0

نحوه ارسال تیکت پشتیبانی در میزبان فا

آقای رایان بعد از خرید هاست و دامنه مورد نظرش هم اکنون تونسته وب سایتش رو راه ندازی کنه و اون رو به مشتریاش معرفی کرده، حالا در حین کار با سایتش به یه سری مشکل تو هاستش برخورد کرده و تصمیم داره که با کارمندان میزبان فا وارد ارتباط بشه و مشکلاتش رو مطرح کنه، آقای رایان به خوبی میدونه که برای رفع مشکلش باید برای پشتیبانی میزبان فا یه تیکت ارسال کنه و در این آموزش از پایگاه دانش میزبان فا با نحوه ارسال تیکت پشتیبانی با شما همراه هستیم.

در این مقاله آموزشی موضوعات زیر را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • چطور تیکت ارسال کنیم تا سریع تر پاسخ بگیریم؟
  • چرا باید تیکت پشتیبانی ارسال کنیم؟
  • چرا ارسال تیکت نسبت به سایر راه های ارتباطی بهتره؟
  • آموزش نحوه ارسال و پیگیری تیکت های پشتیبانی
  • نکات مهم درباره ارسال تیکت برای بخش پشتیبانی میزبان فا
  • نحوه مشاهده پاسخ کارشناسان میزبان فا به تیکت ارسالی

چطور تیکت ارسال کنیم تا سریع تر پاسخ بگیریم ؟

حتما می پرسید تیکت پشتیبانی دقیقا چیه؟ تیکت در واقع یه درخواست پشتیبانی رسمیه که از سمت مشتری برای تیم پشتیبانی میزبان فا ارسال میشه و کارمندان میزبان فا موظف هستند پس از دریافت تیکت با مشتری وارد ارتباط بشن و مشکلش رو برطرف کنن. در مرحله اول قوانین ارسال تیکت پشتیبانی رو رعایت کنید، دو قانون کلی وجود داره:

  1. قانون اول اینه که برای هر سوال یا مشکلی که دارید فقط یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید و منتظر پاسخ ما باشید،
  2. قانون دوم اینه که اگه پاسخگویی به تیکت شما کمی طول کشید این به این معناست که مشکل شما در حال بررسی هستش و شما نباید دائما تیکت مجدد ارسال کنید یا این که با شرکت تماس بگیرید و درخواست کنید به تیکت شما سریع تر پاسخ داده بشه.

اگه دو قانون گفته شده رعایت نشه اولویت پاسخگویی به تیکت شما در صف انتظار چند مرحله عقب میوفته و ممکنه که دیرتر از بقیه کاربران پاسخ بگیرید، یه نکته خیلی مهم هم وجود داره که باید در هنگام ارسال تیکت اون رو رعایت کنید یعنی مشکل یا سوالتون رو به صورت کامل به همراه جزئیاتش توضیح بدین یا حتی میتونین از مشکل پیش اومده عکس هم بگیرین و برای ما تو تیکت بفرستین تا سریع تر متوجه مشکل سایت شما بشیم.

چرا باید تیکت پشتیبانی ارسال کنیم ؟

همان طور که گفتیم تیکت یه جور درخواست پشتیبانی رسمیه که از سمت مشتری ارسال میشه برای همین تیم پشتیبانی میزبان فا موظف هستند در اولویت اول ابتدا تیکت های مشتریان رو بررسی کنن و به اون ها پاسخ بدن، در واقع منظور ما اینه که اولویت پاسخگویی به تیکت ها نسبت به سایر روش های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل و چت آنلاین بیشتره و مشتری باید جهت پیگیری تموم امور فنی یا سوالات مربوط به هاست یه تیکت پشتیبانی برای ما ارسال کنه.

بخوانید!  انتخاب کلمات کلیدی برای صفحات سایت

چرا ارسال تیکت نسبت به سایر راه های ارتباطی بهتره ؟

چون وقتی شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید سریعا درخواست شما بررسی میشه و به بخش مربوطه جهت پیگیری انجام کار شما ارجاع داده میشه تا مسئولین اون قسمت سریعا مشکل شما رو برطرف کنن، علاوه بر اون وقتی مشتری تیکت پشتیبانی ارسال میکنه درخواسته مشتری به صورت تیمی با همفکری کارمندان پشتیبانی میزبان فا بررسی میشه و تا مشکل یا سوال مشتری به صورت کامل رفع نشده باشه اون تیکت بسته نمیشه و در حالت بررسی باقی میمونه، تو این روش ارتباطی در واقع شما قادر هستید دائما درمورد مشکل سایتتون با بخش مربوطه مکاتبه رو ادامه بدین و اونقدر بحث و تبادل نظر کنین تا مشکل شما در نهایت برطرف بشه.

