0

نحوه پیاده سازی و طراحی سایت

نحوه پیاده سازی و طراحی سایت آیا سی تی ای قرمز واقعا بهتر از نوع سبز است یا شاید آبی رنگ واقعاً مهم نیست وقتی بهینه سازی سی تی ای را می شنوید ، بلافاصله به جایگذاری متن و رنگ دکمه فکر می کنید. همیشه گفته می شود که فراخوان عمل باید در منطقه قابل مشاهده باشد و باید با محور در طراحی سایت عمل باشد. یا می شنوید که می توانید با سی تی ای نارنجی مشتریان بیشتری را به دست آورید. توربوتکس را درنظر آزمایش ها و مطالعات بسیاری برای یافتن سی تی ای مناسب انجام شده است.

این مطالعات نشان می دهد که کدام عناصر در طراحی سایت بهتر کار می کنند بله حتی موارد کوچک مانند رنگ دکمه ها نیز مهم هستند. حتی مقالات زیادی هم در این زمینه نوشتم. می توانید آنها را در اینجا و اینجا پیدا کنید. اما رنگ از همه چیز دور است. عناصر دیگری نیز وجود دارند که در ایجاد یک تماس خوب تبدیل کننده به عمل نقش مهمی دارند. باور کردن سخت است اما درست است اکنون به شما نشان می دهم که برای ایجاد یک فراخوان خوب برای اقدام چه چیزی مهم است.

 

طراحی سایت

 

شخصی سازی متن صفحه فرود در طراحی سایت

فرد در مورد جمله بندی صحیح فراخوان عمل بسیار صحبت می کند. حتی لیستی از کلمات وجود دارد که نشان می دهد نرخ تبدیل را افزایش می دهد افعال مانند شروع شرکت دریافت بارگیری بسیار خوب در طراحی سایت کار می کنند. متن فراخوان شما برای اقدام تنها عامل تعیین کننده برای شما نیست ، زیرا سی تی ای فقط به اندازه صفحه فرود مرتبط است. صفحه فرود همان اندازه سی تی ای مهم است. در اینجا چند کار درست انجام شده است.

اول ، این فیلم به وضوح قرار داده شد در منطقه قابل مشاهده است اما هنوز تحت سی تی ای در طراحی سایت است. زیرا فقط رنگ دکمه در طراحی سایت مهم نیست در حالی که این ویدئو لیست کاملی از تمام مزایایی که در زیر ذکر شده نیست را شامل می شود ، اما بلافاصله چشم را جلب می کند. فیلم های توضیحی برای نرخ تبدیل بسیار مناسب هستند اگر بیشتر به پایین بروید ، لیستی از مزایا را مشاهده خواهید کرد.

 

بازاریابی در طراحی سایت

متن باید همیشه به طور خاص کاربر را به سمت تماس برای اقدام سوق دهد با این حال ، اطلاعات بیش از حد در صفحه اصلی نتیجه تولید ندارد. به همین دلیل ، صفحه اصلی باید به سادگی طراحی شود ، اما با این وجود باید اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهد تا کاربر بتواند تصمیمی آگاهانه بگیرد. اگر می توانید یک راه حل جالب را پیدا کنید که به سی تی ای های مختلف اجازه می دهد ، حتماً آنها را امتحان کنید هرچه شخصی تر باشد.

بخوانید!  معرفی قابلیت های پنل پیش خرید کنندگان سرویس های میزبان فا

برای به دست آوردن مشتری در طراحی سایت بهتر است و حتی اگر نمی توانید یک راه حل جالب پیدا کنید ، حداقل باید تمام مزایای پیشنهاد خود را در نظر بگیرید. اگر مشتری بداند که از پیشنهاد شما به چه چیزی می تواند امید داشته باشد ، روی سی تی ای نیز در طراحی سایت کلیک می کند. تمام اطلاعات را می توان به سرعت یافت و اسکن کرد بنابراین اگر هنوز آماده کلیک بر روی سی تی ای نیستید و ایجاد یک حساب کاربری با اسکوئر است.

 

طراحی سایت

 

سی تی ای در طراحی سایت باید بزرگتر باشد

همیشه درباره رنگ صحبت می کنید اما به ندرت در مورد اندازه. البته دکمه ها می توانند اندازه های مختلفی داشته باشند. من شخصاً سی تی ای های بزرگ را که برجسته هستند ترجیح می دهم. بلافاصله می توانید ببینید که چه کاری باید انجام دهید ، چرا باید کلیک کنید ، و فراخوانی های زیادی برای اقدام دشوار است. مثال خوب سی تی ای ثابت تماس با ما است. فضای زیادی در قسمت قابل مشاهده صفحه در طراحی سایت می گیرد و حاوی متن آموزنده ای است.

من همچنین می توانم به پایین بروید تا در مورد مزایای محصول بیشتر بدانم ، اما در واقع هر آنچه که مهم است را می توانید در فراخوان عمل پیدا کنید. تمام اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری آگاهانه در اختیار دارید. علاوه بر این ، فراخوانی برای اقدام شخصاً به کاربر در طراحی سایت خطاب می کند. احتمالاً دو منوی کشویی را از دست داده اید. شما می توانید اندازه شرکت خود را خود تعیین کنید و بین پنج صنعت در طراحی سایت انتخاب کنید.

