0

نحوه واگذاری وظایف در طراحی سایت

نحوه واگذاری وظایف در طراحی سایت وظایف نماینده به نظر می رسد بسیار آسان است اما بسیار دشوار است گاهی اوقات اگر خودتان این کار را انجام دهید سریعتر است. پس از همه ، شما متخصص هستید ، بنابراین باید از آن مراقبت کنید. شاید مجبور شوید صفحه فرود جدیدی بسازید یا پیشنهادی را برای مشتری در طراحی سایت در نظر بگیرید. این کار به سرعت انجام می شود زیرا می دانید محصول خود را در خارج از کشور می شناسید. با این حال ، خیلی سریع انجام نمی شود.

زیرا شما در واقع زمان برای آن ندارید شاید شما فکر می کنید که آموزش ویژه ای برای یک کارمند ارزش ندارد ، اما در طولانی مدت این هزینه پرداخت می شود و باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود. اگر فقط می توانید دقیقه در روز صرفه جویی کنید این در هفته دقیقه است و اگر وظایفی را که لازم نیست خودتان انجام دهید ، مانند اداره یا بازاریابی می توانید درصد بیشتر وقت صرفه جویی کنید. تصور کنید که با یک ساعت اضافی است.

 

طراحی سایت

 

فرد مناسب را برای طراحی سایت پیدا کنید

اگر می خواهید وظایف را واگذار کنید ، این مهمترین مرحله است. شما فقط نمی توانید کارمندی را بگیرید که اتفاقاً وقت می گذارد. شما باید کارمند مناسبی را برای انجام کار پیدا کنید. شما به سرعت وسوسه می شوید که وظیفه را به کسی تحویل دهید که کارهای زیادی برای انجام این کار نداشته باشد ، اما این یک استراتژی بلند مدت در طراحی سایت نیست. دستورالعمل کارمند معمولاً بیشتر از اتمام کار زمان بیشتری می برد.

این یک مشکل نیست ، زیرا هنگامی که کارمند یاد گرفت که چگونه کار را انجام دهد ، می تواند در آینده این کار را انجام دهد و شما را تسکین دهد. با این حال ، اگر او فرد مناسبی برای کار نیست ، چرا باید وقت خود را برای یادگیری اختصاص دهید شما به کارمندانی که به کارهای جدید توجه کرده است ، دستور نمی دهید. با این حال  اگر زمان لازم برای تربیت شخص مناسب را در طراحی سایت دارید در طولانی مدت این هزینه را پرداخت می کند.

 

استفاده از افراد حرفه ای جهت طراحی سایت

باید با کارمندان خود آشنا شوید شما باید نقاط قوت ، علایق و اهداف شغلی آنها را بدانید. اگر مجبورید یک بیانیه مطبوعاتی بنویسید اما وقت نداشته باشید ، باید این کار را به کسی تحویل دهید. شما به بخش بازاریابی خود فکر می کنید و به یاد می آورید که یک بار کاترین به شما گفته بود که او به عنوان نویسنده نسخه برداری تجربه دارد و دوست دارد کارهای مطبوعاتی بیشتری را در طراحی سایت انجام دهد این جزئیات فقط وقتی به ذهن شما خطور می کند.

بخوانید!  آژانس خلاقیت چیست-چه خدماتی را پوشش می دهد؟

وقت خود را برای آشنایی با تیم خود بکشید البته همیشه کارمندی را پیدا نمی کنید که علاقه مند به وظیفه مورد نظر باشد. بسیاری از کارمندان هنگام انتخاب کارفرمای ، چنین فرصتهای آموزشی را ارزشیابی می کنند. از کل شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار داشتند که در صورت ارائه فرصت های آموزشی ، تا سال یا بیشتر در یک کارفرما در طراحی سایت خواهند ماند. دقیقه اضافی در هفته می توانید چه کاری را در طراحی سایت انجام دهید.

 

طراحی سایت

 

درج توضیحات در طراحی سایت

این مرحله نیز مهم است وقتی یک کار را به شما واگذار می کنید فقط نمی توانید بگویید سلام لطفاً کارهای من و را برای من انجام دهید شما باید به کارمند توضیح دهید که چرا این وظایف را به او واگذار می کنید. شما باید وظیفه و نتیجه مطلوب را توضیح داده و انتظارات خود را به وضوح در مورد کارمند برقرار کنید. کارمند وقتی برای اولین بار وظیفه خود را در طراحی سایت انجام می دهد عصبی است و البته می خواهد به نتیجه مطلوب برسد.

بنابراین باید از ابتدا آن را به روشنی تعریف کنید شما همچنین باید به کارمند بگویید که از این کار چه می کند. به او بگویید که چه چیزی می تواند بیاموزد و چه نقشی مهم برای آینده مبتکران بازی خواهد کرد. یک مطالعه نشان می دهد که اگرچه پول مهم است اما بزرگترین عامل انگیزشی نیست. كل كارمندان مشتاق انجام كارهاي جالب و معنادار در طراحی سایت هستند. تحقق درونی و توازن بین کار و خانواده از اهمیت ویژه ای برای این کارمندان برخوردار است.

