0

معرفی و خرید قالب چند منظوره ایمپرزا وردپرس

وردپرس بدون شک یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوا موجود در بازار است. به همین دلیل است که افراد بعد از تهیه دامنه مورد نظر خود و خرید هاست اقدام به نصب و راه اندازی این سیستم مدیریت محتوا محبوب می کنند. اما موضوعی که در اینجا مطرح می باشد این است که با وجود قابلیت های بالای وردپرس باز هم نمی توان از آن به تنهایی استفاده کرد. در واقع برای بهبود عملکرد و بهتر شدن ظاهر سایت نیاز است که در خصوص خرید قالب مناسب و نصب آن روی وردپرس اقدام نمود. یکی از قالب های پرطرفداری که توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، قالب ایمپرزا وردپرس است. این قالب چند منظوره ویژگی های خاصی را داشته و به کاربران خود این امکان را می دهد تا با شخصی سازی آن ظاهری خاص و منحصر به فرد را به وب سایت خود بدهند. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم به بررسی تخصصی قالب چند منظوره وردپرس ایمپرزا و مزایا و معایب آن بپردازیم. بدین ترتیب شما می توانید با داشتن شناخت کافی درباره این قالب و کسب آموزش کار با قالب ایمپرزا به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنید. پس با ما همراه باشید.

موضوعاتی که این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

  • معرفی قالب ایمپرزا وردپرس
  • مزایا و معایب قالب چند منظوره وردپرس ایمپرزاقالب حرفه ای ایمپرزا
  • دمو قالب فروشگاهی ایمپرزا
  • ویژگی های بارز قالب impreza
  • آموزش کار با قالب ایمپرزا
  • افزونه های سازگار با قالب ایمپرزا
  • نظرات کاربران بعد از خرید قالب ایمپرزا وردپرس
  • معرفی فروشندگان قالب چند منظوره ایمپرزا

معرفی قالب ایمپرزا وردپرس

قالب چند منظوره وردپرس ایمپرزا یکی از محبوب ترین قالب های موجود در بازار است. دلیل این محبوبیت عملکرد بسیار حرفه ای و هدفمند آن در کنار ارائه ظاهر جذاب و کاربرپسند است. در واقع برای کسانی که دانش تخصصی خاصی در زمینه برنامه نویسی و توسعه وب سایت ندارند اما می خواهند یک وب سایت حرفه ای با ظاهری زیبا راه اندازی نمایند، خرید قالب ایمپرزا وردپرس یکی از بهترین انتخاب های ممکن است. impreza همانند دیگر قالب های موجود در بازار دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی است.

در میان تمامی ویژگی های این قالب دو ویژگی اصلی یعنی ریسپانسیو بودن قالب و وضوح تصویر بسیار بالا آن بیش از دیگر ویژگی ها مورد توجه است.

همچنین لازم است در نظر داشته باشید که این قالب را می توان به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن شخصی سازی کرد و این نیز یکی دیگر از ویژگی های اصلی قالب ایمپرزا وردپرس به شمار می رود. البته از بهینه بودن قالب وردپرسی ایمپرزا نیز نمی توان چشم پوشی کرد. قالب ایمپرزا به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است و از سرعت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. اگر تمایل دارید به شناخت بهتری درباره این قالب برسید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی قالب ایمپرزا وردپرس

مزایا و معایب قالب چند منظوره وردپرس ایمپرزا

در حال حاضر قالب بر اساس آمار ارائه شده توسط فروشگاه envato می توان گفت که ایمپرزا در میان تمامی قالب هایی که توسط این وب سایت به فروش می رسد، بیشترین امتیاز را از در میان کاربران دریافت کرده است. این یعنی بعد از خرید قالب چندمنظوره ایمپرزا افراد از خدماتی که دریافت کرده اند بیشترین میزان رضایت را داشته اند و این اتفاق مهمی بشمار می رود. دلیل این اتفاق نیز مزیت هایی است که می توان در قالب ایمپرزا مشاهده کرد. در ادامه به بررسی این مزایا و البته معایب قالب چند منظوره وردپرس ایمپرزا می پردازیم.

