0

چگونه طراحی سایت فروشگاهی موفقی داشته باشیم؟

چگونه طراحی سایت فروشگاهی موفقی داشته باشیم؟ موفق ترین فروشگاه های آنلاین در خرده فروشی آنلاین بسیار موفق هستند زیرا شخصیت های اصلی آنها را پیگیری و ارزیابی می کنند. آنها به معنای واقعی کلمه در داده شنا می کنند. هر تصمیمی مبتنی بر داده است ، زیرا بدون داده نمی توانید عملکرد خود را افزایش دهید. اگر نمی دانید چه عواملی عمل می شود ، نمی دانید نقاط ضعف شما کجاست و تصور نمی کنید موفقیت در واقع چگونه در طراحی سایت به نظر می رسد. برای راه اندازی یک شرکت بازرگانی موفق آنلاین است.

باید در مورد مؤلفه های کلیدی خاصی توجه داشته باشید. شما باید اهداف قابل اندازه گیری را تعیین کنید شاخص های کلیدی عملکرد ، شاخص های عملکردی نیز نامیده می شوند برای اندازه گیری های شما باید در طراحی سایت اندازه گیری کنید شما باید نتایج خود را بررسی کنید و در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید از آنجا که تعداد بسیار کلیدی مختلفی وجود دارد ، من مهمترین موارد موجود در فروشگاه اینترنتی شما را در این مقاله جهت طراحی سایت گردآوری کرده ام.

 

طراحی سایت

 

نرخ تبدیل در طراحی سایت

نرخ تبدیل در واقع بسیار ساده است نرخ تبدیل تعداد بازدید کنندگان یک وب سایت در رابطه با تعداد معاملات است. این با تقسیم تعداد بازدید کنندگان طراحی سایت که یک خرید واحد را بر تعداد کل بازدید کنندگان وب سایت شما انجام می دهند محاسبه می شود. به عنوان مثال ، اگر از مجموع  بازدید کننده بخرند ، نرخ تبدیل درصد است تقسیم بر نرخ تبدیل شاخص خوبی برای موفقیت شما است ، اما برای توضیح آن کافی نیست. اگر نرخ تبدیل خود را تقسیم می کنید ، می توانید با نگاهی دقیق تر به هر یک از کمپین های خود ، یک مرور کلی بهتر از نتایج خود را در طراحی سایت کسب کنید.

بررسی منبع ترافیک در طراحی سایت اگر می دانید مشتریان شما از پیشنهاد شما متوجه می شوند ، می توانید پول بیشتری را در کانال های مناسب سرمایه گذاری کرده و جذابیت گروه هدف خود را در طراحی سایت بهبود بخشید. دستگاه های تلفن همراه از فروش خرده فروشی ایالات متحده را در سال به خود اختصاص دادند. در سال قبلاً بود. ترافیک بیشتر و بیشتر از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود و طبق گفته یاتپو ، بیش از نیمی از مشتریان تجارت الکترونیکی در حال حاضر با یک دستگاه تلفن همراه خرید می کنند. اگر متوجه شدید که بین دسک تاپ و ترافیک تلفن همراه شما فاصله زیادی وجود دارد ، باید تجربه کاربر را مرور کنید و در صورت لزوم پیشرفت هایی را در طراحی سایت انجام دهید.

بخوانید!  راز: هاست ایران یا هاست خارج، کدام برای سئو بهتر است؟

 

جذب بازدید کنندگان جدید به طراحی سایت

درآمد مشتریان فعلی معمولاً بیشتر است زیرا این مشتریان از قبل با مارک شما آشنا هستند ، به شرکت شما اعتماد دارند و می خواهند محصول شما را خریداری کنند. اگر نرخ تبدیل مشتریان فعلی شما هفت درصد و نرخ تبدیل مشتریان جدید شما دو درصد است ، میانگین نرخ تبدیل شما پنج درصد است. اگر برای تعیین حداکثر بودجه تبلیغات خود از میانگین نرخ تبدیل در طراحی سایت استفاده می کنید ، اما فقط این کمپین ها را به دو درصد تبدیل می کنید ، هزینه های زیادی را نیز خرج می کنید. برای تعیین هزینه های واقعی خرید مشتری از کمپین های تبلیغاتی خود و ارزیابی بهتر نتایج کمپین های خود ، باید مشتریان خود را بر این اساس در طراحی سایت تقسیم کنید.

