0

معرفی و خرید قالب چند منظوره انفولد وردپرس

امروزه یکی از بهترین کارهایی که افراد برای بهبود شرایط کسب و کار خود به آن رو می آورند، راه اندازی یک وب سایت مناسب است. این کار سبب می شود که کسب و کار شما در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود و در نتیجه آن بتوانید مشتریان بالقوه را از این راه جذب خدمات یا محصولات خود کنید. برای راه اندازی یک وب سایت شما مسیر خیلی راحتی را در پیش دارید و بعد از تهیه هاست و دامنه مناسب با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا محبوب مثل وردپرس این امکان را دارید که به راحتی یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب هاست مناسب مثل بهترین هاست ووکامرس برای فروشگاه های اینترنتی یا شاید هم هاست ابری با پایداری بالا مطابق با نیازهایتان است. بعد از آن می توانید روی خرید قالب حرفه ای وردپرس برای داشتن بهترین عملکرد از طریق این CMS تمرکز کنید. قالب چند منظوره انفولد می تواند یکی از انتخاب های مناسب پیش روی شما باشد. با خرید قالب انفولد وردپرس این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید با استفاده از قابلیت ها و ویژگی های آن وب سایت خود را به بهترین نحو شخصی سازی کنید. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم به بررسی قالب چند منظوره انفولد بپردازیم. پس اگر می خواهید با قالب وردپرس enfold بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

معرفی قالب انفولد وردپرس

  • معرفی قالب انفولد وردپرس
  • بررسی مزایا و معایب قالب چند منظوره انفولد
  • دموهای قالب enfold وردپرس
  • ویژگی های بارز قالب وردپرس با نام enfold
  • آموزش نصب قالب انفولد وردپرس
  • افزونه های سازگار با قالب چند منظوره انفولد وردپرس
  • نظرات کاربران بعد از خرید قالب انفولد وردپرس
  • فروشندگان قالب آماده انفولد

معرفی قالب انفولد وردپرس

قالب چند منظوره انفولد یکی از محبوب ترین قالب هایی است که توسط فروشگاه های معروفی مثل Themeforest به فروش می رسد. در این قالب روی مباحث رسپانسیو بودن و نمایش صحیح در گوشی های تلفن همراه مختلف، تبلت و… تمرکز زیادی شده است و یکی از بهترین های این حوزه بشمار می رود. در کنار آن با خرید قالب انفولد وردپرس می توانید زیباترین طراحی ها را به شکلی ساده و مناسب در اختیار داشته و آنها را مطابق سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

قالب وردپرس با نام enfold برای آن دسته از افرادی که به دنبال راه اندازی یک وب سایت حرفه ای هستند، بهترین انتخاب ممکن است. با خرید قالب انفولد وردپرس می توانید یک وب سایت رسپانسیو و بهینه برای موتورهای جستجو را با زیباترین طراحی ممکن داشته باشید.

این پوسته توانسته است در گذر زمان خود را ثابت کرده و در حال حاضر با کسب بالاترین امتیاز ممکن از کاربران به یکی از انتخاب های اصلی افراد برای راه اندازی وب سایت های چندمنظوره تبدیل شود. همانطور که ذکر شد قالب enfold چند منظوره می باشد و جزء آن دسته از قالب هایی است که بیشترین سازگاری را با فروشگاه های اینترنتی وردپرسی دارند پس می توانید با خیال راحت آن را نصب کرده و در کنار آن از نیز از قابلیت های فروشگاه ساز ووکامرس نهایت بهره را ببرید.

خرید قالب انفولد وردپرس

بررسی مزایا و معایب قالب چند منظوره انفولد

یکی از مواردی که باید در هنگام اقدام برای خرید قالب انفولد وردپرس به آن توجه داشت، مزایا و معایب این قالب چند منظوره است. با بررسی دقیق این نکات شما می توانید به شناخت دقیق تری درباره قالب چند منظوره انفولد وردپرس دست پیدا کنید و به شکل بهتری درباره خرید آن تصمیم گیری کنید. برخی از رایج ترین ویژگی های مثبت و منفی این قالب عبارت است از:

