0

معرفی و خرید قالب وردپرس پل برای راه اندازی سایت چند منظوره

راه اندازی یک وب سایت وردپرسی می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا بیشتر دیده شود و رشد بهتری داشته باشد. در همین راستا باید یک هاست مناسب با نیازهای وب سایت خود انتخاب کرده و سپس با نصب وردپرس و یک قالب حرفه ای روی آن فعالیت خود را در بستر اینترنت آغاز نمایید. هاست انتخابی شما می تواند یک هاست مثل هاست مورد نیاز برای وردپرس که اختصاصاٌ برای این سیستم مدیریت محتوا بهینه شده یا یک هاست ارزان مثل هاست ایران سی پنل باشد. اما بعد از پشت سر گذاشتن این موارد، مهم ترین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب و خرید قالب وردپرس مناسب و حرفه ای است. اگر شما در حال جستجو در میان قالب های وردپرسی هستید تا مناسب ترین پوسته را برای وب سایت وردپرسی خود انتخاب کنید، قالب چند منظوره bridge که با نام قالب پل نیز در میان افراد شناخته می شود، می تواند یک انتخاب مناسب برای شما بشمار رود . در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا به معرفی و بررسی قالب وردپرس پل می پردازیم. پس اگر می خواهید با قالب وردپرس بریج و ویژگی های آن آشنایی پیدا کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

معرفی قالب آموزش وردپرس پل

  • معرفی قالب وردپرس پل
  • بررسی مزایا و معایب قالب بریج وردپرس
  • دموهای قالب پل وردپرس
  • ویژگی های بارز قالب bridge وردپرس
  • آموزش نصب قالب چند منظوره بریج وردپرس
  • افزونه های سازگار با قالب وردپرسی بریج
  • نظرات کاربران بعد از خرید قالب وردپرس پل
  • فروشندگان قالب bridge وردپرس

معرفی قالب وردپرس پل

قالب brdige که با نام قالب پل نیز شناخته می شود، یکی از محبوب ترین قالب های وردپرسی است که جزء پرفروش ترین قالب های موجود در مارکت themeforest نیز بشمار می رود. این پوسته چند منظوره بوده و شما به معنای واقعی کلمه این امکان را دارید که بعد از خرید قالب وردپرس پل هر نوع وب سایتی که تمایل دارید از وب سایت شرکتی گرفته تا فروشگاه اینترنتی و وب سایت خبری را به راحتی راه اندازی نمایید.

قالب بریج وردپرس یک قالب چند منظوره و حرفه ای است که به دلیل سازگاری با صفحه سازهای المنتور و ویژوال کامپوزر و ارائه قابلیت ها و امکانات متنوع بالاترین سطح از امکان سفارشی سازی را برای شما فراهم می کند. 

قالب Bridge وردپرس از امکانات بسیار زیادی برخوردار است و شما می توانید بدون نیاز به داشتن دانش کدنویسی و با استفاده از این قابلیت ها یک وب سایت وردپرسی کاملاً حرفه ای را راه اندازی نمایید. همچنین این امکان برای شما فراهم شده تا هر یک از وب سایت های آماده ای که توسط این پوسته ارائه شده را روی وب سایت خود درون ریزی کرده و تنها با چند کلیک، وب سایتی به ظاهر ایده آل در هر زمینه ای که تمایل دارید، راه اندازی نمایید. در ادامه به شکل دقیق تری این قالب و ویژگی های منحصر به فرد آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بررسی مزایا و معایب قالب بریج وردپرس

بررسی مزایا و معایب قالب بریج وردپرس

هر قالب دارای مزایا و معایب مختلفی است و بررسی همین موارد می تواند در نهایت روی تصمیم گیری درباره آن قالب تاثیر مستقیم داشته باشد. توسعه دهندگان قالب های مختلف همواره در تلاش هستند تا ویژگی های مثبت قالب خود را تقویت کرده و معایب آن را نیز شناسایی و بهبود ببخشند. قالب وردپرس پل نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می توانید در ادامه برخی از مزایا و معایب این قالب را مطالعه کنید که به طور معمول توسط کاربرانی که از این پوسته استفاده کرده اند بیان شده اند.

