0

نحوه بهینه سازی تبلیغات طراحی سایت

نحوه بهینه سازی تبلیغات طراحی سایت در فیس بوک همه می دانند که بهینه سازی تبلیغات فیس بوک چقدر دشوار است. این پلتفرم بیش از میلیارد کاربر فعال در هر ماه دارد و همین امر باعث می شود هدف گیری بیشتر و بیشتر به چالش کشیده شود. تعداد کمی از شرکت ها می توانند به یک مثبت برسند. گزینه های هدف گذاری و تنوع داده های جمعیتی تقریباً زیاد است. حتی می بینم که گزینه‌ها گاهی گیج کننده هستند و سالهاست تبلیغات فیس بوک را در طراحی سایت اجرا کرد این پلتفرم می تواند بسیار پیچیده باشد.

اما همچنین می تواند به یک شرکت کمک کند تا با پول کمی رشد و جذب مشتریان جدید کند. فیس بوک باید بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی و تبلیغات شما باشد ، زیرا با بازاریابی رسانه های اجتماعی می توانید فروش بسیار خوبی را در طراحی سایت کسب کنید. متأسفانه ، اکثر شرکت ها نمی دانند چگونه یک مثبت بگیرند خوشبختانه من سالها تجربه دارم و شما می توانید از اشتباهات من و اشتباهات سایر بازاریابان یاد بگیرید تا بتوانید.

 

طراحی سایت

 

شخصی سازی در طراحی سایت

در این مقاله به شما نشان می دهم که چرا شما نیاز به شخصی سازی تبلیغات خود و نحوه دستیابی به مثبت با تبلیغات فیس بوک دارید. شما می توانید کارهای اشتباهی انجام دهید ، به خصوص در مورد تبلیغات فیس بوک و اشکال دیگر تبلیغات آنلاین گاهی اوقات متن تبلیغاتی خوب و یک تصویر خوب فقط کافی نیستند. شاید صفحه فرود شما نیز مقصر باشد. یا گروه هدف صحیح نیست در فیس بوک با موفقیت طراحی سایت خود را تبلیغ کنید.

بسیاری از شرکت ها در درجه اول با جهت گیری گروه هدف مبارزه می کنند چرا زیرا شخصی سازی تبلیغات شما نقش بسیار مهمی دارد ، خصوصاً در فیس بوک. شما می توانید گروه هدف خود را به طور خاص محدود کنید. ابزار بینش مخاطب فیس بوک اطلاعات زیادی از کاربران خود دارد و دقیقاً کاربرانی که به پیشنهاد شما علاقه مند هستند را در طراحی سایت پیدا می کند ساخت شخصیت مشتری در طراحی سایت شما باید گروه هدف خود را بشناسید.

 

نقش مخاطبان هدف در طراحی سایت

به همین دلیل فیس بوک چنین بستر تبلیغاتی بسیار خوبی است. چگونه می فهمید که مشتریان به گروه هدف تعلق دارند بهترین راه برای انجام این کار ایجاد شخصیت مشتری است شخصیت مشتری مشخصات و توضیحی از مشتری ایده آل شما است این مشتریان به آنچه شرکت شما جهت طراحی سایت ارائه می دهد علاقه مند هستند. بیشتر شرکت ها چندین مشتری ایده آل دارند. در اینجا الگویی قرار گرفته است که نشان می دهد چه اطلاعاتی باید درج شود.

بخوانید!  دلایل عدم موفقیت طراحی سایت

یک مانترا بازاریابی و به دلایل خوبی است شما حتی نمی دانید مشتری ایده آل شما کیست. تبلیغات لباس تناسب اندام برای مردان بدون هدف قرار دادن گروه هدف چیزی نخواهد بود. اگر گروه هدف خیلی عمومی باشد ، ممکن است این اتفاق بیفتد که آقایانی بین تا سال که علاقه به تناسب اندام دارند ، می توانند در طراحی سایت مورد بررسی قرار گیرند ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد. شاید شما هم به تعدادی مادربزرگ یا کاربرانی که به هیچ وجه علاقه ای به تناسب اندام ندارند برسید.

