0

نحوه برندسازی در طراحی سایت

نحوه برندسازی در طراحی سایت شما چه کسی هستید و به هر حال شغل من چیست؟ من نمی خواهم به شما اهانت کنم. با این حال ، این سؤال وقتی برای اولین بار است که نام تجاری شما را می بیند ، بر روی کاربران جهت طراحی سایت قرار گرفته است. نام تجاری شما برای چیست و من از آن چه چیزی کسب می کنم؟ برند سازی برای نفس شما نیست. این راهی برای باز کردن فرصت های بیشتر برای کمک و تعامل با همکاران صنعت است و یکی از بهترین راه های انجام این کار ، وبلاگ نویسی است.

این وبلاگ برای مشاوره خوب ، نقطه تماس شماست. مزیت دیگر قرار دادن طراحی سایت شما در موتورهای جستجو است. اگر می خواهید از وبلاگ خود برای ساخت برند شخصی خود استفاده کنید ، راه اندازی یک وب سایت کافی نیست. کمی بیشتر از نوشتن مقاله و مشارکت طول می کشد. اکنون برای شما توضیح می دهم که چگونه از یک وبلاگ برای گسترش نام تجاری خود در طراحی سایت استفاده کنید.

 

طراحی سایت

 

انتخاب نام تجاری مناسب در طراحی سایت

چگونه می خواهید در اینترنت شناخته شوید؟ در آن زمان من می خواستم به عنوان بازاریاب آنلاین شناخته شوم. من عاشق بازاریابی هستم. هر ایمیل ، هر سمینار ، هر تبلیغی که منتشر می کنم مربوط به بازاریابی آنلاین است ، زیرا این طاقچه من است. در اینجا تصویری از وبلاگ من آمده است. همیشه مربوط به بازاریابی است. بعضی اوقات من هنگام ارتباط با بازاریابی مباحث شخصی بیشتری نیز در طراحی سایت به اشتراک می گذارم.

تیم فریس یک گورو دوستانه است و گرت وایت بیشتر مربی آگاه است. هر دو در طاقچه های خود نامی برای خود ساخته اند. شما باید با طاقچه خود آشنا باشید و احساس راحتی کنید. شما باید بتوانید درمورد موضوعات از طاقچه خود گزارش دهید و بنویسید زیرا مقاله های زیادی خواهید نوشت. هنگام انتخاب طاقچه ، باید روی کلمات کلیدی برای طراحی سایت متمرکز شوید. آیا مشتریان در طاقچه شما به دنبال یک متخصص مانند شما هستند؟ آیا به دنبال موضوع هستید؟ به نتایج جستجو نگاه کنید. شما می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید تا ببینید مشتری به دنبال مشاوره و راهنمایی در صنعت مربوطه در طراحی سایت است یا خیر.

 

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت

می توانید با تحقیق ساده در مورد کلید واژه ها شروع کنید. چند اصطلاح را تنظیم کنید و سپس آنچه را که در گوگل در این موضوع نشان داده شده است جستجو کنید. وقتی «بازاریابی آنلاین» را تایپ می کنم ، این اصطلاح طاقچه است ، وبلاگ های من بعد از تبلیغات پرداخت شده در دو نتیجه ارگانیک اول ظاهر می شوند. به نتایج بنگرید و نام صفحات را در طراحی سایت بنویسید ، زیرا این رقبای شما هستند. شما می توانید از برنامه های دیگر برای یافتن کلمات کلیدی حتی مرتبط تر برای طاقچه انتخاب شده خود استفاده کنید.

بخوانید!  استفاده از تکنیک های کاربردی در طراحی سایت

لیستی از کلمات کلیدی مربوطه ، حجم جستجوی ماهانه ، اطلاعات مربوط به رقابت و یک پیشنهاد پیشنهادی را تهیه می کنم. اکنون می توانم تعیین کنم که کاربران به کمک من نیاز دارند و چگونه می توانم به آنها دسترسی پیدا کنم. به یاد داشته باشید ، من مدت زمان طولانی این کار را انجام داده ام و نام تجاری من درمورد بازاریابی آنلاین است ، به همین دلیل من خیلی مناسب این اصطلاح هستم. شما احتمالاً هنوز برای کلمات کلیدی خود در طراحی سایت قرار نگرفته اید ، اما این موضوع بزرگی نیست. شما باید طاقچه ها و کلید واژه های طاقچه خود را پیدا کنید و سپس از آنها در همه جا استفاده کنید. بعد از اینکه نامی برای خودتان گذاشتید ، برای نتایج صحیح نیز در نتایج جستجو برای طراحی سایت قرار خواهید گرفت.

 

طراحی سایت

 

بررسی استراتژی طراحی سایت

وقتی از تيم فریس در مورد برندسازی سؤال می شود ، می گوید: “من همیشه سعی می کنم با وجود فشارهای عمومی ، خودم باشم ، زیرا همیشه می خواهم با خودم صادق باشم.” این نگرش در مورد مارک او چیزهای زیادی می گوید. توصیه های او ، خرد و شخصیت او. با این وجود ، او کارهای بسیاری را که توسط دستیاران مجازی خود در طراحی سایت انجام می دهد ، انجام داده است. فقط ننوشتن پست های وبلاگش. چرا؟ تا بتواند از صدای برند خود استفاده کند.

