0

چند راهکار برای افزایش سرعت طراحی سایت وردپرس

چند راهکار برای افزایش سرعت طراحی سایت وردپرس ، یکی از فاکتور های مهم طراحی سایت سرعت ورود به سایت و صفحه آن می باشد چرا که بازدید کنندگان حوصله زیادی برای معطل شدن ندارند زمان بالا آمدن سرعت سایت باید ۳ ثانیه باشد اگر بیش تر از این به طول انجامید شک نکنید بازدید کنندگان به محض مشاهده کردن این موضوع صفحه را بسته و به طراحی سایت های رقیب روی می آورند.پس حتما در سرعت صفحه و طراحی سایت حساسیت لازم را به خرج دهید و زود زود به مرورگر های مختلف بروید و سرعتتان را چک کنید که اگر مشاهده مشکلی در روند بالا آمدن سایت کردید سریع تر به رفع آن بپردازید.

در نظر داشته باشید که صفحه و طراحی وب سایت با هم تفاوت دارند. سرعت صفحه یعنی سرعتی که تک تک از هر صفحه های طراحی سایت طول می کشد تا بالا بیاید و سرعت سایت نیز به سرعت کل سایت گفته می شود.

بررسی نکات مهم در بازاریابی طراحی سایت

 

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

طراحی سایت

معمولا عوامل کند بودن یک طراحی سایت وردپرسی عبارتند از:

  • هاست: در نظر داشته باشید اولین قدم برای افزابش سرعت انتخاب هاست مناسب با کیفیت و پر سرعت می باشداگر هاست طراحی سایت به طور درستی پیکر بندی نشده باشد و در وضعیت مناسبی نباشد، در سرعت بارگذاری آن اثر منفی گذاشته و سرعت را کاهش می دهد پس در انتخاب هاست مناسب دقت کنید.
  • پیکربندی وردپرس: اگر سایت وردپرسی شما دارای سیستم کش نباشد، فشار زیادی بر روی منابع طراحی سایت تهران وارد شده و در نتیجه با طراحی سایت بسیار کندی در مواقع پیک ترافیک رو به رو خواهیم بود.
  • حجم صفحه: فشرده کردن تصاویر و عدم بهینه سازی آنها موجب افزایش حجم سایت و کاهش سرعت می گردد.
  • افزونه های بد: افزونه ای با کدنویسی ضعیف بر روی طراحی سایت نصب شده ، به پایین آمدن سرعت سایت می انجامد.
  • اسکریپت های خارجی: اسکریپت های خارجی نیز یکی دیگر از عوامل کند بودن سرعت طراحی سایت است مانند تبلیغات، فونت ها و دیگر منابع تاثیر منفی شدیدی بر روی سرعت آن ها و عملکردشان می گذارد.
  • حذف تبلیغات اسپم: اگر تبلیغات اینترنتی زیادی در طراحی سایت محور است و از این روش کسب در آمد می کنید بهتر است تعداد تبلیغات را مدیریت کنید در واقع داشتن تبلیغات زیاد باعث اسپم شناخته شدن توسط گوگل می شود که هم سئوی منفی را در پی خواهد داشت هم باعث کاهش سرعت طراحی سایت می شود.
  • بهینه سازی کدهای CSS و JAVA:  فشرده سازی و بهینه سازی کدهای CSS و JAVA در افزایش سرعت سایت بسیارموثر است.
بخوانید!  محتوای مورد نیاز برای طراحی سایت شخصی

نوشته چند راهکار برای افزایش سرعت طراحی سایت وردپرس اولین بار در پدیدار شد.