0

مزایای تبلیغات اینترنتی در طراحی سایت

مزایای تبلیغات اینترنتی در طراحی سایت امروزه اینترنت به عنوان بستری برای معرفی کالا و خدمات شرکت ها و سازمان ها شناخته شده است به طوری که تبلیغات اینترنتی به خوبی جایگاه تبلیغات به روش قدیمی را به خود اختصاص داده است. طراحی سایت قابلیت حضور پر رنگ تری در دنیای مجازی برای صاحبان مشاغل فراهم کرده است که به این ترتیب می توانند مخاطبان بیشتری از اقصا نقاط کشور و جهان جذب کنند و علاوه بر این تبلیغات اینترنتی و تبلیغ در گوگل بازده بیشتری به دنبال دارد چرا که جامعه گسترده تری از فضای مجازی استفاده می کنند و روش های بیشتری برای تبلیغ در گوگل وجود دارد.

 

مزایای تبلیغ در گوگل

یکی از ویژگی های مثبت تبلیغات اینترنتی عدم وجود محدودیت ها است. شما برای تبلیغ در گوگل هیچ محدودیتی از نظر زمان و مکان جغرافیایی ندارید علاوه بر این با وجود طراحی وب سایت کاربران در هر لحظه امکان دسترسی به شرکت و بررسی خدمات و محصولات را خواهند داشت. به این ترتیب ارتباط بهتری با مشتریان خواهید داشت و تعداد مشتریان افزایش پبدا خواهد. از دیگر مزایای تبلیغات اینترنتی کاهش هزینه های تبلیغات است. بازاریابی به روش سنتی هزینه های گزافی به دنبال داشت و در مقابل تاثیر بر مخاطب کمتر بود اما امروزه که اغلب مردم جهان از اینترنت استفاده می کنند تبلیغ در گوگل به مراتب بازخورد مثبت بیشتری به دنبال دارد. همچنین تبلیغات اینترنتی این امکان را فراهم می کند تا هدفمند تبلیغات خود را انجام دهد به این ترتیب که مخاطبان خود را شناسایی می کنید و در تبلیغات را در معرض نمایش مخاطبان خود قرار می دهید و از آن جایی که امکان آنالیز عملکرد و بازخورد تبلیغات را دارید متوجه تاثیرات مثبت و منفی خود خوهید شد.

بخوانید!  طراحی سایت فروشگاهی زنبیل

 

تبلیغ در گوگل

 

روش های تبلیغ در گوگل

 

  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بستر خوبی برای معرفی کسب و کار ها شده است تا جایی که می بینید برخی تنها راه کسب درآمدشان از همین شبکه ها است بنابراین در صورت فعالیت مفید و قوی در شبکه های اجتماعی پر طرفداری مانند اینستاگرام، لینکدین و توییتر تا حد زیادی اعتبار کسب و کار خود را افزایش می دهید.

  • ارسال خبرنامه

خبرنامه ها نه تنها راهی برای ممعرفی جدیدترین اخبار و اطلاعات در خصوص ساخت سایت هستند بلکه باعث بازگشت دوباره بازدید کننده به طراحی سایت می شوند.

  • رپوتاژ آگهی

رپورتاژ یکی از موثر ترین روش های تبلیغ در گوگل است به این ترتیب که پستی را به عنوان پست مهمان در سایر وب سایت ها که از نظر رتبه و اعتبار در وضعیت خوبی قرار دارند ثبت می کنید و مخاطبان جدیدی پیدا برای طراحی سایت خود می کنید این امر باعث افزایش نرخ ترافیک سایت نیز می شود.

  • تبلیغات اپلیکیشنی

درصد بالایی از افراد جامعه مجهز به گوشی های هوشمند هستند و به دنبال آن از اپلیکیشن ها برای انجام خدمات و پیام رسانی استفاده می کنند به این ترتیب شما می توانید تبلیغات خود را در سایر اپلیکیشن ها ثبت کنید. البته قبل از این کار نیاز به طراحی اپلیکیشن دارید تا کاربران را دعوت به نصب اپلیکیشن خود کنید.

  • تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از روش های موثر برای معرفی محصولات و همچنین افزایش نرخ ترافیک طراحی سایت است. شما با مشخص کردن هزینه بابت هر کلیک و ماندگاری در صفحه به سایت مورد نظر مبلیغ پرداخت می کنید و آن سایت سایت شما را در صفحه آگهی ها قرار داده  و مبلغی مشخص به کاربران خود بابت ماندن در سایت شما پرداخت می کند به این ترتیب هم شما به رتبه های برتر گوگل نزدیک می شوید، هم سایت تبلیغاتی کسب درآمد می کند و هم افرادی که بابت کلیک هزینه می گیرند درآمد پیدا می کنند.

بخوانید!  سفارش طراحی سایت تخصصی

 

طراحی سایت

بازاریابی محتوا در طراحی سایت چگونه است؟

محتوا همواره از رکن های اصلی هر طراحی سایت بوده است چرا که مخاطب به محتوا جذب خواهد شد. محتوا می تواند با هر فرمتی باشد چه متنی، تصویری، ویدئویی و غیره. یکی از روش های بازایابی محتوا ساخت وبلاگ است. شما می توانید محتوای سایت خود را در وبلاگ شخصی قرار دهید تا در معرض نمایش کاربران بیشتری قرار گیرد.

آیا ارسال آگهی رایگان موثر است؟

برای تبلیغ در گوگل چه پولی و چه رایگان مهم ترین اقدامی که پیش از آن می بایست انجام دهید بررسی وضعیت رتبه و اعتبار طراحی سایت است. تبلیغات در سایت های اسپم و بی کیفیت نه تنها بازده نخواهند داشت بلکه گاهی تاثیر منفی نیز دارند. برای این کار می توانید از سایت الکسا و یا اکانت موز استفاده کنید.

استراتژی تبلغات اینترنتی چگونه است؟

برای کسب بهترین نتیجه در هر کاری مستلزم به کار گیری استراتژی منظم هستید. تبلیغ در گوگل نیز به همین صورت است می بایست بدانید در چه زمانی و با چه شیوه ای بهترین نتیجه را خواهید داشتو همچنین می توانید با مشاوره با متخصصان این کار راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نوشته مزایای تبلیغات اینترنتی در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.