0

نحوه نوشتن محتوای مناسب در طراحی سایت

نحوه نوشتن محتوای مناسب در طراحی سایت خود را ببندید زیرا ما این پست را با کلیشه ای شروع می کنیم که اکنون از آن بیمار هستید. محتوا پادشاه است یا در مورد ما ملکه اما تکرار این عبارت تبلیغ حالت تهوع باعث نمی شود محتوای شما منظم تر شود و فقط به توصیه های مربوط به نوشتن در مورد نوشتن ادامه دهید. نوشتن مطالب عالی همان چیزی است که بازدید کنندگان طراحی سایت را به مشتری پرداخت می کند. محتوای سایت شما فروشنده سکوت شرکت شما است و کار می کند.

حتی اگر آن را فراموش کنید در آنجا است چه تعداد از افرادی که به طراحی سایت شما می آیند واقعاً تبدیل می شوند روزانه چند بار از طراحی سایت خود استفاده می کنید دلیلی وجود دارد که ما آن را کارخانه محتوا خوانده ایم و ما سالانه هزاران صفحه محتوا برای مشتریانی از فایر ترید گرفته تا تابلوی جایگزین می نویسیم ، همه چیز را از محصولات مراقبت شخصی آسفالت گرفته تا راه حل های رایانش ابری این نوع حجم و تنوع فرصت های جالبی را برای آزمایش فراهم می کند.

 

طراحی سایت

 

نقش محتوا در طراحی سایت

به تصویر زیر از نگاه کنید و نمودار افزایش ترافیک جستجو را برای یکی از مشتریان ساس ما نشان می دهد و یکی از آنها را که ماهانه تا پست وبلاگ می نویسیم. این تنها پس از یک دوره زمانی در طراحی سایت نسبتاً کوتاه است. بعد از گذشت یک سال ، می توانید انتظار داشته باشید که این نمودار حتی چشمگیرتر در طراحی سایت به نظر برسد. با گذشت سالها ما درباره نوشتن مطالب وبلاگ چه چیزی و چه کارهایی را یاد نگرفتیم.

این پست وبلاگ یک نسخه داخلی از راهنمای نوشتن داخلی تی سی اف است ، که کارمندان ما با هر پستی که برای مشتری می نویسند در طراحی سایت دنبال می کنند.نمودار نوشتن محتوا جهت طراحی سایت در انتها آمده است اگر می دانید چگونه یک پست وبلاگ بنویسید ، خیلی بیشتر از کسی که فقط به رسانه های اجتماعی تکیه کند ، تجارت بیشتری انجام می دهید در تجربه ما ، پست های وبلاگ و بازاریابی محتوا می توانند.

 

انتخاب عنوان مناسب در طراحی سایت

این یک راز نیست که مهمترین بخش پست وبلاگ حتی از نظر فنی حتی خود پست نیست و این چیزی است که بالاتر از آن است. اگر عنوان خوبی و چشم نواز ندارید ، مردم فقط با توجه به محتوای طراحی سایت شما اشتباه می گیرند. تمام مقالاتی را که هر روز در فید اجتماعی یا آر اس اس شما ظاهر می شود ، در نظر بگیرید و آیا روی همه آنها کلیک می کنید احتمال وجود دارد ، شما فقط آنهایی را جستجو می کنید.

بخوانید!  ویژگی های طراحی سایت حرفه ای

که به سرعت علاقه شما را در طراحی سایت جلب کنند بسیار بالاتر و طولانی تر از رسانه های اجتماعی یا روابط عمومی دیجیتال را در طراحی سایت داشته باشند. اگر به اثبات نیاز دارید ، فقط به وبلاگ ما نگاه کنید. اگر ما این ترافیک را از طریق کمپین های ادوردز به طراحی سایت خود هدایت می کردیم ، نیاز به بیش از دلار است. این کار ماست که راه خود را به بالای اس ای آر پی ها بنویسیم و این کاری است.

 

طراحی سایت

 

بررسی ماهیت عناوین طراحی سایت

آیا به راحتی پیروی از برخی فرمول ها و ساده کردن کلمات ساده است اگر صادق باشیم اگرچه این یک ترفند شگفت انگیز برای انجام احتمالاً برخی از کلیک ها را به شما منتقل می کند ، ماهیت همه جا عناوین کلیک بایتی بدان معنی است که وصل کردن موضوع شما به یک عنوان مشترک و جذاب ، بهترین شرط بندی شما نخواهد بود. اگر می خواهید یک پست وبلاگ ایجاد کنید که بتواند تبدیل کند ، باید بفهمید افراد دیگر در صنعت شما است.

چه کاری را در طراحی سایت انجام می دهند و مشتریان روی چه چیزی کلیک می کنند. به عنوان یک یادداشت ، باید مطمئن شوید که بیشترین پیوند قابل کلیک را بر روی آن اس ای آر پی دارید و این بدان معناست که نه تنها باید عنوانی قاتل را بیابید بلکه باید اطمینان حاصل کنید که از برچسب های متا به درستی استفاده می شود. بنابراین گوگل دقیقاً می داند چه چیزی را در طراحی سایت برچسب گذاری کند. که ما برای مشتریان است.

 

نقش کلمات کلیدی در سئو طراحی سایت

توجه کنید که کدام پست ها بیشترین انرژی اجتماعی را داشته اند چه چیزی مشترک است چی نیست هنگامی که می خواهید عنوان خود را تهیه کنید این درسها را با خود ببرید و اما در عین حال ، نترسید که کمی با آن بازی کنید. از این گذشته ، در حالی که مطمئناً بهترین شیوه هایی که باید هنگام نوشتن عناوین وجود داشته باشد ، باید دنبال کنید ، اما می خواهید پست شما از بین جمع شود. البته به خاطر داشته باشید مانند همه نوشته ها متفاوت بود.