مزایای کار با قالب ایمپرزا

  • امکان ایمپورت کامل یا بخشی از دیتا
  • چندمنظوره بودن قالب
  • قابلیت شخصی سازی
  • امکان استفاده از هدرهای متنوع
  • امکان فارسی سازی یا چندزبانه کردن سایت
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • سازگاری با صفحه سازهای محبوب
  • بررسی و سازگاری با افزونه و تست قبل از خرید
  • سرعت و عملکرد بالای سایت
  • وجود بیش از 20 دمو هوشمند
  • وجود بیش از 300 صفحه
  • وجود بیش از 220 طراحی پیش فرض
  • و…

معایب قالب چند منظوره ایمپرزا

  • بهینه نبودن برای فونت های تایپی یا سفارشی
  • عدم پشتیبانی از سیستم شورت کد
  • نبودن قالب های صفحه پیش فرض در هنگام نصب

دمو قالب فروشگاهی ایمپرزا

قالب ایمپرزا وردپرس دارای بیش از 20 دمو آماده است که شما می توانید به راحتی اقدام به خرید آن نموده و تنها با چند کلیک ساده آن را روی وب سایت خود راه اندازی نمایید. تمامی این دموها با بیش از 300 صفحه آماده ای که برای این قالب در نظر گرفته شده است، طراحی و ساخته شده است. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد یکی از اصلی ترین ویژگی های قالب Impreza ریسپانسیو بودن آن است. به همین دلیل نیز در معرفی دموهای آن به ریپانسیو بودن این قالب تاکید زیادی شده. در ادامه می توانید نمای کلی از دموهای بسیار زیبای قالب ایمپرزا را مشاهده کنید.

آموزش خرید قالب ایمپرزا وردپرس آموزش خرید قالب چند منظوره ایمپرزا وردپرس بررسی قالب چندمنظوره ایمپرزا بررسی تخصصی قالب چندمنظوره ایمپرزا خرید قالب چندمنظوره ایمپرزا آموزش خرید قالب چندمنظوره ایمپرزا آموزش نحوه خرید قالب چندمنظوره ایمپرزا آموزش صفر تا صد قالب چندمنظوره ایمپرزا آموزش کامل قالب چندمنظوره ایمپرزا

ویژگی های بارز قالب impreza

این قالب به عنوان یک قالب آماده ویژگی های منحصر به فردی را دارد که هر یک از آنها می تواند به تنهایی شما را متقاعد سازد که اقدام به خرید قالب امپرزا نموده و آن را مورد استفاده قرار دهید. شناسایی این ویژگی ها می تواند به شما کمک کند تا با شناخت بهتری این قالب را انتخاب کرده و به شکل بهینه تری از قابلیت هایی که در آن تعبیه شده است بهره ببرید. در ادامه به برخی از بارزترین ویژگی های این قالب محبوب اشاره خواهیم کرد.

 

نصب و ایمپورت های کامل و جزئی قالب ایمپرزا

شما به راحتی می توانید بعد از خرید قالب ایمپرزا آن را روی وردپرس نصب و فعال نمایید. برای استفاده از این قالب روی وب سایت وردپرسی خود تنها کافی است فایل مربوط به قالب را از شرکت های معبر ارائه دهنده قالب تهیه نموده و سپس روی وردپرس خود نصب نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که قالب ایمپرزا جزء آن دسته از قالب هایی است که امکان ایمپورت کامل یا جزئی اطلاعات را به شما می دهد. شما حتی این امکان را دارید که یک بخش مشخص از یک دمو را انتخاب و روی وب سایت خود اعمال نمایید. بنظر ویژگی شگفت انگیزی است! 😍

بخوانید!  ۶ نکته برای طراحی جذاب وب سایت

ویژگی های بارز قالب impreza

سازگاری و چند منظوره بودن

قالب ایمپرزا یک قالب چندمنظوره است و شما می توانید با خرید آن اقدام به راه اندازی وب سایت خود با موضوع دلخواه نمایید. این قالب برای هرگونه وب سایتی از وب سایت های فروشگاهی گرفته یا وب سایت های خبری و غیره قابل استفاده می باشد. به همین دلیل است که در میان افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است و فروش بالایی را داشته.