مزایای خرید قالب انفولد وردپرس

  • ارائه بیش از 30 وب سایت آماده
  • سازگاری با فروشگاه ساز ووکامرس
  • سازگاری با افزونه های چند زبانه کردن سایت مثل WPML
  • امکان راست چین کردن قالب
  • سازگاری با مرورگرهای محبوب و شناخته شده
  • استفاده از صفحه ساز اختصاصی Advanced Layout Builder
  • ارائه آموزش های مناسب به کاربران در راستای استفاده بهتر از قالب enfold
  • بهینه بودن قالب انفولد وردپرس برای موتورهای جستجو
  • واکنش گرا بودن قالب روی گوشی های تلفن همراه و تبلت
  • امکان شخصی سازی کردن قالب چند منظوره انفولد با استفاده از قابلیت های آن
  • عملکرد مناسب در زمینه طراحی هدر
  • ارائه مگامنوهای زیبا
  • پشتیبانی از صفحه نمایش رتینا اپل

معایب خرید قالب انفولد وردپرس

  • عدم پشتیبانی از فونت های شخصی سازی شده یا Typekit
  • ارائه پشتیبانی تنها برای 6 ماه

مشاهده دموهای قالب enfold وردپرس

به طور معمول بررسی دموهای یک قالب در بحث تصمیم گیری درباره انتخاب آن قالب برای مدیریت ظاهر یک وب سایت وردپرسی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در واقع با مشاهده دمو یک قالب متوجه می شوید که آیا می توانید یک وب سایت اختصاصی با توجه به شرایط خود راه اندازی کنید یا نه. اگر قصد خرید قالب انفولد وردپرس را دارید باید بدانید که این پوسته بیش از 30 دمو منحصر به فرد دارد که می توانید برخی از آنها را در ادامه مشاهده نمایید. بدین ترتیب قادر خواهید بود به شکل بهتری با سبک این قالب آشنا شده و تصمیم بگیرید که از دموهای پیشنهادی برای راه اندازی وب سایت مورد نظر خود استفاده کنید یا نه.

دموهای قالب enfold وردپرس خرید قالب انفولد وردپرس دانلود قالب انفولد وردپرس خرید قالب چند منظوره انفولد وردپرس آموزش کار با قالب انفولد وردپرس قالب وردپرس با نام enfold خرید قالب چند منظوره انفولد وردپرس رایگان دانلود رایگان قالب انفولد وردپرس دمو قالب چند منظوره انفولد وردپرس

ویژگی های بارز قالب وردپرس enfold

هر قالب دارای ویژگی های مختلفی است که این ویژگی ها می توانند در میان قالب های مختلف مشترک بوده یا اینکه تنها به یک قالب خاص محدود شوند. قالب وردپرسی انفولد نیز جزء قالب های چند منظوره ای است که قابلیت ها و ویژگی های بسیار مناسبی دارد و همین قابلیت ها سبب محبوبیت انفولد شده اند. دانستن این ویژگی ها به طور قطع می تواند به تصمیم گیری بهتر درباره خرید قالب انفولد وردپرس منجر گردد. برخی از مهم ترین ویژگی های قالب انفولد وردپرس که باعث تمایز آن با دیگر قالب های موجود در بازار شده است، عبارت است از:

بخوانید!  عوامل موثر در سئوی صفحات در طراحی سایت

ریسپانسیو بودن قالب چند منظوره انفولد

یکی از موضوعاتی که روی سئو یک وب سایت نقش مستقیم دارد، رسپانسیو بودن آن روی گوشی های تلفن همراه و تبلت است. در واقع اگر وب سایت شما از نظر نمایش در دستگاه های مختلف مثل گوشی تلفن همراه یا تبلت به خوبی عمل نکند، کم کم موتورهای جستجو مختلف مثل گوگل شما را از نتایج ابتدایی خود حذف کرده و وب سایت های دیگر را جایگزین می کنند چرا که کاربرپسند بودن و نمایش صحیح برای کاربران بسیار اهمیت دارد. قالب چند منظوره انفولد در این زمینه عملکرد بسیار مناسبی را دارد و همین امر سبب شده تا واکنش گرا بودن این پوسته به یکی از مهم ترین فاکتورهای این قالب چند منظوره تبدیل شود.

ریسپانسیو بودن قالب چند منظوره انفولد

ارائه بیش از 30 وب سایت آماده در قالب انفولد

همه قالب ها به ویژه قالب های چند منظوره به صورت پیش فرض یکسری دمو از وب سایت های آماده خود در اختیار کاربران قرار می دهند تا بتوانند به شکل بهتری درباره انتخاب آن پوسته تصمیم گیری کنند. قالب چند منظوره انفولد با ارائه بیش از 30 دمو منحصر به فرد در این زمینه عملکرد مناسبی را داشته است. شما می توانید دموهای این قالب را بررسی کرده و مناسب ترین آنها را برای وب سایت خود انتخاب نمایید.

