0

نقش ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت

نقش ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت ایمیل برای ارتباطات دیجیتالی استاندارد است ، همانطور که برای ارسال پیام به مشتری در سراسر جهان مفید است برای مکالمات یک به یک با همکاران برای بازاریابان ، راهی عالی برای ارتباط با مخاطبان شما در طراحی سایت باقی مانده است. اما تا زمانی که ایمیل چنان روشی محبوب برای ارتباطات باقی بماند ، برخی از چالش ها نیز باقی خواهند ماند. کاربران تجاری نسبت به گذشته با ایمیل های بیشتر در صندوق ورودی خود سر و کار دارند.

یک مطالعه از گروه رادیکاتی نشان می دهد که در حال حاضر  میلیارد حساب ایمیل در سراسر جهان وجود دارد که تقریباً میلیارد ایمیل بین آنها در طراحی سایت ارسال و دریافت می کنند. برای روشن شدن ، این میلیارد ایمیل هر روز است. به گفته رادیکاتی ، این برابر است با متوسط ​​کاربر مشاغل که روزانه ایمیل  جهت طراحی سایت دریافت می کند. اهمیت ایمیل در طراحی سایت حقیقت سخت این است که بسیاری از ایمیل ها نادیده گرفته می شوند. راهی که بهترین کار برای تجارت شما باشد و بودجه خود را در طراحی سایت کنترل کنید بودجه بازاریابی خود را کجا باید خرج کنید.

طراحی سایت بیمه حافظ

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ایجاد محتوای مناسب در طراحی سایت

محتوای ایمیل در طراحی سایت شما بسیار مهم است بدون محتوایی که با خواننده طنین انداز باشد ، آنها به سادگی به ایمیل بعدی منتقل می شوند. اگر ایمیل شما در صندوق ورودی گیرنده شما در مقابل نفر دیگر ایستادگی نمی کند ، احتمال خوبی وجود دارد که یکی از آنها باشد. بنابراین ، چه کاری می توانید انجام دهید تا مورد توجه طراحی سایت شما واقع شود نکات و ترفندهای بی شماری برای تقویت نرخ باز بودن ایمیل شما وجود دارد که از آسان تا شدید است.

از یافتن زمان ارسال بهینه برای بهینه سازی تلفن همراه یا درخواست از مشترکین برای لیست سفید کردن آدرس ایمیل شما. اما ما فکر می کنیم مطمئن ترین روش برای افزایش نرخ باز شما از طریق تمرکز مداوم بر چرخه عمر ایمیل در طراحی وب سایت شما است. این بدان معناست که بر مخاطبان خود ، محتوای ایمیل شما ، طراحی ایمیل شما و اینکه چه زمانی ارسال شود ، تمرکز کنید. در این پست ، ما می خواهیم چهار حوزه اصلی بازاریابی ایمیل را تحت پوشش قرار دهیم.

بخوانید!  واژه ی سی آر ام را در طراحی سایت بهتر بشناسیم

 

خطوط موضوع در طراحی سایت

خطوط موضوع بخش بزرگی از مطالب شما است و بهترین آنها از زبان خفه کننده و عملی برای جلب توجه خواننده در طراحی سایت تهران استفاده می کنند. باید تعادل برقرار کنید بین اینکه به آنها بگویید که چرا باید ایمیل را باز کنند بدون اینکه دقیقاً چه چیزی را در داخل نشان دهند. در مورد که می تواند به جلب توجه مخاطبان شما کمک کند ، ترافیک بیشتری به طراحی سایت شما وارد کند و درنهایت منجر به کسب درآمد بیشتر شود ایجاد یک احساس انحصاری است.

فوریت یا شخصیت به نقل از آمار ، معیارها و توصیفا ایجاد یک سوال قانع کننده استفاده از طنز شفافیت باید سنگ بنای ایمیل شما باشد. متن بدن باید بیشتر از اطلاعات متقاعد کننده باشد متن دوم را برای خطوط موضوع خود ذخیره کنید. پس از باز کردن ایمیل ، لازم است که در طراحی سایت شما کاملاً واضح باشید و درک آن را تا حد امکان آسان کنید. چسبیدن به جملات و پاراگراف های کوتاه و همیشه نگه داشتن پیام خود به شما در انجام این کار در طراحی سایت کمک می کند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت

ماده مهم دیگر برای یک ایمیل جذاب طراحی است و طراحی اپلیکیشن با توجه به فاصله کوتاهتر از همیشه ، محرکهای بینایی از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارند. از اطلاعات جذب شده توسط مغز بصری است. بنابراین ، اولین برداشتی که ایمیل شما به خواننده در طراحی سایت ارائه می دهد ، مسلماً مهمترین است. و اولین چیزی که باید دید برخی تصاویر است. با استفاده از روشهای مختلفی که مشتریان می توانند با شما درگیر شوند ، محتوای شما بیشتر از همیشه فرصت صحبت کردن را دارد.

نحوه ظاهر برند طراحی سایت شما تأثیر عمیقی بر نحوه درک پیام شما دارد. طراحی بصری و برندسازی در ایمیل های شما روشی عالی برای ایجاد حس تشخیص بین شما و خوانندگان در طراحی سایت است. آزمون و خطا در طراحی سایت برای ایستادن از جمعیت ، ممکن است بخواهید سبک های مختلف محتوا و طراحی سایت را آزمایش کنید. آزمایش های روند ایجاد دو ایمیل مشابه برای مقایسه که عملکرد بهتری دارند ، باید متغیرهای زیادی در هنگام ایجاد ایمیل وجود داشته باشد.

