تواند جلوه ای خشن ایجاد کند که باعث از بین رفتن رنگ ها می شود – قبل از استفاده از فلاش به عنوان آخرین چاره ، نکات مربوط به نور را در این پست امتحان کنید.
پس زمینه و انعکاس اشیا مراقب انعکاس اشیاء دیگر روی سطح براق و پس زمینه تصاویر باشید.

 

منبع : MOO

نوشته عکاسی حرفه ای از محصولات فروشگاه آنلاین اولین بار در . پدیدار شد.