0

قوانین جدید مشتری مداری به سبک میزبان فا

بسیار خرسندیم که در زمینه خدمات میزبانی وب فعال بوده و با عنایت خداوند توانستیم میزبان کسب و کار آنلاین شما عزیزان باشیم با توجه به رشد فزاینده میزبان فا و افزایش تعداد مشتریان طرحی جهت بررسی انتقادات و پیشنهادات به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی و مشتری محوری در نظر گرفته شد. قوانین مشتری مداری میزبان فا شامل بررسی همه جانبه پیشنهادات و انتقادات کاربران و راه حل هایی جهت رفاه حال شما عزیزان است که در ادامه به شرح مفصل آن ها خواهیم پرداخت.

مشتریان ما، با ارزش ترین دارایی ما هستند… 💗

قوانین جدید مشتری محوری میزبان فا

  • عودت وجه سرویس به صورت مادام العمر
  • انتقال سایت به هاست جدید بدون دریافت هزینه
  • نصب و تعویض قالب هدیه میزبان فا بدون هزینه
  • حتی زمان مسدود بودن هاست، بکاپ دریافت کنید
  • انتقال وب سایت، ادان دامین ها و… بدون هزینه
  • عودت وجه بدون دریافت هزینه نصب قالب
  • عودت وجه و کسر روزهای کارکرد سرویس بدون کسر تراکنش بین بانکی

1- عودت وجه سرویس به صورت مادام العمر

میزبان فا جهت رفاه حال مشتریان خود قانونی تحت عنوان عودت وجه 7 روزه وضع نموده تا کاربران علاوه بر بررسی هاست بتوانند با ابزارهای ارائه شده در کنترل پنل ها، کیفیت و خدمات میزبان فا آشنا شوند و همچنین بررسی کنند آیا این هاست مناسب کار ایشان هست یا خیر… اما قانون عودت وجه مادام العمر به منظور آسایش کاربرانی که از زمان خاصی ببعد تمایلی به استفاده از هاست خود ندارند، وضع گردید. قانون عودت وجه مادام العمر مشمول مشتریان جدید است که از تاریخ 1 آبان ماه 99 ببعد سرویس هاست خود را تهیه نموده اند. در این بند ذکر شده که هزینه کارکرد سرویس محاسبه و مابقی روزهای باقی مانده سرویس تا تاریخ سررسید محاسبه و عودت داده خواهد شد.

بخوانید!  بیگ دیتا یا کلان داده چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بازگشت وجه هاست

2- انتقال سایت به هاست جدید بدون دریافت هزینه

در صورت تمایل به تعویض هاست، اطلاعات وبسایت شما به صورت کاملا رایگان از هاست قبلی به هاست جدید میزبان فا بدون دریافت هزینه صورت می گیرد.

3- نصب و تعویض قالب هدیه میزبان فا بدون هزینه

با توجه به اینکه برخی از سرویس های هاست میزبان فا همچون پلن های سالانه هاست اشتراکی ارزان ایران ، سرویس های سالانه هاست مخصوص وردپرس و هاست مخصوص فروشگاه اینترنتی مشمول دریافت قالب رایگان هستند، این قالب ها برای بار اول به صورت رایگان نصب می شوند اما دفعات بعدی فرایند نصب مشمول هزینه است. در قوانین جدید مشتری مداری میزبان فا این قانون اصلاح و نصب قالب و تعویض آن بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

4- حتی زمان مسدود بودن هاست، بکاپ دریافت کنید

به طور کلی یک از قوانین هاستینگ ها عدم ارائه نسخه پشتیبان از وبسایت مشتری بعد از اتمام سررسید یا مسدود بودن هاست است. در صورتی که سرویس هاست شما به علت عدم پرداخت سررسید مسدود شده نگران نباشید چرا که این بار در میزبان فا نیاز به تمدید سرویس جهت دریافت نسخه بکاپ نیست! تنها کافیست قبل از گذشت 30 روز از تاریخ سررسید درخواست نمایید تا بدون تمدید سرویس، نسخه بکاپ ارائه گردد. این بند مشمول مشتریانی می شود که هاست ایشان به هر دلیل جز مسائل قضایی مسدود شده است. دقت داشته باشید اطلاعات مربوط به سرویس های هاست کاربران تنها به مدت یکماه روی سرورهای مجموعه نگهداری خواهند شد و پس از گذشت مدت زمان مذکور از سرورها حذف خواهند شد بر همین اساس در چنین شرایطی نسخه بکاپی به منظور ارائه به کاربر در اختیار نخواهیم داشت.

وب سایت هایی که بر اساس حکم قضایی مسدود می گردند شامل بند 4 قوانین مشتری مداری میزبان فا نیستند و مجموعه میزبان فا مسئولیتی در قبال ارائه نسخه بکاپ سایت هایی که به دلایل قضایی مسدود شده اند، نخواهد داشت.

5- انتقال وب سایت، ادان دامین ها و… بدون هزینه

انتقال سرویس کاربران فرایندی زمان بر است و طبق قوانین قبلی هزینه ای بالغ بر 20 الی 30 هزار تومان در بر داشت. اما اکنون به دلیل رعایت حال مشتریان و کمک به کاهش هزینه های ناشی از راه اندازی کسب و کارهای آنلاین، انتقال تمام ادان دامین های کاربر، دیتابیس ها و اطلاعات وب سایت بدون دریافت هزینه صورت می گیرد.

بخوانید!  آموزش خارج کردن فایل ها از حالت فشرده در دایرکت ادمین

6- عودت وجه بدون دریافت هزینه نصب قالب

همان طور که می دانید برخی پلن های میزبانی وب مشمول دریافت قالب رایگان هستند و این قالب در زمان تحویل سرویس بنابر درخواست مشتری نصب می گردد. در گذشته زمان عودت وجه سرویس از آن دسته مشترکینی که نصب قالب داشتند هزینه 30،000 تومان کسر می گردید. در حال حاضر بر اساس قوانین مشتری مداری میزبان فا اگر کاربری به عودت وجه سرویس تمایل داشته باشد هزینه نصب قالب از وی دریافت نمی گردد.

7- عودت وجه و کسر روزهای کارکرد سرویس بدون کسر تراکنش بین بانکی

در زمان عودت وجه مبلغ تراکنش بین بانکی از هزینه کاربر کسر نمی گردد.

  • 7 بند بالا با بررسی تمام قوانین مجموعه میزبان فا و انتقادات و پیشنهادات کاربران عزیز وضع گردیده و هدف جلب بالاترین سطح رضایت مندی است.
  • قوانین فوق از آبان ماه 1399 اجرایی گردیده است.
  • امید است تجربه ای خوش از میزبان فا به یادگار بگذاریم.
  • در تلاشیم با ارائه سرویس های پرسرعت و با کیفیت، بهترین میزبان برای کسب و کار آنلاین شما عزیزان باشیم.

در ادامه با مراجعه به وبسایت اصلی میزبان فا سرویس های پرقدرت و منحصر بفرد میزبانی را مشاهده نمایید.

سرویس هاست ابری

نوشته قوانین جدید مشتری مداری به سبک میزبان فا اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.