ارائه بیش از 30 وب سایت آماده در قالب انفولد

استفاده از صفحه ساز اختصاصی Advanced Layout Builder

یکی دیگر از ویژگی های بارز قالب انفولد وردپرس که باید به آن اشاره کرد، استفاده از صفحه ساز پیشرفته اختصاصی خود به نام Avia layout builder است. این صفحه ساز به صورت اختصاصی برای قالب enfold طراحی شده و به صورت پیش فرض روی آن فعال است. با استفاده از صفحه ساز می توانید هر چیزی که می خواهید را طراحی و ایجاد نمایید. اما موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که وجود صفحه ساز Avia به هیچ عنوان به این معنا نیست که این قالب با صفحه سازهای دیگر همخوانی ندارد. شما می توانید از صفحه سازهای محبوب دیگر مثل ویژوال کامپوزر برای طراحی وب سایت خود و مدیریت بهتر آن استفاده نمایید. در این خصوص می توانید راهنمای جامع تنظیمات و خرید افزونه ویژوال کامپوزر را مطالعه نمایید.

استفاده از صفحه ساز اختصاصی Advanced Layout Builder

بهینه بودن قالب enfold برای موتورهای جستجو

قالب انفولد به شکل مناسبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است. همانطور که تاکنون بارها شنیده اید، داشتن عملکرد مناسب در نتایج موتورهای جستجو می تواند روی موفقیت یک کسب و کار تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. این قالب از نظر کدنویسی بسیار سبک و بهینه بوده و از سرعت بسیار بالایی نیز برخوردار است. همچنین به دلیل سازگاری با افزونه های محبوب و مهم سئو سایت مثل یوآست سئو شما این امکان را دارید که وب سایت خود را به شکل مناسبی از نظر بهینه سازی برای موتورهای جستجو مدیریت نمایید.

بهینه بودن قالب enfold برای موتورهای جستجو

پشتیبانی از فروشگاه های اینترنتی در قالب انفولد وردپرس

پشتیبانی کردن یک قالب از فروشگاه سازهای محبوب می تواند نقش مهمی در انتخاب آن قالب ایفا کند. چرا که خیلی از افراد بعد از نصب و راه اندازی سیستم مدیریت محتوا وردپرس تصمیم می گیرند که آن را به یک فروشگاه بزرگ و بهینه تبدیل کنند و اگر قالبی که مورد استفاده قرار می دهند سازگاری لازم را با افزونه های فروشگاه ساز محبوب نداشته باشد، دچار مشکل می شوند. قالب چند منظوره انفولد وردپرس سازگاری کاملی با فروشگاه سازهای محبوب از جمله فروشگاه ساز ووکامرس دارد و امکان فعالسازی افزونه هایی که ممکن است در مسیر راه اندازی فروشگاه خود به آن نیاز داشته باشند را نیز برای افراد فراهم کرده است.

پشتیبانی از فروشگاه های اینترنتی در قالب انفولد وردپرس

ارائه شورت کدهای بصری در قالب چند منظوره انفولد

به طور کلی شورت کدها به شما کمک می کنند تا بتوانید در سریع ترین حالت ممکن ویژگی های مختلف را به وب سایت خود اضافه نمایید. اکثر قالب های وردپرسی به صورت پیش فرض یکسری شورت کد مشخص را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که استفاده از آنها می تواند روی سرعت کار کاربران تاثیر مستقیم داشته باشد. اما موضوعی که باعث تمایز میان قالب انفولد وردپرس از سایر قالب های موجود در بازار شده این است که پوسته enfold با نمایش بصری شورت کدها به کاربران خود این امکان را می دهد که بتوانند به شکل راحت تری shortcode مورد نظر خود را پیدا کرده و به بخش های مختلف وب سایت خود اضافه نمایند. در تصویر زیر نمونه ای از شورت کدهای قالب را مشاهده می کنید.

