0

نرم افزارهای طراحی سایت

نرم افزارهای طراحی سایت می دانیم که امروزه طراحی سایت یکی از رکن های اساسی برای معرفی کسب و کار در فضای مجازی محسوب می شود و پس از آن استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند بستر مناسب برای افزایش مخاط ب را فراهم کند اما برای پیشرفت در امر طراحی سایت لازم است نرم افزارهای خاصی یادبگیرید و آموزش های خاصی ببینید برای مثال زبان های برنامه نویسی در طراحی وب سایت اصلی ترین و پایه ای ترین این آموزش ها محسوب می شوند در این مقاله قصد داریم به تعدادی از این موارد اشاره کنیم و شما را با این مباحث بیشتر آشنا کنیم.

 

طراحی سایت

 

در طراحی سایت چند نمونه زبان نشانه گذاری داریم که شامل موارد زیر است :

  • طراحی سایت با HTML
  • طراحی سایت با CSS
  • طراحی سایت با جاوا اسکریپت
  • طراحی سایت با net
  • طراحی سایت با PHP

این زبان ها بیشتر از این که زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت باشند زبان نشانه گذاری محسوب می شوند و در حقیقت پایه ای برای ورود به دنیای طراحی سایت محسوب می شوند شما برای طراحی سایت در اولین گام لازم است سه مورد بالا را به خوبی فرا بگیرید در ادامه برای طراحی سایت حرفه ای لازم است یکی از دو زبان زیر را  به خوبی فرا بگیرید.

اما ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که طراحان سایت از چه نرم افزارهایی برای کارهای طراحی استفاده می کنند یا کدام نرم افزارها میان طراحان از محبوبیت زیادی برخوردار است در ادامه می خواهیم به معرفی این نرم افزارها بپردازیم :

بخوانید!  عملکرد طراحی سایت در دستگاه های اندروید

 

Adobe Photoshop

فتوشاب را می توان یکی از نرم افزارهای مهم مربوط به ویرایش عکس ها دانست علاوه بر طراحی سایت در بسیاری از کارهای مربوط به طراحی و گرافیک در طراحی سایت کاربرد دارد از جمله امکانی که فتوشاپ در اختیار شما قرار می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تغییر سایر و اندازه ی تصاویر مناسب با نوع طراحی
  • ویرایش عکس ها و تغییر رنگ
  • کاهش حجم عکس ها بدون کاهش کیفیت
  • قابلیت اضافه کردن متن به تصاویر
  • امکان ترکیب کردن چند عکس در کنار هم

 

Adobe Dreamweaver

این ابزار کد نویسی را برای افراد مبتدی بسیار ساده می کند و تا مدت ها نیز به عنوان بهترین ابزار برای طراحی سایت محسوب می شود از طریق این ابزار کار با کد های اچ تی ام ال و سی اس اس و جاوا اسکریپت لذت بخش ساده می شود و یکی از مزایای آن عدم نیاز به داشتن دانش بالا در برنامه نویسی است.

 

Visual Studio

یکی از از کامل ترین برنامه ها برای تولید نرم افزاهای تحت ویندوز محسوب می شود که می توان جهت نوشتن برنامه ها از آن استفاده کرد این برنامه مربوط به کمپانی ماکروسافت است و از آن برای طراحی سایت و کد نویسی با asp.net استفاده می شود.

 

طراحی سایت

 

برنامه های پایه ای که برای طراحی سایت لازم است یاد بگیرید شامل چه مواردی ست ؟

به صورت کلی برای شروع طراحی سایت لازم است زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت که شامل html و CSS و جاوااسکریپت است را فرابگیرید این سه زبان پایه ای برای شروع طراحی سایت محسوب می شود.

بخوانید!  +۱۰ شرکت برتر هاستینگ ایرانی [خرید هاست ارزان و با کیفیت] – راهنمای جامع

کدام نرم افزارها به طراحی سایت حرفه ای کمک خواهد کرد ؟

برای طراحی سایت به صورت حرفه ای و پیشرفته نیاز به یادگیری یکی از دو زبان برنامه نویسی Asp.net و یا PHP دارید تا طراحی سایت را تکمیل کنید.

فتوشاپ چگونه به طراحی سایت کمک می کند ؟

با استفاده از فتوشاپ می توان تا حدود زیادی عکس ها را بهینه کرد و یا بدون کم شدن کیفیت آنها، حجم آنها را کاهش داد علاوه بر این می توان چند عکس را باهم ترکیب کرد یا این که متن های خود را به عکس اضافه کرد.

سخن پایانی

در نهایت این سه ابزار را می توان اصلی ترین ابزارهای مربوط به طراحی سایت با asp.net معرفی کرد شما به کمک فتوشاپ عکس ها را ایجاد می کنید و با استفاده از Dreamweaver می توانید کدنویسی های ساده تر و لذت بخش تری انجام دهید و در نهایت با کمک Visual Studio طراحی سایت را به یک برنامه تحت وب تبدیل کنید این سه ابزار کنار هم روند طراحی سایت را سریع تر می کنند و باعث راحت شدن کد نویسی می گردند

 

نوشته نرم افزارهای طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.