بخوانید!  ۳ راهکار کلیدی موفقیت کسب و کار در سال ۱۴۰۰

به معنای لزوماً این نیست که می خواهید روی یک معدن طلای موفقیت در طراحی وب سایت شرکت کنید. عناوین آزمایشی با تبلیغات فیس بوک بینشی را در مورد اینکه عناوین وبلاگ برای مخاطبان شما کار می کنند ، ارائه می دهد. همچنین خودمان با موفقیت انجام داده ایم ترافیک به معنای هیچ چیز بدون تبدیل نیست و مخاطب هدفمند به این معنی است که تعداد بیشتری از پستهای شما منجر به جذب و تبدیل شدن به لیست خواهند شد.

 

طراحی سایت

 

نقش پیوندها در سئو طراحی سایت

معلم کلاس شما این را به شما گفت ، اساتید دانشگاه شما آن را به شما گفتند و اکنون من این را به شما می گویم منابع لعنتی خود را ذکر کنید. وقتی اطلاعات را از آنجا می ریزید یا نقل قول می کنید ، یا ایده های خود را و به جایی که از آنجا بدست می گیرید ، پیوند برقرار نمی کنید نه تنها اهل حرکت تند و زننده هستید بلکه خودتان را با پای پیاده تیراندازی می کنید. پیوندها برای سئو طراحی سایت مناسب هستند و پتانسیل ایجاد لینک برگشت مجدد را دارند.

برای هر وبلاگ موفق بسیار مهم است ما استراتژی محتوا خود را مهندسی می کنیم تا فقط با ارزش ترین خوانندگان مانند شما جذب کنیم به همین دلیل ما سخت تلاش می کنیم تا در میان کلمات کلیدی مانند نویسنده محتوای طراحی سایت و هزینه بازاریابی رسانه های اجتماعی رتبه بندی کنیم شما فقط خوانندگان را نمی خواهید ، شما می خواهید مشتری و بنابراین وقتی کلمات کلیدی سئو را پیدا می کنید تا نسخه خود را هدف قرار داده و بنویسید.

 

استفاده از طراحی سایت

آیا باید درباره آنچه که یک متخصص تغذیه درباره یک فرمول خاص عضله سازی فکر می کند بنویسید آیا می خواهید بدانید که یک مدیر شبکه در مورد آسیب پذیری امنیتی جدید چه فکر می کند هارو به شما امکان می دهد تا پاسخی دریافت کنید و اما این تنها کاری نیست که برای طراحی سایت شما انجام می دهد. غالباً ، کارشناسانی که به سؤال شما پاسخ می دهند ، یک دنباله اجتماعی بزرگ خواهند داشت به این معنی است.

بخوانید!  سیستم مدیریت محتوای طراحی سایت

که وقتی مقاله شما به صورت زنده منتشر شود ، آنها خوشحال خواهند شد که به اشتراک بگذارند. این بدان معناست که به محض انتشار مقاله شما ، جلوی تن از افرادی ارسال می شود که هرگز آن را ندیده اید. این می تواند به شروع مطالب شما با پای راست کمک کند و به علاوه ، این احتمال شما را در طراحی وب سایت افزایش می دهد ایجاد بک لینک ، که بر سئوی شما تأثیر می گذارد. اوه ، و از همه مهمتر ، این همه رایگان است.

 

طراحی سایت

 

کلمه کلیدی طراحی سایت

آنها به شما مبلغی را پرداخت نمی کنند که نقل قول آنها را اجرا کنید و شما برای زمان آنها نمی پردازید. این کار را با استفاده از تبدیل در طراحی سایت انجام دهید اولین قدم شما باید جداسازی یک کلمه کلیدی برای تمرکز روی یا بهتر بگوییم چند کلمه کلیدی باشد. اگر این به نظر می رسد گیج کننده است ، سعی کنید از طریق راهنمای ما در یافتن کلمات کلیدی برای سئو بخوانید. هنگامی که یک کلمه کلیدی را در طراحی سایت پیدا کردید.

قدم بعدی شما این است که سعی کنید ایده ای را پیدا کنید که کلمه کلیدی بتواند درون آن بپیچد. به عنوان یک قانون کوچک ، شما همیشه می خواهید کلمه کلیدی یا تغییر کلمه کلیدی در عنوان را بدست آورید ، بنابراین سعی کنید چیزی را که واقعاً شامل هر کلمه کلیدی مورد نظر شماست ، در طراحی سایت به صفر برساند. وقتی نوشتن عناوین قاتل مطرح می شود ، گاهی اوقات آزمایش های کمی انجام می شود تا بفهمید چه چیزی برای تجارت شما مفید است.

 

نتیجه گیری

ما فهمیدیم که ساده ترین راه برای انجام این کار این است که تست عناوین خود را با تبلیغات فیس بوک انجام دهید. فیس بوک به طراحی سایت شما امکان می دهد تبلیغات را با عناوین و تصاویر مختلف آزمایش کنید ، به شما امکان می دهد داده هایی را به راحتی گردآوری کنید که می تواند به شما کمک کند بفهمید چه نوع عناوینی به بهترین شکل کار می کند و همچنین به شما ایده ای می دهد که چه نوع تصویرهایی را باید در پست های خود قرار دهید.

 

نوشته نحوه نوشتن محتوای مناسب در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.