0

مزیت سئو محلی برای کسب و کار ها در چیست؟

سئو محلی یا local seo مبحثی است که در سال ۲۰۱۴ مطرح شد و مورد توجه کسب و کار ها قرار گرفت. در طی این سال ها کسب و کارها در کشور های مختلف به این موضوع توجه ویژه ای نشان دادند. اما متاسفانه در ایران مزیت سئو محلی برای کسب و کار ها آن طور که انتظار می رفت اهمیت داده نشده است. در این مقاله قصد داریم به مزیت سئو محلی برای کسب و کار ها و تاثیری که می تواند بر روی افزایش مشتریان داشته باشد اشاره کنیم.

سئو محلی یا local seo چیست؟

شاید شما نیز جز افرادی باشید که ، زمانی که صحبت از سئو به میان می آید ، فاکتور های بهینه سازی سایت در زمان طراحی سایت ، در ذهنتان شکل بگیرد. اما باید بدانید که بهینه سازی تنها به این فاکتور ها ختم نمی شود.

سئو محلی یک راه حل آنلاین برای کسب و کار ها است تا بتوانند مشتریان محلی را در زمانی که آن ها نیازمند خدمات و محصولات هستند را جذب کنند.

سئو محلی چگونه کار می کند؟

سئو محلی چگونه کار می کند؟

زمانی که کاربری در موتور جستجو محصول یا خدماتی را جستجو می کند، موتور جستجو گوگل با توجه به اطلاعاتی که پیش از این ثبت و ذخیره نموده ، لیستی از کسب و کار های وابسته به کلمه کلیدی که جستجو شده است را برای کاربر نمایش می دهد.

این لیست با توجه به فاکتور هایی نظیر ، رتبه سایت مربوطه ، درج موقعیت کسب و کار بر روی نقشه گوگل ، درج کسب و کار در لیست کسب و کار های معتبر مورد تایید گوگل به دست می آید.

بخوانید!  مزایای برون سپاری تولید محتوا در طراحی سایت

اهمیت و مزیت سئو محلی برای کسب و کار ها

بازاریابی جستجو محلی ، یک بازاریابی هدفمند

روزانه میلیون کاربر از موتور جستجو گوگل برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیازشان استفاده می کنند.  مزیت سئو محلی برای کسب و کار ها می تواند از تبلیغات و دیگر روش های بازاریابی نیز بیشتر باشد. زیرا سئو محلی کسب و کار شما را دقیقا زمانی به کاربر معرفی می کند که او دقیقا به آن نیاز دارد.

توریستی را تصور کنید که در شهری نا آشنا به دنبال رستوران است . در صورتی که رستورانی در نزدیکی او بر روی نتایج نمایش داده شود ، مطمئن انتخاب او خواهد بود.

افزایش کاربران اینترنت تلفن همراه

یکی از دلایل مهم که اهمیت استفاده از سئو محلی را برای کسب و کار ها را نشان می دهد ، افزایش کاربران تلفن های هوشمند و اینترنت تلفن همراه است.

شاید پیش از این زمانی که فردی در حال جستجو مکان مورد نظرش بود ، از مردم و عابران راهنمایی می خواست. اما امروزه با توجه به تاثیری که تکنولوژی بر روی زندگی روزمره ما گذاشته است ، کاربران تنها راه حل را در جستجو در اینترنت می دانند. با بهبود وضعیت اینترنت همراه کشورمان ، انتظارات از سئو محلی و نتایج حاصل از بالاتر نیز خواهد رفت.

بازگشت سرمایه گذاری

مزیت سئو محلی برای کسب و کار ها بر خلاف تبلیغات به صورت سنتی را میتوان در آن دانست که بازگشت سرمایه خوبی دارد.

همیشه به این اشاره کرده ایم که تبلیغات سنتی تا چه اندازه پر هزینه است و در طی این سال ها مردم به خوبی یاد گرفته اند که تبلیغات سنتی را نادیده بگیرند.

بخوانید!  ریدایرکت ۳۰۱ چه تفاوتی با ریدایرکت ۳۰۲ دارد؟

اما در سئو محلی نه تنها هزینه ها به شکل چشمگیری کاهش می یابد و مقرون به صرفه است، از آن جایی که در زمان درست در معرض دید فردی درست قرار می گیرد ، نادیده گرفتن آن تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد. بنابراین باز گشت سرمایه خوبی را تضمین می کند.

نوشته مزیت سئو محلی برای کسب و کار ها در چیست؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.