0

مشکلات محتوای تکراری در طراحی سایت

مشکلات محتوای تکراری در طراحی سایت اگر مقالات گذشته ی ما را مطالعه کرده باشید در آنها به ضرورت توجه به محتوا برای طراحی سایت اشاره کردیم و در این مقاله می خواهیم به ذکر مشکلاتی بپردازیم که محتوای تکرار برای طراحی سایت به جود می آورد ممکن است افرار اقدام به کپی برداری مطالب از سایت های دیگر نمایند این کار از نظر موتور های جستجوگر پذیرفته شده نیست و موجب اخطار و ضرر و زیان های زیاد برای طراحی سایت خواهد شد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

عوامل موثر در ایجاد محتوای تکراری طراحی سایت

برچسب ها

متا تگ ها یا همان برچسب ها مشکل بزرگی برای طراحی وب سایت های ورد پرسی محسوب می شوند هنگام ایجاد برچسب، یک صفحه با یو ار ال جدید ایجاد می شود اگر این برچسب برای یک یا چند نوشته ایجاد شده باشد که عنوان آن با عنوان و مطالب دیگری از سایت شما برابر است حتی ممکن است این برچسب ها برای صفحه اصلی طراحی سایت شما خطرناک باشد برای رهایی از این مشکل می توانید برچسب ها را به صورت  نوایندکس درآورید  تا این صفحات در موتورهای جستجو ثبت نشوند.

عناوین مهم

یکی از مشکلاتی که طراحی سایت ها با آن روبرو می شوند، کمبود محتوای منحصر است معمولا طراحی سایت هایی که دارای محصول و خدمات یکسان هستند، به گونه ایست که محتوا و عناوین یکسان تولید می کنند از طرفی وجود دو مطلب مشابه در یک سایت نیز خطرآفرین است.

دسته بندی ها

صفحات دسته بندی در طراحی سایت دارای تعداد زیادی عنوان هستند که با تگ اچ یک به نمایش در می آیند این عنوان ها ممکن است شبیه هم باشند یا یک عنوان در چند دسته قرار بگیرد و یا حتی طریقه ی ارایه ی مطلب در آنها ممکن است موجب ایجاد محتوای تکراری شود برای جلوگیری از مشکل ایجاد محتوای تکراری  توضیحات متای این صفحات را اصولی بنویسید و یا متن توضیحی برای مواردی که کاربر می تواند درآن بیابد طراحی کنید.

بخوانید!  اصول اولیه در طراحی سایت

یو ار ال نتایج جستجو

توضیح این مورد ممکن است کمی پیچیده باشد نتایج جستجوها ممکن است یو ارال های ثابت و خاص تولید کند که منجر به ایجاد محتوای تکراری در طراحی سایت بشود و شما را درگیر کند برای جلوگیری از این مشکل از طریق ربوت تکست یو ار ال ها را مخفی کنید تا متورهای جستجوگر این صفحات را ایندکس نکنند.

 

کلام آخر

به جز موارد بالا ممکن است عوامل دیگری نیز مشکل محتوای تکراری را برای شما به وجود اورند با توجه به امارها و اطلاعات به بررسی سایت خود بپردازید و در صورتی که مشکلی پیش امد ان را برطرف کنید و یا جلوی ایندکش شدن ان را بگیرید همچنین می توانید با تمایز دادن صفحات در طراحی سایت تهران انها را از هم تمایز دهید و در صورتی که در این زمینه سوالی دارید می توانید با مشاورین مجرب ما در این زمینه مشورت کنید. شروع طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

 

 

نوشته مشکلات محتوای تکراری در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.