0

چرا شرکت شما نیاز به سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا دارد؟

طراحی سایت

نیاز به سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا ، از آنجایی شروع می شود که تعاملات کسب و کار ها و مخاطبان و مشتریان هر روز بیشتر از پیش به سمت آنلاین شدن می رود. افراد معمولا به دو دلیل از وب سایت شما بازدید می‌کنند، آنها یا به دنبال تحقیق درباره یک محصول یا خدمات هستند و درباره آن اطلاعات می‌خواهند و یا به دنبال اطلاعات برای خرید هستند. محتوای هدفمند کمک می‌کند تا مشتریان به قیف فروش هدایت شوند. به همین دلیل بیش از ۸۵ درصد از برندها استراتژی RIO یا نرخ بازگشت سرمایه را اجرا می‌کنند و پس از ارزیابی یک ماهه از سود عالی بهره مند می‌شوند.

محتوا باید مخاطب را درگیر کند. بازاریابان این را به خوبی می‌دانند که یک محتوای خوب و مرتبط به عنوان راه حلی برای معرفی محصولات و خدمات یک شرکت است. امروزه محتوای جذاب به شکل وبلاگ ها، فیلم ها و پست های رسانه های اجتماعی تولید می‌گردد.

بازاریابی محتوا همچنین به توسعه نام تجاری شما کمک می‌کند و یک محتوای خوب و مفید، قدرت شما را در مورد یک موضوع افزایش داده و باعث افزایش اعتماد مخاطبان به وب سایت شما و در نتیجه تولید منافع بیشتر و نرخ تبدیل بیشتر برای شما می‌شود.

بازاریابی محتوا فقط برای برندهای بزرگ نیست

تنها کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها نیستند که می‌توانند با سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا از آن سود ببرند. بسیاری از شرکت های بزرگ چند ملیتی از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند تا مخاطبان خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف جذب کنند و راه هایی برای ارائه بازخورد به مشتریان ارائه دهند.

بخوانید!  لینکدین چیست؛ راهنمایی برای بزرگترین شبکه کاری دنیا

چرا باید به سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا توجه کنید؟

  •  بازاریابی محتوا پتانسیل عالی برای نرخ بازگشت سرمایه یا ROI دارد

بازگشت سرمایه از راه های مختلفی انجام می‌شود که می‌تواند از طریق کسب مشتری، بازاریابی برند، شهرت برند و ترافیک ورودی باشد. این‌ها همه راه های کسب سود برای یک کسب و کار است. کارشناسان بازاریابی بر این باورند که بازاریابی محتوا اگر به درستی انجام شود پتانسیل بالایی برای بازگشت سرمایه یا ROI دارد.

شما با یک استراتژی بازاریابی محتوای درست، بازدهی و بازگشت سرمایه را در قالب کسب مشتری، بازتاب نام تجاری، شهرت بند و ترافیک ورودی تجربه خواهید کرد.

  •  بازاریابی محتوا یک بازاریابی درونگرا است

سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا بسیار مهم است. هنگامی که شما برای محصولات یا خدمات خود بازاریابی انجام می‌دهید، مجبورید مشتریان بالقوه ای که منجر به خرید نمی‌شوند را حذف کنید. بازاریابی محتوا به شما این امکان را می‌دهد تا کسب و کار خود را به مشتریانی که خیلی سخت تبدیل به خریداران واقعی می‌شوند نیز ارائه کنید.

  •  استراتژی های دیگر می‌توانند از بازاریابی محتوا بهره مند شوند

یکی از موارد عالی در مورد بازاریابی محتوا این است که نه تنها برای شرکت شما بازدهی ایجاد می‌کند، بلکه باعث می‌شود استراتژی های دیگر شما در بازاریابی بهتر شود. به منظور تاثیر گذاری بازاریابی محتوا، شما باید ذهنیتی را ایجاد کنید که بازاریابی محتوا را به عنوان هسته تمام استراتژی های شما محسوب می‌کند.

تجزیه و تحلیل، داده هایی را فراهم می‌کند که به شما کمک می‌کند تا برنامه های بازاریابی خود را برای حداکثر کارایی برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، تلاش های بازاریابی ایمیلی شما می‌تواند به شدت از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کند. در حالی  که شما در حال ایحاد محتوا برای کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی خود هستید، می‌توانید دریابید که کدام یک از مطالب شما بازخورد خوب و ترافیک بیشتری را دریافت کرده و آن‌ها را برای بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید.

