0

چرا توسعه دهندگان وب باید مهارت های دیجیتال مارکتینگ را بیاموزند؟ (بخش دوم)

دیجیتال مارکتینگ یک مهارت است که فراگیری آن می تواند به توسعه دهندگان وب در جهت افزایش سطح توانمندی ها و ارتقای شغلی کمک زیادی بکند. برنامه نویسی یک تخصص است اما افراد زیادی در جهان از این توانایی برخوردارند درصورتی که شما مهارت های دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید، می توانید خود را از هزاران برنامه نویس موجود متمایز کنید.

دربخش اول این گزارش به معرفی دیجیتال مارکتینگ و برخی از مزایای یادگیری آن برای توسعه دهندگان وب اشاره کردیم و در این گزارش شما را با سایر مزایای دیجیتال مارکتینگ و نحوه یادگیری آن آشنا می کنیم.

مزایای یادگیری مهارت های دیجیتال مارکتینگ برای توسعه دهندگان وب کدام است؟

در گزارش قبل به دو مزیت مهم فراگیری دیجیتال مارکتینگ برای توسعه دهندگان وب اشاره کردیم سایر این مزیت ها عبارت است از:

۳- به ارتقای برند شخصی شما منجر می شود

درصورتی که به عنوان یک توسعه دهنده وب از مهارت های دیجیتال مارکتینگ در کنار سایر مهارت های خود استفاده کنید، برند شخصی شما به شکل قابل ملاحظه ای ارتقا خواهد یافت و شرکت ها وسازمان ها برای همکاری با شما پیشنهاد خواهند داد.

برای موفقیت در فضای کسب و کار ضروری است که برند شخصی خود را ارتقا دهید،مهارت های خود و آنچه را می آموزید از طریق مقالات وب سایت خود و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. سپس از طریق مهارت های دیجیتال مارکتینگ، در فضای وب خود را به عنوان یک متخصص به مردم معرفی کنید تا برای کار به سراغ شما بیایند.

بخوانید!  معرفی قابلیت های پنل پیش خرید کنندگان سرویس های میزبان فا

۴- به بازارهای جدید دست یابید

با افزایش کاربران اینترنت در سراسر جهان، تقاضا برای متخصصان دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین افزایش یافته است.

نمودار زیر سیر تکاملی استفاده از تکنولوژی را در سال های ۲۰۰۰ تا۲۰۱۶ نمایش می دهد:

مهارت های دیجیتال مارکتینگ - به بازارهای جدید دست یابید

به شکل شگفت آوری طی ۱۶ سال گذشته استفاده از اینترنت در زمینه های مختلف رشد چشمگیری داشته است.

۸۸ درصد از بزرگسالان آمریکایی در سال ۲۰۱۶ از اینترنت استفاده می کنند، درحالی که در سال ۲۰۰۰ تنها ۵۲ درصد از بزرگسالان آمریکایی از اینترنت استفاده می کردند.

حضور مردم در فضای وب به این معناست که بیشتر از گذشته برای دریافت کالا و خدمات از اینترنت بهره می برند و این امر بر لزوم استفاده از متخصصان دیجیتال مارکتینگ توسط کسب و کارها تاکید می کند. توانمندی در حوزه دیجیتال مارکتینگ برای حضور در  بازار کسب و کار ضروری است.

۵- بازخورد بسیار مطلوبی برای شما خواهد داشت

تصور کنید یک روزبه هر دلیلی تمام مشتریان خود را از دست بدهید، در آن صورت با کمک یک برنامه دیجیتال مارکتینگ می توانید از طریق اقداماتی مثل بازاریابی محتوا، SEO، طراحی و … برای خود مشتریان جدیدی پیدا کنید و کسب و کار خود را به مردم معرفی کرده و آن را رونق دهید.

به این ترتیب با هزینه بسیار اندک می توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید.این به آن معناست که در مدت زمان بسیار اندک از طریق کمپین دیجیتال مارکتینگ بازخورد بسیار خوبی دریافت می کنید  و مشتریان زیادی را جذب می کنید.

۶- مهارت های خود را ارتقا دهید تا ترافیک سایت ها را به صورت هدفمند افزایش دهید

فراگیری مهارت های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند به شکل اختصاصی محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید. هرفردی می تواند یک سایت راه اندازی کند اما داشتن یک سایت خوب و تاثیر گذار  که به فروش کمک کند کار هر کسی نیست. یک توسعه دهنده وب که به مهارت های دیجیتال مارکتینگ مجهز است می تواند، یک سایت تاثیر گذار و پر فروش راه اندازی کند.

بخوانید!  آموزش ریدایرکت دامنه در دایرکت ادمین

به این ترتیب مشتریان شما به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت. چراکه شما می توانید به صورت هدفمند ترافیک سایت را افزایش دهید.

چگونه توسعه دهندگان وب، مهارت های دیجیتال مارکتینگ را بیاموزند؟

در حال حاضر دوره های آنلاین خوبی در حوزه آموزش دیجیتال مارکتینگ در فضای وب وجود دارد که با مشاهده آن ها می توانید بیشتر در این خصوص بدانید.

این مهارت ها به شما کمک می کند به عنوان یک توسعه دهنده وب بهتر بتوانید عمل کنید. فراگیری دیجیتال مارکتینگ تا حدود زیادی به مهارت کدنویسی و تسلط بر آن نیاز دارد که اغلب توسعه دهندگان وب در این زمینه تجارب خوبی دارند این امر به مهارت آموزی شما کمک شایانی می کند.

دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در بسیاری از آموزشگاه های آزاد و کارگاه های آموزشی ارائه می شود که استفاده از آن ها برای شما مفید خواهد بود.

همچنین می توانید از کتاب های خوبی که طی سال های اخیر در این خصوص به زبان اصلی و ترجمه ارائه شده استفاده کنید.

برنامه نویسی یک  مهارت عالی است، اما اگر شما مهارت های برنامه نویسی خود را با مهارت های بازاریابی دیجیتال ترکیب کنید، می توانید در مسیر تبدیل  شدن به یک برنامه نویس پرطرفدار که  متقاضیان زیادی دارد گام بردارید. اکنون زمان اقدام است.

نوشته چرا توسعه دهندگان وب باید مهارت های دیجیتال مارکتینگ را بیاموزند؟ (بخش دوم) اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.