 

طراحی سایت

 

انتخاب نام تجاری مناسب در طراحی سایت

برخی از شرکت ها نام های تحریک آمیز را انتخاب می کنند ، به عنوان مثال مثال باربارا یا بازاریابی حداکثر اکنون برای اطلاعات دموگرافیک سن جنس محل سکونت تحصیلات ، وضعیت رابطه و درآمد خانواده از کجا می توانید این اطلاعات را در طراحی سایت پیدا کنید روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. من دوست دارم از فیس بوک در مدیر تبلیغات استفاده کنم برای رسیدن به داشبورد روی مخاطبان بینش کلیک کنید.

اگر گروه هدف درست نباشد شما پول خود را تلف می کنید به همین دلیل در طراحی وب سایت بسیار مهم است. اکنون می خواهم با جزئیات بیشتری به این موضوع بپردازم اول چیزها مشخصات دموگرافیک با نام و عنوان شغل عنوان شغلی یک ویژگی ویژه برای شرکت های است ، اما برای شرکت های نیز ارزش دارد می توانید با نام خود خلاق باشید مثلاً می توانید یک اسم معمولی برای طراحی سایت انتخاب کنید جولیا مولر یا از این برنامه استفاده کنید.

 

داستان پردازی در طراحی سایت

ما انسانها عاشق داستانها هستیم آیا تاکنون متوجه شده اید که شرکت ها غالباً وقتی می خواهند چیزی را توضیح دهند ، داستانی را بیان می کنند این داستان به توضیح بهتر یک فرآیند کمک می کند و باعث می شود شرکت انسانی تر ظاهر شود. خود را در کودکی برگردانید. آیا داستانهای جالبی برای گفتن ندارید؟ همانطور که فیس بوک می گوید از داستانی برای ارتباط با مخاطبان خود در طراحی سایت استفاده می شود این ممکن است.

بخوانید!  استراتژی طراحی سایت برای بهبود کیفیت

اکنون برای شما عجیب به نظر برسد زیرا چگونه می توانید داستانی را در یک آگهی در فیس بوک بگویید مهمترین چیز ساختار روایت است اکنون می توانید داده های طرفداران فیس بوک خود را مشاهده کنید. اگر شرکت شما طرفداران کافی ندارد ، می توانید طرفداران سایر شرکت ها را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، می توانید خصوصیات جمعیت شناختی گروههای خاص ذینفع را در طراحی سایت مشاهده کنید بهتر است.

 

طراحی سایت

ساختار طرح بارگیری جهت طراحی سایت

بسته به مفهوم ، داستان می تواند بسیار ظریف جریان یابد لازم نیست که فقط به متن متکی باشید ، مثلاً می توانید از فیلم ها نیز استفاده کنید. داستان در سطح ناخودآگاه با مشتری صحبت می کند. با استفاده از فیلم یا تصاویر می توانید اطلاعات و احساساتی را که با کلمه نوشتاری قابل انتقال نیست در طراحی وب سایت منتقل کنید باید احساسات مخاطبان خود را برانگیخت  در فیس بوک می توانید به عنوان مثال تبلیغات متوالی قرار دهید.

در مثال زیر سه تبلیغ را می بینیم که متعلق به یکدیگر و یک فروشگاه هستند. تبلیغات فیس بوک حاوی متن زیادی نیست ، اما هنوز هم باید قانع کننده باشند و اگر کاربر را به صفحه فرود ارسال کنید ، باید حاوی متن تبلیغاتی قانع کننده نیز باشد. شما باید شخصاً به کاربر مراجعه کنید ، یعنی با هر مشتری بالقوه مکالمه یک به یک در طراحی سایت داشته باشید برای جستجوی مارک یا محصولی از صنعت خود استفاده کنید.

