0

نحوه استفاده از تصاویر در طراحی سایت

نحوه استفاده از تصاویر در طراحی سایت چرا برای پست های وبلاگ خود به عکس احتیاج دارید آیا سخنان شما برای جذاب کردن خوانندگان ، جذب بازدید کنندگان و ترغیب مشتریان کافی نیست این امر به ویژه در مورد پست های وبلاگ در اینترنت صدق می کند. خوانندگان تنبل هستند. شما می خواهید هرچه سریعتر اطلاعات مورد نظر خود را در طراحی سایت پیدا کنید. شما هنوز وقت خود را برای خواندن مقاله و هضم اطلاعات ندارید. شما می خواهید مقاله را در اسرع وقت بفهمید

مفید باشد یا خیر تصاویر مهم هستند اما کلمات نیز مهم هستند به همین دلیل نباید پست وبلاگ را با تصاویر زیاد بارگیری کنید. برای جالب تر شدن مقاله ، تصاویر به عنوان یک مکمل قابل درک هستند. بنابراین خنده دار است که برخی افراد نمی دانند چگونه می توانند تصاویر را به پست های وبلاگ جهت طراحی سایت اضافه کنند. اگر می خواهید نمونه های بسیار خوبی را ببینید باید خواندن خود را در طراحی سایت ادامه دهید.

 

طراحی سایت

 

استفاده از محتوای مناسب در طراحی سایت

متن ها به بخش هایی تقسیم می شوند که خواندن آنها آسان تر و درک آنها آسان تر است. به همین دلیل تصاویر برای جدا کردن افکار در مقاله ها درج می شوند و درک آنها در طراحی سایت آسان تر می شود. این به ویژه در مورد مقالات طولانی صادق است زیرا خوانندگان تنبل هستند. هنگامی که با یک متن طولانی مواجه می شوید ، خواننده ابتدا به دنبال یک منبع جایگزین است. به محض اینکه متن طولانی و پیچیده به نظر برسد.

خواننده علاقه خود را در طراحی سایت از دست می دهد و ناپدید می شود استفاده از تصاویر مناسب در طراحی سایت در اینجا دو تصویر از تیچ اسمایس آورده شده است. به نظر شما کدامیک بهتر است عکس سمت چپ تیز است. به راحتی می توانید حروف را تشخیص دهید. تصویر مناسب تاریک و خارج از تمرکز است. اگر مقاله ای خوانده اید و سپس یک تصویر تار مشاهده می کنید احتمالاً بلافاصله مقاله را می بندید.

 

حقوق تصویر در طراحی سایت

شما به سادگی نمی توانید از هر تصویر از اینترنت استفاده کنید و آن را در مقاله خود بگنجانید. برخی از عکاسان برای استفاده از تصاویرشان هزینه ای را در طراحی سایت پرداخت می کنند. اگر تصاویر خود را در اینترنت یافتید ، باید دریابید که آیا می توانید از آنها در وبلاگ خود استفاده کنید. با عکس های رایگان معمولاً باید منبع را بیان کنید. همچنین معقول است ، زیرا شما نمی خواهید کسی متن های شما را بدزد و شما را به عنوان نویسنده در طراحی سایت معرفی نکند.

بخوانید!  نرم افزارهای طراحی سایت

نویسنده ای که حتی برای یافتن یک تصویر واضح وقت لازم را ندارد ، مطمئناً تلاش زیادی برای نوشتن مقاله جهت طراحی سایت نکرده است تصاویر مهم هستند ، اما همچنین باید با کیفیت بالا و بالاتر از همه تیز باشند. اگر از تصاویر مبهم استفاده می کنید ، می توانید همان را در طراحی سایت رها کنید. اهمیت تصاویر در طراحی سایت تصاویر موجود در مقاله شما به کاربر کمک می کند تا استدلال های شما را بهتر بشناسد.

 

طراحی سایت

 

تصاویر توضیحی در طراحی سایت

همیشه باید به دلایلی تصاویر را در مقاله خود قرار دهید. در حالت ایده آل ، تصویر باید همیشه از استدلال پشتیبانی کند یا یک تفکر را با جزئیات بیشتری توضیح دهد. وقتی مقاله ای را در توییتر می نویسید ، می توانید تصویر توییت را در پست وبلاگ خود وارد کنید. در این حالت ، شخصی که جلوی کامپیوتر می نشیند ، اهمیتی نخواهد داشت و کمکی خواهد بود. همیشه این سؤال را از خود بپرسید آیا تصویر ارزش افزوده ای را در طراحی سایت ارائه می دهد.

اگر پاسخ نه است ، بهتر است بدون عکس آن را انجام دهید عکس های مخصوصاً برای این کار مناسب هستند با استفاده از عکس جذاب پسوند کروم می توانید از کل طراحی سایت خود عکس بگیرید نیل پاتل به شما کمک می کند تا از طریق بازاریابی آنلاین موفق شوید اگر از کامپیوتر استفاده می کنید ، می توانید موارد زیر را انجام دهید باز کردن یک طراحی سایت بهتر است از یک مرورگر استفاده کنید که حاوی نشانک ها و پلاگین های اندک یا بدون آن باشد.

 

استفاده از استراتژی سئو در طراحی سایت

می توانید سئو خود را با تصاویر تقویت کنید از این روز قدیم استفاده کنید اگر از وردپرس استفاده می کنید ، برای ویرایش تصویر باید روی نماد مداد کلیک کنید اکنون متنی را در کادر ارائه شده وارد کنید. اگر اکنون امکان بارگیری تصویر شما وجود ندارد ، مرورگر به جای آن متن را نشان می دهد. گوگل برای یافتن تصاویر در اینترنت جستجو می کند ، اما باید آنها را در طراحی سایت تفسیر کند. اگر از تصویری با موضوع بازاریابی محتوا استفاده می کنید.

