0

چهار نمونه تجربه کاربری موفق

بیشتر مردم در مورد تجربه کاربری User Experience (UX) و میزان اثر آن در بازار شلوغ دیجیتال صحبت می کنند. در اصل ، UX در نظر گرفتن نیازهای افرادی است که از محصول و وب سایت شما استفاده می کنند. در یک قدم جلوتر ؛ شما کاربران خود را – نه خود یا مدیرعامل – در مرکز توجه قرار می دهید. فرآیند طراحی با توجه به تجربه کاربری کاملاً انتزاعی است . بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه چگونه با تجربه کاربری UX Design یک وب سایت خوب طراحی می شود. ۱۰ سایت زیر برای نشان دادن اصول خاصی از طراحی خوب UX ، از سادگی تا گیمیفیکیشن انتخاب شده اند.

۱٫ استفاده از نظرات برای اعتماد سازی (وب سایت Rover) در تجربه کاربری

برای بسیاری از مردم ، سگ ها فقط حیوانات خانگی نیستند بلکه اعضای خانواده هستند. بنابراین هنگامی که شما نیاز به ترک شهر بدون او دارید ، به چه کسی می توانید اعتماد کنید که از سگ خانواده به خوبی مراقبت کند؟ این جا همانجا است که Rover وارد می شود و رزرو آسانی دارد و باعث می شود در هنگام انتخاب از طریق بررسی آنلاین و به روزرسانی عکس ، احساس خوبی در مورد انتخاب خود داشته باشید. آنچه Rover در مورد کاربران خود می فهمد این است که اعتماد چقدر مهم است . به ویژه هنگامی که می خواهید حیوان خانگی خود را برای آخر هفته در کنار یک غریبه بگذارید.

 

۲٫ استفاده از قانون سادگی ( Paypal) در تجربه کاربری

قبل از اینکه پی پال در سال ۲۰۱۴ وب سایت خود را دوباره طراحی کند ، این سایت بیش از حد پیچیده بود. از آن زمان ، Paypal در حال ساده کردن تجربه وب سایت و برنامه تلفن همراه خود است. چندین قانون سادگی John Maeda در اینجا بازی می شود: کاهش ، سازماندهی ، موقعیت یابی ، ایجاد زمینه ، افزودن معنی و صرفه جویی در وقت.

بخوانید!  منظور از بازاریابی ایمیلی در طراحی سایت

پنج نمونه تجربه کاربری موفق - شرکت فروغ گستر

۳٫  بارگیری فوق العاده سریع از سال ۱۹۹۷ ( Google)

بارگیری سریع همیشه برای Google در اولویت بوده است ، اما این امر خصوصاً برای تجارت الکترونیکی مهم است. سریع و کارآمد بودن به کاربران کمک می کند بدون وقفه انتظارات خود را برآورده سازند. سایت Google Store فقط در عرض یک ثانیه بارگیری می شود ، که زمان خوبی است . زیرا هر ثانیه اضافی که کاربر باید منتظر بماند ، احتمال رفتن وی را بیشتر می کند. فروشگاه Google فقط سریع بارگیری نمی شود. کارآمد نیز هست. روند پردازش سریع به کاربر اجازه می دهد بدون اصطکاک از سبد خرید به سمت تأیید حرکت کند. Google می داند که شما کاربر جدید هستید یا قدیمی. حتی اگر به سیستم وارد نشده باشید.  همه این سؤالات غیرضروری فقط چک کردن برای کاربر را دشوار می کند.

پنج نمونه تجربه کاربری موفق - شرکت فروغ گستر

 

۴٫ طراحی نامرئی ( Nest Thermostat) در تجربه کاربری

طراحی خوب نامرئی است – به این معنی که کاربر هنگام استفاده از وب سایت متوجه طرح آن نمی شود. کاربران فقط باید روی موضوع اصلی سایت حاضر کنند. Nest این کار را با استفاده از الگوریتم های یادگیری ، حتی یک گام فراتر انجام می دهد تا به ترموستات خود اجازه دهد بدون برنامه ریزی توسط کاربر تنظیم شود. Nest نامرئی است زیرا طراحی به معنای واقعی کلمه توسط کاربر دیده نمی شود. فناوری هوشمند در اصل عالی است ، اما گاهی اوقات شکست می خورد. با خریداری اخیر Google توسط Nest ، امیدواریم این مشکلات برطرف شود. زیرا مفهوم Nest و سایر شیوه های نامرئی مانند آن امیدوار کننده است.

بخوانید!  گزارش مسیر راهنمای سایت (breadcrumbs) در سرچ کنسول

پنج نمونه تجربه کاربری موفق - شرکت فروغ گستر

نوشته چهار نمونه تجربه کاربری موفق اولین بار در . پدیدار شد.