0

چرا موفقیت کمپین سئو وب سایت ، بیشتر در مورد نرخ تبدیل سایت است ؟

چرا موفقیت کمپین سئو وب سایت ، بیشتر در مورد نرخ تبدیل سایت است تا رتبه در موتور های جستجو؟

این روز ها کمتر کسب و کاری است که اهمیت بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ را درک نکرده و اقدامی در این زمینه نکرده باشد. بیشتر کسب وکار ها برای اینکه بتوانند همراهی مشتریان امروزی را داشته باشند، همواره در حال تقویت کمپین های تبلیغاتی آنلاین خود هستند. در این جا است که بهینه سازی و یا سئو وب سایت و دیگر متد های دیجیتال مارکتینگ مطرح می شود.

افزایش نرخ تبدیل وب سایت یا افزایش رتبه وب سایت؟

نمودار یقا کسب و کار

با توجه به نمودار بالا ، کسب و کار ها برای بقا وابسته به فروش هستند و فروش نیز وابسته به بازاریابی می باشد.
اگر دیجیتال مارکتنیگ را به عنوان یک استراتژی بازاریابی در نظر بگیریم ، بازاریابی موتور های جستجو یکی از روش های بازاریابی خواهد بود که امروزه از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.

با توجه به توضیحات گفته شده ، عجیب نمی باشد که شرکت هایی که خدمات سئو ارائه می کنند مورد توجه کسب و کار ها باشند و رقابت آنلاین جذب کاربر، افزایش روز افزونی داشته باشد.

بسیاری از شرکت ها ممکن است هدف را در رتبه اول بودن در موتور های جستجو در یک سری از کلمات کلیدی تعریف کنند، اما آیا تمام سناریو کمپین بازاریابی موتور جستجو در این خلاصه می شود؟

به این فکر کنید که به عنوان صاحب یک کسب و کار هدف شما از حضور در فضای مجازی و بازاریابی آنلاین چه بوده است؟
مطمئنا هدف شما این بوده است که مردم بیشتری کسب و کار شما را بشناسند و با گذشت زمان در نهایت نرخ تبدیل شما بهبود یابد!

بخوانید!  نحوه ریستور و بازگردانی بکاپ در سی پنل

اینکه سئو وب سایت خوبی داشته باشید و رتبه اول لیست جستجوی گوگل باشید بسیار عالی است. این ضامن آن است که افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا می شوند. اما نباید فراموش کنید که آیا این رتبه اول بودن در راستای اهداف شما است؟ هیچ فایده ای ندارد که در کلمه کلیدی که کمتر کسی آن را جستجو میکند رتبه خوبی داشته باشید. بنابر این لازم است که بدانید وضعیت نرخ تبدیل شما به نسبت رتبه گوگل و ورودی کاربر از گوگل چگونه است؟

چگونه موفقیت کمپین سئو سایت را تضمین کنیم؟

پیش از این به هدف اصلی فعالیت بر روی سئو وب سایت اشاره کرده بودیم. زمانی که نرخ تبدیل سایت افزایش یابد، موفقیت کمپین نیز تضمین شده است.
کاربر وب سایت شما با علاقه نسبی وارد وب سایت شما شده است. بنابراین با توجه به جزییات می توانید نرخ تبدیل سایت را افزایش دهید:

قدم اول: موضوع داغ وب سایت خود برای کاربران را پیدا کنید!

در این قدم نیاز به ابزار های تحلیل گر دارید. باید بدانید که بیشترین ورودی سایت شما از طریق چه لینک هایی انجام می پذیرد؟ به این ترتیب می توانید بفهمید که موضوع داغ وب سایت شما چیست. با این روش شما کلمات کلیدی محبوب کسب و کارتان را نیز پیدا کرده و پس از این می توانید برنامه بهینه تری برای سئو وب سایت داشته باشید.

قدم دوم : به محتوا دقت کنید!

حال که موضوعات داغ را کشف کردید ، با بررسی نرخ تبدیل می توانید متوجه شوید که چه تعداد از کاربران شما به مشتری تبدیل شده اند!

بخوانید!  کسب و کار موفق بدون تیم موفق امکان پذیر نیست!

در صورتی که نرخ تبدیل پایینی دارید ، در محتوا وب سایت تجدید نظر کنید!
شاید این جمله معروف را شنیده باشید که ” محتوا پادشاه است ” ، برای اینکه بتوانید کاربر را به مشتری خود تبدیل کنید محتوای بهتری تولید کنید. در انتخاب عناوین دقت کنید.
محتوا علاوه بر اینکه بر ترغیب کاربر به استفاده از خدمات یا خرید محصولات شما اثر میگذارد ، بر روس سئو وب سایت نیز کاملا تاثیر گذار می باشد.

قدم سوم : محل قرار گرفتن دکمه CTA  را بررسی کنید!

دکمه CTA باید در دید کاربر باشد. در صورتی که دکمه و صفحه مربوطه دارای گرافیک مناسبی نمی باشد ، شاید بهتر باشد که آماده تغییرات شوید.
این می تواند فرصتی باشد که کد های وب سایت را به روز رسانی کنید! یک تیر و دو نشان ، بهبود سئو وب سایت و بهبود نرخ تبدیل!

درصورتی که به تنهایی نمی توانید مواردی که به آن اشاره شد را بررسی کنید، از مشاوران حوزه سئو سایت کمک بخواهید که سایت شما را بررسی کنند. و فراموش نکنید که رتبه اول بودن در لیست نتایج به تنهایی نمی تواند نشان دهنده موفقیت کمپین بهینه سازی سایت شما باشد!

نوشته چرا موفقیت کمپین سئو وب سایت ، بیشتر در مورد نرخ تبدیل سایت است ؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.