0

چرا ویدیو های تبلیغاتی برای کسب و کار شما مهم هستند؟

طراحی سایت

گسترش اینترنت را می تواند عامل اصلی تغییر در شیوه ارائه تبلیغات و به وجود آمدن انقلابی در حوزه تبلیغات دانست. بازاریابی آنلاین و اینترنتی با در دسترس بودن اینترنت برای بیشتر مردم امروزه اولین گزینه کسب و کار ها می باشد. مردمی که به خوبی نادیده گرفتن تبلیغات تلویزیون را یاد گرفته اند ، به سادگی جذب ویدیو های تبلیغاتی ای می شوند که در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد. راز موفقیت ویدیو های تبلیغاتی در جلب توجه مخاطبان در چیست؟

چرا باید از ویدیو های تبلیغاتی استفاده کنیم؟

  • افزایش شناخت نام تجاری (برند اورنس) می شوند

هیچ چیز نمی تواند بیشتر از یک ویدیو تبلیغاتی به مخاطب شما (به عنوان یک مشتری بالقوه) در شناسایی کسب و کار شما کمک کند. ویدیو های تبلیغاتی خلاقانه در خاطر می مانند و باعث می شوند که نام تجاری شما در خاطر مخاطبان بماند. مطمئن باشید که این می تواند در افزایش خرید موثر باشد.

  • باعث جذب مشتری از شبکه های اجتماعی می شوند

این جمله را همیشه به خاطر بسپارید. ” جایی حضور داشته باشید که مشتریان شما حضور دارند!”

صادقانه بگویم در حال حاضر ، افراد جامعه بیشتر از هر جایی در شبکه های اجتماعی حضور دارند. بنابراین حضور در شبکه های اجتماعی برای هر کسب و کاری باید جزئی از برنامه بازاریابی و تبلیغاتی اش باشد. از طرف دیگر محتوای ویدیو ای یکی از نقاط برتر شبکه های اجتماعی می باشد.

  • انتقال اطلاعات بیشتر در زمان کمتری

محتوای تصویری تاثیر بیشتری بر روی مغز می گذارد. به همین دلیل است که در مراکز درمانی یا خدماتی از اینفوگرافیک ها برای اطلاع رسانی استفاده می شود. اما ویدیو ها حتی از اینفوگرافیک ها نیز سرعت انتقال بیشتری دارند. فیلم ها توسط مغز ۶۰۰۰۰ برابر سریعتر از متن پردازش می شوند! بنابراین برای اطلاع رسانی در خصوص محصولات و کسب و کار شما انتخاب بسیار مناسبی هستند.

بخوانید!  طراحی سایت مواد خوراکی

ویدیو های تبلیغاتی علاوه بر اینکه سرعت بالایی برای انتقال دارند ، تاثیر عاطفی ای را منتقل می کنند که توسط یک متن به سختی قابل انتقال می باشد.

  • گوگل ویدیو ها را دوست دارد

گوگل به این صورت طراحی شده است که، بتواند بیشترین اطلاعات مرتبط با موضوع جست و جو شده را در اختیار کاربران قرار دهد. با انتشار ویدیو ها شما می توانید اطلاعات بیشتر مورد نظر گوگل را در اختیار کاربران قرار دهید ، به این صورت شانس خود را برای جلب نظر گوگل افزایش می دهید.

راز موفقیت برخی از ویدیو های تبلیغاتی در چیست؟

اگر تا به الان برای استفاده از ویدیو ها برای کسب و کار خود قانع شده اید ، حتما کنجکاو هستید که بدانید برای شروع باید چگونه عمل کنید!

برای شروع باید بدانید که نیازی نیست ویدیو هایی در سطح جیمز کامرون و استیون اسپیلبرگ بسازید. با یک تلفن همراه هم می توانید ویدیوهای جذابی برای انتشار بسازید. البته که کیفیت ویدیو مهم است اما پیش از آن به یک موضوع خلاقانه فکر کنید.

تا به حال به دلیل اصلی نادیده گرفته شدن تبلیغات تلویزیونی توسط مردم فکر کرده اید؟ تبلیغاتی که در تلویزیون ها منتشر می شود ، تنها بر روی فروش متمرکز است. مردم روزانه صدها بار با تبلیغات مواجه می شوند بنابراین خیلی خوب یاد گرفته اند که آن را نادیده بگیرند.

بنابراین به جای آنکه بر روی فروش تمرکز کنید ، سعی کنید که خودتان را معرفی کنید. این فرصت را به مخاطبان بدهید که شما را بشناسند و برای استفاده از محصولات و خدمات شما انتخابتان کنند.

  • استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی در داستان سرایی یک روش خوب برای بازاریابی می باشد. با استفاده از ویدیو های کوتاه و ساده ، داستان برند خود را منتشر کنید.
  • می توانید از رویداد هایی که در مجموعه شما در جریان است گزارش تهیه کنید . سال نو ، مراسم های مذهبی و …
  • از امکانات شبکه های اجتماعی مانند IGTV  یا لایو برای آموزش نکات مرتبط با کسب و کارتان استفاده کنید.
بخوانید!  مزایا و معایب جاوا اسکریپت در طراحی سایت

 

نوشته چرا ویدیو های تبلیغاتی برای کسب و کار شما مهم هستند؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.