مزایا قالب وردپرس پل

  • امکان نصب و ایمپورت کامل و جزئی قالب وردپرس پل
  • ارائه بیش از 530 وب سایت آماده
  • بهینه بودن قالب برای ادیتور گوتنبرگ
  • سازگاری کامل با صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر
  • قابلیت سفارشی سازی بالا قالب
  • سازگاری کامل با مرورگرهای محبوب
  • ارائه بیش از 10 هدر منحصر به فرد
  • پشتیبانی از تکنولوژی AJAX
  • سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس
  • ارائه مگامنوهای جداب و حرفه ای
  • سازگاری کامل با ماژول های مختلف
  • امکان استفاده از بک گراندهای ویدیویی و پارالاکس
  • بهینه بودن قالب برای موتورهای جستجو
  • ارائه پشتیبانی بسیار قوی
  • سازگاری کامل با صفحه نمایش رتینا
  • ارائه 4 افزونه منحصر به فرد به صورت رایگان
  • قابلیت ترجمه و چند زبانه کردن سایت و مناسب برای زبان فارسی
  • بهینه بودن قالب برای صفحه نمایش های مختلف

معایب قالب وردپرس پل

  • عدم امکان مشاهده ویژگی های اصلی قالب به صورت زنده
  • به دلیل ارائه قابلیت های زیاد و متنوع ممکن است کاربران مبندی کمی گیج شوند.

دموهای قالب پل وردپرس

اولین موضوعی که مشتریان بالقوه در هنگام تلاش برای انتخاب و خرید یک قالب وردپرسی مناسب به آن توجه می کنند، دموهای قالب مورد نظر است. قالب های چند منظوره قالب هایی هستند که محدود به یک نوع وب سایت مشخص نیستند و با استفاده از آنها می توان انواع وب سایت با کاربری متفاوت را راه اندازی نمود. در این نوع از قالب ها به طور معمول امکانات و قابلیت های مختلفی نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد که سبب می شود تا بتوانند یک وب سایت کاملاً منحصر به فرد را طراحی و راه اندازی نمایند. در این زمینه قالب بریج وردپرس عملکرد بسیار مناسبی دارد. طراحان این قالب تاکنون بیش از 530 وب سایت آماده مختلف با اهداف متفاوت را طراحی و در اختیار کاربران خود قرار داده اند. این قالب به صورت منظم بروز رسانی شده و دموهای جدید با ویژگی ها و قابلیت های جدید طراحی و ارائه می شوند. در ادامه برخی از نمونه های وب سایت های آماده موجود در قالب وردپرس پل را مشاهده خواهید کرد.

خرید قالب پل وردپرس خرید قالب bridge وردپرس دموهای قالب بریج وردپرس دمو قالب چند منظوره پل وردپرس دموهای قالب bridge وردپرس آموزش کار با قالب بریج وردپرس بررسی تخصصی قالب پل وردپرس تحلیل قالب بریج وردپرس معرفی قالب bridge وردپرس

ویژگی های بارز قالب bridge وردپرس

به طور معمول هر قالب ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. در نتیجه افراد نیاز دارند که قبل از تصمیم گیری درباره خرید یک قالب این ویزگی ها را مورد بررسی قرار داده و با نیازهای خود تطبیق دهند. قالبی که بیشترین مطابقت با نیازهای سایت را دارد می تواند انتخاب نهایی افراد برای راه اندازی وب سایت وردپرسی باشد. در بسیاری از موارد یکسری از ویژگی ها در میان تمامی قالب ها مشترک است و تنها ممکن است در میزان کیفیت ارائه آن تفاوتی وجود داشته باشد. اما برخی از ویژگی ها نیز منحصر به یک قالب مشخص هستند و همین موضوع نیز می تواند سبب محبوبیت یک قالب شود. قالب وردپرس پل جزء قالب هایی بشمار می رود که ویژگی های منحصر به فرد بسیار خوبی دارد و به عنوان یک قالب چند منظوره توانسته عملکرد مناسبی را داشته باشد. در ادامه به بررسی بارزترین ویژگی های قالب Bridge وردپرس خواهیم پرداخت.