 

نکات مهم جهت تولید محتوای طراحی سایت

تصور کنید که با مشتری مکالمه ای برقرار کرده اید یک شخص واقعی را تصور کنید ، نه کاربران روی صفحه رایانه. هر مشتری بالقوه باید شخصاً احساس مسئولیت کند. از دستورات پنهان برای نزدیک تر کردن نام تجاری خود به مشتری در طراحی سایت استفاده کنید. حالا احتمالاً در حال تعجب هستید که منظورم از دستورات پنهان چیست. من فقط یک دستور پنهان به شما دادم. دستورات پنهان افکار و ایده هایی هستند که ظریفانه در ذهن خواننده قرار می گیرند.

عباراتی مانند شما می خواهید اگر تعجب می کنید و اگر هستید بسیار شگفت آور هستند. با استفاده از این اطلاعات ، اکنون می توانم شخصیت مشتری خود را ایجاد کنم. اطلاعات مربوطه را در فیس بوک جمع آوری و از آن برای ساختن مشخصات مشتری ایده آل خود استفاده کنید متن تبلیغی خود را کمی شخصیت دهید. اجرای این نکته بسیار آسان نیست وقتی آن را می بینید آن را تشخیص می دهید اما بیش از حد از تشریفات و قوانین منحرف نشوید.

بخوانید!  آیا سایت تجارت الکترونیک شما در مقابل هک و کلابرداری امنیت دارد؟

 

طراحی سایت

 

بازاریابی در طراحی سایت

کمپین های بازاریابی ایده آل برای جذب مشتریان جدید در فیس بوک هستند. در این حالت ، شما فقط به کاربرانی می پردازید که از قبل با مارک یا پیشنهاد شما آشنا هستند و به محصول شما علاقه نشان داده اند. این استراتژی همچنین برای مشتریان موجود در طراحی سایت مناسب است ، به طوری که آنها محصولات بیشتری خریداری می کنند و حتی پول بیشتری نیز خرج می کنند. شما می توانید به طور خاص کاربرانی را دنبال کنید.

نمایه شما را دنبال می کنند یا قبلاً از طراحی سایت شما بازدید کرده اند حتی می توانید مشتریانی را که در آخرین لحظه خرید خود را لغو کرده اند ، هدف قرار دهید. من به طور خلاصه به قرار دادن تبلیغات پی در پی اشاره کردم ، اما در ترکیب با می توانید حتی بیشتر از این استراتژی استفاده کنید. برای این کار باید پیکسل فیس بوک را در طراحی سایت خود نصب کنید. فقط وقتی خودتان تبلیغ کنید یا خودتان تجسم مارک تجاری خود باشید.

 

پی سی پیکسل در طراحی سایت

پیکسل بازدید کنندگان طراحی سایت شما را ردیابی می کند و هر مرحله از سفر مشتری خود را ثبت می کند. می توانید هر عملکرد کاربر را ردیابی کنید فیس بوک این اقدامات را حوادث می نامد. برای بازاریابی های دوباره بازاریابی ، باید یک مخاطب شخصی ایجاد کنید. در اینجا گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. هر لحظه سوالات بلاغی بپرسید با استفاده از این تکنیک می توانید علاقه خواننده را حفظ کنید. اکنون و سپس یک سؤال بپرسید و سپس جواب خود را در طراحی سایت ارائه دهید.

خواننده در این راه احساس دخالت می کند در این حالت، مهارت نوشتن شما تفاوت قاطع ایجاد می کند. اگر بتوانید در سطح شخصی به خواننده بپردازید ، مشتریان بیشتری کسب خواهید کرد. اگر شما خیلی پایین است باید متن تبلیغات خود را تجدید نظر کنید. نه تنها متن تبلیغات شما ، متن صفحه فرود شما نیز باید در طراحی سایت بهبود یابد شاید برای بهبود نرخ تبدیل شما کافی باشد.

 

نوشته نحوه بهینه سازی تبلیغات طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.