فروش در طراحی سایت شما نه تنها باید مبلغ تبدیل خود را تقسیم کنید ، بلکه فروش خود را نیز انجام دهید. این کار بسیار شبیه به تقسیم تبدیل های شما توسط منبع ترافیک است. در این حالت ، شما می خواهید منابعی را تهیه کنید که پوشش را تعیین می کنند ، اما هنوز هم به سختی مشتریان را برای مرتب کردن آنها جلب می کنید. منابع موجود در مثال بالا به وضوح در فروش های تولیدی تفاوت دارند. یکی از این منابع فقط سه بازدید کننده را به طراحی سایت ارسال کرده است ، اما فروش زیادی داشته است در این مرحله ، باید تعیین کنید که هر منبع چقدر در فروش سهم دارد.

 

طراحی سایت

 

تبدیل براساس محصول در طراحی سایت

اگر فقط چند محصول برای فروش دارید ، این مرحله چندان مهم نیست. فروشگاه های آنلاین با انتخاب گسترده ای از محصولات اکنون باید مراقب باشند ، زیرا این رقم کلیدی مهم است. گزارش های پیشرفته تجارت الکترونیکی گوگل آنالیز در بخش عملکرد محصول داده های مفیدی دارند. می توانید عملکرد محصولات جداگانه را بررسی کرده و سپس نتایج را با ترافیک در صفحه محصول یا داده های خریدهای لغو شده در طراحی سایت مقایسه کنید. به این ترتیب می توانید محصولات پرطرفدار و غیرمعمول را پیدا کنید. با مرتب کردن محصولات خود با تبدیل ، می توانید موانع و اعتراضات احتمالی که مشتریان قبل از خرید دارند را شناسایی و در طراحی سایت از بین ببرید به عنوان مثال قیمت ها ، توضیحات محصول ، تصاویر ، مزایا و غیره.

بخوانید!  طراحی سایت بیمه و سئوی آن

از جمله جستجوی ارگانیک کمپین پست الکترونیک ترافیک مراجعه به وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی با تقسیم فروش خود توسط منبع ، می توانید تغییرات در رفتار خرید مشتریان خود را سریعتر تشخیص دهید. ممکن است ترافیک زیادی از طریق فیس بوک دریافت کنید ، اما این بازدید کنندگان کالای واحدی را خریداری نمی کنند. کمپین های نامه الکترونیکی بازدید کنندگان زیادی را به طراحی سایت شما نمی فرستند ، اما پول بیشتری را برای آنها هزینه می کنند. سپس می توانید از دانش به دست آمده برای سرمایه گذاری وقت و پول بیشتر در کانالهایی که تولید فروش می کنند استفاده کنید.

 

درصد بازگشت مشتریان به طراحی سایت

بازدید کنندگان در حال بازگشت اطلاعاتی در مورد وفاداری مشتری شما ارائه می دهند ، اما شما همچنین باید دریابید که آیا این بازدید کنندگان پول خرج می کنند ، بنابراین شما باید تعداد مشتری های برگشتی را تعیین کنید ، زیرا این مشتریان محصولات شما را خریداری می کنند. بسیاری از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی دارای گزارش های مشتری هستند که تعداد بازگشت مشتریان را به طراحی سایت نشان می دهد. شاپیفی اطلاعاتی در مورد مشتریان اول و موجود ارائه می دهد. اگر به چنین گزارشی دسترسی ندارید ، باید سفارشات خود را بررسی کنید.