قالب ایمپرزا

امکان ساخت انواع مختلف هدر

ایمپرزا از نظر ساخت هدر یکی از قدرتمندترین نمونه های موجود در بازار به شمار می رود. قالب ایمپرزا به شما این امکان را می دهد تا هر یک از هدرهایی که در لیست به شما نمایش داده می شود را انتخاب کرده و آن را روی وب سایت خود پیاده سازی نمایید.
مزایای کار با قالب ایمپرزا

قابلیت چندزبانه شدن سایت

شما این امکان را دارید که وب سایت خود را به زبانی که تمایل دارید ایجاد نمایید. در واقع این قالب به صورت 100 درصد قابل ترجمه بوده و نسخه های زبانی مختلفی برای آن وجود دارد. در حال حاضر وب سایت های معتبر زیادی وجود دارند که این قالب را راستچین کرده و آن را به صورت انحصاری برای فارسی زبانان مهیا کرده اند. شما می توانید با خرید قالب از این وب سایت ها به راحتی از این قالب فارسی شده استفاده نمایید.

بررسی تخصصی ویژگی های بارز قالب ایمپرزا

قابلیت نمایش شبکه ای اطلاعات

این قالب به خوبی از چیدمان شبکه پشتیبانی می کند و یکی از قالب های قدرتمند موجود در این زمینه است. نمایش شبکه ای اطلاعات، نمایش آخرین محتواهای وبلاگ در صفحه اصلی یا نمایش تعداد زیادی از محصولات در کنار هم برای فروشگاه های اینترنتی به کار می آید و طرفداران زیادی را نیز میان افراد دارد. قالب ایمپرزا این قابلیت را به خوبی در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

بررسی ویژگی های بارز قالب ایمپرزا

بهینه بودن قالب ایمپرزا

از نظر سرعت و عملکرد قالب ایمپرزا وردپرس یکی از نمونه های قدرتمند موجود در بازار است. در این قالب تصاویر به خوبی بهینه می شوند. همچنین در آن از امکاناتی استفاده می شود که در نهایت منجر به بهتر شدن سرعت و عملکرد وب سایت شما می شود. در نظر داشته باشید که قالب چند منظوره وردپرس ایمپرزا به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است. این قالب با افزونه yoast seo همخوانی کامل دارد و موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید نیز این است که شما می توانید به خوبی از اسکیماها برای بهبود سئو وب سایت خود استفاده نمایید و ظاهر جذاب تری را در نتایج جستجو داشته باشید. در نتیجه خرید قالب چند منظوره ایمپرزا می تواند برای سئو وبسایت شما بسیار مفید واقع شود. اگر در مورد اسکیما سوالی دارید پیشنهاد می کنیم آموزش جامع نشانه گذاری اسکیما را مطالعه نمایید.

مزایا و معایب قالب چند منظوره وردپرس ایمپرزا

امکان توسعه قالب چندمنظوره ایمپرزا

یکی از موضوعاتی که مورد توجه بسیاری از وبمستران بوده و در هنگام خرید قالب روی آن تمرکز زیادی می کنند، قابل ارتقاء بودن وب سایت است. شما می توانید به راحتی و با استفاده از کد وب سایت خود را تغیییر یا توسعه دهید. در نتیجه در صورت تهیه قالب impreza به راحتی می توانید وب سایت خود را با استفاده کدهای اختصاصی تغییر داده و ویژگی های مورد نیاز خود را روی آن اعمال نمایید.

