0

قرارگرفتن طراحی سایت در صفحه اول گوگل

قرارگرفتن طراحی سایت در صفحه اول گوگل اگر می خواهید ترافیک طراحی سایت از گوگل دریافت کنید همیشه باید تمام عملکردهای جدید را از گوگل به روز کنید زیرا گوگل دائماً عملکردهای جدیدی را ارائه می دهد. همچنین باید بدانید که چگونه این ویژگی های جدید کار می کنند تا بتوانید طراحی سایت شما در صدر نتایج جستجو قرار بگیرد و شما باید مراقب رقبا باشید. نتایج جستجو فقط شامل پیوندهای ساده نیست. قطعه های برجسته ، همچنین قطعه های برجسته نیز نامیده می شوند.

اغلب در صدر نتایج ظاهر می شوند آنها همچنین محبوب تر می شوند نمودار زیر تعداد قطعه قطعه قطعه در سال را نسبت به سال نشان می دهد. زیرا آنها به کاربران پاسخ سریع به سؤال خود ارائه می دهند و درک آن آسان است. برای خواندن جواب لازم نیست روی نتیجه جستجو کلیک کنید. بنابراین قطعه ها بسیار مفید هستند ، اما نه تنها برای کاربران بلکه برای شرکت ها و بازاریابان نیز وجود دارد زیرا می توانند از این عملکرد برای بهتر از رقابت خود استفاده کنند.

 

طراحی سایت

 

منظور از قطعه برجسته در طراحی سایت چیست

شما بعد از وارد کردن یک عبارت جستجو هزار بار ناخودآگاه به چنین قطعه برجسته در نتایج جستجو رسیدید. موقعیت قطعه برجسته همچنین به عنوان موقعیت صفر شناخته می شود. قطعه برجسته برجسته تقریبا کل طیف نتایج جستجو را در بر می گیرد و همیشه در قسمت بالا نشان داده می شود. به عنوان مثال اگر به جستجوی نحوه کاشی کاشی می پردازید ، قطعه قطعه ای با دستورالعمل های مرحله به مرحله بالاتر از سایر نتایج جستجو در طراحی سایت ظاهر می شود.

مشتریان بیشتری را جذب کرده و ترافیک بیشتری را به طراحی سایت خود ارسال کنند. تحقیقات هاب اسپات نشان می دهد که محتوایی که در قطعه برجسته ظاهر می شود دو برابر نرخ کلیک دارد. گوگل محتوای این قطعه را از یکی از نتایج جستجو دریافت می کند گاهی اوقات حتی از نتیجه ای که در زیر نشان داده شده است. با تشکر از این قطعه می توانید جواب سریع سوالات خود را سریعتر پیدا کنید و لازم نیست ابتدا روی همه نتایج جستجو در طراحی سایت کلیک کنید.

 

استفاده از استراتژی مناسب در طراحی سایت

نتیجه می تواند به صورت یک لیست یا با گلوله ها نمایش داده شود بعضی اوقات پاسخ سؤال شما در یک پاراگراف کوتاه خلاصه می شود. قرارگیری در قسمت برجسته برجسته بهتر از نتیجه جستجوی شماره  است. قطعه برجسته تقریباً کل صفحه را در بر می گیرد. این بر نتایج جستجو حاکم است ، به طراحی سایت نمایش داده شده دید زیادی می دهد و نتیجه جستجو را در قسمت صفحه قابل مشاهده قرار می دهد. همچنین باعث افزایش است.

بخوانید!  impression چیست و با CTR چه تفاوتی دارد؟

اعتماد کاربر به شرکت شما می شود لازم نیست هزینه‌ای بپردازید تا در قطعه برجسته نمایش داده شود و نیازی به رهبر صنعت نیست هر شرکتی صرف نظر از اندازه یا بودجه بازاریابی می تواند با استراتژی مناسب در قطعه برجسته قرار گیرد اما هیچ تضمینی وجود ندارد حتی اگر در قسمت عکس برجسته قرار بگیرید ، اگر گوگل صفحه ای پیدا کرد که مناسب تر از شما باشد می توانید هر زمان و زمان را از دست دهید.

