0

چرا رستوران ها به طراحی سایت حرفه ای نیاز دارند؟

طراحی سایت

در سال های اخیر، حضور حرفه ای در فضای آنلاین به عنوان یک ابزار عالی بازاریابی برای هر کسب و کاری شناخته می شود. کسب و کارهای مرتبط با غذا مانند رستوران ها از جمله کسب و کارهایی هستند که می توانند با استفاده از وب سایت های حرفه ای، به رشد و توسعه کسب و کار خود کمک کنند. طراحی وب سایت رستوران با اهداف متفاوتی نظیر وفادارسازی مشتریان ، دردسترس بودن اطلاعات مربوط به مجموعه و جذب مشتری و … انجام میپذیرد.

طراحی وب سایت رستوران

یک وب سایت مدرن به رستوران ها کمک می کند تا سه هدف اساسی تحقق یابد: ایجاد و توسعه روابط با مشتریان، تشویق مردم به بازدید از رستوران و کمک به مشتریان بالقوه در یافتن رستوران دلخواه شان. صاحبان رستوران ها باید برای ساختن یک حضور آنلاین موفق در این صنعت رقابتی، از طراحان وب کمک بگیرند.

ایجاد و توسعه روابط با مشتریان رستوران

مشتریان وفادار نعمت بزرگی برای صاحبان کسب و کار هستند. به همین دلیل حفظ و پرورش مشتریان وفادار، اولین وظیفه برای کسب و کارهایی است که به دنبال موفقیت طولانی مدت و سود ثابت هستند. حضور آنلاین حرفه ای می تواند به طور قابل توجهی وفاداری مشتریان به رستوران ها را افزایش دهد. اولین گام در دستیابی به مشتریان وفادار، ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی است که ایمیل ها و شماره تماس مشتریان برای استفاده تبلیغاتی آینده در آن ذخیره شود. شروع ایمیل های تبلیغاتی (پیشنهادات ویژه) با مشتریان وفادار باشد بهتر است. طراحان وب می توانند به ایجاد حضور آنلاین حرفه ای رستوران ها و ایجاد تعامل آنلاین میان کسب و کار ها و مشتریان کمک کنند. وفادار سازی مشتریان ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • سیستم تخفیف ویژه
  • ایمیل های خبرنامه طراحی شده حرفه ای
  • سیستم پاداش
  • کوپن های دیجیتال
  • سیستم امتیاز خرید کسب شده
  • کارت هدیه
بخوانید!  تکنیک لینک سازی داخلی برای مقالات جدید

کمپین های تبلیغاتی و انگیزه های ایجاد شده در مشتریان وفادار، می تواند به رشد ۳۵ درصدی یک کسب و کار کمک کند. بنابراین سرمایه گذاری در برنامه های وفاداری مشتری منجر به موفقیت های مالی بلندمدت برای رستوران ها خواهد شد.

تشویق مردم به بازدید از رستوران

مردم به رستوران ها می روند تا از غذا و محیط آن جا لذت ببرند. معمولا مشتریان قبل از اینکه تصمیم بگیرند کجا غذا بخورند، رستوران ها را به صورت آنلاین جستجو می کنند. به همین دلیل مهم است که مشتریان بالقوه تان را با طراحی وب سایت رستوران از طریق یک سایت حرفه ای به سمت کسب و کار خود جذب کنید. بدون شک، استفاده از تصاویر با کیفیت غذاها و محیط رستوران که توسط یک عکاس حرفه ای گرفته شده است، می تواند نقش موثری در جذب مشتری داشته باشد.

امکان رزرو و سفارش آنلاین غذا

سیستم رزرو آنلاین برای یک رستوران هم برای مشتریان و هم برای کارکنان رستوران سودمند است. هر رستورانی می تواند در یک مورد منحصر به فرد باشد. این منحصر به فرد بودن معمولا در غذای رستوران ها یا محیط و جو رستوران ها نشان داده می شود. البته رستوران های امروزی تمایل دارند منحصر به فرد بودن شان را از طریق طراحی وب سایت رستوران و سایر دارایی های دیجیتال مربوط به کسب و کارشان به مخاطبان آنلاین شان نشان دهند. طراحان وب حرفه ای با استفاده از رنگ ها، تصاویر محرک، گالری های فیلم و… می توانند احساس گرسنگی و نیاز را در سایت به گونه ای ایجاد کنند که بازدید کنندگان وب سایت با دیدن سایت احساس گرسنگی کنند و بلافاصله اقدام به رزرو غذا نمایند. جدول رزرو آنلاین و سفارش آنلاین غذا یکی از بزرگترین مزایا برای رستوران ها در عصر اینترنت است. بنابراین هنگام طراحی وب سایت رستوران ، منطقی است که ویژگی رزرو آنلاین یا سفارش آنلاین برای جذب مشتری بیشتر، در نظر گرفته شود.

بخوانید!  آموزش صفر تا صد سرچ کنسول گوگل

لیستی از ویژگی ها و عناصر وب سایت که می تواند برای بازدید کنندگان رستوران جذاب باشد را تهیه کنید مانند؛ جدول رزرو آنلاین غذا، سیستم سفارش غذای آنلاین، عکاسی حرفه ای از فضای داخلی رستوران و غذاهای رستوران، گالری های فیلم و… . طراحی حرفه ای وب سایت، در حقیقت احساس اعتماد و تمایل را در مشتریان آنلاین ایجاد می کند و مشتریان احساس مثبتی از رستوران شما خواهند داشت.

طراحی وب سایت ریسپانسیو

تحقیقات نشان می دهد که ۹۲ درصد مشتریان رستوران ها از طریق جستجو در مرورگر شان در مورد غذا و ۸۱ درصد آن ها از طریق جستجو در تلفن های همراه شان؛ رستوران و غذای مورد علاقه شان را می یابند. این بدان معنا است که حضور در وب برای رستوران ها ضروری است. همچنین به این معنی نیز هست که طراحی وب سایت رستوران باید برای کاربران تلفن همراه بهینه سازی شوند‌(ریسپانسیو باشند). بنابراین اگر تصمیم به طراحی سایت برای رستوران خود دارید، اطمینان حاصل کنید که سایت شما دارای طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو است و در انواع صفحات نمایش به درستی نشان داده می شود. همچنین مدیران رستوران ها باید درک کنند که وب سایت آن ها باید برای موتورهای جستجو بهینه سازی شود تا در اینترنت یافت شوند. این وظیفه باید توسط طراحان وب، نویسندگان محتوا و متخصصان سئو صورت گیرد. می توان بهینه سازی موتورهای جستجو را با بازاریابی شبکه های اجتماعی همراه کرد و صفحات کسب و کار را در شبکه های اجتماعی مهم مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و… ثبت کرد و به طور مرتب محتوایی را انتشار داد.

بخوانید!  نحوه ارسال تیکت پشتیبانی در میزبان فا

اگر شما به دنبال طراحان وب و توسعه دهندگان حرفه ای برای ساخت یک وب سایت منحصر به فرد و حرفه ای برای کسب و کار رستوران خود هستید، می توانید برای مشاوره و پیاده سازی پروژه با تیم طراحی و توسعه داده پردازان راستین تماس حاصل کنید.

نوشته چرا رستوران ها به طراحی سایت حرفه ای نیاز دارند؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.