0

چگونه محصولات تبلیغاتی باعث جلب مشتری مورد نظر شما می شود

طراحی سایت

محصولات تبلیغاتی نوعی بازاریابی سنتی است که سالها به عنوان تاکتیک بازاریابی مقرون به صرفه مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات تبلیغاتی باعث شناسایی فوری برند می شوند و به مشتریان نشان می دهند که به آنها اهمیت می دهید. اما چگونه؟

زمانی که شما تجارتی را اداره می کنید ، خدمات عالی به مشتری یک ضرورت است. شما می خواهید به مشتریان خود دلیل کافی برای حمایت از تجارت تان ارائه دهید. به هر حال ، به راحتی می توان گفت که هیچ تجارتی بدون داشتن پیگیری مداوم مشتریان وفادار ، نمی تواند روان کار کند.

خوشبختانه ، در امروزه ، دیگر هیچ راه های زیادی برای ابراز سپاس و مراقبت از مشتریان وجود دارد. این مزیت بزرگ شامل گزینه های متنوعی است. بنابراین لازم نیست که فقط از  یک استراتژی تکراری استفاده کنید. شما می توانید به مشتریان خود به روش های مختلف اهمیت داده  و در نتیجه به آنها احساس ارزشمندی بدهید.

از بین ابزارهای مختلفی که شما می توانید در اختیار بگیرید ، یکی از موثرترین موارد باید محصولات تبلیغاتی باشد. محصولات تبلیغاتی چیست و چگونهبه شما کمک می کنند؟ با ما همراه باشید.

مختصری درباره محصولات تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی به محصولاتی گفته می شود که هم مفید و هم محسوس هستند. مواردی که می توانید هر از چند گاهی به مشتریان خود ارائه دهید ، از جمله در فصل فروش ، کنفرانس ها ، نمایشگاه ها و رویدادها و غیره. همانطور که از نام آنها پیداست ، این محصولات برای گسترش نام تجاری شما هستند ، بنابراین این محصولات باید حاوی نام تجاری و آرم شما باشند.

بخوانید!  معرفی دکمه ی نامرئی در طراحی سایت

محصولات تبلیغاتی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی هستند که می توانید از آنها برای تجارت خود استفاده کنید. این کار با این واقعیت آغاز می شود که شما می توانید از طریق این تبلیغات رایگان با نام و نشان شرکت خود ، آن را در ذهن خریداران خود ثبت کنید.

بنابراین ، هنگامی که این محصولات تبلیغاتی به مشتریان شما تحویل داده می شوند ،به آن ها احساس ارزشمندی و وفاداری می دهد. مشتریان شما ، چه قدیمی و چه جدید ، این احساس خاص را دارند که چیزی رایگان از شرکت شما دریافت می کنند.

مزایای محصولات تبلیغاتی

۱٫ وفاداری مشتری را تضمین کنید

برای این اولین مزیت ، ممکن است مجبور شوید کمی عمیق تر از صرفاً تولید انبوه محصولات تبلیغاتی عمل کنید. اگر فرصتی دارید که محصولات تبلیغاتی خود را به روشی شخصی سازی شده برای مشتریان خاص طراحی کنید ، چرا یک محصول تبلیغاتی سفارشی انتخاب نمی کنید؟

به عنوان مثال ، شما می دانید که مارک مشتری وفادار فروشگاه شما است. بنابراین وقتی تولد او در ۲۷ آگوست فرا می رسد ، می توانید محصولی تبلیغاتی تولید کنید که به عنوان هدیه تولد نیز شخصی سازی شده است.

به جای اینکه به او یک بطری آب با آرم شرکت خود بدهید ، شاید یک بطری برای او تهیه کنید که نام او نیز روی آن باشد. هنگامی که مارک در روز تولد خود این محصول را از شما دریافت می کند ، یک حس استثنایی در مو.رد برند خود به او خواهید داد.