بخوانید!  رفع ارور این سایت مشکلات فنی را تجربه می‌کند در وردپرس

امکان نصب و ایمپورت های کامل و جزئی قالب وردپرس پل

یکی از مهم ترین ویژگی های قالب بریج وردپرس که می توان به آن اشاره کرد امکان نصب و ایمپورت قالب به صورت کامل یا جزئی است. در واقع شما می توانید بعد از خرید قالب وردپرس پل از میان بیش از 530 دمو مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد، مناسب ترین آنها را انتخاب کرده و به راحتی نصب نمایید. شاید این ویژگی در میان تمامی قالب ها مشترک باشد و مزیت قالب bridge بشمار نرود. اما گاهی ممکن است شما تنها از یک بخش مشخص یک دمو خوشتان آمده باشد و تمایل داشته باشید آن ویژگی را در کنار دمو دیگری داشته باشید. موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که شما این امکان را دارید که بخش های مختلف وب سایت های آماده پیشنهاد شده توسط این پوسته را با یکدیگر ترکیب کنید. امکان ایمپورت جزئی یک قابلیت بسیار مهم در قالب پل است که باید به آن توجه کرد.

امکان نصب و ایمپورت های کامل و جزئی قالب پل وردپرس

ارائه بیش از 530 وب سایت آماده در قالب بریج وردپرس

قالب وردپرس پل یک قالب چند منظوره است که از آن می توان برای راه اندازی هر نوع وب سایت با هر ویژگی استفاده کرد. در همین راستا توسعه دهندگان این پوسته دموهای مختلفی را طراحی و ارائه داده اند که افراد می توانند با استفاده از آنها به راحتی یک وب سایت حرفه ای وردپرسی مربوط به کسب و کار خود را راه اندازی نمایند. در پوسته bridge با بیش از 530 دمو آماده متنوع رو به رو هستید که به شما امکان راه اندازی انواع سایت از وب سایت های فروشگاهی و خبری تا بلاگ و پورتفولیو را می دهد. در تمامی این دموها ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد قالب پل اعمال شده است و افراد می توانند با استفاده از آنها و به کمک صفحه ساز مورد نظرشان سایت را شخصی سازی کنند.

ارائه بیش از 530 وب سایت آماده در قالب بریج وردپرس

سازگاری کامل قالب پل با صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر

صفحه سازها نقش بسیار مهمی را در طراحی و تغییر یک وب سایت ایفا می کنند. شما با استفاده از قابلیت های یک page builder می توانید به راحتی هر نوع تغییری که تمایل دارید را روی وب سایت خود اعمال نمایید و در نهایت یک وب سایت کاملاً نزدیک به سلیقه خود را راه اندازی نمایید. در حال حاضر صفحه سازهای المنتور و ویژوال کامپوزر محبوب ترین صفحه سازهای موجود در بازار هستند. قالب پل وردپرس با هر دوی آنها سازگاری کامل دارد و شما می توانید در هنگام خرید قالب bridge وردپرس این اطمینان را داشته باشید که می توانید از هر یک از این صفحه سازها که می خواهید استفاده نمایید. صفحه ساز ویژوال کامپوزر به صورت رایگان روی این قالب ارائه می شود و در نتیجه افرادی که تمایل به استفاده از این صفحه ساز دارند می توانند با خیال راحت قالب وردپرس پل را خریداری نمایند. اما موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است در قالب وردپرسی بریج برخی از دموها به صورت انحصاری با صفحه ساز المنتور طراحی شده اند و کاملاً برای این page builder مناسب می باشند. پس اگر شما از طرفداران صفحه ساز المنتور هستید، می توانید هر یک از این دموها که مناسب کسب و کارتان می باشد را انتخاب کرده و با استفاده از elementor آن را مدیریت کنید.

