0

چرا باید چت آنلاین را در طراحی سایت جدی بگیرید؟

طراحی سایت

نیازی نیست که شما یک دانش آموخته بازاریابی یا مارکتینگ باشید تا بدانید که مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه خدمات به مشتریان تا چه انداره می تواند در دراز مدت برای کسب و کار شما موثر واقع شود. مشتریان فعلی شما به بلندگویی برای معرفی کسب و کار شما تبدیل خواهند شد و کسب و کار شما را به گوش افراد دیگر می رسانند. از بین خدماتی که می توانید به مشتریان ارائه کنید وجود چت آنلاین یا پشتیبانی آنلاین در وب سایت می باشد.

با وجود رسانه های پیام رسان که در میان کاربران اینترنتی به خوبی جا باز کرده اند ، امکان چت آنلاین در وب سایت ها بیش از پیش حس می شود. کاربران انتظار دارند که در مدت زمان کوتاهی از دردسترس ترین راه به جواب سوالات خود در خصوص نحوه ارائه خدمات و محصولات موجود در وب سایت برسند.

در نظر گرفتن امکان چت آنلاین در طراحی سایت ، چه مزایایی دارد؟

چت آنلان به افزایش نرخ تبدیل سایت کمک می کند

چت آنلاین مناسب وب سایت های تجارت آنلاین است. اگر شما وب سایتی دارید که از آن کسب درآمد می کنید ، مطمئن شوید که امکان چت آنلاین را با کاربران فراهم آورید. مطالعات بر روی خریداران نشان می دهد ۴۴ درصد افراد با استفاده از امکان چت با کارکنان یک مجموعه راحتتر می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. واقعیت این است که همه ما به ارتباط مستقیم با فروشنده و گرفتن اطلاعات از او عادت کرده ایم. بنابراین جای تعجب ندارد که با برقراری ارتباط با مشتری در هنگام استفاده از وب سایت به او در گرفتن تصمیم کمک کنیم و نرخ تبدیل سایت را افزایش دهیم.

بخوانید!  دلایل افت رتبه طراحی سایت

چت آنلاین هزینه های جانبی را کاهش می دهد

امکان برقراری ارتباط آنلاین هزینه های جانبی را کاهش میدهد. از جمله :

هزینه های تجهیز نمودن مرکز تماس: اینکه مرکز تماس شما به صورت همزمان توانایی برقراری ارتباط با چند مراجعه کننده را دارد؟ تعداد خط هایی که برای پاسخ گویی نیاز دارید و دیگر موارد. با وجود ارتباط آنلاین در بستر وب تعداد مشتریانی که با مرکز تماس شما ارتباط بر قرار می کنند کاهش یافته و نیاز به مجهز نمودن مرکز تماس کاهش می یابد.

جذب نیرو : یکی از مزیت های تماس بر خط از بستر وب ، امکان چت به صورت همزمان است. بنابراین شما به نیروی کمتری نیاز دارید تا پاسخ گوی مشتریانتان باشید.

هر چه کارمندان شما تایم کوتاه تری را به صحبت با تلفن بگذرانند ، تمرکز بیشتری بر روی فعالیت های روزانه اداری خواهند داشت.

چت آنلاین ، مشکلات کاربران را به گوش شما می رساند

ارور ها و خطاها بخشی از فضای مجازی هستند. با وجود بستر آنلاین شما این امکان را خواهید داشت که در کوتاه ترین زمان ممکن از آن ها اطلاع داشته باشید.
این واقعیتی است که کاربران اینترنتی صبور نیستند. بسیاری از افراد زمانی که با خطایی رو به رو می شوند، وب سایت را ترک کرده و شاید دیگر هرگز به وب سایت مورد نظر بازنگردند. اما اگر بتوانند در لحظه بروز خطا با شما ارتباط برقرار کنند ، خواهید توانست که با رفع مشکل ، کاربران را به همراهی با خود ترقیب کنید.

نوشته چرا باید چت آنلاین را در طراحی سایت جدی بگیرید؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

بخوانید!  تاثیر محتوای تکراری در طراحی سایت