0

مفاهیم بازاریابی اینترنتی در طراحی سایت

مفاهیم بازاریابی اینترنتی در طراحی سایت بازاریابی چیست؟ افراد برای اینکه محصولات و خدمات خود را به افراد دیگر معرفی کنند تا بیش تر کسب و کارشان را در بین افراد معروف کنند نیاز به تبلیغات هایی دارند تا بیش تر افراد را با آن ها آشنا سازند که به آن تبلیغات ها بازاریابی گفته می شود.

در واقع به بیان ساده تر می توان گفت معرفی و ارائه یک محصول به مشتری با خدمات خاص و توضیحات به مشتری را بازاریابی می گویند

بازاریابی می تواند به سه نوع تبدیل شود:

  • بازاریابی از طریق تلویزیون و دیداری و بصری
  • ارائه کاتالوگ ها
  • حضور فیزیکی ارتباط برقرار کردن به صورت فردی

 

طراحی سایت

 

بازاریابی اینترنتی نیز انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوایی
  • بازاریابی ایمیلی و یا همان ایمیل مارکتینگ
  • فعالیت ویژه در شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی به صورت ارائه ویدیوها
  • بازاریابی موبایلی
  • بازاریابی وبلاگ نویسی

 

سئو و بهینه سازی

یکی از قدرتمند ترین بازاریابی هایی که می توانید انجام دهید سئو و بهینه سازی می باشد شما در این نوع بازاریابی با استفاده از ابزار و کارهایی را که بر روی سایت خود انجام می دهید اقدام به کاری می کنید که بر روی اولویت گوگل قرار گیرید و گوگل رتبه ی بالایی را به شما بدهد تا شما نیز با گرفتن رتبه ی بالا نه تنها در اولویت گوگل آمده بلکه در نتیج جستجوی کاربران نیز بیایید و به افزایش بازدید کنندگان و مشتریان خود بپردازید.

 

طراحی سایت

 

بازاریابی محتوایی

در این نوع بازاریابی طراحی سایت افراد متخصص به ارائه محتوای خوب و مفید در راستای مطالب می پردازند تا افراد با خواندن محتوای موجود پاسخ خود برسند و اطلاعاتشان را با اطلاعات روز آپدیت کنند.که در این بازاریابی افراد به گذاشتن تصاویر و یا ویدیوهایی با کیفیت و جذابی اقدام به جذب مشتری می کننند.

بخوانید!  طراحی سایت سه بعدی

 

بازاریابی ایمیلی

در این روش افراد با فرستادن ایمیل های تبلیغاتی حاوی محتوای مناسب و مرتبط توضیح مختصری در رابطه با موضوعی در اختیار افراد قرار می دهند و افراد دیگر با دیدن آن ایمیل اقدام به خواندن و یا فرستادن ایمیل به دیگر آشنایان خود می کنند.

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی

وجود شبکه های اجتماعی را به هیچ عنوان دست کم نگیرید چرا که افراد اکثر وقت خود را صرف گذراندن در شبکه های اجتماعی می کنند به همین منظور فعالیت شما در شبکه ی اجتماعی و وجود صفحه ی مختص به کسب و کار شما می تواند کمک به سزایی در فعالیتتان و کسب و کارتان کند.

 

طراحی سایت

 

بازاریابی به صورت ارائه محتوای ویدیویی

در این نوع بازاریابی با ارائه محتوای ویدیو های مفید و همچنین آموزشی که بسیار بازدید کنندگان و مشتریانتان می توانند از آن بهره ببرند و تحت تاثیر قرار دهند را در طراحی وب سایت قرار دهید تا با استفاده از آن جذب سایتتان شوند.

 

بازاریابی موبایلی

از آن جا که موبایل یکی از وسایل مهم همه ی افراد در اکثر نقاط کشور و جهان می باشد یکی از ابزارهای مهم برای ارائه تبلیغات و همچنین ارسال پیام های متنی می تواند در جذب افراد به کسب و کار و سات شما تاثیر ویژه ای را بگذارد.

 

بازاریابی وبلاگ نویسی

یکی دیگر از روش های گفتگو با مشتریان داشتن وبلاگ می باشد که با استفاده از آن افراد می توانند به گفتگو و ارائه پرسش و پاسخ خود بپردازند که می توانید بازاریابی خوبی را در این راستا به انجام برساند.

بخوانید!  استاندارد w3c چیست و چراباید در طراحی سایت رعایت شود؟

 

طراحی سایت

 

بازاریابی اینترنتی دارای مزایایی می باشد از جمله اینکه:

  • به جای انیکه شما به دنبال مشتری باشید بیش تر مشتری به دنبال شما خواهد بود و می خواهد اطلاعاتی را در رابطه با مطالبی که قرار داده اید کسب کند تا به اطلاعاتش افزوده شود
  • شما با شناخت مشتریان خود اینکه در چه سنی می باشند بیش تر چه اشخاصی به دنبال سایت و مطالب شما می باشند که در آن زمینه به ارائه مطالب قرار می دهند.
  • آنلاین بودن در هر ساعت از شبانه روز
  • هزینه بسیار پایین نسبت به دیگر بازاریابی ها

 

معایب بازاریابی اینترنتی

تنها معایب بازاریابی اینترنتی این است که شما کالا ها را از نزدیک نمی توانید لمس کنید و ببینید تنها با دیدن عکس و ویدیو می توانید آن را ببینید و اقدام به سفارش کنید.و زمانی که به دستتان رسید قابل ملموس خواهد بود و یا می توانید حضورا به فروشگاه مربوطه رفته و از نزدیک اقدام به خرید خود کنید.

 

 

نتیجه گیری

از آنجایی که در دوره ی تکنولوژی می باشیم و همه ی افراد کارهای خود را با استفاده از اینترنت و تکنولوژی پیش می برند کار صاحبان مشاغل نیز به مراتب راحت تر شده آن ها با استفاده از طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی به صورت آنلاین تعداد بسیار زیادی از افراد را می توانند جذب کسب و کار و مشاغل خود کنند.پس وجود سایت برای هر مشاغلی جزو واجبات آن کسب و کار می باشد طراحی سایتی که با استفاده از تیم حرفه ای که متشکل از افراد مجرب و دارای دانش بالایی می باشند انجام گردد.

بخوانید!  حفاظت شده: فرم جدید

نوشته مفاهیم بازاریابی اینترنتی در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.