سازگاری کامل قالب پل با صفحه ساز المنتور

سازگاری کامل قالب پل با صفحه ساز ویژوال کامپوزر

قابلیت سفارشی سازی بالا قالب bridge وردپرس

به طور معمول کاربران یک قالب را تهیه کرده و سپس دمو دلخواه را مطابق با سلیقه و نیازهای کسب و کار خود شخصی سازی می کنند. به همین دلیل یکی از موضوعاتی که در تصمیم گیری درباره خرید یک قالب نقش مهمی را ایفا می کند، قابلیت سفارشی سازی آن قالب است. قالب وردپرس پل در این زمینه عملکرد مناسبی دارد. شما این امکان را دارید که هم با استفاده از تنظمیات قالب و هم با به کارگیری یکی از صفحه سازهای سازگار با این قالب به راحتی وب سایت خود را شخصی سازی کنید. پوسته بریج قابلیت سفارشی سازی بالا در زمینه هدر، فوتر، ایجا مگامنو متنوع و بسیاری از موارد دیگر دارد و از این نظر می توانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید.

قابلیت سفارشی سازی بالا قالب bridge وردپرس

سازگاری کامل قالب پل با فروشگاه ساز ووکامرس

امروزه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به یکی از مهم ترین اهداف افراد برای کسب درآمد در بستر وردپرس تبدیل شده. در همین راستا بررسی این موضوع که قالب مورد نظرتان تا چه میزان با فروشگاه سازهای محبوب به ویژه فروشگاه ساز ووکامرس همخوانی دارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خوشبختانه قالب پل وردپرس با افزونه ووکامرس سازگاری کامل دارد و شما می توانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از این پوسته راه اندازی نمایید. موضوعی که در این زمینه قابل توجه می باشد این است که در قالب بریج وردپرس 90 وب سایت آماده فروشگاهی طراحی و ارائه شده و شما می توانید برای وب سایت فروشگاهی خود از این دموهای آماده استفاده کنید.

سازگاری کامل قالب پل با فروشگاه ساز ووکامرس

بهینه بودن قالب وردپرس پل برای صفحه نمایش های مختلف

نحوه نمایش یک قالب در صفحه نمایش های مختلف نقش بسیار مهمی را در موفقیت آن پوسته ایفا می کند. در واقع ظاهر سایت و واکنش گرا بودن از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که کاربران یک وب سایت می توانند به روش های مختلف و از طریق دستگاه های ارتباطی متفاوت مثل موبایل یا تبلت وارد آن سایت شوند. قالب پل وردپرس یکی از قالب هایی است که در زمینه ریسپانسیو بودن در صفحه نمایش های مختلف عملکرد بسیار خوبی را دارد. بعد از درون ریزی دمو مورد نظر می توانید نحوه نمایش قالب در دستگاه های مختلف را بررسی کنید. همچنین این امکان را دارید که با استفاده از قابلیت هایی که قالب در اختیار شما قرار می دهد نحوه نمایش قالب در موبایل و تبلت را به شکلی کاملاً بهینه مدیریت نمایید.

بهینه بودن قالب پل وردپرس برای صفحه نمایش های مختلف

سازگاری کامل قالب بریج وردپرس با صفحه نمایش رتینا

رتینا اصطلاحی است که اولین بار توسط شرکت اپل معرفی شد منظور از این اصطلاح این است که به دلیل بالا بودن تراکم پیکسل در صفحه نمایش هایی که این قابلیت را دارا می باشند، انسان به راحتی و با چشم غیرمسلح امکان تشخیص و تمایز پیکسل های یک تصویر را ندارد. این امر سبب می شود تا جزئیات به شکل بهتری نمایش داده شود و بازدید کنندگان تجربه کاربری بهتری را داشته باشند. این قابلیت موضوعی است که اخیراٌ در هنگام انتخاب یک قالب به آن دقت زیادی می شود. طراحان قالب وردپرس پل به این موضوع توجه لازم را داشته اند و می توان گفت که قالب bridge جزء آن دسته از قالب هایی بشمار می رود که از صفحه نمایش های رتینا به خوبی پشتیبانی می کند.

