0

نکات مهم برای بهبود تبلیغات طراحی سایت

نکات مهم برای بهبود تبلیغات طراحی سایت شاید نرخ تبدیل شما خیلی پایین باشد گروه هدف شما علاقه ای ندارد یا کمپین فیس بوک شما فقط بد است. اگر تبلیغات شما مطابق پیش بینی شده کار نمی کنند می توانم به شما کمک کنم. روش های زیادی برای اصلاح مجدد کمپین های تبلیغاتی شما وجود دارد و هنوز هم آنها را به کار می گیرید تا طرفداران ، مشتریان و مشترکان جدید برای طراحی سایت کسب کنید. من در طول حرفه خود تبلیغات فیس بوک زیادی داشته ام و یکی از شایع ترین مشکلات است.

بخصوص در مورد مبتدیان نرخ کلیک پایین است اگر می خواهید نرخ کلیک خود را بهبود بخشیده و مشتری بیشتری را به خود جلب کنید نکته در این مقاله فقط نکته ای برای بهینه سازی تبلیغات تبلیغاتی شما است. ابتدا یک یا دو مورد از این نکات را پیاده سازی کنید و نتایج خود را در طراحی سایت بسنجید اعمال توصیفات در طراحی سایت اگر می خواهید برای یک اقدام خاص ، مشتریان بالقوه را با تبلیغ خود هدف گذاری کنید.

 

طراحی سایت

 

تبلیغات چرخ فلک در طراحی سایت

آیا به دنبال یک قالب جدید و جالب جدید هستید سپس باید تبلیغات چرخ فلک را امتحان کنید با استفاده از این قالب می توانید بدون نیاز به کار بیش از حد در قالب های پیچیده مانند بوم ، آگهی خود را جالب تر کنید. در خدمت تبلیغات چرخ فلک است. در مثال زیر همکاری با ادوبی فتوشاپ تبلیغ می شود. چرخ فلک را می توان گسترش داد و سپس کل تصویر را در طراحی سایت نشان می دهد. این اثر قانع کننده است و نمایشگر را جالب تر و جذاب تر می کند.

باید توصیفاتی را در تبلیغات خود درج کنید این استراتژی بسیار خوب عمل می کند زیرا به شما کمک می کند تا اعتراضات مشتریان احتمالی آینده را مقابله کنید. بنابراین یک پیشنهاد عمومی به آنها نشان ندهید ، بلکه به مزایایی بروید که مشتری خوشحال از محصول شما انتظار دارد. تبلیغ پایین از فیلم بتی راکر است. در توضیحات ، مشتری رضایت بخش مزایای رژیم غذایی شرکت را جهت طراحی سایت توضیح می دهد.

 

صفحه فرود طراحی سایت

صفحه فرود شما باید با آگهی مطابقت داشته باشد زیرا تنها در این صورت تبلیغات تبلیغاتی در فیس بوک می تواند موفقیت آمیز باشد. اگر بازدید کنندگان بلافاصله پس از کلیک روی تبلیغ ، صفحه فرود شما را ترک می کنند ، باید صفحه فرود خود را تجدید نظر کنید. متن و چیدمان صفحه فرود باید با سبک تبلیغ مطابقت داشته باشد. صفحه زیر آگهی و صفحه فرود از لیدپیج است. هر دو کاملاً در طراحی سایت هماهنگ هستند.

بخوانید!  طراحی سایت در ایران

طرح رنگ هماهنگ است و تصویر محصول جعبه ای با آن مطابقت دارد یک وبینار در آگهی تبلیغ می شود. اگر می خواهید تبدیل های خود را به حداکثر برسانید و با موفقیت در فیس بوک تبلیغ کنید باید نشان دهید که مشتریان شما از محصول شما چگونه سود می برند. به این ترتیب ، شرکت شما اصیل تر و شفاف تر به نظر می رسد و مشتریان بالقوه مزایای پیشنهاد شما را در طراحی سایت می شناسند ارائه پیشنهادات در طراحی سایت می خواهم.