آموزش نحوه ارسال و پیگیری تیکت های پشتیبانی

برای ارسال تیکت باید بعد از وارد شدن به صفحه عضویت/ورود باید اطلاعات ورود اکانت خودتون رو در فیلدها وارد کنید. آدرس ایمیل و رمزعبور شما دقیقا همون چیزی هستش که تو آخرین مرحله خرید هاست یعنی اطلاعات ثبت نام تو میزبان فا وارد می کنید، اگه تحت هر شرایطی اطلاعات ثبت نامتون رو فراموش کردین میتونین از گزینه “رمزعبور را فراموش کرده اید” رمزعبورتون رو بازیابی کنید یا این که در قسمت چت آنلاین سیستم وارد بشید و از ما بخواین که نام کاربری و رمزعبورتون رو برای ورود به ناحیه کاربران میزبان فا براتون ریست کنیم و مجددا براتون ایمیلش کنیم. برای ارسال تیکت پشتیبانی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ورود به ناحیه کاربری
  • ارسال تیکت به بخش پشتیبانی میزبان فا

نحوه ورود به ناحیه کاربری میزبان فا

  1. ابتدا وارد سایت اصلی میزبان فا بشین و از منو های بالا روی دکمه ورود/ عضویت کلیک کنید.
    🟢🔵 همچنین نکته مهمی که باید بدونین اینکه آدرس وب سایت پشتیبانی از مشتریان شرکت میزبان فا my.mizbanfa.net/clientarea.php هستش و شما میتونین با وارد کردن این آدرس در مرورگرتون مستقیما وارد این قسمت از سایت بشین.
    ارسال تیکت برای میزبان فا
  2. حالا تو این صفحه باید آدرس ایمیل و رمزعبورتون رو جهت ورود به ناحیه کاربریتون وارد کنید.
    ارسال تیکت برای میزبان فا

چگونگی ارسال تیکت به بخش پشتیبانی میزبان فا

  1. بعد از ورود به ناحیه کاربریتون حالا از منو های بالا روی دکمه ارسال تیکت پشتیبانی کلیک کنید تا وارد صفحه ارسال تیکت پشتیبانی بشید.
    ارسال تیکت برای میزبان فا
  2. از این قسمت باید دپارتمان مورد نظرتون رو بسته به نوع سوال یا مشکلی که دارین انتخاب کنید و تیکت رو برای اون دپارتمان ارسال کنید.مثلا ما میخوایم برای دپارتمان رفع مشکلات و سوالات فنی یه تیکت ارسال کنیم.
    ارسال تیکت برای میزبان فا
  3. برای انجام این کار روی عنوان این قسمت کلیک کنید و حالا تو این صفحه از این قسمت موضوع تیکت رو بنویسید، مثلا ما اینجا مینویسیم فراموش کردن نام کاربری و رمزعبور ورود به هاست.
    ارسال تیکت برای پشتیبانی میزبان فا
  4. در قسمت سرویس مربوطه تمام سرویس های هاست و دامینی که شما تا حالا خریداری کردین نمایش داده میشه و باید سرویسی که میخواین مشکلش رفع بشه رو از این قسمت انتخاب کنید. تو قسمت پیام باید سوال یا مشکلتون رو به صورت دقیق و کامل برای ما بنویسین.
    ارسال تیکت برای پشتیبانی میزبان فا
  5. نهایتا روی دکمه آبی رنگ ارسال کلیک کنید تا تیکت شما برای تیم پشتیبانی میزبان فا ارسال بشه و پیغام سبزرنگ درخواست ایجاد شد رو به همراه شماره تیکت مشاهده کنید. خیلی خب حالا باید منتظر باشین تا کارشناسان میزبان فا به سوال یا مشکل شما پاسخ بدن.
بخوانید!  طراحی سایت شرکت شاپرک

حالا بلافاصله بعد از ایجاد تیکت یه ایمیل برای شما ارسال میشه که اگه بازش کنین داخلش نوشته شده که  درخواست شما با موفقیت ایجاد شد و این به این معنیه که درخواست شما به دست ما رسیده و سوال یا مشکل شما در حال بررسیه.