بخوانید!  صفحه فرود کارآمد _ ۴ نکته برای طراحی صفحه فرود کارآمد

سازگاری کامل قالب بریج وردپرس با صفحه نمایش رتینا

بهینه بودن قالب bridge برای موتورهای جستجو

موضوع دیگری که در تصمیم گیری درباره خرید یک قالب نقش مهمی را ایفا می کند، بهینه بودن آن برای موتورهای جستجو است. در واقع داشتن عملکرد مناسب در نتایج جستجو موضوعی است که تمامی دارندگان وب سایت های مختلف باید به آن توجه داشته باشند. چرا که هدف اصلی راه اندازی یک وب سایت دیده شده سایت توسط مشتریان بالقوه از طریق این بستر بسیار مهم است. در هنگام طراحی قالب بریج وردپرس به این موضوع دقت بسیار زیادی شده و اکنون می توان این ادعا را داشت که با خرید قالب وردپرس پل می توانید یک وب سایت بهینه برای موتورهای جستجو را راه اندازی نمایید. این قالب از نظر سرعت شرایط بسیار مناسبی داشته و با افزونه های مهم بهینه سازی سایت به ویژه افزونه یوآست سئو سازگاری کامل دارد.

بهینه بودن قالب bridge برای موتورهای جستجو

 

آموزش نصب قالب چند منظوره بریج وردپرس

اگر بعد از بررسی کامل درباره خرید قالب قالب وردپرس پل تصمیم گیری کردید، به طور قطع نیاز پیدا می کنید که با نحوه نصب این پوسته روی وب سایت خود آشنایی پیدا کنید. به منظور نصب قالب bridge روی وردپرس خود شما باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. در اولین مرحله شما باید به منظور ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت خود، نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمایید.
  2. سپس با استفاده از دستورالعمل های قرار گرفته در آموزش نحوه نصب قالب در وردپرس، قالبی که خریداری نموده اید را روی وردپرس خود نصب و فعال نمایید.
  3. در نهایت باید افزونه های پیش نیاز این قالب را نصب نمایید تا منویی تحت عنوان Qode Options همانند تصویر زیر به پیشخوان وردپرس وب سایتتان اضافه شود.

آموزش نصب قالب چند منظوره بریج وردپرس

این منو از پیشخوان وردپرس که به تنظیمات قالب شما مربوط می شود، شامل موارد زیر می شود:

  • General: با استفاده از این زیر منو می توانید تنظیمات کلی وب سایت مثل فونت، پهنای محتوا، رنگ بندی، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، لودینگ صفحات و موارد این چنینی را مدیریت نمایید.
    آموزش تنظیمات قالب چند منظوره بریج وردپرس
  • Logo: از این بخش می توانید برای آپلود نسخه های مختلف لوگو کسب و کار خود استفاده نمایید. شما این امکان را دارید که نسخه های مختلف لوگو را آپلود کرده و تنظیم کنید که متناسب با هدرهای مختلف نمایش داده شود.
  • Header: این بخش مربوط به تنظیمات هدر سایت است و قابلیت های مختلفی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از آنها یک هدر منحصر به فرد و مطابق با سلیقه خود را طراحی نمایید.
  • Footer: با استفاده از این بخش می توانید فوتر وب سایت خود را مدیریت کنید. قابلیت های این بخش به اندازه بخش هدر گسترده نیست اما باز هم امکان ساخت یک فوتر مناسب را برای شما فراهم می کند.
  • Title: شما با استفاده از این بخش می توانید تنظیمات مربوط به عنوان سایت خود را مدیریت کرده و مشخص کنید که عنوان سایت نمایش داده شود یا نه.
  • Fonts: امکان مدیریت فونت بخش های مختلف وب سایت از طریق این زیر منو برای شما مهیا می باشد. مدیریت فونت از نظر نوع، رنگ، سایز و… در محتوا هدر، فوتر، پاراگراف ها، عنوان ها و تمامی بخش های سایت از طریق این بخش امکان پذیر است.
  • Elements: این بخش تنظیمات مختلف زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید بخش های مختلف وب سایت خود مثل آکاردئون، دکمه ها، آیکون شبکه های اجتماعی و… را با استفاده از امکانات این قسمت مدیریت کنید.
  • Sidebar: از این بخش می توانید برای تنظیم لینک های ویجت ها، استایل محتوای آنها و استایل عنوان استفاده کنید.
  • Qode Slider: در این قسمت از تنظیمات قالب پل وردپرس می توانید تمامی قابلیت های لازم برای سفارشی سازی بخش اسلایدر اختصاصی قالب را مشاهده نمایید.
  • Page: مدیریت صفحات وب سایت از طریق این زیر منو قالب بریج وردپرس برای شما امکان پذیر خواهد بود.
  • Search Page: شما از طریق این بخش می توانید صفحات نتایج جستجو خود و آیتم هایی که داخل آن قرار می گیرند را مدیریت نمایید.
  • Blog: امکان سفارشی سازی صفحات بلاگ وب سایتتان از طریق این زیر منو امکان پذیر است.
  • Portfolio: با استفاده از این زیر منو می توانید کامنت ها، ستون ها، فونت، عناوین و خیلی از موارد دیگر مربوط به پست های پورتفولیو وب سایت خود را مدیریت نمایید.
  • Vertical Slip Slider: انتخاب استایل ناوبری و مدیریت اندازه اسلایدر وب سایت در این بخش برای شما امکان پذیر است.
  • Social: هر آنچه که ممکن است برای سفارشی سازی آیتم های شبکه های اجتماعی به آنها نیاز داشته باشید در این قسمت از تنظیمات قالب بریج وردپرس در اختیار شما قرار می گیرد.
  • Error Page 404: امکان شخصی سازی صفحه مربوط به ارور 404 با استفاده از این بخش از قالب وردپرس پل برای شما فراهم می باشد.
  • Contact Page: صفحاتی که با استفاده از پلتفرم محتوای صفحه ایجاد شده اند مثل فرم تماس با ما و… را می توانید با استفاده از این زیر منو سفارشی سازی کنید.
  • Parallax: امکان مدیریت تصاویر پارالاکس وب سایت نیز امکان پذیر است.
  • Content Bottom: اگر می خواهید به انتهای صفحات خود سایدبارهای شخصی سازی شده اضافه نمایید، می توانید از این زیر منو استفاده کنید.
  • Panel Area: امکان سفارشی سازی پنل کاربری با استفاده از این زیر منو برای شما امکان پذیر خواهد بود.
  • Maintenance Mode: اگر شما در حال بروز رسانی وب سایت خود هستید یا نمی خواهید بازدیدکنندگان وب سایتتان در شرایط فعلی وارد وب سایتتان شود، می توانید از این گزینه قالب پل استفاده کنید. این بخش سایت شما را در حالت تعمیر و نگهداری قرار می دهد.
  • Import/Export Options: شما می توانید از طریق این منو تنظمیات قالب بریج وردپرس را درون ریزی یا برون بری نمایید.
  • Reset: اگر می خواهید تمامی تغییراتی که اعمال شده است را حذف کرده و به نسخه پیش فرض قالب bridge وردپرس برگردید، باید از این منو استفاده کنید.
بخوانید!  نقش تجربه کاربران در طراحی سایت