ارائه شورتکد به صورت بصری در قالب چند منظوره انفولد

سازگاری کامل قالب enfold با نمایشگر رتینا

یکی از جدیدترین نمایشگرهایی که توسط شرکت اپل و بسیاری از ارائه دهنده گوشی های اندروید معرفی شده ، نمایشگر رتینا است. نمایشگر رتینا در واقع به صفحه نمایش هایی اشاره دارد که به دلیل داشتن تراکم پیکسل بالا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به طوری که چشم انسان در فاصله دید معمولی توانایی تشخیص پیکسل ها را ندارد. قالب انفولد وردپرس این امکان را به کاربران خود می دهد تا بتوانند تصاویر دارای رزولوشن بالاتر را نمایش دهد. به همین دلیل از سازگاری این پوسته با صفحه نمایش رتینا به عنوان یک از ویژگی های بارز این قالب یاد می شود.

بخوانید!  نقش محتوا در سئو طراحی سایت

سازگاری کامل قالب enfold با نمایشگر رتینا اپل

ارائه بیش از 30 فایل PSD در قالب وردپرسی انفولد

در راستای طراحی یک وب سایت وردپرسی ممکن است نیاز داشته باشید که از mockup های آماده مختلفی برای بهبود طراحی وب سایت خود استفاده نمایید. یکی از ویژگی های مهم قالب چند منظوره انفولد این است که به صورت پیش فرض بیش از 30 فایل PSD مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تمامی این فایل های PSD دارای mockup های آماده ای هستند که می توانند به زیبایی هر چه بیشتر وب سایت شما کمک کنند.

ارائه بیش از 30 فایل PSD در قالب وردپرسی انفولد

آموزش نصب قالب انفولد وردپرس

اگر در خصوص خرید قالب انفولد وردپرس تصمیم خود را گرفته اید، به طور قطع نیاز دارید که نحوه نصب آن روی وب سایت وردپرسی خود را نیز یاد بگیرید. به منظور نصب قالب چند منظوره enfold شما باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. اولین گامی که باید در راستای نصب قالب چند منظوره انفولد وردپرس بردارید، وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور تعیین شده به منظور ورود به پیشخوان وردپرس است.
  2. بعد از اینکه وارد پیشخوان وردپرس وب سایت خود شوید، می توانید با استفاده از آموزش نحوه نصب قالب در وردپرس به راحتی قالب انفولد خریداری شده را نصب نمایید.
  3. بعد از نصب، منو Enfold به پیشخوان شما اضافه خواهد شد که با کلیک روی آن صفحه جدیدی به شما نمایش داده می شود. این صفحه شامل تنظیمات مربوط به قالب است.

آموزش نصب قالب انفولد وردپرس

در این صفحه می توانید به تنظیمات قالب خود دسترسی داشته و آن را مطابق با نیازهای خود تغییر و سفارشی سازی کنید. زیر منوهایی که در این صفحه می بینید، عبارتند از:

  • Theme Options: در این بخش این امکان را دارید که تنظیمات اصلی قالب مثل مدیریت لوگو، تنظیمات کلی قالب یا محتوای صفحه اصلی خود را مدیریت نمایید.
  • General Layout: از طریق این منو قالب انفولد وردپرس، می توانید تعیین کنید که عرض بخش های مختلف وب سایت مثل محتوای اصلی، سایدبارها و… به چه شکلی باشد. (در اکثر قالب ها این تنظیمات تحت عناوین جعبه ای، استاندارد و پیش فرض ارائه شده.)
  • General Styling: از طریق این بخش می توانید رنگ بندی قالب خود را انتخاب نمایید. شما می توانید از نمونه های آماده موجود استفاده کرده یا اینکه رنگ بندی سفارشی خود را ایجاد نمایید.
  • Advanced Styling: با استفاده از این بخش شما می توانید منوها، دکمه ها، عناوین و خیلی از موارد پایه ای دیگر را مدیریت نمایید. هر یک از دموهای قالب انفولد وردپرس به صورت پیش فرض در این بخش تنظیمات مشخصی را دارند اما شما می توانید در صورت نیاز تنظیمات این بخش را شخصی سازی کنید.
  • Header: قالب چند منظوره انفولد وردپرس به صورت پیش فرض تعدادی هدر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شما می توانید یکی از این هدرها را انتخاب کرده و مطابق با نیازهای وب سایت خود آن را شخصی سازی کنید.
  • Sidebar Settings: از طریق این بخش می توانید تنظیمات سایدبار وب سایت خود را مدیریت کنید. امکان اضافه کردن ساب منو، ابزارک و خیلی از موارد دیگر به سایدبارهای وب سایت از طریق این منو امکان پذیر است.
  • Footer: تغییر تنظیمات فوتر وب سایت از طریق این منو امکان پذیر می باشد. شما می توانید با استفاده از امکاناتی که در این بخش در اختیار شما قرار می گیرد، فوتر وب سایت خود را سفارشی سازی کنید.
  • Blog Layout: در این بخش قادر خواهید بود طرح های متنوعی که انفولد برای نحوه نمایش محتوا و بلاگ شما ارائه کرده را انتخاب نمایید.
  • Social Profiles: اگر می خواهید به فوتر یا هدر وب سایت خود آیکون شبکه های اجتماعی خود را اضافه و آنها را مدیریت نمایید، می توانید از طریق این زیر منو اقدام نمایید. بدین ترتیب از افزونه های شبکه های اجتماعی بی نیاز خواهید بود.
  • Newsletter: امکان مدیریت خبرنامه وب سایت از طریق این منو موجود در تنظیمات قالب انفلود وردپرس امکان پذیر است.
  • Google Service: با استفاده از این منو شما می توانید تنظیماتی که مستقیماً به گوگل ارتباط دارند را مدیریت نمایید. ثبت سایت در گوگل آنالیتیکس ، ثبت نقشه سایت در گوگل یا تنظیمات فعالسازی کپچا گوگل از این طریق امکان پذیر است.
  • Demo Import: از طریق این منو امکان مشاهده دموهای مختلف معرفی شده در قالب انفولد وردپرس و فعالسازی یکی از آنها وجود خواهد داشت. برای ایمپیورت دمو مورد نظر تنها کافی است روی آن کلیک نمایید تا برای شما نصب و فعال شود.
  • Import/Export: این منو به شما امکان درون ریزی و برون ریزی یکسری از تنظیمات اصلی را می دهد. شما می توانید مواردی مثل فایل پیکربندی پوسته یا تنظیمات قالب را ایمپورت کرده یا پلتفرم های صفحه ساز خود و خیلی از موارد دیگر را به راحتی اکسپورت نمایید.
  • Theme Update: در نهایت نیز از طریق این منو شما این امکان را دارید که به راحتی بعد از خرید قالب انفولد وردپرس آن را بروز رسانی نمایید.

افزونه های سازگار با قالب چند منظوره انفولد وردپرس

امروزه افزونه ها نقش بسیار مهمی در بهبود شرایط یک وب سایت وردپرسی ایفا می کنند. در واقع با استفاده از افزونه ها شما این امکان را دارید که قابلیت های بیشتری را به وب سایت خود اضافه کرده و در نهایت عملکرد بهتری را داشته باشید. به عنوان مثال افزونه ای مثل فروشگاه ساز ووکامرس به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی وب سایت وردپرسی خود را به یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای تبدیل کنید یا افزونه WP-Rocket سبب می شود تا سرعت وب سایتتان تا حد زیادی بهبود پیدا کند در نتیجه عملکرد سایت در نتایج جستجو نیز بهتر شود. بنا بر همین دلایل عنوان شده کاربران در هنگام انتخاب و خرید یک قالب به این موضوع که قالب فوق با چه افزونه هایی سازگاری دارد، دقت زیادی دارند. قالب انفولد وردپرس خوشبختانه در زمینه سازگاری با افزونه های محبوب و مهم وردپرس عملکرد مناسبی را دارد و شما بعد از خرید این پوسته نگرانی درباره همخوانی آن با افزونه های مهم و مورد نظر خود نخواهید داشت.

بخوانید!  آیا باشگاه مشتریان با نرم افزار CRM متفاوت است؟

افزونه های سازگار با قالب انفولد وردپرس

برخی از این افزونه هایی که با قالب چند منظوره enfold وردپرس سازگاری کامل دارند، عبارتند از:

  • bbPress: افزونه انجمن ساز
  • Woocommerce: فروشگاه ساز وردپرسی (آموزش نصب ووکامرس در وردپرس)
  • MailChimp: ارسال خبرنامه
  • WP Super Cache: افزونه کش حرفه ای برای افزایش سرعت (معرفی بهترین افزونه های کش وردپرس)
  • BuddyPress: ایجاد شبکه اجتماعی
  • Gravity Forms: فرم ساز بسیار زیبا و کاربردی (آموزش گرویتی فرم)
  • Yoast SEO: افزونه ای برای بهینه سازی محتوا (آموزش کار با یواست سئو)
  • LayerSlider: ساخت اسلایدر لایه ای در وردپرس
  • WPML: افزونه ای برای چند زبانه کردن سایت
  • Contact Form 7: طراحی فرم های حرفه ای (آموزش ساخت صفحه تماس با ما در وردپرس)
  • WP-Rpcket: افزونه ای برای افزایش سرعت سایت (آموزش نحوه نصب افزونه wp rocket جهت افزایش سرعت سایت)
  • W3 Total Cache: افزونه کش برای افزایش سرعت (آموزش کامل نحوه نصب و فعال سازی w3 total cache در وردپرس)