نکات مهم درباره ارسال تیکت برای بخش پشتیبانی میزبان فا

  • اگه آدرس خاصی از دامنه سایت شما با خطا مواجه شده، پس حتما آدرس url اون قسمت از سایتتون رو برای ما تو تیکت بنویسین.
  • اگه یه خطای خاصی تو سایتتون مشاهده می کنید حتما از اون خطا عکس بگیرین و از قسمت ضمیمه ها دکمه browse رو بزنین و تصویر مشکل پیش آمده را آپلود کنید، توجه کنید که هرچقدر تیکت رو کامل تر و با جزئیات بیشتر ارسال کنید ما سریعتر میتونیم مشکل شما رو برطرف کنیم.
  • در این مدت زمان سعی کنید به هیچ عنوان تیکت های تکراری به سایر دپارتمان های شرکت ارسال نکنید.
  • جهت سریع تر انجام شدن کارتون با شرکت تماس نگیرین چون اینجوری اولویت پاسخگویی به سوال شما چند مرحله به عقب میوفته و اون موقع اول کاربرانی پاسخ میگیرن که بعد از ارسال تیکت منظر موندن تا مشکلشون رفع بشه و بعدش در اولویت بعدی پاسخگویی به کاربرانی انجام میشه که تمام دپارتمان ها و راه های ارتباطی رو مشغول کردن.
  • باید بدونین وقتی که به تیکت شما پاسخ داده میشه سریعا یک ایمیل از سمته ما دریافت می کنید که عنوان تیکت شما نوشته شده و وقتی وارد اون ایمیل بشین نوشته کارشناسان ما به تیکت شما پاسخ دادن و نوشته از طریق لینک زیر وارد ناحیه کاربری بشین و پاسخ رو مشاهده کنید، حالا شما روی این لینک کلیک کنید و آدرس ایمیل و رمزعبورتون رو بنویسید تا دقیقا به صفحه اون تیکت هدایت بشین.
بخوانید!  استفاده از سایت ساز ها برای طراحی سایت

نحوه مشاهده پاسخ کارشناسان میزبان فا به تیکت ارسالی

بعد از ارسال تیکت برای بخش پشتیبانی می بایست منتظ دریافت پاسخ از سمت کارشناسان میزبان فا باشید. بدین منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد ناحیه کاربری خود شوید.
  2. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. (در صورت فراموشی رمز عبور، روی لینک “رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” کلیک کنید.)
  3. در ناحیه کاربری با کلیک روی منوی پشتیبانی و زیر منوی تیکت ها میتونید آخرین پاسخ کارشناس رو مشاهده کنید.

ارسال تیکت برای پشتیبانی میزبان فا

سعی کنید همیشه پاسخ کارشناسان رو به دقت مطالعه کنید و اگه هنوز مشکل یا سوال شما رفع نشده بود به جای این که یک تیکت پشتیبانی جدید ارسال کنید، از سمته راسته صفحه همین تیکت روی دکمه پاسخ کلیک کنید و مجددا به کارشناس پاسخ بدید و این روند را تا زمانی که مشکل شما رفع نشده است ادامه دهید تا در نهایت پاسخ مورد نیاز خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.

ارسال تیکت برای پشتیبانی میزبان فا

همچنین هنگامی که پاسخ به سوال مورد نظرتون رو دریافت کردین و دیگه نیازی به ادامه روال تیکت نداشتیم میتونین بر روی دکمه بستن درخواست از سمته راسته همین صفحه کلیک کنید.

در صورتی که در خصوص نحوه تهیه سرویس هاست یا دامنه از میزبان فا سوالی دارید می توانید راهنمای تصویری زیر را مطالعه کنید.

آموزش قدم به قدم خرید هاست از میزبان فا

ما تو این آموزش سعی کردیم تمام مراحل ارسال تیکت پشتیبانی برای کارمندان میزبان فا رو به شما آموزش بدیم و شما باید همیشه توجه داشته باشید که برای رفع نمودن مشکلات و سوالات مربوط به سرویس های هاست و دامنه خریداری شده درخواست خود را فقط از طریق ارسال تیکت پشتیبانی با ما درمیون بزارین چون که اولویت پاسخگویی و رفع مشکلات کاربرانی که تیکت ارسال می کنند نسبت به کاربرانی که از سایر راه های ارتباطی مشکلشون رو اعلام می کنن بسیار بیشتره.
داستان های آقای رایان درمورد هاست و دامنه

نوشته نحوه ارسال تیکت پشتیبانی در میزبان فا اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.