0

مارکت وردپرس راست چین، بزرگترین ارائه کننده محصولات وردپرسی

از 27 می 2033 که برای اولین بار وردپرس منتشر شده تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین و سریع ترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند. در مارکت های وردپرس می توانید قالب ها و افزونه های حرفه ای وردپرس را به صورت اورجینال و بدون کدهای مخرب خریداری کنید. یکی از معروف ترین مارکت های وردپرس، تم فارست است که اکثر افراد فعال در حوزه ی وب و وردپرس، حداقل یک بار اسم آن را شنیده اند. متاسفانه به دلیل تحریم های بین المللی علیه کشورمان، دسترسی کاربران ایرانی به این وبسایت با محدودیت و مشکل همراه است؛ امّا برای هر مشکلی، راه حلّی وجود دارد!

خرید قالب وردپرسی
مارکت ایرانی، بهترین جایگزین برای مارکت خارجی

وجود مشکلات فراوان برای دور زدن تحریم های بین المللی و همچنین گران بودن محصولات دلاری مارکت های خارجی برای کاربران ایرانی، لزوم وجود یک جایگزین ایرانی را توجیه می کند.

سایت راست چین برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی، تصمیم به ایجاد بستری برای خرید و فروش قالب و افزونه ی وردپرس گرفت و امروزه با گذشت حدود ده سال توانسته است به عنوان قدرتمندترین و محبوب ترین مارکت وردپرسی در دل های کاربران ایرانی جا خوش کند.

چرا باید قالب ها و افزونه های خود را از سایت های معتبر تهیه کنیم؟

محصولات زیادی در اینترنت تحت عنوان محصولات اورجینال عرضه می شوند. بسیاری از این محصولات، یا به درستی کدنویسی یا ترجمه نشده و در هنگام استفاده، کاربران را با مشکلات متعدد مواجه می کنند یا بدتر، دارای کدهای مخفی مخربی هستند که کاربر از آن ها بی اطلاع است و مشکلات امنیتی مختلفی را برای وبسایت ایجاد می کنند.

بخوانید!  آنچه لازم است در مورد دامنه در طراحی سایت بدانید

علاوه بر این ها شش ماه پشتیبانی رایگان و دریافت مادام العمر آپدیت محصولات از بارز ترین ویژگی های این مارکت ایرانی است.

بزرگترین ارائه کننده محصولات وردپرسی

  • تاکنون حدود 5000 محصول اعم از قالب و افزونه ی وردپرس، قالب اوپن کارت، قالب پرستاشاپ، قالب HTML و… در سایت راست چین (rtl-theme.com) عرضه شده اند.
  • محصولات عرضه شده در راستچین همگی اورجینال بوده و از سایت های خارجی معتبر خریداری می شوند و توسط تیم های برنامه نویسی، برای استفاده کاربران ایرانی فارسی و راستچین می شوند.
  • همچنین تمامی این محصولات دارای پشتیبانی شش ماهه رایگان هستند.

در کمتر از یک دهه گذشته، بیش از 83000 نفر و حدود یک 1.000.000 وب سایت ایرانی، حداقل از یکی از محصولات راستچین استفاده کرده اند که خود گواهی بر محبوبیت این وبسایت در میان کاربران ایرانی است.

مارکت پلیس ها خدمات دو سویه ای برای خریداران و تامین کنندگان ارائه می کنند. تا اینجا مزیت خرید محصولات طراحی سایت آماده برای مشتریان بیان شد. در مارکت بزرگ راست چین امکان فروش محصولات و کسب درآمد چند صدمیلیونی برای طراحان نیز به سادگی فراهم شده است. مواردی که در ادامه بیان شد تنها بخشی از فروش های میلیلونی راست چین هستند.

کسب درآمد چند صدمیلیونی در راست چین

استفاده گسترده کاربران از وردپرس، آن را به یک حوزه ی پردرآمد برای برنامه نویسان وب تبدیل کرده است. توسعه دهندگان، با تولید محصولات وردپرسی یا ترجمه ی آن ها، محصولاتشان را با قیمت های پایین، به افراد زیادی می فروشند و از این طریق به درآمدهای بسیار بالا می رسند.

بخوانید!  رونمایی از سرورهای نسل ۱۰ شرکت hp در میزبان فا

برای مثال، قالب اکسترا، محبوب ترین قالب وردپرسی، در سایت راستچین با قیمت 178 هزار تومان عرضه شده است و در عرض دو سال، 8627 بار فروش رفته است. با یک حساب سرانگشتی، این قالب تا به حال بیش از 1.500.000.000 تومان فروخته است و این عدد همواره در حال افزایش است. بدون شک قالب Xtra بهترین قالب وردپرس فارسی است که با 70 پوسته آماده جذاب می توان هر سایتی از آرایشگاه تا دکوراسیون داخلی را طراحی کرد. قالب وردپرس xtra یک تفاوت اساسی با سایر قالب های موجود دارد. بخشی به عنوان “استایل کیت” در این قالب هست که تقریبا می توان همه المان ها و عناصر سازنده قالب را با آن شخصی سازی کرد.

قالب های دیگری مانند انفولد و بی تم و woodmart نیز هر کدام درآمدهای چند صد میلیونی برای طراحان خود به ارمغان آورده اند.

بزرگترین ارائه کننده محصولات وردپرسی

نکته جالب توجه این است که قالب وودمارت درکمتر از 6 ماه توانست 1000 فروش موفق را به ثبت برساند.

در حال حاضر بیش از 750 شرکت و 3000 طراح، راست چین را برای عرضه ی محصولاتشان انتخاب کرده اند و هر روزه افراد بیشتری به این جمع اضافه می شوند.

این آمار و ارقام نشان دهنده ی بازار گسترده ایست که راستچین در اختیار توسعه دهندگان وب ایرانی قرار داده است. بنابراین با استفاده از وردپرس، هم می توانید میلیون ها تومان در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم می توانید میلیون ها تومان درآمد داشته باشید.

به جمع فروشنگان و مشتریان راست چین بپیوندید. اگر هنوز سوالی در مورد خدمات ارائه شده دارید می توانید از راه های ارتباطی زیر مطرح کنید.

بخوانید!  گوگل آنالیتیکس چیست؛ راهنمای کامل استفاده از آنالیتیکس برای افراد مبتدی

شماره تماس واحد  پشتیبانی  : ۰۳۸۳۱۱۲۴

ایمیل پشتیبانی: info@rtl-theme.com

نوشته مارکت وردپرس راست چین، بزرگترین ارائه کننده محصولات وردپرسی اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.