0

هدف از ساختن بک لینک در طراحی سایت

هدف از ساخت بک لینک در طراحی سایت پس از راه اندازی طراحی سایت یکی از اقدامات ضروری برای کسب رتبه برتر گوگل ساخت بک لینک می باشد. در واقع با ساخت بک لینک می توانید رتبه سایت را در نتایج گوگل ارتقا دهید اما به شرطی که مطابق با اصول و قوانین گوگل پرسه لینک سازی را انجام دهید چرا در صورت رعایت نکردن استاندارد های گوگل موجب جریمه سایت و افت رتبه و در نهایت حذف سایت از لیست نتایج گوگل می شوید. به این ترتیب بهتر است قبل از استارت پروسه لینک سازی مقالات جامع و معتبر سئو سایت و بهینه سازی را مطالعه کنید و یا از کارشناسان سئو مشاوره بخواهید.

 

هدف از ساختن بک لینک

بک لینک ها اغلب برای افزایش بازدید طراحی سایت انجام می شود به این صورت که کاربران با مشاهده لینک های شما در سایر سایت ها وارد طراحی سایت شما می شوند به این ترتیب نرخ ترافیک طراحی سایت افزایش می یابد و همچنین کاربران بیشتری با طراحی سایت شما آشنا می شوند که شانس تبدیل کاربر به مشتری افزایش می یابد. از دیگر اهداف ساخت بک لینک مشاهده بیشتر طراحی وب سایت توسط خزنده های گوگل است که هرچه خزنده های گوگل بیشتر لینک های وب سایت را در سایر سایت ها ببینند به معنای محبوبیت و اعتبار سایت می شناسند که موجب افزایش رنکینگ سایت می شود. البته در انجام این کار نباید زیاده روی کرد چرا که گوگل متوجه دور زدن قوانین خواهد شد و نتایج خوبی به دنبال نخواهد داشت.

بخوانید!  چطور با طراحی مناسب محتوا بک لینک با کیفیت بگیریم؟

 

طراحی سایت

روش های ساخت بک لینک عبارتند از:

 

  • شرکت در فروم

یکی از متداول ترین روش ها شرکت در فروم ها و تالار های گفتمان فارسی است. البته باید توجه داشته باشید که وب سایت مورد پست های تبلیغاتی و دارای لینک را بپذیرید در غیر این صورت بلاک می شوید که اثر منفی دارد. همچنین نباید در لینک دادن زیاده روی کنید. تالار های گفتمان فارسی اغلب آتوریتی پایین و اسپم اسکور بالایی دارند اما در عوض به سرعت در گوگل ایندکس می شوند.

  • کامنت گذاری

کامنت گذاری یکی از روش های سئو خاکستری است پس نباید در انجام آن زیاده روی کرد. شما می توانید در قسمت نام اسم لینک و در قسمت آدرس وب سایت URL صفحه مورد نظر را وارد کنید. همچنین در برخی سایت ها می توانید در قسمت متن کامنت نیز لینک وارد کنید که دو یا سه لینک کافی است. زیاده روی نکنید!

  • پروفایل سازی

ساختن پروفایل یکی دیگر از روش های با کیفیت بک لینک است البته اگر در وب سایت های انگلیسی پروفایل بسازید. به این ترتیب که در بخش وب سایت آدرس طراحی سایت خود را وارد کنید و علاوه بر این می توانید آدرس سایر شبکه های اجتماعی خود را معرفی کنید.

  • وبلاگ سازی

ساختن وبلاگ یکی از روش های رایج بک لینک گرفتن است که اغلب سئو کاران انجام می دهند و پروسه آن همانند پست گذاشتن در فروم های فارسی است. البته نکته ای که وجود دارد این است که نباید در پست گذاشتن و لینک دادن زیاده روی کنید چرا که وبلاگ شما بلاک خواهد شد.

  • شرکت در شبکه های اجتماعی
بخوانید!  آموزش قسمت نمایش در منوی وردپرس

دو یا سه شبکه اجتماعی پر طرفدار را انتخاب کنید و شروع به فعالیت در این شبکه ها کنید. هر چه دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید تاثیر زحمات شما بیشتر خواهد بود. برای پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی نیازی به شیر کردن مطالب بلند و طولانی ندارید چون که هیچکس آن ها را نمی خواند بخش جالب و قابل توجهی را انتخاب کنید و با خودتان مطلب جذابی بنویسید که کاربر را جذب کنید تا روی لینک سایت شما کلیک کنند. اینفوگرافیک ها نیز از پست های کاربر پسند به شمار می روند.

 

طراحی سایت

 

به طور متوسط چه تعداد بک لینک مورد نیاز است؟

تعداد بک لینک ها با توجه به قدرت رقیبان متغییر است به این معنا که اگر رقیبان طراحی سایت به صورت قدرتمند اقدام به ساخت بک لینک کرده اند برای جلو افتادن از آن ها نباید کم کاری کنید البته همواره اصولی کار کردن نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت و علاوه بر این پروسه لینک سازی می بایست متغادل و منظم انجام شود.

تعداد بک لینک ها موثر است؟

در واقع همواره کیفیت به کمیت ارجعیت دارد. تعداد بک لینک ها نباید به قدری کم باشد که اصلا دیده نشود و نه آن قدر زیاد باشد که از کیفیت آن کاسته شود و همچنین تعداد بیشماری از بک لینک ها در یک روز موجب شک کردن گوگل به انجام سئو سیاه می شود.

سئو به چند روش انجام می شود؟

سئو دو روش اصلی دارد. سئو سفید و سئو سیاه. در سئو سفید تمام پروسه مطابق با الگوریتم ها و قوانین گوگل انجام می شود اما در سئو سیاه هدف تنها دور زدن قوانین است که موجب رشد ناگهانی رنکینگ سایت می شود اما این رنک پایدارد نیست. التبه روش دیگری به نام سئو خاکستری وجود دارد که ترکیبی هر دو است که تا حدی قابل قبول است.

بخوانید!  آموزش نصب اپن کارت روی دایرکت ادمین

نوشته هدف از ساختن بک لینک در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.