 

بازاریابی در طراحی سایت

مانند هر بازاریابی ، پس از ارسال ایمیل ، بازاریابی از طریق ایمیل بیش نیست شما باید به دنبال راه هایی برای نظارت بر موفقیت کمپین خود باشید و تلاش بیشتری برای جلب توجه ایمیل های خود کنید. ابزارهای اتوماسیون ایمیل بسیار بیشتر از زمانبندی برنامه های ایمیل شما را در سئو سایت طراحی سایت ارائه می دهند. نرم افزار پیشرفته از آنالیز و گزارش استفاده می کند تا بتوانید در صورت نیاز ایمیل های خود را اصلاح و بهبود بخشید. چه روزی یا ساعت باید آن را ارسال کنید.

بخوانید!  چه زمانی نباید اقدام به راه اندازی استارت آپ کرد؟ – قسمت اول

چه خطوط موضوعی موثرترین هستند در قسمت از چه نامی باید استفاده کنید آیا باید از برچسب های ادغام استفاده کنید آیا الگوهای خاص ، محتوا یا فراخوانی برای اقدام بر تعامل تأثیر می گذارد با تجزیه و تحلیل نرخ باز و کلیک نسخه الکترونیکی و که به بخشی از مخاطبان شما ارسال می شود می توانید تعامل را سنجیده و ببینید که کدام یک بهتر عمل کرده است. از ایمیل برنده مطلع می شوید که برای بقیه گیرندگان شما ارسال می شود. آزمایش به شما آزادی آزمایش می دهد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

آدیداس از نفوذ اجتماعی و وضعیت مشهور سلنا گومز برای تشویق پیروان برای به اشتراک گذاشتن عکس هایی از خود که در محصولات آدیداس استفاده می کردند استفاده کرد. یکی از بزرگترین موضوعات هنگام شروع یک کار بازاریابی تأثیرگذار یافتن تأثیرگذار مناسب برای دستیابی به آنهاست. وسوسه ، در بسیاری موارد ، رفتن به افراد بزرگ است ، زیرا آنها بزرگترین مخاطبان و بیشترین تأثیر را در طراحی سایت دارند. اما پیدا کردن مناسب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

این نه تنها میزان دستیابی به اهمیت است ، بلکه این مخاطبان نیز چقدر جذاب و هدفمند هستند. این را در نظر داشته باشید که هرچه دنبال کننده بیشتری در یک تأثیرگذار داشته باشد ، بیشتر آگاهی از مارک در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت کسب می کنید اما احتمالاً نرخ تبدیل پایین تر است. همچنین می توانید از نرم افزاری استفاده کنید که هنگام باز شدن ایمیل به شما اطلاع می دهد. بنابراین اگر می دانید ایمیل شما را باز کرده است ، اما پاسخی نداده است ، می توانید آنها را در طراحی سایت پیگیری کنید.

 

ایجاد تعامل در طراحی سایت

مشارکت در پست مربوط به پیروان است و احتمالاً آنها می توانند پست های تأثیرگذار انتخابی خود را دوست داشته ، نظر دهند یا در طراحی سایت به اشتراک بگذارند. آیا مردم پاسخ می دهند ، سؤال می کنند یا مکالمه را شروع می کنند هرچه مخاطب جذاب تر باشد ، روابط بین تأثیرگذار و یارانش قوی تر است. به دنبال کسی باشید که در واقع طرفداران خود را درگیر کند ، نه فقط فشار دادن محتوا این روشی است که بحث و جدال ایجاد می کند ، اما این فقط ماهیت صنعت مدرن است.

بخوانید!  آموزش تصویری ورود و استفاده از webmail در هاست سی پنل

شرکت هایی مانند لینکدین با تبلیغات خود و هاب اسپات این کار را انجام می دهند و چرا شما اینطور نیستید اگر به دنبال برخی از ابزارهای ضروری برای بازاریابی ایمیل در طراحی سایت در تهران هستید که زندگی شما را کمی بهتر کند در اینجا می توانید منبع عالی عالی را برای بازاریابان ایمیل هوشمند پیدا کنید. و به طراحی سایت شما کمک می کند انگشت خود را بر نبض آخرین روند بازاریابی نگه دارید و ایمیل های خود را تازه نگه دارید و این به طور طبیعی باید به خوانندگان شما منتقل شود.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نتیجه گیری

شیوع ایمیل در فضای سازمانی باعث شده امید به زندگی ایمیل ها کوتاه تر از همیشه شود. برای مقابله با این ، شما باید از طریق شروع تا پایان فعالیت های بازاریابی ایمیل خود را در تمام چرخه عمر خود پرورش دهید. برای تصمیم گیری به مطالبی که می نویسید ، نحوه ظاهر ایمیل در طراحی سایت شما و چگونگی ارسال آن به مخاطبان خود ، تلاش مشخص کنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، با اتصال به گیرندگان ایمیل خود ، شروع می کنید که نرخ باز شدن خود را در طراحی سایت بهبود بخشد.

به ترجیح علاقه آنها و افزایش نرخ باز و کلیک در طراحی سایت بیمه شما است. علاوه بر این ، شما باید سعی کنید تاثیری را انتخاب کنید که پیروان آنها از نظر سن و جنس مشابهی با مخاطبان هدف در طراحی سایت شما باشند. بنابراین ، ابتدا باید تصور روشنی در مورد مشتری یا مشتری معمولی خود داشته باشید و سپس به دنبال تأثیرگذار باشید که پیروان آن با آن شخصیت در طراحی سایت مطابقت داشته باشند. راهنمایی برای مقایسه و کنتراست بالای خط و زیر بازاریابی خط برای انتخاب است.

نوشته نقش ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.