افزونه های سازگار با قالب وردپرسی بریج

امروزه افزونه ها نقش بسیار مهمی در بهبود عملکرد یک وب سایت وردپرسی ایفا می کنند. در واقع با استفاده از پلاگین های مختلف می توانید قابلیت ها و ویژگی های جانبی بیشتری را به وب سایت خود اضافه کرده و در نهایت، عملکرد بهتری را داشته باشید. اما باید دقت دشته باشید قالبی که روی وب سایت خود نصب و مورد استفاده قرار می دهید تا چه انداره با افزونه های مورد نیازتان سازگاری دارد؟ این موضوع به طور معمول در هنگام طراحی قالب، مورد توجه توسط توسعه دهنگان آن قرار می گیرد. قالب وردپرس پل در این زمینه جزء قالب های مناسب بشمار می رود و به دلیل ارائه 4 افزونه کاربردی پرمیموم به صورت رایگان و همچنین سازگاری با اکثر افزونه های مهم و پرکاربرد دیگر وردپرس می تواند انتخاب بسار مناسبی برای وب سایت شما باشد.

به طور معمول بسیاری از افزونه های کاربردی به دلیل تجاری بودن با پرداخت هزینه قابل دسترس خواهند بود. اما در قالب پل وردپرس برخی از این افزونه ها به صورت رایگان در هنگام خرید قالب در اختیار شما قرار می گیرند. این 4 افزونه عبارتند از:

افزونه های پریمیوم قالب وردپرسی بریج

  • Wb Bakery: صفحه ساز محبوب وردپرسی  (خرید افزونه ویژوال کامپوزر و آموزش تنظیمات آن)
  • Slider Revolution: افزونه ای مناسب برای ساخت اسلایدر
  • Layer Slider: ساخت اسلایدر لایه ای در وردپرس

اما ارائه این افزونه های پرمیوم نمی تواند باعث شود که اهمیت سازگاری این قالب با سایر افزونه های کاربردی برای کاربران کمرنگ شود. در واقع هر چقدر که یک قالب در زمینه سازگاری با افزونه های کاربردی مختلف عملکرد بهتری داشته باشد، می تواند به محبوبیت بیشتری نیز در میان کاربران اینترنتی دست پیدا کند. برخی از افزونه های مهمی که با قالب وردپرس پل سازگاری کامل دارند، عبارتند از:

افزونه های سازگار با قالب وردپرسی بریج

  • WPML: افزونه ای برای چند زبانه کردن سایت
  • Woocommerce: فروشگاه ساز وردپرسی (آموزش نصب ووکامرس در وردپرس)
  • Yoast SEO: افزونه ای برای بهینه سازی محتوا (آموزش کار با یواست سئو)
  • Contact Form 7: طراحی فرم های حرفه ای (آموزش ساخت صفحه تماس با ما در وردپرس)
  • Elementor: صفحه ساز محبوب (معرفی و خرید افزونه المنتور صفحه ساز وردپرس)
  • Gravitforms: افزونه فرم ساز وردپرس (گرویتی فرم چیست؟)

نظرات کاربران بعد از خرید قالب وردپرس پل

نظرات کاربران فعلی قالب درباره ویژگی ها و عملکرد آن بهترین مرجعی است که افراد می توانند برای تصمیم گیری درباره خرید یک قالب به آن مراجعه کنند. چرا که این نظرات طی یک تجربه عملی به دست آمده و همین امر سبب می شود تا افراد بتوانند به شناخت بهتری درباره آن قالب و ویژگی های آن دست یابند. در ادامه می توانید برخی از نظرات مثبت و منفی کاربران درباره قالب وردپرس پل را مشاهده نمایید.

