0

مقابله با سئو منفی طراحی سایت

مقابله با سئو منفی طراحی سایت ممکن است یک روز قبل از شروع کار که جایگاه طراحی سایت خود را بررسی می کنید متوجه افت شدید رتبه ی طراحی سایت خود شوید که اولین مسئله ای که به ذهن می رسد سئو منفی طراحی سایت می باشد. سئو منفی یا همان کلاه سیاه تکنیک هایی که شاید برای مدت کوتاهی جایگاه طراحی سایت را در موتورهای جستجو بهبود ببخشد ولی این جایگاه پایدار نخواهد بود چرا که گوگل در تلاش است تا وب سایت هایی که استاندارد ها را رعایت نمی کنند را از لیست نتایج برتر حذف کند. البته ممکن است سئو منفی علیه طراحی سایت به طور ناخواسته و از روی نا آگاهی صورت گرفته باشد اما در برخی موارد سئو منفی توسط مدیران سایت های رقبا انجام می شود.

 

راه های مقابله با سئو منفی طراحی سایت

طراحی سایت تهران با پشتیبانی قوی در زمینه سئو سایت به دنبال کسب بهترین رتبه و جایگاه برای طراحی وب سایت در موتور های جستجو می باشد اما خوب است که با انواع سئو منفی آشنا باشید تا ندانسته از این تکنیک ها استفاده نکنید. از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می توان به بررسی عملکرد طراحی سایت اشاره نمود که مطالعه این مقاله را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

برخی از تکنینک های سئو منفی شامل موارد زیر می باشد:

 

  • بک لینک های طراحی سایت

دریافت بک لینک ها در طراحی سایت در تهران اگر به درستی و مطابق با قوانین انجام شود مشکلی برای سایت به وجود نمی آورد اما اگر در گرفتن بک لینک زیاده روی شود و همچنین از سایت های اسپم یا غیر اخلاقی بک لینک بگیرید موجب جریمه و کاهش نرخ ترافیک طراحی سایت می شود.

  • امنیت طراحی سایت
بخوانید!  بهترین ایده های کسب و کار اینترنتی برای کسب درآمد آنلاین

امنیت بالای طراحی سایت موجب جلوگیری از حمله هکر ها به سایت می شود و هک شدن سایت حتی ممکن است منجر به حذف وب سایت از نتایج جستجو شود چرا که حفظ امنیت اطلاعات کاربران برای گوگل بسیار ارزشمند است علاوه بر این هکر ها ممکن است به ساختار و کد های طراحی سایت شما آسیب وارد کنند و یا محتوای وب سایت را دستکاری کنند که تمامی  این موارد به جایگاه طراحی سایت لطمه وارد می کند.

  • سرعت طراحی سایت

همواره سرعت طراحی سایت خود را با ابزار های مخصوص بررسی کنید و در تلاش باشید تا سرعت وب سایت خود را افزایش دهید چرا که کاهش سرعت طراحی سایت یکی از اقدامات سئو منفی است که برخی با ارسال کد های مخرب به طراحی سایت شما موجب کاهش سرعت سایت شما می شود که رتبه ی طراحی سایت شما را کاهش می دهد.

 

اهمیت جلوگیری از سئو منفی طراحی سایت

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت طراحی سایت تهران نقش به سزایی در توسعه کسب و کار ها ایفا کرده است به همین دلیل کسب رتبه های برتر گوگل به یکی از اولین اهداف مدیران طراحی سایت تبدیل شده است از این رو با بررسی منظم طراحی سایت خود را از حمله اسپمر ها در امان نگه دارید.

 

نوشته مقابله با سئو منفی طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.