و دریابید که کدام یک از مشتریان خود چندین بار از شما در طراحی سایت خریداری کرده اند بهینه سازی طراحی سایت برای بهینه سازی ایده های بسیار خوبی را در طراحی سایت به اشتراک می گذارید فروش متقابل کالای دیگری را پیشنهاد کنید که با کالای خریداری شده مطابقت دارد فروش حداکثر ارائه یک نسخه به روز یا کالای برتر برای یک هزینه اضافی کوچک تخفیف برای سفارشات بزرگ مشتریانی که چندین نسخه از همان محصول را خریداری می کنند تخفیف ارائه می دهند تحویل رایگان پیشنهاد تحویل رایگان از یک مقدار سفارش خاص کوپن تخفیف در مورد خرید بعدی به محض فراتر رفتن یک مقدار سفارش خاص

 

طراحی سایت

 

ارزش طول عمر مشتری

ارزش عمر مشتری قطعاً یکی از مهمترین چهره های مهم در صنعت تجارت الکترونیکی است. مقدار متوسطی است که مشتری طی سالها از آن برای شرکت دارد یا خواهد داشت. در مثال بالا ، ما مقدار سفارش متوسط ​​یورو را تعیین کردیم. اگر فرض کنیم مشتری به طور متوسط ​​بار از شرکت خریداری می کند ، این یک ارزش عمر یورو خواهد بود. شرکت هایی که مشتری های پراکنده تری دارند ، به راحتی نمی توانند این ارزش را در طراحی سایت تعیین کنند ، زیرا شما باید بدانید که دفعاتی که مشتریان خریداری می کنند ، تا چه مدت به شرکت وفادار می مانند و هنگام ترک آنها.

بخوانید!  بیگ دیتا یا کلان داده چیست و چه کاربردهایی دارد؟

برخی از سیستم عامل ها گزارش های تحلیلی دارند که به طور خودکار بهترین مشتریان و ارزش طول عمر آنها و همچنین عمومی را تعیین می کنند. شما باید ارزش عمر مشتریان خود را با استفاده از داده های موجود خود تخمین بزنید ، زیرا این مقدار اطلاعاتی را در مورد میزان پول شما برای جذب مشتری و وفاداری مشتری به شما می دهد. جدا از آن ، شما باید تمایل به سرمایه گذاری بیشتر در وفاداری مشتری داشته باشید. شرکتهایی که مشتری های موجود دارند نسبت به شرکتهایی که تنها مشتریان موجود دارند ، تقریبا بیشتر از فروش را تولید کردند اگر می خواهید ال تی وی خود را افزایش دهید ، باید در درجه اول روی وفاداری مشتری کار کنید ، بنابراین به این فکر کنید که چگونه می توانید مشتریان فعلی را در طراحی وب سایت حفظ کنید.

 

نتیجه گیری

برای اداره یک شرکت بازرگانی موفق و داده محور باید به طور مرتب حداقل یکبار در ماه داده های مشتری و فروش خود را بررسی کنید. کمپین های تبلیغاتی شما باید به خوبی اندیشیده شده ، مرتباً بررسی و بهینه سازی شوند. اگر همیشه به اطلاعات خود توجه می کنید ، می توانید بلافاصله مشکلات را شناسایی کرده و استراتژی خود را برای ارتقاء رشد شرکت خود در طراحی وب سایت تنظیم کنید.

درباره نویسنده: رونالد دد بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ویزیتور ، یک آژانس بازاریابی اینترنتی است که در زمینه بهینه سازی موتور جستجو و مدیریت پرداخت هر کلیک برای شرکت های تجارت الکترونیکی تخصص دارد. اشتیاق وی این است که به کارآفرینان و تبلیغ کنندگان می دهد تا یک دید کلی بهتر از سئو و چشم انداز رسانه های اجتماعی در طراحی سایت داشته باشند و به آنها در جلب مشتریان جدید و تولید بیشتر فروش کمک کند.

 

نوشته چگونه طراحی سایت فروشگاهی موفقی داشته باشیم؟ اولین بار در پدیدار شد.