0

ویژگی های محتوای یک طراحی سایت

ویژگی های محتوای یک طراحی سایت از آنجایی که در دوره ی تکنولوژی و اینترنت به سر می بریم یکی از مهمترین عواملی که هر کسب و کاری باید آن را در حیطه ی کاری خود داشته باشد و به آن دقت کنند داشتن طراحی سایت ایده آل و حرفه ای است تا با آن به جذب مشتری و بازدید کنندگان بر آید اما قطعا طراحی سایت به تنهایی پاسخ نیاز افراد نمی باشد بلکه باید به همه ی عوامل آن از جزییات ریز تا کلیات به همه ی موارد آن اشاره نمود.

 

مواردی که در طراحی سایت باید به آن رعایت کنید عبارتند از:

 

سئوی سایت عالی

سایتتان را طراحی کرده اید و به پایان رسید ؟ حالا نوبت داشتن سئو و بهینه سازی خوب می باشد و کارهایی را که باید در این زمینه انجام دهید تا سایت خود را در گوگل به  صفحات اول و اولویت آن برسانید. آن را به یک سئو کار حرفه ای بسپارید تا به بهترین نحو آن را به انجام برساند.

داشتن محتوای ایده آل و مفید

در واقع خلق محتوا می تواند قرار دادن مطلب متن تصویر و یا ویدیویی باشد تا مفهوم را به کاربر برساند یکی دیگر از عوامل مهمی که هر طراحی سایتی باید دقت ویژه ای به آن کند داشتن بک محتوای مفید و پر کاربرد می باشد به همین منظور در رابطه با محتوایی که در سایت خود می گذارید بسیار باید حساس و محتاطانه عمل کنید چون بیش ترین موردی که موجب جذب مشتری می شود همین محتوا می باشد اول از همه باید مخاطبان خود را بشناسید تا بتوانید بهترین ها را انجام دهید .

بخوانید!  لینکدین چیست؛ راهنمایی برای بزرگترین شبکه کاری دنیا

بازدید کننده وقتی به سایت شما می آید و به خواندن مطالب طراحی سایت شما می پردازد به دنبال بالا رفتن اطلاعات و کسب اطلاعات جدید می باشد پس سایت شما باید به خوبی پاسخ نیاز بازدید کننده سایتتان را بدهد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت شما در شبکه های اجتماعی و ارائه بهترین مطاالب در آن باعث افزایش اشتراک گذاری مطالبتان توسط کاربران و همچنین شناخته شدن بیش تر طراحی سایت و کسب و کار شما می شود و افراد زیادی از این طریق جذب شما خواهند شد.

 

طراحی سایت

 

انواع محتوای ارائه شده در طراحی سایت:

  • محتوای متنی
  • محتوای تصویری
  • محتوای ویدیویی
  • محتوای صوتی
  • محتوای اینفوگرافی

 

در نوشتن محتوای سایتتان بسیار دقت کنید تا در نهایت یک محتوای عالی را ارائه دهید

 

عنوان محتوا

اولین موردی که بازدید کننده با دیدن به آن جذب مطالب و سایتتان می شود عنوان مورد انتخاب شماست دقت کنید که یک عنوان خیلی بیش تراز اونی که فکرشو کنید می تواند در جذب مشتری تاثیر بگذارد پس حتما لیستی از عنوان هایی که در نظر دارید بر روی کاغذ بیاورید و با چندین نفر مشورت کنید و در نهایت یک عنوان مناسب را انتخاب کنید.

به غلط نگارشی و املایی آن توجه کنید

محتوایی که در طراحی وب سایت قرار می دهید سعی کنید تا به هیچ عنوان غلط املایی و نگارشی نداشته باشد وجود غلط املایی در نظر خواننده بسیار بد و نا پسند خواهد بود.

به روز بودن محتوای سایت

محتوایی را که ارائه می دهید حتما آن را به روز کنید و به هیچ عنوان مطالب قدیمی را در سایت خود بر جای نگذارید چرا که اعتماد بازدید کننده را از دست خواهید داد وقتی بازدید کننده به سایت شما وارد شود و مطالب شما قدیمی باشد ذهنیت خیلی بدی را از برند شما به جا خواهد گذاشت پس هر چند وقت یکبار محتوایتان را به روز کنید.

بخوانید!  قوانین و مقررات

 

طراحی سایت

 

برای این که یک محتوای با ارزشی ارائه دهید با این کارها می توانید به راحتی به آن محتوای با ارزش برسید

  • همواره به تحقیق و جست و جو بپردازید و به خواندن مطالب جدید بپردازیذ
  • افکار و ایده های منحصر به فرد و خاص خود را در مطالبتان بیاورید
  • از فرمت های مختلف عکس و ویدیو در محتوایتان ارائه دهید
  • از تجربیات شخصی خود در محتوایتان ارائه دهید
  • از زیر عنوان های مناسب و مرتبطی استفاده کنید
  • پس از اتمام محتوایتان آن را مرور و بررسی کنید تا اگر در جایی با مشکلی مواجه شدید به رفع آن بپردازید.

 

فردی را که می خواهید در این زمینه استخدام کنید باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • دارای صبر کافی برای کار کردن و به روز کردن مطالب
  • داشتن دانش و تجربه ی لازم برای نوشتن بهترین مطالب
  • آشنایی لازم با اصول سئو و بهینه سازی
  • با محیط سیستم مدیریت محتوا آشناییت لازم را داشته باشد

 

 

نتیجه گیری:

داشتن یک طراحی وب سایت مناسب با محتوای عالی و مفیدی که بازدید کننده با خواندن آن مطالب جذب سایت شما شوند و بتواند از سایت شما نهایت استفاده را بکنند در جذب مشتربان و افزایش ترافیک سایت شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود و همچنین وجود یک محتوای عالی می تواند یکی از بهترین ویژگی سایتتان می باشد

 

نوشته ویژگی های محتوای یک طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.