0

معرفی بهترین زبان برنامه نویسی طراحی سایت

معرفی بهترین زبان برنامه نویسی طراحی سایت شروع کار با توسعه وب می تواند شدید و گیج کننده باشد. برای یادگیری بسیار زیادی وجود دارد و گزینه های متنوعی برای زبان ها، چارچوب ها و پروژه های طراحی سایت منبع باز انتخاب می کنید. کجا شروع میکنی هیچ پاسخ صحیح وجود ندارد اما پیشرفت طبیعی است که اکثر توسعه دهندگان آن را در طراحی سایت انجام می دهند. شروع به کار با اصول اولیه آسان تر است و به آرامی به مطالعه زبان های برنامه نویسی دقیق تر تبدیل می شود.

در این راهنمای من می خواهم رویکرد شروع به پایان را که هر کسی می تواند برای یادگیری توسعه وب به اشتراک بگذارد، در طراحی سایت به اشتراک بگذارد. من نه تنها محبوب ترین زبان های دیو را به اشتراک می گذارم بلکه بهترین منابع و ابزار را نیز برای کمک به یادگیری در طول مسیر در طراحی سایت به اشتراک می گذارم. اگر شما تازه شروع کرده اید، اچ تی ام ال و سی اس اس اساسا مطلوب برای توسعه وب هستند. این دو زبان واقعا زبان برنامه نویسی نیستند.

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

مبانی زبان برنامه نویسی در طراحی سایت

زیرا در منطق در طراحی سایت معامله نمی کنند. اچ تی ام ال یک زبان نشانه گذاری است و سی اس اس یک زبان سبک است اچ تی ام ال تعریف می کند که چگونه یک صفحه باید ساختار یافته و سی اس اس تعریف می کند چگونه یک صفحه در طراحی سایت به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش. این دو زبان زبان های پیشاپیش در نظر گرفته می شوند زیرا در مرورگر در طراحی سایت کار می کنند بدون نیاز به سرور است. شما حتی می توانید یک حساب کاربری رایگان برای قطعه های مورد علاقه خود را برای مرجع آینده در طراحی سایت ذخیره کنید.

برخی از برنامه نویسان با زبان های کامل مانند پایتون یا جاوا اسکریپت شروع به کار می کنند. اما اگر میخواهید برای وب بسازید و مطمئن نیستید که در آن شروع کنید، سی اس اس اچ تی ام ال باید شماره در لیست اولویت شما در طراحی سایت باشد. دو زبان بسیار متفاوت هستند، اما آنها به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. یک صفحه با فقط اچ تی ام ال کار خواهد کرد، اما به نظر نمی رسد. به همین ترتیب یک فایل سی اس اس خالص در واقع هیچ چیزی را در مرورگر جهت طراحی وب سایت نشان نمی دهد

بخوانید!  با قالب های آماده وردپرس، بدون کدنویسی سایت خود را طراحی کنید

 

انواع زبان برنامه نویسی در طراحی سایت

زیرا هیچ اچ تی ام ال برای رندر وجود ندارد. اگر شما می توانید اچ تی ام ال و سی اس اس را یاد بگیرید و سپس شما می توانید طراحی سایت های ایجاد کنید. آنها ممکن است دینامیک و برنامه نویسی نباشند، اما طراحی سایتهای اچ تی ام ال سی اس اس خالص میتوانند کار خوبی انجام دهند. ویژگی های طراحی سایت با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید!

شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! آخرین نسخه های این زبان ها اچ تی ام ال و سی اس اس در طراحی سایت هستند. این ها به طور باورنکردنی از اچ تی ام ال و سی اس اس متفاوت نیستند. آنها فقط ویژگی های جدیدی را اضافه می کنند که طراحی سایت های در حال توسعه بسیار ساده تر می شوند. من می توانم از ایده های پروژه طراحی سایت تهران یا روش های گام به گام برای یادگیری این زبان ها خجالت بکشم.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بررسی اصول طراحی سایت

هنگامی که به اصول مانند اچ تی ام ال و سی اس اس می آید، شما واقعا می توانید همه چیز را به صورت رایگان در اینترنت جهت طراحی سایت یاد بگیرید. اگر دنبال برخی توصیه ها هستید، این منابع رایگان را در طراحی سایت بررسی کنید ایجاد صفحات طراحی سایت مسیر نقشه اچ تی ام ال سی اس اس برخی از افراد دبل تری اس را دوست ندارند، اما این یک طراحی سایت عالی برای مبتدیان است. و اگر شما مایل به رفتن به مسیر پرداخت می شود.

بسیاری از مردم در قبال تری هوس دوره که ارائه می دهد یک محاکمه آزاد به ثبت نام جدید قسم می خورم. من همچنین می خواهم ارزش پیش پردازنده هایی مانند ساس و لس در طراحی سایت را ذکر کنم. اینها مانند زبانهای فوقانی ساخته شده در بالای سی اس اس هستند که منطق پیشرفته تر را برای متغیرها، حلقه ها و توابع فراهم می کنند. اگر فقط شروع به کار نکنید بیش از این نگران نباشید. قبل از اینکه بتوانید به ساس برسید، باید ابتدا سی اس اس را در طراحی سایت درک کنید.

