0

ویدیوی اعلام آمادگی تیم های میزبان فا برای ورود به سال ۹۹

تمام سال های گذشته برای مجموعه میزبان فا پر از فراز و نشیب بوده اما همه اعضا با تلاش هرچه بیشتر مبنا را بر این گذاشتند که هر سال می بایست بهتر از سال گذشته تمام بشه و پایان های خوب را جشن بگیریم و این کم کم به یک اصل در میزبان فا تبدیل شد. سال 98 هم مستثنی از سال های گذشته نبود و فراز و نشیب های خاص خودش رو داشت اما با یاری خدا و تلاش مجموعه این سال برای ما سرشار از افتخار رقم خورد.

گوشه ای از اقدامات میزبان فا در سال 98

  • رونمایی از سرویس هاست دانلود قدرتمند با پورت 40G کلاستر که در نوع خودش کاملا بینظیره
  • اضافه کرن سرورهای جدید و قدرتمند نسل 9
  • جدا کردن بخش های مختلف شرکت و استقرار تیم ها در واحدهای مجزا برای افزایش کیفیت خدمات رسانی
  • رونمایی از سرویس های قدرتمند ووکامرس برای اولین بار در کشور
  • سایر اقداماتی که در سال 98 در راستای بهبود خدمات و پیشبرد مجموعه انجام شده را با جرئیات کامل در ویدیوی بالا مشاهده کنید…

این ها تنها بخش کوچکی از اقدامات میزبان فا در سال 98 بود که همه با عشق و با هدف افزایش کیفیت خدمات رسانی به کاربران انجام شده. سال 99 هم مبنا بر این هست که محوریت کار را بر پایه کیفیت سرویس، رضایت کاربر و همچنین بهبود زیرساخت های پشتیبانی بچینیم. با تلاش و به امید دستیابی به اهداف، آغاز سال 99 و فرارسیدن بهار را به تمام میزبانی فایی ها تبریک می گوییم. 🙂

تخفیف 29 درصدی بهار، مخصوص کاربران میزبان فایی

با توجه به رونمایی سرویس های قدرتمند نسل 9 و استقبال بینظیر شما عزیزان و همچنین فرارسیدن بهار 99 به رسم معرفت کد تخفیف 29 درصدی بهاری برای خرید سرویس های جدید و همچنین تمدید سرویس های قبلی در نظر گرفتیم تا پشتوانه ای برای شروع یا ادامه کسب و کار شما باشه و وبسایتتون رو  روی برترین سرورهای ایرانی راه اندازی کنید.

بخوانید!  نکات مهم در سئو سایت

چطور کد تخفیف 29 درصدی را دریافت کنم؟

برای دریافت کد تخفیف ابتدا روی بنر تخفیف 29 درصدی بالای صفحه کلیک کنید یا مستقیما به پیج اینستاگرام میزبان فا به آدرس mizbanfa@ مراجعه نمایید. در آخرین پست، دو کد برای خرید و تمدید سرویس درج شده. حالا می تونید یکی از سرویس های دلخواه میزبان فا یا سرویس های قبلی خود را با 29 درصد تخفیف نوروزی به کمک دکمه راهنمای اعمال کد تخفیف که در کادرسبز رنگ پایین صفحه درج شده، خرید یا تمدید کنید. با کلیک روی دکمه های زیر قادر هستید سرویس های میزبان فا را بررسی کنید.

سرویس های میزبانی هاست دانلود و بکاپ

میزبانی وب اشتراکی ایران

میزبانی وب وردپرس

میزبانی وب ووکامرس

این بار میزبان فا قدرتمندتر از همیشه برای سال 99 آماده شده است. در ویدیویی که برای کاربران میزبان فایی آماده کردیم  با بخش های مختلف میزبان فا، تیم ها، پیشرفت هایی که در طول سال های متمادی کسب شده و همچنین زیرساخت و تجهیزات مجموعه و…  آشنا خواهید شد.

در سال جدید شاهد قدرت بینظیر سرورهای نسل 9 میزبان فا خواهید  بود!

سرورهای نسل 9 میزبان فا

تخفیف 29 درصدی نوروری از این لحظه به مدت محدود قابل استفاده شما عزیزان است. این کد مخصوص خرید سرویس کاربران جدید و همچنین تمدید سرویس کاربران قدیمی در نظر گرفته شده.

برای دریافت کدهای تخفیف 29 درصدی می توانید روی بنر بهاری بالای صفحه، کلیک و به پیج اینستاگرام میزبان فا بپیوندید. این کدها در آخرین پست درج شده اند. پس از آن از طریق آموزشی که لینک آن در پایین کادر خدمت شما ارائه شده می توانید نسبت به اعمال کد تخفیف روی صورتحساب خودتان اقدام کنید.

بخوانید!  طراحی سایت برندها چه مزیت هایی می تواند داشته باشد؟

ورود به سایت اصلی  راهنمای جامع اعمال کد تخفیف میزبان فا

نوشته ویدیوی اعلام آمادگی تیم های میزبان فا برای ورود به سال ۹۹ اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.