 

طراحی سایت

 

نقش سمراش در طراحی سایت

از سمراش استفاده کنید تا دریابید که آیا رقبا در یک قطعه ظاهر می شود یا خیر سمراش یک برنامه تحلیل عالی است. اما آیا می دانید که می توان از آن برای یافتن قطعه های برجسته نیز استفاده کرد شما می توانید از این برنامه استفاده کنید تا دریابید که آیا رقبا یا طراحی سایت شما در یک قطعه ظاهر می شوند. دامنه ای را وارد کنید و سپس بر روی تحقیقات ارگانیک کلیک کنید. سپس در پایین سمت راست بر روی اسنپیپت کلیک کنید.

با عملکرد فیلترهای پیشرفته می توانید نتایج خود را بر اساس کلمات کلیدی فیلتر کنید. برای ظاهر شدن در قطعه باید محتوای با کیفیت بالا تولید کنید و متناسب با آن در طراحی سایت قالب بندی کنید محتوای شما باید قابل قطع باشد تا بتواند توسط گوگل بخواند. اگر محتوای شما قبلاً در نتایج جستجو بالا باشد احتمالاً شانس شما خوب است. طبق گفته های اهرف از صفحاتی که به عنوان قطعه های برجسته نشان داده شده اند در برتر قرار دارند.

 

گوگل و نقش آن در طراحی سایت

از گوگل برای کشف فرصت های جدید قطعه استفاده کنید اگر می خواهید محتوای خود را برای قطعه ها بهینه کنید ، باید خود را در موقعیت مشتریان در طراحی سایت قرار دهید. اگر محتوای شما قبلاً به رتبه های خوبی رسیده باشد ، شانس شما در طراحی سایت بسیار مناسب است. وقتی فهمید که کدام قطعه رقبای شما در آن ظاهر می شوند ، می توانید محتوای خود را با همان کلمات و موضوعات در طراحی سایت بهینه کنید.

بخوانید!  چگونگی طراحی استراتژی شبکه های اجتماعی کسب و کارهای کوچک از ابتدا (قسمت دوم)

با قطعه های خاص خود ، به انواع مختلف کلمات کلیدی که می توانید از آنها استفاده کنید نیز توجه ویژه ای کنید. سمراش تنها برنامه ای نیست که با آن می توانید قطعه های برجسته را پیدا کنید. گوگل نیز عالی است. مشتریان در طراحی سایت به دنبال چه موضوعاتی هستند کسی که به دنبال چه موضوعاتی است که با بازاریابی آشنا نیست و می خواهد شرکت خود را ارتقا بخشد آنقدر اصطلاحات و اصطلاحات فنی وجود دارد که می توانید.

 

طراحی سایت

 

استفاده از ایده های جدید در طراحی سایت

از آنجا که سوالات غالباً باعث ایجاد قطعه می شوند باید به سؤالات کاربران در مورد چگونگی چه زمان  کجا چرا و چه کسی پاسخ دهید. با پاسخ به عموم مردم سؤالات متداول در مباحث خاص را خواهید یافت اگر می خواهید در مورد پای سیب سؤالی بیابید این موضوع را در جعبه جستجو وارد کنید و سؤالاتی را به دست می آورید که می توانید در طراحی وب سایت خود به آنها پاسخ دهید خودتان می توانید چشم انداز خود را انتخاب کنید.

در اینجا سؤالاتی در مورد چه وجود دارد سؤالی را انتخاب کنید و سپس مقاله ای در مورد آن بنویسید. خیلی ساده است بهتر است برای یافتن اصطلاحات جستجوی دوستانه سئو از قبل یک تحقیق در مورد کلمات کلیدی را در طراحی سایت انجام دهید. به سرعت به عنوان یک مبتدی خیلی سریع چیزها را از دست بدهید بسیاری از کاربران جستجو برای سی تی ای به چه معنی است برای این اصطلاح جستجو رویکرد به عنوان قطعه برجسته ظاهر می شود.