نحوه خرید قالب ایمپرزا

قابلیت شخصی سازی قالب ایمپرزا وردپرس

کاربران می توانند به راحتی و با استفاده از قابلیت صفحه ساز فعال روی وب سایت یا از طریق کدنویسی هر گونه تغییری که تمایل دارند را روی آن لحاظ نمایند. در واقع شما می توانید قالب impreza و تمامی بخش های آن را مطابق با نیازهای خود شخصی سازی کنید. این امر به شما کمک می کند تا تنها به خرید قالب ایمپرزا محدود نشوید و بتوانید با وجود استفاده از یک قالب آماده و مشترک با بسیاری از کاربران دیگر، وب سایتی کاملاً شخصی سازی شده و منحصر به فرد را داشته باشید.

ویژگی های بارز قالب ایمپرزا

قابلیت بررسی قالب قبل از خرید آن

تست قالب قبل از خرید، قابلیتی بسیار شگفت انگیز است! ایمپرزا تنها قالبی است که به شما این امکان را می دهد تا قبل از خرید آن را آزمایش کرده و از همخوانی آن با افزونه های مورد نیاز خود اطمینان حاصل کنید. برای اینکار تنها کافی است به جای اقدام برای خرید قالب ایمپرزا از همان ابتدا ار دکمه Test Drive FREE Now استفاده کرده و تمامی مواردی که فکر می کنید در ادامه مسیر خود ممکن است به آنها نیاز پیدا کنید را بررسی نمایید.

قابلیت بررسی قالب ایمپرزا قبل از خرید آن

بروزرسانی منظم قالب چندمنظوره ایمپرزا

این قالب به صورت منظم بروزرسانی شده و بهبود پیدا می کند. به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید قالب فوق کرده و از آن استفاده نمایید. در واقع ارائه دهندگان قالب ایمپرزا در تلاش هستند تا به صورت منظم و دقیق تمامی مشکلات و باگ های موجود در این قالب را رفع نموده و در کنار آن نیز قابلیت های جدیدی را به آن اضافه نمایند. بروزرسانی منظم سبب می شود تا شما بتوانید با خیال راحت روی توسعه وب سایت خود تمرکز کنید و دیگر نگرانی بابت مشکلات مربوط به قالب و ماندگاری آنها نداشته باشید. در زیر تصویری از گزارش مشکلات هر نسخه و رفع آن ها را مشاهده می کنید.

بخوانید!  چرا پیش خرید هاست ابری میزبان فا بهترین سرمایه گذاری برای شما است؟

آموزش قالب ایمپرزا

سازگاری قالب ایمپرزا با صفحه سازهای محبوب 

صفحه سازها در خصوص زیبایی ظاهر یک وب سایت نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. به همین دلیل است که وبمستران در هنگام انتخاب و خرید قالب به این موضوع توجه زیادی را دارند که آیا قالب فوق با صفحه سازهای اصلی و محبوب همخوانی لازم را دارد یا نه. خبر خوب است که قالب ایمپرزا وردپرس به خوبی از صفحه سازهای محبوب مثل فیوژن بیلدر، المنتور و… پشتیبانی می کند. در نتیجه شما می توانید به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی وب سایت خود را مدیریت نموده و ظاهر وب سایت خود را بهبود ببخشید. در ادامه می توانید کلیدی ترین ویژگی های این قالب جذاب را ببینید.