 

ارائه دستورالعمل های لازم در طراحی سایت

گفت آسان تر از انجام شما فقط نمی توانید بگویید کاترین ، لطفا این بیانیه مطبوعاتی را بنویسید شما باید دقیقاً برای او توضیح دهید که انتشار نامه مطبوعات ، چه موقع موعد مقرر است ، و سپس منابع لازم را برای او تهیه کنید. اوراکل می گوید تنها از کل کارمندان می دانند چه انتظاری را برای طراحی سایت دارند. این بدان معنی است که از هر سه نفر یک نفر تصوری ندارد که از آنها چه انتظاری دارید. به مشاغل قدیمی خود فکر کنید.

بخوانید!  تبلیغات درکسب و کارهای کوچک

بنابراین می توان گفت کاترین ، با این انتشار مطبوعات می توانیم محصول را تبلیغ کنیم و کاربر جدید را تا پایان سه ماهه استخدام کنیم تا به هدف خود در طراحی سایت برسیم. شما می توانید شروع به کار خود را با آموزش کارمندان خود رشد دهید تا آنها بتوانند وظایفی را که لزوماً خودتان نباید در طراحی سایت انجام دهند. در این حالت ، شما باید سعی کنید تا حد ممکن وظایف را با منافع کارمندان خود هماهنگ کنید تا مهاجرت نکنند.

 

طراحی سایت

 

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت

شما باید کار را برای او توضیح دهید تا او بداند که چه کاری باید انجام دهد از کل کارکنان طی یک سال ترک می کنند زیرا به اندازه کافی راهنمایی نشده بودند. شما باید حوزه مسئولیت آنها را برای آنها در طراحی سایت توضیح دهید. شاید لازم باشد که یک برنامه جدید مانند اسپیفا را به آنها نشان دهید تا آنها بتوانند تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند. در این حالت ، شما باید نحوه استفاده از آن را برای تجزیه و تحلیل رقابتی است.

اینکه چرا این کار مهم است توضیح دهید شما باید به اندازه کافی وقت بگذارید تا قبل از مراجعه به کارهای دیگر ، با دقت فکر کنید که آیا بعضی از موارد باید با جزئیات در طراحی سایت توضیح داده شود. نمی خواستم سوالات زیادی بپرسم بنابراین فقط لبخند زدم و شروع به راه رفتن کردم. من فکر کردم کار سختی نیست من باید آن را تمیز کنم ، بنابراین ابتدا خاک را جمع می کنم و کمی آن را تمیز می کنم. کارمندان خوشبخت درصد کمتر به دنبال کار جدید هستند.

 

افزایش اعتبار طراحی سایت

هنگام واگذاری کار ، دلایل خود را برای آن توضیح دهید و دستورالعمل های واضحی ارائه دهید ، باید عقب نشینی کنید. اگر یک فرد کنترل کننده هستید ، برای شما دشوار خواهد بود. اما شما باید خود را کنترل کنید تا کارمند شما بتواند در صلح کار کند. شما نباید همیشه به بالای شانه او نگاه کنید و هر پنج دقیقه یک بار دیگر برگردید. این ممکن است اکنون کمی اغراق آمیز باشد ، اما شما اعتراض من را فهمیدید اگر نمی توانید یک کارمند مناسب پیدا کنید.

بخوانید!  طراحی سایت ای مالز

می توانید یک فریلنسر را نیز برای انجام کار استخدام کنید در اینجا ویدئویی وجود دارد که در آن توضیح می دهم چگونه یک فریلنسر مناسب را در طراحی وب سایت پیدا کنید. این فیلم مربوط به بازاریابی است اما شما می توانید انواع فریلنسرها را در اینترنت پیدا کنید شما دوست ندارید وقتی کسی دائماً روی گردنتان نشسته است می کنید هیچ کس آن را دوست ندارد بیش از یک میلیون کارمند می گویند این بدترین کابوس آنها است اگر با آن دست و پنجه نرم می کنید.

 

طراحی سایت

 

نتیجه گیری

باید به ته مشکل برسید آیا دلیل این است که به کارمند اعتماد نمی کنید دلیلش این است که به نظر شما ، او و شما هم نمی توانید کار را در طراحی سایت انجام دهید من یک پیام برای ساختن دارم قطعاً افراد با استعدادی وجود دارند و بسیاری حتی از شما بهتر هستند. حقیقت بعضی اوقات دردناک است ، اما شما باید دیر یا زود این درس را بیاموزید. اگر کسی را پیدا کردید که بتواند بهتر از خودتان کار را در طراحی سایت انجام دهد ، دلیلی برای جشن وجود دارد زندگی شما خیلی راحت تر شده است اگر به کارمند خود اعتماد ندارید.

باید علت آن را فهمیده و در اسرع وقت مشکل را حل کنید کارمندان شما متوجه آن هستند شرط می بندم شما می توانید به چند وظیفه فکر کنید که به طور کافی برای شما توضیح داده نشده است. من یک بار در نوجوانی شغل تعطیلات را در یک باغچه داشتم من سال داشتم و مهمتر از همه چیز می خواستم پول جیب طراحی وب سایت بیشتر کار من جمع آوری زباله ها و تمیز کردن حمام ها بود. هم می توانم روز اولم را در محل کار به یاد بیاورم شما یک سطل ماده تمیز کننده را به دست خود فشار دادید و گفتید اتاق انبار با جارو کجاست در آن زمان من واقعاً خجالتی بودم.

 

نوشته نحوه واگذاری وظایف در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.