 

نقش کلمات کلیدی در طراحی سایت

حال باید یک تحقیق کلمه کلیدی انجام دهید شما باید مدت ها این کار را می کردید. با این حال ، ما می توانیم به طور خاص از این استراتژی استفاده کنیم تا در قسمت های برجسته ظاهر شود. برای اینکه دریابید کدام اصطلاحات باعث ایجاد قطعه می شوند ، باید از یک یا دو برنامه در طراحی سایت استفاده کنید. من از سرپ استات استفاده می کنم زیرا با این برنامه می توانم بلافاصله ببینم کدام عبارت جستجو باعث می شود قطعه قطعه شود.

یک دامنه کلمه کلیدی یا پیوند را وارد کنید و سپس نتایج را برای مشاهده قطعه های برجسته شده معلق بگیرید. با این روش می توانید دریابید که قطعه های رقبای شما در کدام قسمت ظاهر می شوند. اگر طراحی سایت شما قبلاً برای یک کلید واژه خاص قرار داده شده است ، می توانید از این روش استفاده کنید تا متوجه شوید آیا گوگل همچنین قطعه های برجسته را برای این کلمه کلیدی نشان می دهد یا خیر. در این صورت است.

بخوانید!  ۶ راه برای نوشتن محتوا قابل توجه و معتبر

 

طراحی سایت

 

تعداد ایده آل کلمات در طراحی سایت

بهتر است سریعاً سر و کار داشته باشید و آن را کوتاه و شیرین نگه دارید تا گوگل بتواند محتوا را بهتر از قطعه ارائه دهد. شما باید لیست ها و پاراگراف ها را جدا کنید و آنها را خلاصه نکنید. سمراش می گوید قطعه قطعه ها اغلب کوتاه هستند. این شرکت دریافت که بیشتر قطعات برجسته حاوی تا کلمه است بهتر است این نیاز را رعایت کنید. می توانید قسمت های مقاله خود را با زیرنویس ها در طراحی سایت تقسیم و ساختار بندی کنید.

باید این سؤالات را پیدا کنید و سپس با استفاده از مقاله ای در طراحی سایت خود به آنها پاسخ دهید تا در آنجا قرار دهید. بسته به اصطلاح جستجو ، یک لیست یا یک راهنمای ساده با مراحل نیز ممکن است ظاهر شود. شاید شما در حال حاضر در قطعه قطعه جهت طراحی وب سایت ظاهر می شوید بخش کاربران نیز می پرسند شامل سؤالات دیگری است که اغلب توسط کاربران وارد می شود این سؤالات با عبارت جستجوی شما مطابقت دارند.

 

از زیرنویس ها در طراحی سایت استفاده کنید

برای اینکه مقاله شما به عنوان قطعه نمایش داده شود باید آن را با استفاده از زیرنویس ها به بخش هایی تقسیم کنید. برای انجام این کار بخش های خاصی از متن باید به عنوان عنوان بندی شوند مقاله خود را با عنوان ها و زیرنویس ها ساختار دهید. من از فرمت استفاده می کنم. می توانید از عناوین استفاده کنید. می توانید با کلیک روی پیکان سؤال موجود در قسمت قطعه است.

پاسخ این سؤالات را در طراحی سایت مشاهده کنید می توانید سوالات را یکی یکی طی کنید با استفاده از این استراتژی ایده های جدید و قطعه های رقبای خود را با سرعت رعد و برق پیدا خواهید کرد حالا فقط می توانید این قطعه قطعه را سرقت کنید. با پاسخ به عموم مردم سوالات متداول را در طراحی سایت خواهید یافت.

 

نوشته قرارگرفتن طراحی سایت در صفحه اول گوگل اولین بار در پدیدار شد.