صفحه ساز قالب امپرزا

آموزش کار با قالب ایمپرزا

تا اینجا به تحلیل و بررسی تخصصی قالب ایمپرزا پرداختیم و با هم جوانب مختلف آن را بررسی کردیم. اکنون اگر این قالب را انتخاب کرده اید باید بدانید چطور آن را نصب و فعال نمایید. پس به منظور استفاده از قابلیت های قالب چند منظوره ایمپرزا باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. در اولین گام باید به منظور ورود به پیشخوان وردپرس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.
  2. سپس با استفاده از آموزش نصب قالب در وردپرس باید اقدام به نصب قالب ایمپرزا وردپرس نمایید.
  3. بعد از نصب قالب، گزینه ای تحت عنوان «impreza» به منوهای پیشخوان شما اضافه می شود که به منظور اعمال تغییرات در قالب باید از طریق آن اقدام نمایید. در واقع این منو یک پیشخوان تخصصی برای سفارشی سازی تمام بخش های قالب در اختیار شما قرار می دهد.آموزش کار با قالب ایمپرزا وردپرسمنوی تنظیمات قالب ایمپرزا شامل زیر منوهای زیر می شود:
  • تنظیمات قالب: تمامی تنظیمات قالب impreza که می توانید آنها را تغییر داده و به کمک آنها وب سایت خود را شخصی سازی کنید در این قسمت قرار گرفته است.
  • چیدمان شبکه: امپرزا جزء آن دسته از قالب هایی است که قابلیت چیدمان شبکه ای پست ها را در اختیار کاربران قرار داده است. با استفاده از این زیر منو می توانید از طرح های شبکه ای برای نمایش پست های مختلف وب سایت خود استفاده کنید.
  • سربرگ ها: تنظیمات مربوط به هدر صفحات مختلف را می توانید به کمک این بخش انجام دهید. در واقع شما می توانید از طریق بخش «سربرگ ها» هدرهای مورد نظر خود را طراحی و در صفحات مورد نظر خود قرار دهید.
  • قالب های محتوا: شما می توانید برای هر یک از محتواهای وب سایت خود قالبی را طراحی و مورد استفاده قرار دهید. بدین ترتیب صفحاتی کاملاً منحصر به فرد و شخصی سازی شده را خواهید داشت.
  • بخش بلوک ها: شما با استفاده از این بخش می توانید بلوک های مختلفی را ایجاد کنید و سپس با اضافه کردن چیدمان های شبکه ای و دیگر المان های مورد نظر صفحات وب سایت خود را طراحی کنید.
  • افزونه: در این بخش می توانید افزونه های پیشنهادی ایمپرزا که بیشترین همخوانی با این قالب دارند را مشاهده کرده و در صورت تمایل فعال نمایید. در ادامه می توانید افزونه های سازگار با قالب ایمپرزا را مشاهده کنید.
  • وارد سازی دموها: در این بخش امکان ایمپورت کردن تمامی یا بخشی از یک دمو جدید به غیر از دمو فعلی را دارید. بدین ترتیب می توانید از بخش های جذاب و زیبای سایر دموها هم در سایت خود استفاده نمایید. بنظر ویژگی شگفت انگیزی است چرا که ترکیب چند دموی زیبا ظاهر خاصی را به سایت شما هدیه می دهد.
  • درباره: این قسمت نیز در واقع اطلاعاتی درباره قالب ایمپرزا وردپرس را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید اطلاعاتی نظیر تغییرات صورت گرفته در نسخه های جدید قالب، پشتیبانی و… را مشاهده نمایید.

آموزش کار با قالب ایمپرزا

افزونه های سازگار با قالب ایمپرزا

در نظر داشته باشید که همه افزونه ها با تمامی قالب های موجود در بازار سازگاری ندارند و همین امر نیز سبب می شود تا سازگاری افزونه ها را به عنوان یک شرط مهم برای انتخاب قالب در نظر بگیرند. خوشبختانه قالب ایمپرزا جزء آن دسته از قالب هایی است که با افزونه های مهم و اصلی که ممکن است در مسیر پیش روی وب سایت خود به آنها نیاز پیدا کنید همخوانی کامل دارد. اما در نظر داشته باشید که همانطور که پیش تر نیز اشاره شده شما این امکان را دارید که قبل از خرید قالب، آن را به صورت آزمایشی امتحان کرده و اطمینان حاصل کنید که با افزونه های مورد نیازتان سازگاری لازم را دارد.