نظرات مثبت کاربران بعد از خرید قالب bridge وردپرس

نظرات مثبت کاربران بعد از خرید قالب bridge وردپرس

نظرات منفی کاربران بعد از خرید قالب bridge وردپرس

نظرات منفی کاربران بعد از خرید قالب bridge وردپرس

فروشندگان قالب bridge وردپرس

انتخاب یک فروشنده مناسب موضوع بسیار مهمی است که کاربران بعد از انتخاب قالب مورد نظر خود باید به آن توجه داشته باشند. در حال حاضر نسخه اورجینال قالب هایی که توسط شرکت های مختلف ارائه می شوند در وب سایت های بین المللی معتبر مثل envato به کاربران ارائه می شوند. اما مسئله ای که باید به آن دقت داشت این است که در این وب سایت ها نسخه اصلی و انگلیسی قالب به فروش رسانده می شود و در صورتی که کاربری قصد راه اندازی یک وب سایت راستچین و فارسی زبان را دارد باید قالب مورد نظر خود را از فروشندگان معتبر داخلی تهیه نماید. قالب وردپرس پل نیز توسط بسیاری از وب سایت های موجود در نتایج گوگل ارائه می شود. در ادامه به معرفی برخی از فروشندگان قالب Bridge وردپرس خواهیم پرداخت.

  • آفر وردپرس: در این وب سایت خدمات قالب و افزونه وردپرس، طراحی گرافیگ و راه اندازی سایت ارائه می شود. امکان خرید قالب وردپرس پل از این وب سایت برای شما فراهم می باشد.
  • پی فایل: یکی دیگر از وب سایت هایی که در زمینه ارائه قالب ها و افزونه های وردپرسی فعالیت دارد، وب سایت پی فایل است. شما می توانید برای خرید قالب بریج وردپرس به این وب سایت مراجعه نمایید.
  • دیجی وردپرس: این مجموعه از سال 1395 کار خود را با هدف ارائه خدمات وردپرس حرفه ای به صورت رسمی آغاز نمود. امکان تهیه انواع قالب وردپرسی از جمله قالب bridge وردپرس از طریق این وب سایت فراهم است.
  • مسترکد مارکت: این وب سایت به عنوان یک مرجع مناسب برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز برای راه اندازی یک وب سایت کار خود را شروع کرده. قالب وردپرس پل در این وب سایت به فروش رسانده می شود.
  • فروشگاه وردپرس: وب سایت دیگری که به عنوان مرجع فروش قالب فارسی وردپرس فعالیت دارد، فروشگاه وردپرس است. شما می توانید برای خرید قالب بریج وردپرس از طریق این وب سایت اقدام نمایید.
  • راستچین: مجموعه راستچین از سال 1391 با هدف ارائه قالب های راستچین و فارسی پا در عرصه رقابت نهاده است. اکنون امکان تهیه انواع قالب های آماده وردپرسی، جوملا، اپن کارت و whmcs از طریق این وب سایت مهیا می باشد.
  • ژاکت: این مجموعه از سال 1393 کار خود را در زمینه فروش خدمات وردپرس آغاز نموده و اکنون به عنوان یک مارکت معتبر وردپرسی شناخته می شود. شما می توانید برای خرید قالب وردپرس پل به این وب سایت مراجعه کنید.
لازم است در نظر داشته باشید که وب سایت های فوق تنها با توجه به ارائه قالب بریج وردپرس معرفی شده اند و این امر به معنای تایید عملکرد آنها از سمت میزبان فا نیست. شرکت میزبان فا هیچگونه مسئولیتی در قبال نوع عملکرد آنها ندارد.

در این مقاله تلاش ما بر این بوده است تا با ارائه یک راهنمای جامع در زمینه انتخاب قالب چند منظوره پل وردپرس به عنوان قالب وب سایت خود در کنار شما همراهان عزیز باشیم. قالب وردپرس پل با ارائه قابلیت ها و امکانات متنوع در کنار بیش از 530 وب سایت آماده خود یکی از قالب های حرفه ای و محبوب در میان کاربران وردپرس بشمار می رود. شما می توانید بعد از تهیه هاست و دامنه مناسب به راحتی با نصب این قالب، وب سایت وردپرسی خود را راه اندازی نمایید. اگر تاکنون از قالب bridge وردپرس استفاده کرده اید، تجربه خود را از طریق بخش دیدگاه های این مقاله با ما در میان بگذارید.

آموزش رایگان وردپرس

نوشته معرفی و خرید قالب وردپرس پل برای راه اندازی سایت چند منظوره اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.