0

چرا طراحی موبایل اپلیکیشن برای کسب و کار شما الزامی است؟

طراحی سایت

چرا طراحی موبایل اپلیکیشن برای کسب و کار شما الزامی است؟

با توجه به استفاده روزافزون از گوشی های هوشمند، وجود اپلیکیشن های موبایل باعث شده است که این رقابت بین کسب و کارها هیجان انگیز تر شود. موبایل اپلیکیشن ها امروزه نقش به سزایی در پیشرفت کسب و کار ها دارند. آنها تبدیل به یک کلید اصلی برای تبلیغات و نقطه قوت کسب و کارها شده اند و این حتی شامل کسب و کار های کوچک نیز می شود. طراحی موبایل اپلیکیشن ها باعث افزایش مشارکت کاربران و مشتریان خواهد شد. به این دلیل که گوشی های هوشمند همیشه در دسترس مخاطبان هستند این امکان را برای صاحبان کسب و کار ها فراهم می آورند که به کرات و همیشه در دید مشتریان باشند و به این ترتیب گستره معاملات خود را افزایش دهند.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه تنها با طراحی موبایل اپلیکیشن می توان بیشتر در دسترس مشتریان باشید! در اینجا باید به شما تاثیر نوتیفیکیشن هایی که اپلیکیشن برای کاربر تلفن هوشمند ارسال می کند را یادآور شد. ارسال یک پیام باعث حفظ ارتباط با مشتری می شود و به او یادآوری می کند که شما همیشه در دسترس هستید که خود از نظر روانشناسی تاثیر مثبتی بر روی اعتماد مشتری به مجموعه شما دارد.

در ادامه با ۴ دلیل که نشان میدهد چرا شما برای کسب و کار خود نیاز به طراحی موبایل اپلیکیشن دارید آشنا می شوید:

۱- تلفن هوشمند در تمام روز همراه مشتریان شما هست

تلفن های هوشمند بخشی از زندگی روزانه مردم شده اند. محال است که بدون تلفن هوشمند مان از خانه خارج شویم و در صورتی که فراموش کرده باشیم و تلفن خود را به همراه نداشته باشیم ، کل روز کلافه خواهیم بود و نبود دستیار شخصی خودمان را حس خواهیم کرد.

بخوانید!  بررسی رد پای بازدید کنندگان سایت با نقشه حرارتی Heatmap

دستیار شخصی که کار های روزانه مان را یادآوری می کند ، با اپلیکیشن های حسابداری خرج و مخارجمان را ثبت می کنیم، تاکسی آنلاین می گیریم ، از طریق سفارش آنلاین غذا میگیریم و از فروشگاه اینترنتی مایحتاج خود را سفارش می دهیم.

همه این کار ها را می توانیم با گوشی هوشمند و انواع اپلیکیشن موبایل انجام دهیم در حالی که به دیگر کارهای روزانه رسیدگی می کنیم. علاوه بر این محدودیت زمان و مکان است که با وجود اپلیکیشن های هوشمند در حال از بین رفتن هستند.

۲- با طراحی موبایل اپلیکیشن امکان بازاریابی در روش های متنوعی فراهم خواهد شد

امروزه صاحبان کسب و کارهایی که به اهمیت وفادارسازی پی برده اند ، چندین پله از دیگر کسب و کار ها جلوتر خواهند بود.

احتمالا پیش از این با طراحی موبایل اپلیکیشن های موقعیت محور و خدماتی آشنا شده باشید . اما آیا می دانستید که طراحی اپلیکیشن موقعیت محور می تواند با اهداف بازاریابی و وفادارسازی مشتری نیز همراه باشد؟

تصور کنید که مشتری شما اپلیکیشن شما را بر روی گوشی هوشمند داشته باشد و در موقعیت مکانی نزدیک به شما باشد نوتیفیکیشنی برایش ارسال شود و به او پیشنهادات ویژه ای را ارائه دهد. این می تواند باعث برگشت مجدد مشتری به مجموعه شما شود و یک روش بازاریابی برای کسب و کار شما باشد.

۳- با طراحی موبایل اپلیکیشن بدون محدودیت با مشتریان خود در ارتباط باشید

مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مواردی است که تمامی بازاریابان همواره بر آن اصرار دارند. ارتباط با مشتری از طریق پیامک یا ارسال ایمیل یک روش متداول می باشد. اما تا به حال به مدیریت ارتباط با مشتری بالقوه فکر کرده اید؟ مشتری که با کسب و کار شما آشنا است اما تا به حال از خدمات و محصولات شما استفاده نکرده و به عضویت خبرنامه شما در نیامده است!

بخوانید!  آیا تبلیغات در گوگل سئوی سایتتان را بهبود می دهد؟[۱۰ سایت برتر که گوگل ادوردز انجام می دهند]

با چنین مشتری چگونه ارتباط بر قرار می کنید و او را در جریان پیشنهادات ویژه مجموعه خود قرار می دهید؟

بسیاری از افراد اپلیکیشن مجموعه مورد علاقه خود را بر روی گوشی خود دارند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند. بنابراین ارسال یک نوتیفیکشن باز هم کلید حل مشکل شما خواهد بود.

۴- با طراحی موبایل اپلیکیشن یک کانال بازاریابی مستقیم ایجاد کنید

یک اپلیکیشن موبایل در یک زمان چندین وظیفه دارد. اطلاعات عمومی، قیمت ها، فرم های رزرو، امکان جستجو، حساب های کاربری، پیام رسان و ارسال نوتیفیکیشن و بسیاری از موارد دیگر. با طراحی اپ موبایل اقدام به طراحی یک کانال خصوصی برای تعامل مستقیم با مشتریان و ارائه محصولات و خدمات خود به صورت یکپارچه می کنید.

نوشته چرا طراحی موبایل اپلیکیشن برای کسب و کار شما الزامی است؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.