0

معرفی قابلیت های پنل پیش خرید کنندگان سرویس های میزبان فا

همان طور که می دانید برای دومین بار در این مجموعه قابلیت پیش خرید هاست با امکان فعالسازی در زمان دلخواه ارائه شده است. امکان پیش خرید هاست یک فرصت شگفت انگیز برای طراحان سایت، فریلنسرها و صاحبان کسب و کارهای آنلاین بشمار می رود. در طرح بهاره میزبان فا می توانید یکی از سرویس های هاست اشتراکی ایران، هاست مخصوص وردپرس یا هاست ووکامرس را با 29% تخفیف نوروزی پیش خرید کنید. برای استفاده از این طرح تا 1400/1/25 فرصت باقیست. در مقالات به نحوه پیش خرید هاست میزبان فا اشاره کردیم در ادامه به معرفی قابلیت های پنل پیش خریدکنندگان خواهیم پرداخت.

امکان پیش خرید انواع سرویس های میزبان فا شامل:

  • هاست اشتراکی ایران
  • هاست مخصوص وردپرس
  • هاست ووکامرس
  • هاست ابری

1- بدون نیاز به معرفی نام دامنه

شما می تواید قبل از افزایش قیمت سرویس ها هر تعداد سرویس که برای امسال و سال های بعد نیاز دارید را بدون معرفی نام دامنه و از انواع هاست های ارائه شده پیش خرید کنید. در طول پیش خرید هاست نیاز به ارائه نام دامنه ندارید. در واقع می توانید سرویس هاست خود را بدون نام دامنه تهیه نمایید و زمان فعالسازی سرویس، نام دامنه مورد نظر خود را ارائه کنید.

2- امکان فعالسازی در زمان دلخواه

در زمان دلخواه خود از تاریخ  1400/2/1 به بعد می توانید به منوی پیش فروش> سرویس های پش خرید شده مراجعه کرده و با کلیک روی دکمه ایجاد سرویس مقابل هاست مورد نظر خود، سرویس مربوطه را فعال نمایید.

پیش خرید هاست میزبان فا

این قابلیت برای آن دسته از اشخاصی که تمایل دارند در زمان فعلی هاست خریداری نمایند اما ماه ها یا حتی سال های بعد سرویس خود را فعال نمایند بسیار کاربردی است. حتما می پرسید این قابلیت برای چه کسانی بسیار استثنایی است؟

بخوانید!  ریدایرکت ۳۰۱ چه تفاوتی با ریدایرکت ۳۰۲ دارد؟
  • شرکت های طراحی سایت
  • وبمسترها
  • فریلنسرها
  • کسب و کارهای آنلاین
  • و…

3- امکان مدیریت سرویس های پیش خرید شده

در پنل کاربری میزبان فا با مراجعه به منوی سفارش ها> سفارش های پیش خرید شده می توانید در هر زمانی سرویس های خود را بررسی و مدیریت نمایید. جالب است بدانید سرویس های پیش خرید شده در بخش مجزایی مدیریت می شوند و سایر سرویس های فعال شما در منوی سرویس ها قابل مدیریت هستند.

سرویس های پیش خرید شده میزبان فا بزرگ ترین فرصت سرمایه گذاری تجاری برای وبمسترها و شرکت های طراحی سایت یا کسانی که تصمیم دارند در آینده به هاست های با کیفیت مهاجرت کنند. فقط تا 1400/1/25 فرصت باقیست.

مشاهده پلن ها و پیش خرید هاست

نوشته معرفی قابلیت های پنل پیش خرید کنندگان سرویس های میزبان فا اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.