افزونه های سازگار با قالب ایمپرزا

  • WPBakery Page Builder: صفحه ساز گرافیکی
  • WooCommerce: فروشگاه ساز وردپرسی (آموزش نصب ووکامرس در وردپرس)
  • WPML: افزونه ای برای چند زبانه کردن سایت
  • bbPress: افزونه انجمن ساز
  • Contact Form 7: طراحی فرم های حرفه ای (آموزش ساخت صفحه تماس با ما در وردپرس)
  • Gravity Forms: فرم ساز بسیار زیبا و کاربردی (آموزش گرویتی فرم)
  • Yoast SEO: افزونه ای برای بهینه سازی محتوا (آموزش کار با یواست سئو)
  • The Events Calendar: تقویم و رویدادها
  • Advanced Custome Fields: افزودن زمینه های دلخواه ویژه
  • Custom Post Type UI: ایجاد پست تایپ های سفارشی
  • WP Super Cache: افزونه کش حرفه ای برای افزایش سرعت (معرفی بهترین افزونه های کش وردپرس)
  • UpdraftPlus Backup: بکاپ گیری دقیق و انتقال آن به واسطه افزونه

نظرات کاربران بعد از خرید قالب ایمپرزا وردپرس چیست؟

قالب چندمنظوره ایمپرزا وردپرس کاربران زیادی را داشته و طبق themeforest بیشترین امتیاز را در میان قالب های وردپرسی موجود از کاربران خود گرفته است. در ادامه به برخی از نظراتی که این دسته از کاربران ارائه داده اند اشاره خواهیم کرد:

بخوانید!  همه چیز درباره تداخل افزونه ها در وردپرس و نحوه رفع آن

نظرات مثبت درباره قالب ایمپرزا 

نظرات مثبت درباره قالب ایمپرزا

نظرات منفی درباره قالب ایمپرزا 

نظرات منفی درباره قالب ایمپرزا

معرفی فروشندگان قالب چند منظوره ایمپرزا

با توجه به قابلیت های بالایی که قالب ایمپرزا وردپرس دارد، افراد زیادی به دنبال تهیه و استفاده از آن هستند. امکان تهیه این قالب از وب سایت های رسمی و معتبر خارجی مثل Envato وجود دارد. اما موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که شما به قالبی نیاز دارید که راستچین شده و برای زبان فارسی سفارشی سازی شده باشد. این نوع از قالب ها را می توانید از فروشگاه های معتبر داخلی تهیه نمایید. در ادامه به برخی از فروشگاه های اینترنتی که قالب سفارشی سازی شده ایمپرزا را در اختیار افراد قرار می دهد اشاره خواهیم کرد:

  • کافه وردپرس: یکی از وب سایت هایی که در زمینه ارائه خدمات مربوط به وردپرس فعالیت دارد، وب سایت کافه وردپرس است. در این وب سایت انواع قالب ها وردپرسی و افزونه هایی که با این سیستم مدیریت محتوا همخوانی لازم را دارد قرار گرفته است. افراد می توانند با توجه به نیاز خود آنها را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهند.
  • مگاتم: مگاتم یک فروشگاه اینترنتی مناسب است که انواع قالب ها و افزونه های وردپرسی روی آن قرار گرفته است. شما به کمک این وب سایت می توانید پیش نیازهای وب سایت خود را تهیه و در سریع ترین حالت ممکن وب سایت خود را راه اندازی نمایید. تمامی قالب ها و افزونه هایی که در این وب سایت قرار گرفته اند به خوبی فارسی سازی شده و راستچین می باشند.
  • دانلود سایتناک: یکی دیگر از وب سایت هایی که شما امکان خرید قالب ایمپرزا را در آن دارید، وب سایت سایتناک است. شما می توانید آخرین ورژن قالب ایمپرزا را به همراه تمامی افزونه هایی که با آن همخوانی داشته و برای کار شما مناسب می باشند را به صورت یکجا از طریق این وب سایت تهیه نمایید.
  • کیت وردپرس: وب سایت کیت وردپرس نیز جزء وب سایت هایی است که در زمینه ارائه خدمات مربوط به وب سایت های وردپرسی فعالیت دارد. این مجموعه کار خود را از سال 97 شروع کرده و در حال حاضر به یکی از وب سایت های تحصصی وردپرس تبدیل شده است. شما می توانید برای تهیه قالب ایمپرزا به این وب سایت مراجعه نمایید.
  • راستچین: راستچین یکی از شرکت های صاحب نام در حوزه انتشار و عرضه قالب های آماده است. هدف از راه اندازی این وب سایت ایجاد مکانی مناسب برای خرید قالب های آماده سایت است. در راستچین تمامی قالب های مطابق با نام این وب سایت فارسی سازی شده و راستچین می باشند.
  • ایمپرزا فارسی: این وب سایت به صورت حرفه ای و انحصاری روی قالب ایمپرزا وردپرس تمرکز کرده و در تلاش است تا بهترین خدمات ممکن را در زمینه استفاده از قالب چندمنظوره ایمپرزا را به کاربران خود ارائه دهد. این امر سبب شده تا در زمینه قالب وردپرسی ایمپرزا به یکی از نام های اصلی و شناخته شده تبدیل شود.
  • ژاکت: ژاکت 6 سال است که به عنوان یک وب سایت فعال در زمینه وردپرس راه اندازی شده و در حال حاضر نیز جزء برندهای شناخته شده بشمار می رود. شما می توانید قالب ایمپرزا یا هر قالب یا افزونه دیگری که تمایل دارید را به صورت راستپچین و فارسی سازی شده خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید
  • ابزار وردپرس: این فروشگاه اینترنتی در سال 1398 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده و توانسته به یک برند خوش نام در حوزه وردپرس تبدیل شود. شما می توانید در خصوص خرید قالب ایمپرزا که راستچین بوده و به خوبی برای زبان فارسی سفارشی شده است از طریق این وب سایت اقدام نمایید.

شما چه فروشگاه های معتبری برای خرید قالب ایمپرزا می شناسید؟ آیا شما از فروشندگان این قالب جذاب و کاربردی هستید؟ نظر خود درباره این قالب را برای کاربران بیان کنید.

فروشگاه های فوق تنها با توجه به خدماتی که ارائه می دهند معرفی شده اند و معرفی کردن آنها به منزله تایید خدمات ارائه شده نیست. شرکت میزبان فا هیچگونه مسئولیتی در برابر کسب و کارهای نامبرده ندارد.

یکی از اصلی ترین فعالیت ها بعد از تهیه هاست انتخاب قالب وردپرسی مناسب است. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش بر این بوده است تا با معرفی قالب ایمپرزا و مزایا و معایب آن در زمینه خرید قالب مناسب در کنار شما همراهان عزیز باشیم. این قالب به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد به یکی از انتخاب های اصلی افراد برای راه اندازی وب سایت وردپرسی خود تبدیل شده است. شما می توانید با مطالعه این مقاله و مقایسه ویژگی های قالب وردپرسی ایمپرزا با دیگر قالب های آماده موجود در بازار در خصوص انتخاب مناسب ترین قالب برای وب سایت خود اقدام نمایید. جالب است بدانید وب سایت ها و قالب های وردپرسی برای اجرای بهتر می توانند روی هاست مخصوص وردپرس که به صورت ویژه برای این سیستم مدیریت محتوای محبوب بهینه سازی شده، پیاده سازی شوند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص مطالبی که در این مقاله به آنها اشاره شده است می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما همراه باشید.

آموزش رایگان وردپرس

نوشته معرفی و خرید قالب چند منظوره ایمپرزا وردپرس اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.