شما لزوماً نباید همان استراتژی را انتخاب کنید ، اما تیم نام تجاری خود را در مورد ایده معتبر بودن بنا کرده است. خوانندگان او می دانند که او استراتژی های خود را امتحان کرده است و از تجربه صحبت می کند. شخصیت او صدای برند اوست. اگر می خواهید یک وبلاگ را راه اندازی کنید ، باید صدای نام تجاری خود را در طراحی سایت پیدا کنید. شما باید تمام جنبه های شخصیت خود را در نوشتن خود بگنجانید. خوانندگان از مارک شما پیروی می کنند زیرا آنها را دوست دارند. آنها هیچ متخصصی را نمی خواهند ، آنها شما را می خواهند! شما منحصر به فرد هستید و شخصیت شما باید این را در برند شما در طراحی وب سایت منعکس کند.

بخوانید!  آموزش خارج کردن فایل ها از حالت فشرده در دایرکت ادمین

 

نقش نام تجاری در طراحی سایت

هنگامی که طاقچه و صدای نام تجاری خود را پیدا کردید ، قسمت سخت می آید: شما باید وبلاگ خود را بسازید. این طرح می تواند برای یا مخالف وبلاگ شما صحبت کند. از آنجا که من می خواهم به خوانندگان خود بیشتر در مورد بازاریابی آنلاین آموزش دهم ، هیچ موضوع دیگری در طراحی سایت من وجود ندارد. در اینجا یکی از پست های وبلاگ من وجود دارد: اگر در حال حاضر مقاله ای نمی خوانید (که مربوط به بازاریابی آنلاین است) ، برای دوره بعدی من در بازاریابی آنلاین در یکی از تبلیغات من گیر می کنید.

یا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بازاریابی آنلاین در ستون کناری من بیابید. فقط در وب سایت من می توان اطلاعاتی درباره بازاریابی آنلاین پیدا کرد ، زیرا من با آن آشنا هستم. سایت من واضح و ناوبری است تا بتواند اولین تصور خوب را از آن خود کند. بررسی ها نشان می دهد که برداشت اول از طراحی وب سایت در ۹۴٪ موارد است. کاربر تصمیم خود را در ۵۰ میلی ثانیه اول می گیرد. ظاهر طراحی سایت شما به همان اندازه مهم است که برند برند شما اهمیت دارد. یک نمونه عالی از یک طرح موفق ، طراحی سایت ست گودین است.

 

طراحی سایت

 

ایجاد محتوا برای طراحی سایت

اگر مقالات جدید را به طور مرتب منتشر نمی کنید ، نمی توانید یک مارک قوی بسازید. من قبلاً مقالاتی را در مورد این موضوع نوشتم ، اما می توانم به شما بگویم که اساساً همه چیز در مورد حجم و ثبات است. شما باید مقالات زیادی بنویسید زیرا مردم به توصیه شما نیاز دارند. سئو شما از آن بهره می برد. در حال حاضر محتوای رقیب زیادی وجود دارد شما می توانید با تمرین منظم نام تجاری خود را اصلاح کنید. اگر پالایش کنید ، مارک شما بهتر می شود تولید و انتشار مداوم مقالات جدید کار آسانی نیست. قبلاً مطالب زیادی وجود دارد و بیشتر و بیشتر.

بخوانید!  کسب درآمد شاهانه از یوتیوب!

شما باید به چند ایده خوب برسید و سپس زمان زیادی را صرف نوشتن ، ویرایش و به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ خود کنید. برای هدف قرار دادن مخاطبان خود ، باید مقالات خود را در رسانه های اجتماعی برای طراحی سایت به اشتراک بگذارید. و این چندان آسان نیست. اگر می خواهید یک برند بسازید باید سازگار باشید. شما باید حداقل دو یا سه مقاله در هفته ، بسته به اهداف خود ، منتشر کنید. من برای فعال ماندن و درگیر خوانندگانم کارهای زیادی انجام می دهم. من فیلم می سازم. دارم وبلاگ می نویسم. من وبینارها را سازمان می دهم.

 

ایجاد پست های مهمان در طراحی سایت

یکی از استراتژی هایی که من شخصاً بسیار از آن استفاده می کنم نوشتن و انتشار پست های مهمان است. وبلاگ نویسی مهمان برای جذب هرچه بیشتر طرفداران به برند شما و تقویت برند شما در طراحی وب سایت ایده آل است. من از جون مورو از. پرسیدم که اگر او مجبور به ایجاد یک مارک جدید از ابتدا شد ، چه کاری انجام خواهد داد. گفت:”اگر مجبور شدم مجدداً کاملاً شروع کنم ، نوشتن پست های مهمان را شروع می کردم.” من در کنفرانس ها و رویدادها در طراحی سایت صحبت می کنم. منظور من این نیست که شما باید شبانه روز کار کنید.

 

طراحی سایت

 

نتیجه گیری

اگر بتوانید در سیستم عامل های اجتماعی دیگر به خوانندگان خود برسید ، این حتی بهتر است. مارک او به سمت کارآفرینان است.به نظر وی ، شما نه تنها می توانید مهارت های نوشتاری خود را اصلاح کنید ، بلکه می توانید خوانندگان خود را نیز به دست آورید. من فقط می توانم در آنجا با او موافق باشم. علاوه بر این ، وبلاگ نویسی میهمان می تواند برای ایجاد و حفظ ارتباط با دیگر تأثیر گذاران در طراحی سایت استفاده شود. وقتی از لوئیز هاوز برای مشاوره سؤال کردیم ، وی گفت که ایجاد دوستی جدید می تواند تاکنون به بهترین ROI برسد. می توانید از طریق ایمیل به تأثیرگذاران ایمیل بفرستید یا با رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید لوئیس از لینکدین برای گفتگو با تأثیرگذار در طراحی سایت استفاده می کند.

 

نوشته نحوه برندسازی در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.