چنین حرکات دل انگیزی باعث می شود مشتری های شما احساس کنند واقعاً به آنها اهمیت می دهید. آنها را تشویق می کند که حتی بیشتر از برند شما حمایت کنند و احتمالاً در مورد تجارت شما با خانواده و دوستانشان صحبت کنند.

بخوانید!  آموزش آپدیت CentOS از طریق SSH

۲٫ بهبود ارتباط با مشتریان

روش دیگری که می توان با آن محصولات تبلیغاتی را ارائه کرد این است که هر زمان مشتریان شما خرید می کنند این محصولات را به صورت رایگان به آن ها بدهید. اگر به اندازه کافی زیرک باشید ، می توانید محصولات تبلیغاتی ایجاد کنید که متشکل از محصولات آینده ای است که تولید و به زودی معرفی می شوند. وقتی این نمونه های تبلیغاتی را زودتر ارائه دهید ، می توانید به دو هدف برسید.

ابتدا در مورد بازاریابی ، این فرصت را به خودتان داده اید که قبل از تولید انبوه ، در مورد محصولات و خدمات خود بیشتر صحبت کنید. با این کار ، وقتی این محصولات را در آینده به صورت عمومی ارائه دهید ، پذیرش بهتری خواهد داشت.

دوم ، باعث می شوید مشتریانتان احساس خوبی داشته باشند. با محصولات تبلیغاتی که در حال توزیع هستند ، احساس می کنند که زودتر از بقیه نمونه های اولیه محصولات معرفی نشده را دارند. به این ترتیب ، این مشتریان احساس فوق العاده خاصی خواهند داشت .

وقتی نوبت به راه اندازی مشاغل می رسد ، خواهید دید که خدمات به مشتری همیشه کلیدی است. هر زمان که مشتری های شما احساس خوبی داشته باشند ، برای دریافت محصولات و خدمات بیشتر ، باز خواهند گشت. به یاد داشته باشید که مشتریان حیات هر تجارت هستند. بنابراین ، در همه حال ، باید اطمینان حاصل کنید که رابطه شما با مشتریان صاف و صداقانه است.

۳٫ محصول مورد نیاز روزمره به مشتریان بدهید

محصولات تبلیغاتی بیانگر این است که شما فقط محصولی را که می توانید تولید نمی کنید. بلکه اساساً چیزهای مفید یا چیزهایی را که مشتریان شما در طول زندگی روزمره خود به آنها احتیاج دارند ، ارائه می دهید.

بخوانید!  استفاده از طراحی سایت ارزان چه مزایا و معایبی دارد؟

نمونه های متداول محصولات تبلیغاتی شامل دفترچه یادداشت ، خودکار ، بطری آب ، کیسه ، گواهی هدیه ، پنکه و … .

به نظر می رسد این فقط یک چیز کوچک به نظر می رسد ، اما وقتی چیزی را که مورد نیاز مشتریان است ارائه می دهید ، نشان می دهد که به آنها اهمیت می دهید. همانطور که با استفاده از بطری آب شما عطش خود را رفع می کنند ، می توانند از طریق آرم، کسب و کار شما را به یاد بیاورند.

نتیجه

هنگام راه اندازی مشاغل ، باید اطمینان حاصل کنید که کلیه فعالیت هایی که در این راستا انجام می دهید هدف مفیدی دارند که در نهایت منجر به بهبود پتانسیل درآمدزایی کسب و کار شما می شوند.

در حال حاضر ، شما می دانید که برای رسیدن به اهداف تجاری خود راهی جز مراقبت از مشتریان خود ندارید. از این گذشته ، تنها از طریق مشتریان شماست که تجارت شما می تواند به همان اندازه که هدف شما بود ، به طور مؤثر و موفقی پیش برود.

به نقل از وب سایت thenextscoop

نوشته چگونه محصولات تبلیغاتی باعث جلب مشتری مورد نظر شما می شود اولین بار در شرکت فروغ گستر. پدیدار شد.