0

هوای مشتری قدیم را با ۷۰% تخفیف مگبار داریم

جشنواره بهاره تخفیف نوروزی میزبان فا برای خرید و تمدید سرویس های میزبانی وب برای مشترکین جدید و قدیمی در نظر گرفته شد. به این صورت که علاه بر ارائه کد تخفیف 29% برای خرید سرویس، یک تخفیف 29% دیگر هم برای تمدید هاست مخصوص مشتریان قدیمی در نظر گرفته شد. به این صورت هوای شما مشتری قدیمی میزبان فا را هم به طرز مرگباری داریم. پس می توانید سرویس های قدرتمندی مثل هاست مخصوص وردپرس را هم با تخفیف شگفت انگیز تهیه کنید. 😍

  • -طرح تخفیف تمدید سرویس ها را جایی هم اطلاع رسانی کردید؟
  • چطور مگه؟
  • -خیلی از کاربران به دنبال کدهای تخفیف بودند…
  • در پست های قبلی اینستاگرام هم کاربران زیادی کامنت درج کردند و به دنبال کدهای تخفیف خرید و تمدید سرویس های هاست بودند.
  • کاربران میزبان فا در تمام این سال ها دیده اند که میزبان فا با چه عشقی کار کرده و چقدر منابع و فضا در اختیاران مشترکین خود قرار داده تا خیلی راحت کسب و کار انلاین خود را توسعه دهند…

نحوه دریافت تخفیف در تمدید سرویس

مشتریان قدیمی میزبان فا بودند که باعث شدند میزبان فا به این نقطه برسه چون اون ها به متفاوت بودن خدمات ما ایمان دارند در چندین روز گذشته تماس های متعدی دریافت کردیم که چطوری می توانیم سرویس میزبانی وب خود را با تخفیف تمدید کنیم؟ در این ویدیو همراه ما باشید تا نحوه تمدید سرویس با تخفیف بهاره را به شما آموزش دهیم.. شما سه نوع تخفیف در تمدید دارید:

1- 29% تخفیف تمدید سرویس

اگر سرویس میزبانی وب شما ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه باشه با کد تخفیف ارائه شده می توانید سرویس خود را تا 29% تمدید کنید. جالب است بدانید امکان دریافت تخفیف تا 60% هم فراهم است که در این صورت وارد نوع دوم می شوید و اگر تمایل داشته باشید تخفیف خود را تا 70% ارتقاء دهید وارد نوع سوم خواهید شد که در ادامه به شرح مفصل هر کدام می پردازیم.

کد تخفیف هاست میزبان فا

2- 60% تخفیف در تمدید هاست

برای اینکه تا 60% تخفیف داشته باشید، ابتدا باید سرویس هاست خود را به 2 سالانه ارتقاء دهید چون قیمت سرویس های دو سالانه که برای فروش نوروزی ارائه شده دارای 29% تخفیف می باشد و شما هم به واسطه کد 29% تخفیف دیگر را اعمال می کنید که جمعا حدود 60% تخفیف در تمدید خواهید داشت.

3- تجربه 70% تخفیف نوروزی تمدید سرویس

اگر تمایل دارید تا 70% تخفیف در تمدید سرویس خود را تجربه کنید ابتدا می بایست سرویس خود را به سرویس 3 سالانه ارتقاء دهید. سرویس های 3 سالانه میزبان فا در فروش نوروزی شامل 39% تخفیف هستند به جز 39% تخفیف درج شده در سایت، کد تخفیف 29 درصدی در تمدید سرویس نیز ارائه شده که مجموع این چیزی حدود 70% تخفیف در تمدید خواهد شد. در ادامه پیشنهاد میکنیم ویدیو توضیحی 70% تخفیف مرگبار میزبان فا را ب صورت کامل مشاهده کنید تا بهتر نحوه دریافت تخفیف 70% و چگونگی ارتقاء سرویس را بیاموزید.

میزبان فا به این شکل هوای مشتریان قدیمی خود را دارد…

بخوانید!  ریتنشن مارکتینگ چیست و استراتژی های بازاریابی بازگشتی

در ادامه نحوه استفاده از تخفیف نوروزی میزبان فا را به شکل تصویری مشاهده می کنید. تمام اعتبار میزبان فا و موفقیت های این شرکت به واسطه مشتریان قدیمی است که در هر شرایطی در کنار میزبان فا بودند. حالا بخاطر قدردانی از مشتریان شرکت طرح تخفیف در تمدید تمام سرویس های میزبانی فعال شده است. برای دریافت کدهای تخفیف می توانید به اکانت اینستاگرام میزبان فا مراجعه نمایید.

تخفف نوروزی میزبان فا

نوشته هوای مشتری قدیم را با ۷۰% تخفیف مگبار داریم اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.