 

ارائه پیشنهادات در طراحی سایت

همیشه در مورد ظاهر یا وعده ها نیست بعضی اوقات در مورد پیشنهاد هم هست ارزش افزوده ای که به بازدید کنندگان خود قول می دهید اغلب ضروری است. اگر من دستورالعمل های رایگان برای بارگیری را جالب نبینم ، پس روی سی تی ای کلیک نمی کنم ، می تواند بسیار زیبا و چشم نواز باشد. بنابراین شما همیشه باید پیشنهاد کاملی را به کاربران خود در طراحی سایت بدهید. این امر هم در مورد سی تی ای در صفحه اصلی شما و هم برای سایر تماس های انجام شده در اینترنت صدق می کند.

بخوانید!  کاربر پسند بودن وب سایت – ۵ نکته اولیه و ضروری!

این آگهی نوشتن یک آزمایش روزه رایگان بدون وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری است. اگر بخواهم بازدید کنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنم این دقیقاً همان چیزی است که این پیشنهاد ارائه می دهد این یک پیشنهاد خوب است. اطلاعات دون کارت اعتباری بسیار مفید است. می توانم سریع و به راحتی ثبت نام کنم. ارزش افزوده بلافاصله با هر سی تی ای در طراحی سایت مشخص بود من همیشه می دانستم که وقتی کلیک کردم.

 

طراحی سایت

 

عملکرد سی تی ای در طراحی سایت

درک سی تی ای آسان است اکنون بارگیری کنید اما من به برخی از اطلاعات اضافی نیاز دارم زیرا باید اطلاعات شخصی را فاش کنم صفحه فرود تمام اطلاعات لازم را ارائه می دهد و توضیح می دهد که چرا باید از پیشنهاد در طراحی سایت استفاده کنم. بدون داشتن این اطلاعات اضافی ، من تردید می کنم. این مزایا همچنین می تواند با کلمات کمتری بیان شود به عنوان مثال در مورد صفحه اصلی اما مزایای محصول را می توان در صفحه اصلی است.

تحت سی تی ای نیز یافت به همین دلیل مشتری می تواند با وجود وارد کردن اطلاعات شخصی از این پیشنهاد در طراحی سایت اطمینان داشته باشد. این سی تی ای های دارای محتوای دروازه دار به ویژه در صورت ارائه نسخه آزمایشی یا اینکه مشتری مجبور به ایجاد یک حساب کاربری است ، به خوبی کار می کنند. اگر مطمئن نیستید که سی تی ای شما به اندازه کافی قانع کننده است ممکن است بخواهید اطلاعات آزادتر در دسترس داشته باشید.

 

استفاده از استراترژی مناسب در طراحی سایت

فقط فراتر از دکمه نگاه کنید تصویر بزرگتر زیرا درخواست برای عمل همیشه لازم نیست که یک دکمه باشد. به صورت دکمه به بهترین شکل کار می کنند ، اما باید از قالب های دیگر نیز استفاده کنید. متون لنگر همچنین می توانند به عنوان سی تی ای مورد استفاده قرار گیرند و بسته به استراتژی ، حتی منجر به تبدیل های خوب نیز می شوند. ساده و ناپسند ، شاید حتی خیلی ناچیز. چرا باید سی تی ای خود را خیلی کوچک کنید و آنرا مخفی کنید.

بخوانید!  طراحی سایت دانشگاهی

زیرا متون لنگر می توانند نرخ تبدیل را در طراحی سایت بهبود بخشند. نسخه های آزمایشی رایگان ، نسخه های نمایشی یا حساب مشتری رایگان باید بتوانند بدون هیچ گونه تعهدی از طرف مشتری در طراحی سایت ایجاد و استفاده شوند ، حتی اگر خود محتوا هنوز آزادانه در دسترس نباشد. می توانید از کانوا نمونه بگیرید و یک سی تی ای در طراحی وب سایت ایجاد کنید که در واقع فقط از یک ثبت نام تشکیل شده باشد انتظار چه چیزی را دارم.

 

طراحی سایت

 

نرخ کلیک طراحی سایت

اگر می خواهید نرخ کلیک بهتری داشته باشید به یک گزاره ارزش بهتر نیاز دارید. این امر به ویژه در مورد محتوای دروازه دار در طراحی سایت اعمال می شود. من همچنین سی تی ای های پنجره ای را نیز دوست دارم ، اگرچه برخی می گویند حواس آنها را پرت می کند. با این حال ، مشخص شد که از کل بازدیدکنندگان که از آنجا خارج شده بودند ، باز هم با پاپ آپ خارج می شوند. بحث دیگر برای یک سی تی ای به خصوص بزرگ است. افزایش استفاده از موبایل جهت طراحی سایت است یک دکمه متوسط ​​سی تی ای تقریبا پیکسل ارتفاع دارد ، کوچکترین حتی تنها پیکسل اپل می گوید یک دکمه باید حداقل پیکسل باشد.

 

نتیجه گیری

دلیل این امر این است که دکمه های کوچک کلیک کردن روی دستگاه های تلفن همراه در طراحی سایت بسیار دشوار است هنگامی که هاب اسپات فراخوانی برای اقدام در قالب متون لنگرگاه را به عنوان بخشی از یک پروژه بهینه سازی معرفی کرد ، نرخ تبدیل پست های وبلاگ مربوطه دو برابر شد. تا موارد جدید از کلیک کردن روی متن لنگر ناشی می شود. قرار دادن فراخوان عمل در متن ، آن را در دسترس و قابل مشاهده تر می کند. با این حال ، تنها در صورت مرتبط بودن متن. اما لازم نیست خود را در لنگر انداختن متن در پست های وبلاگ محدود کنید. در حالی که آنها هنگام قرار دادن در مقالات بهتر کار می کنند ، می توانید متن لنگر قابل کلیک را با یک دکمه در طراحی وب سایت ترکیب کنید.

 

 

نوشته نحوه پیاده سازی و طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.