نظرات کاربران بعد از خرید قالب انفولد وردپرس

 

نظرات مثبت درباره قالب بی تم وردپرس

نظرات مثبت درباره قالب بی تم وردپرس

نظرات منفی درباره قالب بی تم وردپرس

نظرات منفی درباره قالب بی تم وردپرس

خرید قالب انفولد وردپرس

مجموعه های متعددی در زمینه ارائه قالب و افزونه های وردپرسی فعالیت دارند و اگر تصمیم به خرید قالب انفولد وردپرس دارید می بایست از مجموعه ای خرید نمایید که معتبر بوده و قالبی سالم در اختیار شما قرار دهد. برخی از فروشندگان قالب چند منظوره انفولد در بستر اینترنت عبارتند از:

  • ایران انفولد: این وب سایت از سال 1398 کار خود را در زمینه فروش قالب چند منظوره انفلود وردپرس آغاز کرده است. در حال حاضر ایران انفولد یک مرکز تخصصی در زمینه ارائه قالب فارسی شده انفولد و همچنین خدمات پشتیبانی آن است. شما می توانید در صورت تمایل به خرید این پوسته از طریق وب سایت فوق اقدام نمایید.
  • دارکوب وب: یکی دیگر از وب سایت هایی که در زمینه فروش قالب انفولد وردپرس فعال دارد، وب سایت دارکوب وب است. این وب سایت به صورت تخصصی روی سیستم مدیریت محتوا وردپرس کار می کند و می تواند انتخاب شما برای خرید پوسته enfold باشد.
  • ابزار وردپرس: مجموعه ابزار وردپرس در سال های اخیر وارد حوزه ارائه خدمات مربوط به سیستم مدیریت محتوا وردپرس شد و توانست به یکی از نام های آشنا در زمینه تبدیل شود. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت اقدام به خرید قالب انفولد وردپرس نمایید.
  • وبکیما: آکادمی وبکیما به عنوان مرجعی مناسب در زمینه پاسخگویی به نیازهای کسب و کارهای اینترنتی شناخته می شود. این وب سایت این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند خدمات وردپرسی مورد نظر خود را از طریق آن دریافت کنند. امکنا خرید قالب enfold وردپرس از طریق وبکیما نیز برای شما مهیا می باشد.
  • نوین وردپرس: نوین وردپرس کار خود را از سال 1393 به صورت جدی آغاز کرد و اکنون یک مرجع مناسب در زمینه فروش محصولات وردپرسی بشمار می رود. در این وب سایت قالب وردپرسی انفولد نیز به فروش رسانده می شود.
  • انفولد فارسی: وب سایت انفولد فارسی در راستای ارائه خدمات تخصصی مربوط به قالب enfold وردپرس فعالیت کرده و در حال حاصر یک مرجع فارسی در این زمینه بشمار می رود. امکان خرید قالب چند منظوره انفولد از طریق این وب سایت فراهم می باشد.
  • ژاکت: مجموعه ژاکت کار خود را از سال 94 به صورت رسمی آغاز کردند و در حال حاضر یکی از مرجع های معتبر در زمینه ارائه خدمات به کاربران اینترنتی محسوب می شود. قالب وردپرس با نام enfold نیز در این وب سایت به فروش می رسد.

اگر شما هم یکی از کاربران وردپرسی هستید، بعد از خرید هاست مخصوص سایت وردپرسی می توانید در راستای انتخاب قالب مناسب گام بردارید. خرید قالب انفولد وردپرس یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای کسانی است که می خواهند یک وب سایت حرفه ای را بدون نیاز به کدنویسی راه اندازی و مطابق با نیازهای خود سفارشی سازی کنند. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده است تا با ارائه تحلیلی تخصصی درباره قالب چند منظوره انفولد وردپرس در زمینه انتخاب هر چه بهتر این پوسته در کنار شما همراهان عزیز باشیم. اگر شما نیز یکی از خریداران این قالب محبوب هستید، تجریه خود را از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما در میان بگذارید.

آموزش رایگان وردپرس

نوشته معرفی و خرید قالب چند منظوره انفولد وردپرس اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.