بخوانید!  چطور دامنه مناسب سایت خود را انتخاب کنم؟

 

زبان پیش پردازش در طراحی سایت

همچنین زبان پیش پردازش برای اچ تی ام ال وجود دارد، اما آنها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نمی گیرند. برخی از گزینه ها شامل همیل و جید در طراحی سایت است. همیل از روبی خارج می شود در حالیکه جید از طریق ان پی ام از گره استفاده می کند. هر دو این کتابخانه ها نیاز به درک مدیران بسته دارند، به همین دلیل من آنها را پیشرفته تر و غالبا در طراحی سایت غیر ضروری می دانم. اما اگر میخواهید به این پیش پردازنده بپردازید.

در اینجا برخی منابع برای شروع کار شما در طراحی سایت وجود دارد. اما اگر میخواهید به طور جدی کار خود را در وب انجام دهید، در نهایت باید به این منطقه شیرجه بزنید. من شخصا ساس را توصیه میکنم چون این را کمی سادهتر از لس پیدا کردم، به علاوه جامعه با پشتیبانی بیشتر در طراحی سایت بزرگتر است. اما صادقانه بهترین راه این است که پروژه های خود را بسازید و آنها را بسازید. در طول راه شما مشکلات را برطرف می کنید. تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار بر سئو و طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

جاوا اسکریپت در طراحی سایت

زبان متقابل دیگر بسیاری از توسعه دهندگان وب یادگیری جاوا اسکریپت است. این امر برای دهه ها به توسعه طراحی سایت وابسته است و به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا جلوه های پویا را بر روی صفحه ایجاد کنند. با جاوا اسکریپت شما می توانید منوهای کشویی، چرخ های کشویی، پنجره های مدال و بسیاری دیگر از رابط های طراحی سایت معمولی ایجاد کنید. پیشرفت های سی اس اس اجازه می دهد که دیو برخی از چیزهای جالب را بدون هیچ جاوا اسکریپت انجام دهند.

اما این بدان معنا نیست که جی اس یک زبان در طراحی سایت بی ارزش است؛ دور از آن در حال حاضر طراحی سایت های بیشتری در جاوا اسکریپت برای ویژگی های پویا به کار می روند. مرورگرهای وب مدرن در نهایت پشتیبانی از جی اس را به نقطه ای می رسانند که اکثر کاربران بازدید از سایت شما جاوا اسکریپت را فعال خواهند کرد. آخرین نسخه در طراحی سایت جاوا اسکریپت نامیده می شود. اما شما می توانید تمام آنها را با جستجوی گوگل و اورفالو پشته حل کنید.

بخوانید!  ویژگی های ادوبی ایلوستریتور در طراحی سایت

 

اهمیت جاوا اسکریپت در طراحی سایت

اگر اصول اولیه جاوااسکریپت را یاد بگیرید را درک خواهید کرد اساسا در نسخه فعلی جی اس و تمامی نسخه های آینده در طراحی سایت پشتیبانی می شود. جاوا اسکریپت اغلب اولین زبان برنامه نویسی وب توسعه دهنده است. بعضی ممکن است استدلال کنند که برنامه ریزی واقعی نیست، زیرا به عنوان یک زبان برنامه نویسی عمل می کند. اما از آنجا که شما می توانید نود را بر روی سرور در طراحی سایت اجرا کنید، اکنون می توانید جاوا اسکریپت را به عنوان زبان جلو پنجره اجرا کنید.

جی اس بسیار سرگرم کننده است، اما یک توسعه دهنده با نام تجاری جدید حتی نباید حتی در مورد نود در طراحی سایت فکر کند. با مبانی جاوا اسکریپت مانند تنظیم متغیرها، ایجاد حلقه ها، توابع و اپراتورهای منطق شروع کنید. این دانش را می توان برای تمام اشکال جاوا اسکریپت و سایر زبان های برنامه نویسی نیز در طراحی سایت استفاده کرد. اگر می خواهید راه حل های اچ تی ام ال سی اس اس را برای مشکلات رایج دنبال کنید، می توانید بخش های بزرگ را در کدپد در طراحی سایت پیدا کنید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

منابع اساسی در طراحی سایت

همه اینها کاملا رایگان هستند و باید از طریق همه چیز مورد نیاز برای کمک به نوشتن کد جی اس راحت باشند. در این فرآیند شما اغلب در مورد کتابخانه ها مانند جی کوئری و زبان تایپ اسکریپت در طراحی سایت بسیار محبوب می خوانید. هر دو این ابزار ارزشمند برای یادگیری هستند، به ویژه به عنوان یک توسعه دهنده وب. اما شما واقعا نباید به آنها شیرجه بزنید تا احساس راحتی کنید و امکانات بسیار اساسی در جی اس در طراحی سایت ایجاد کنید.

بهترین روش یادگیری مانند قبل، ایجاد پروژه ها از ابتدا است. در این فرآیند، شما به بلوک ها حمله می کنید و گوگل به شما کمک می کند تا آنها را حل کنید. خوشبختانه جاوا اسکریپت همچنین می تواند اشتباهات را برای شما به گوگل و معکوس مهندسی مشکل در طراحی سایت باشد. اگر از کروم استفاده میکنید، این پست را توضیح میدهید که چگونه کد جاوا اسکریپت را در کنسول ابزار دیو توسعه میدهد. به این ترتیب پیام های خطای خاصی دریافت خواهید کرد که خط خطای شما را در طراحی سایت مشخص می کند.

 

 

نوشته معرفی بهترین زبان برنامه نویسی طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.