0

هشت روش برای جذب مخاطب در وب سایت

امروزه وب سایت ها به چیزی بیش از متن و اطلاعات موجود در یک صفحه تبدیل شده اند. کاربران امروز انتظار دارند وب سایت شما آنها را سرگرم کند . هم چنین روان و ساده باشد.  همه چیز از زیبایی سایت شما تا قرارگیری CTA شما می تواند در مدت زمان ماندن بازدیدکنندگان در صفحه شما تأثیر بگذارد. خوشبختانه آسان است که وب سایت شما کاربرپسندتر شود. 

هشت راه رای کارپسند کردن وب سایت

۱٫ به کاربران خود گوش فرا دهید

وقت بگذارید و از بازدیدکنندگان عادی خود بپرسید که دوست دارند چه چیزی در وب سایت شما ببینند. دریافت مستقیم از مخاطبان هدف به شما امکان می دهد عناصر گمشده ای را که ممکن است به تنهایی مشاهده نکنید کشف کنید. کاربران اغلب دقیقاً می دانند چه چیزی را درباره یک وب سایت دوست ندارند. وظیفه شماست که با اصلاح ویژگی هایی که بازدیدکنندگان از آن متنفرند ، این نظرات را بگیرید و آنها را به نکاتی مثبت تبدیل کنید.

هشت روش برای جذب مخاطب در وب سایت

۲٫ سرعت آن را بالا ببرید

کاربران وب انتظار دارند سایت شما با سرعت برق ، حتی در دستگاه های تلفن همراه بارگیری شود. حدود نیمی از آنها می گویند انتظار دارند وب سایتی در عرض دو ثانیه بارگیری شود و وب سایتی را که بعد از سه ثانیه بارگیری نمی شود رها می کنند. در واقع برای افزایش زمان نگه داشتن بازدیدکنندگان در سایت شما ، سرعت مهم است . 

۳٫ اطلاعات کاربردی و ساده ارائه دهید

وقتی بازدید کننده سایت در صفحه شما قرار می گیرد ، می خواهد اطلاعات لازم برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد محصول یا خدمات شما به دست آورد. اگر بازدید کننده اطلاعت لازم را به سادگی بدست نیاورد ، ناامید می شود و به وب سایت رقیب می رود. هرچه اطلاعات عمیق و در دسترس تری داشته باشید ، کاربر بیشتری جذب خواهید کرد.

هشت روش برای جذب مخاطب در وب سایت

۴٫ پیمایش را بصری کنید

وقتی یک بازدید کننده روی وب سایتی قرار می گیرد ، اغلب اوقات به نوار پیمایش نگاه می کنند تاصفحه را مشاهده کنند.  نوار پیمایش بر روی بازدید کاربران بسیار اثرگذار است.

۵٫ رنگ را با دقت انتخاب کنید

رنگ های وب سایت خود را با دقت انتخاب کنید. شما به یک تعادل کامل بین زیبایی و وضوح نیاز دارید. پالت رنگ شما برای وب سایت مهم است . تضاد بین پس زمینه و متن باید به اندازه ای باشد که بازدید کننده بتواند متن را به راحتی بخواند و چشم را خسته نکند.

۶٫ چیدمان سایت خود را بهبود ببخشید

به خاطر داشته باشید که بسیاری از کاربران اکنون از طریق دستگاه های تلفن همراه به وب سایت ها دسترسی پیدا می کنند. حدود ۸۰٪ از کاربران اینترنت دارای تلفن هوشمند هستند و آنها هرچه بیشتر وقت خود را صرف دسترسی به اینترنت از طریق تلفن های خود می کنند ،  با توجه به این موضوع ، داشتن یک طراحی ریسپانسیو برای موبایل از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. آیا سایت شما از نظر دسکتاپ و موبایل خوب به نظر می رسد؟ لزوماً نباید یکسان به نظر برسد. 

۷. به CTA توجه کنید

دکمه CTA را در بالا  و اطلاعات اضافی در زیر آن قرار دهید. با این کار کاربر می تواند دکمه را از لحظه ورود به صفحه پیدا کند.

۸٫ صفحه تماس خود را تقویت کنید

اگر راهی مستقیم برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان ندارید ، خطر از دست دادن اعتماد افرادی که در صفحه شما هستند وجود دارد. حدود ۵۱٪ از مردم اظهار داشتند که معتقدند اطلاعات تماس کامل چیزی است که بسیاری از کاربران را جذب وب سایت ها می کند.

نوشته هشت روش برای جذب مخاطب در وب سایت اولین بار در . پدیدار شد.

بخوانید!  ذخیره خودکار نسخه بکاپ وردپرس روی دراپ باکس