  •  بازاریابی محتوا برند شما را قوی تر خواهد کرد
بخوانید!  چگونه نظر سنجی شاخص NPS می تواند در رشد کسب و کار مفید واقع شود؟

کیفیت محتوای شما نمایه ی نام تجاری شما را توسعه می‌دهد. اگر شما یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر را پیاده سازی کنید، می‌توانید به راحتی تبدیل به یک منبع اصلی اطلاعات در زمینه کاری خود شوید. این به ایجاد قدرت و قابلیت اطمینان در برند شما کمک می‌کند و این قابلیت اطمینان یکی از عوامل مهم در بازاریابی و تبلیغات است.

  • سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا باعث ایجاد اطمینان بیشتر مصرف کننده به شما می‌شود

یک برند معتبر با تولید محتوای خوب ایجاد اطمینان می‌کند. اگر مطالب شما برای خوانندگان جذاب، سرگرم کننده و مفید باشد، شما از  این طریق می‌توانید به سرعت اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید. هنگامی که مردم هر هفته یا زودتر به خواندن و بازدید از محتوای شما بپردازند، به کسب و کار شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد فکر می‌کنند. و زمانی که آن‌ها نیاز به خدمات یا محصولاتی مانند خدمات یا محصولات شما داشته باشند، محتوای مفید شما و در نتیجه برند شما را به یاد خواهند آورد.

بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما یک ضرورت است

ما می‌توانیم روزهای زیادی در مورد تمام مزایای بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما بحث کنیم، با این حال از میان تمام دلایلی که در مورد آن بحث کردیم، یک دلیل به عنوان حقیقت نهایی وجود دارد و آن این است که بازاریابی محتوا موثرترین روش برای انجام کارها است.

بازاریابی محتوا پل بین خدمات شما و مشتریان است. دریافت اطلاعات همیشه یک نیاز است هرچند که به عنوان یک ابزار برای کسب مشتری استفاده شود. استفاده از این اطلاعات با روش های بازاریابی محتوا به نفع خودتان، می‌تواند شما را از رقیبتان متمایز سازد.

بخوانید!  اس ای او یا سئو ؟

بازاریابی محتوا با موفقیت آگاهی از نام تجاری را ایجاد می‌کند و مردم را به سمت قیف فروش هدایت می‌کند. فرقی نمی‌کند که شما به دنبال راه حل های کوتاه مدت مانند پرداخت در ازای کلیک یا PPC هستید یا با می‌خواهید با استفاده از استراتژی های بلند مدت نام تجاری خود را توسعه دهید. یک محتوای خوب یک تصویر خوب از برند شما به جا خواهد گذاشت و امکان نرخ بازگشت سرمایه یا ROI را به طرز قابل توجهی افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: پرسنا در بازاریابی – تعریف، اهمیت و کاربرد پرسنا در بازاریابی

نوشته چرا شرکت شما نیاز به سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا دارد؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

مطالب مرتبط

چگونه وب‌سایت خود را به کنسول جستجوی گوگل اضافه کنید.

در صورتی که شما یک کسب و کار آنلاین ، استارت آپ ، فروشگاه اینترنتی یا سایر فعالیت های تجاری در بستر اینترنت را مدیریت می کنید ، لازم است که بتوانید همواره وضعیت سایت تجاری خود را بررسی کنید. به این منظور باید از ابزار آنالیز وب سایت ، نظیر گوگل آنالیتیک ، گوگل […]

نوشته چگونه وب‌سایت خود را به کنسول جستجوی گوگل اضافه کنید. اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

طراحی سایت

SAAS چیست و قبل از راه اندازی یک استارت آپ مبتنی بر SAAS چه نکاتی را باید بدانید؟

در سال های اخیر کسب و کارها روز به روز بیشتر به ابزارها، خدمات و زیر ساخت های اینترنتی نیاز دارند . بسیاری از کسب و کار ها ترجیح میدهند با استفاده از خدمات SAAS (خریداری یا اجاره خدمات SAAS) هزینه های خود را کاهش دهند و در زمان صرفه جویی کنند. از طرف دیگر […]

نوشته SAAS چیست و قبل از راه اندازی یک استارت آپ مبتنی بر SAAS چه نکاتی را باید بدانید؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

طراحی سایت

با نظارت بر رقبا، استراتژی های کسب و کار بهتری برای خود بسازید

وارد شدن به یک اقیانوس پر از رقیب ممکن است واقعا سخت و خسته کننده باشد. شما مطمئناُ در این راه از مشاوران کسب و کار کمک می‌گیرید که بتوانید بازار جدید خود را بسازید و استراتژی های کسب و کار پایدار خود را به وجود آورید. اما بیایید صادق باشیم. آیا این واقعا قابل […]

نوشته با نظارت بر رقبا، استراتژی های کسب و کار بهتری برای خود بسازید اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.