0

نکاتی برای چارچوب طراحی سایت

نکاتی برای چارچوب طراحی سایت ، طراحی سایت که یکی از کارهای بسیار مهم و ضروری هر کسب و کاری است و افراد می کوشند تا با انجام کارهایی مربوط به آن طراحی سایت بسیار حرفه ای را به مشتریان خود ارائه دهند طراحی سایت هم مانند بقیه چیزها دارای چارچوب هایی است که حتما باید توجه ویژه ای به آن ها کنید برای کارایی بهتر آن و جذب بیش تر مشتری بیش تری بیانجامد با انجام کارهای زیر می توانید یک طراحی سایت با چارچوب ایده الی را داشته باشید.

 

اول از همه هر فکری را که دارید بر روی کاغذ بیاورید

قبل از شروع هر کاری هر فکر و ایده ایی را که دارید را بر روی کاغذ بیاورید و جز به جز همه چی را در آن ترسیم کنید و چندین بار آن را چک کنید و به در آوردن ایرادات و مشکلات بپردازید در اصل خود را جای مشتری بگذارید ببینید چیزی که آن ها از یک سایت می خواهند چیست؟و چه چیزی بیش تر در نظر آن ها جلب توجه می کند آن ها را سایت خود اجرا کنید و سایتی را که در نهایت ارائه می دهید یک سایت عالی به دور از هیچ ایرادی می باشد.

 

طراحی سایت

 

گرافیک و تصاویری که ارائه می دهید

در گرافیک و تصاویری که در طراحی سایت خود ارائه می دهید توجه کنید که تصاویرتان از کیفیت خیلی بالایی برخوردار نباشد تا در سرعت بارگذاری سایت با مشکل مواجه کند از آنجایی که سرعت یکی از مهمترین معیاری است که هر سایتی باید آن را رعایت کند حتما می دانید که بازدید کنندگان در سایتی که سرعت بارگذاری پایینی دارند از بازدید آن منصرف می شوند. همچنین از Alt  هم برای تصاویر خود به کار ببرید تا افرادی که نمی توانند تصاویر را مشاهده کنند متوجه شوند برای چه مقصدی از آن تصویر استفاده شده است.

بخوانید!  آموزش قسمت نمایش در منوی وردپرس

 

مطالبی که در سایت قرار می دهید

مطالبی را که در سایت قرار می دهید توجه کنید که مطالب مفید و مرتبطی باشد و همچنین به هیچ عنوان غلط املایی و نگارشی نداشته باشد که در نظر خواننده بسیار بد می باشد شما با قرار دادن اطلاعات مفید و با ارزش می توانید مشتریان زیادی را جذب سایت خود می کنید.چه صاحب مشاغل و کسب و کار خود باشید چه برای بقیه باید مطالب شما جوری باشد تا نظر بازدید کننده را جلب کند و آن ها را به پاسخ سوال ذهنشان برسانید.در قرار دادن محتوا سعی کنید که جاهای مهم را به مشتری تاکید کنید و یا با بولد کردن برخی کلمات نظر بازدید کننده را به آن کلمه جلب کنید.

 

سایت خود را تقسیم بندی کنید

طراحی وب سایت و طرح خود را تقسیم بندی کنید و هر چیزی را در جای خود قرار دهید و با مرتب چیدن هر قسمتی در جای مشخصی باعث می شود که بازدید کننده همه چیز را در ذهن خود سرجای خود ببیند و داشتن نظم در نظر بازدید کننده بسیار موضوع مهمی می باشد.

 

طراحی سایت

 

ریسپانسیو بودن طراحی سایت

توجه کنید که طراحی سایت شما حتما باید بر روی نمایشگرهای کوچک مانند تبلت و گوشی به خوبی نمایش داده شود و بازدید کننده از اینکه در گوشی و تبلت خود سایت شما را بازدید می کند به هیچ مشکلی بر نخورد.از آنجتیی که بیش تر افراد کارهای خود را با گوشی و تبلت انجام می دهند اگر در هنگام ورود و بازدید از سایت در آن نمایشگرها به مشکل بر بخورند نیمی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

بخوانید!  چگونه می‌توانید یک ایده خوب برای کسب و کار دیجیتال انتخاب کنید؟

 

سازگار بودن با مرورگر های مختلف

با پیشرفت تکنولوژی و فضای اینترنت  طراحی سایتتان علاوه بر نمایش دادن در نمایشگرهای کوچک به صورت مشخص و واضح در مرورگرهای مختلف نیز باید به خوبی نمایش داده شود شما باید سایتتان را که طراحی کردید آن را در مرورگرهای مختلف چک کنید تا از به خوبی نمایش دادن آن اطمینان حاصل کنید شاید باورتان نشود اما هنوز نیمی از افراد جستجوهای خود را با گوگل اکسپلوور انجام می دهند.

 

لینک ها در طراحی سایت

بعد از ایجاد سایت به صورت مداوم لینک هایتان را بررسی کنید و اطمینان حاصل نمایید که به خوبی طراحی وب سایت را نمایش می دهد و لینک هایی که با مشکلی مواجه باشد وجود ندارد وجود لینکی که دارای خطا و شکستی باشد در نظر بازدید کننده بسیار بد و ناپسند می باشد.

 

طراحی سایت

 

رنگ پس زمینه را انتخاب کنید

رنگ پس زمینه ای را که انتخاب می کنید باید با فونت های شما هماهنگ باشد و اگر جز رنگ سفید رنگ دیگری را برای پیش زمینه خود انتخاب کردید مطمئن شوید که لینک هایی که قرار داده اید رنگ های آن ها قابل دیدن می باشند.

 

نتیجه گیری

داشتن طراحی سایت که در اولویت گوگل بیاید یکی از آرزوی هر صاحب مشاغلی می باشد که این کار مستلزم کارهایی می باشد که باید انجام دهید و نظر بازدید کنندگان را به خود جلب کنید و رضایت آن ها را به دست بیاورید تا داشتن رضایت کامل آن ها بازدید و ترافیک سایت شما بالا رفته و در نتیجه سایت شما بر اولویت گوگل می آید.

بخوانید!  طراحی سایت متخصص دندان پزشکی

 

نوشته نکاتی برای چارچوب طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.