بخوانید!  نصب لاراول در لوکال هاست

و برچسب الت شما بازاریابی محتوا است هنگام جستجو برای بازاریابی محتوا، تصویر شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. اگر کاربر سپس بر روی تصویر کلیک کند ، روی مقاله شما در طراحی سایت فرود خواهد آمد. به طوری که تصویر زیبا زیبا و شفاف باشد. نشانگر ماوس را به طراحی سایت منتقل کرده و بر روی دکمه سمت چپ ماوس کلیک کنید اکنون مانند مثال زیر یک تصویر صفحه دارید اگر نیاز به توضیح یک فرآیند پیچیده دارید.

 

طراحی سایت

 

استفاده از تصاویر افراد در طراحی سایت

مردم می توانند محصولات بیشتری بفروشند زیرا چهره قابل تشخیص است ما انسان ها احساس می کنیم و به طور خودکار نسبت به افراد دیگر جلب می شویم ، بنابراین اگر افرادی در عکس های شما جهت طراحی سایت وجود دارد ، خواننده می تواند با مقاله شما بهتر شناخته شود. می توانید از یک نمودار نیز استفاده کنید با می توانید نمودارها و نمودارهای جریان ایجاد کنید. اینها می توانند برای ارائه ایده ها و افکار پیچیده به روشی ساده استفاده شوند.

می توانید نمودارهای پای و پیت درست کنید. این نمودارها می توانند به سرعت ایجاد شوند و به هر پست وبلاگ ارزش افزوده کنند. اگر منابع لازم را دارید می توانید یک اینفوگرافیک ایجاد کنید. اینفوگرافیک را می توان مستقل از یک پست وبلاگ یا به عنوان مکمل در طراحی سایت استفاده کرد. اگر می خواهید یک اینفوگرافیک بسازید ، ابتدا باید داده ها را جمع کنید. داده ها ساختار اصلی اینفوگرافیک شما در طراحی وب سایت هستند و طراحی بر اساس این ساختار پایه است.

 

بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت

تصاویر واقعاً عالی هستند این باید تا الان برای شما روشن شود متأسفانه ، بسیاری از تصاویر بسیار بزرگ هستند و تصاویر بزرگ وب سایت ما را کند می کنند. مطالعات نشان داده اند که درصد از کاربران اگر در عرض سه ثانیه بارگیری نشوند از طراحی سایت تلفن همراه پرش می کنند. لازم نیست به شما بگویم که این یک علامت خیلی بد است. شما باید تصاویر خود را بهینه کرده و بدون از دست دادن کیفیت ، کوچکتر کنید تا در طراحی سایت خود کم کاری نکنید.

بخوانید!  بررسی روش‌های ساخت فروشگاه اینترنتی برای همه

می توانید تصاویر را به صورت دستی کوچکتر کنید یا از برنامه ای برای آنها استفاده کنید. اگر وبلاگ شما در وردپرس میزبانی شده است ، باید افزونه سمراش را نصب کنید. این افزونه بطور خودکار اندازه پرونده شما را کاهش می دهد. من از عکسهای خودم در وبلاگ خود استفاده می کنم تا طرف انسانی خود را نشان بدهم و به خوانندگانم انگیزه دهم تا به آنها اقدام کنند من از این طریق احساس آشنایی را به خوانندگان می دهم ، بنابراین آنها مرا شخصاً می شناسند.

 

طراحی سایت

 

استفاده از تصاویر تکراری در طراحی سایت

اکنون شما در حال تعجب هستید که چند عکس به چنین پستی نیاز دارد. پاسخ کوتاه این است به همان اندازه که لازم است اما این واقعاً مفید نیست. به عنوان یک قاعده کلی انگشت شست ، باید هر کلمه را درج کنید. همیشه به مقاله مربوطه بستگی دارد. همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، این تصویر باید مفهوم داشته باشد و نباید منحصراً تزئینی باشد. تا حد امکان از تعداد زیادی عکس در طراحی سایت استفاده کنید اما بیش از حد از آن غافل نشوید.

در غیر این صورت پست وبلاگ شما به سرعت مانند یک منبع اینستاگرام خواهد شد. شما یک تصویر ارائه نمی دهید ، بنابراین فقط از عکس هایی در طراحی سایت استفاده کنید که از اظهارات شما پشتیبانی می کنند و وضوح را ایجاد می کنند. اگر از عکس استفاده می کنید و چهره افراد واقعی را در طراحی وب سایت نشان می دهید می توانید اعتماد خوانندگان خود را بدست آورید و در عین حال اعتماد به مطالب خود را افزایش دهید.

 

ساخت تصاویر مناسب در طراحی سایت

شاید شما نمی خواهید عکس بخرید یا نمی توانید عکس مناسبی پیدا کنید. در این حالت ، شما می توانید به سادگی تصاویر خود را بگیرید. آمار می تواند به عنوان تصویر ارائه شود. اگر نقل قول خوبی دارید که خواننده باید آن را به خاطر آورد ، می توانید یک گرافیک جهت طراحی سایت ایجاد کنید. شاید این گرافیک حتی در رسانه های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته شود با استفاده از برنامه پابلو از بافر می توانید تصاویر خود را بسازید این نرم افزار رایگان و آسان است.

 

 

نوشته نحوه استفاده از تصاویر در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.