0

چگونه برای شبکه های اجتماعی تصویر سازی کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کار اینترنتی

در عصر امروز ، شبکه های اجتماعی جزئی جدا نشدنی از زندگی روزانه مردم هستند. طبق آمار منتشر شده ، ۵۳ درصد از ایرانیان عضو انواع شبکه های اجتماعی هستند. همچنین آمار منتشر شده نشان میدهد که ایرانیان روزانه بین ۵ الی ۹ ساعت را صرف جستجو در شبکه های اجتماعی می کنند. بنابر این در صورتی که قصد راه اندازی استاراتاپ یا راه اندازی کسب و کار آنلاین را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا با روش هایی برای افزایش مشارکت و مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کار اینترنتی آشنا شوید.

یکی از مهمترین فعالیت ها پس از راه اندازی یک کسب و کار ، فعالیت بازاریابی می باشد . با توجه به آمار و ارقام که نشان از افراد زیادی می دهد که در شبکه های اجتماعی فعال هستند، شبکه های اجتماعی را به بستر مناسبی برای بازاریابی تبدیل کرده است.

مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کار اینترنتی در صورتی که به درستی انجام شود، می تواند کمک به سزایی برای جذب مخاطب و محبوبیت برند کند.

یکی از اولین قدم ها برای مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کار اینترنتی ، این است که درک درستی از محتوایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود داشته باشیم.

چگونه برای شبکه های اجتماعی تصویر سازی کنیم؟

چگونه برای شبکه های اجتماعی تصویر سازی کنیم؟

کیفیت تصاویری که به عنوان محتوای بصری در شبکه های اجتماعی منتشر می شود ، بر روی نرخ مشارکت مخاطبان تاثیر به سزایی دارد. از این رو در ادامه با نکات پایه که باید در شبکه های اجتماعی آن ها را رعایت کنید ، آشنا می شویم:

بخوانید!  ۱۵ ویژگی که باید در طراحی سایت تجاری کسب‌وکار شما رعایت شود

فضای خالی

مخاطب خود را با تصاویر شلوغ گیج نکنید. تصاویر شلوغ سبب می شود که ذهن مخاطب شما ، تمرکزش را از دست داده و درک درستی از نکته اصلی و هدف شما از به اشتراک گذاری محتوا را نداشته باشد. بنابراین تا جای ممکن از تصاویر ساده استفاده کنید . در صورت استفاده از متن در تصویر با استفاده از بک گراند های روشن ، توجه مخاطب را به متن جذب کنید.

محتوای تصویر بازاریابی شبکه اجتماعی

رنگ

رنگ تصویر ، از فاکتور هایی است که می تواند به تمرکز مخاطب کمک کند. در صورتی که برای انتشار تصاویر از دو یا سه رنگ خاص استفاده کنید ، یکپارچگی و نظم شبکه های اجتماعی شما حفظ خواهد شد. این رنگ ها می تواند رنگ سازمانی یا رنگ برند شما باشد.

تایپوگرافی

در خصوص مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کار اینترنتی میتوانید یک تا سه فونت متفاوت برای شبکه های اجتماعی خود در نظر بگیرید. توجه مخاطبان را با استفاده از حالت های مختلف bold و italics به متن جلب کنید و به آن ها نشان دهید که با استفاده از هر کدام ، چه هدفی را دنبال می کنید.

از نشان های برند خود برای ایجاد یکپارچگی استفاده کنید

لوگو ، رنگ ، فونت و … نماینده و نشان دهنده برند شما است. استفاده درست از آن ها در صفحه شبکه اجتماعی به یکپارچگی کسب و کار شما کمک می کند.

موارد اعلام شده را می توان برای مدیریت شبکه های اجتماعی تمامی کسب و کار ها به کار برد . اما در صورتی که کسب و کار اینترنتی را مدیریت می کنید ، بهتر است که وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما نیز با توجه به موارد اعلام شده طراحی شوند.

بخوانید!  بازاریابی محتوا در طراحی سایت

 

نوشته چگونه برای شبکه های اجتماعی تصویر سازی کنیم؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.