 

طراحی سایت

 

زمان بندی تبلیغات طراحی سایت

اگر تنظیمات اساسی را در فیس بوک تغییر نکرده اید تبلیغات شما به صورت شبانه روزی پخش می شود. اگرچه این کار هنگام صحبت با مخاطبان بین المللی مفید است ، اگر یک کار محلی را انجام دهید می تواند هدر وقت و هزینه نیز باشد. اداسپرسو می گوید شما باید بهترین زمان را برای تبلیغات طراحی سایت خود پیدا کنید به نتایج تبلیغات خود نگاهی بیندازید ، سپس بر روی زمان روز در قسمت تفکیک کلیک کنید.

کاملاً صادق باشم پیشنهاد شما ممکن است برای شما واضح باشد اما ممکن است کاربری که تاکنون درباره شرکت شما نشنیده باشد متفاوت ببیند. اگر می خواهید تبلیغات موفقیت آمیز در فیس بوک را اجرا کنید ، باید بتوانید یک وعده تبلیغاتی واضح را مطرح کنید. واقعاً کاملاً شفاف است چرا کاربر باید روی تبلیغ شما کلیک کند چه چیزی برای او وجود دارد شما باید در تبلیغ خود به این موضوع در طراحی سایت پاسخ دهید.

 

اصل فوریت در طراحی سایت

اصل فوریت یک ترفند تبلیغاتی قدیمی است اگر پیشنهاد در زمان محدود باشد ، مشتریان با سرعت بیشتری به طور خودجوش عمل می کنند. این استراتژی را خودتان امتحان کنید. اما شما واقعاً باید پیشنهاد خود را محدود کنید. جمله دسترسی سریع به اندازه کافی قانع کننده نیست. شما باید برای مشتری روشن کنید که اکنون یا هرگز نیست اگر این استراتژی تبلیغاتی در طراحی سایت کار کند ، باید مهلت مشخصی تعیین کنید. نمایشگر پایین روشن و قابل درک است.

بخوانید!  پاکسازی وب سایت هک شده بدون از دست رفتن اطلاعات

این شامل تاریخ تعداد شرکت کنندگان در جستجوی اطلاعات و جزئیات مربوط به این رویداد است اگر کمپین تبلیغاتی شما به نتایج مطلوب نرسید ممکن است دلیل آن را از جمله پیشنهادات خود داشته باشد آیا واضح و قابل درک است همیشه به یاد داشته باشید متن تبلیغاتی خوب در طراحی سایت به تنهایی کافی نیست. اکنون می توانید ببینید که یک کلیک در بعضی مواقع چقدر هزینه دارد مقرون به صرفه ترین زمان را پیدا کنید.

 

طراحی سایت تهران

 

همکاری در طراحی سایت

اگر یک شرکت راه اندازی کوچک و در عین حال ناشناخته را اداره می کنید باید با شخصی که طرفداران بیشتری دارد و ترافیک بیشتری دارد ، گروهی کنید. مشارکت با شرکت ها و مارک های شناخته شده بهتر از برند شخصی شما سود می برد. اگر هیچ ارتباطی با شرکت ها یا متخصصان شناخته شده در صنعت خود ندارید ، هنوز می توانید از آنها در تبلیغات خود یاد کنید. با استفاده از این استراتژی طراحی سایت می توانید کاربران را از شرکت خود آگاه کنید.

با دانش تازه بدست آمده ، هم اکنون می توانید تحویل تبلیغات خود را تنظیم کنید. بودجه بیشتری را در مواقعی که می توانید با هزینه کمتری در هر اقدام به مشترکین ، بینندگان و مشتریان برسید ، سرمایه گذاری کنید. با استفاده از این استراتژی می توانید پس انداز کنید و عملکرد بهتری در طراحی سایت داشته باشید. استفاده از تصاویر مناسب در طراحی وب سایت شما باید نسخه های مختلف یک تبلیغ را تست کنید با استفاده از این استراتژی می توانید.

 

استفاده از تصاویر محلی در طراحی سایت

هنگامی که شما یک تجارت محلی را اداره می کنید باید ساکنان محلی و مشتریان را هدف قرار دهید. فیس بوک استراتژی های هدفگذاری جغرافیایی را ارائه می دهد که می توانید برای این کار استفاده کنید. صفحه نمایش پایین تصویر نمایشگاه در شهر نیویورک را برای هدف قرار دادن ساکنان محلی نشان می دهد. مشتریان محلی می توانند با آگهی شناسایی کنند که منجر به نتایج بهتری در طراحی سایت می شود. برای استفاده از این استراتژی است.

نیازی به راه اندازی یک شرکت محلی نیست اگر می خواهید یک منطقه خاص را هدف قرار دهید ، می توانید به سادگی از تصاویری استفاده کنید که یک جاذبه محلی یا تیم فوتبال محلی را در طراحی سایت نشان می دهد. عملکرد کمپین خود را بهبود بخشیده و تبلیغاتی را ایجاد کنید که مشتری های جدیدی را به خود جذب می کند. بهتر است از تصویر شروع کنید تصویر تأثیر زیادی در عملکرد تبلیغات شما در طراحی سایت دارد.

بخوانید!  آموزش ایجاد محصولات متغیر و چند حالته در ووکامرس

 

طراحی سایت

 

استفاده از طرح های رنگی در طراحی سایت

تصویر تبلیغ شما بر نحوه درک تبلیغات شما تأثیر می گذارد اما رنگ ها نیز نقش اساسی دارند لینکدین دارای یک رنگ بندی خاص است که در هنگام تبلیغات در فیس بوک نیز حفظ می شود ، اما این رنگ بندی ممکن است در شرایط خاصی از برند در طراحی سایت منحرف شود. در نمایشگر پایین ، راهنمای مدرن استخدام با سایه تیره تیره آبی تبلیغ می شود. این رنگ آبی به رنگ لوگوی لینکدین بسیار نزدیک است. تفاوت های ظریف می تواند.

منجر به اختلافات بزرگ در نتایج شود نتیجه ممکن است شما را غافلگیر کند اداسپرسو می خواست کاربران بیشتری را از کتاب الکترونیکی رایگان جدید خود متقاعد کند و به سرعت روی تبلیغات فیس بوک تغییر یافت. این شرکت معتقد بود که تبلیغ با طلسم مشهور بهترین نتیجه را خواهد گرفت. با این حال ، در این حالت ، تصویر اسپیا به سبک پولاریود به نتایج بهتری دست یافته و فقط هزینه تبدیل نیمی از هزینه را دارد اینجا خجالتی نباشید.

 

جذب مشتریان جدید به طراحی سایت

اگر به مشتریانی که قبلاً محصول شما را خریداری کرده اند خطاب می کنید پنجره را بیرون می ریزید این مشتریان قبلاً تبلیغ شما را دیده اند و محصول را خریداری کرده اند ، بنابراین اتلاف وقت در تلاش است تا به شما برگردد. شما باید این مشتریان را از این امر مستثنی کنید تا تبلیغ دیگر به این کاربران ارائه نشود. برای انجام این کار شما باید پیکسل هدفمندی را نصب کنید.

فیس بوک بتواند مشتریان هر کمپین را ردیابی کند می توانید کاربرانی را که قبلاً در طراحی سایت مشتری شده اند در منطقه گروه های هدف تنظیمات کمپین حذف کنید. اگر کمپین در ابتدا نتایج خوبی کسب کرد و اکنون نیز کار نمی کند می تواند مشکل شما باشد به همان تعداد عکس که دوست دارید آزمایش کنید تا دریابید که کدام یک در طراحی وب سایت بهتر عمل می کند.

 

نوشته نکات مهم برای بهبود تبلیغات طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.