0

چگونه یک وب سایت رستوران عالی بسازیم

آیا وب سایت یک رستوران حتی در دوران اپلیکشن های تحویل غذا اهمیت دارد؟

در پاسخ باید گفت بله . بیشتر از همیشه.  در ادامه دلایل خود را برای این نظر توضیح می دهیم :

  • برنامه های تحویل خودشان با مشتری شما در ارتیاط هستند.
  • برنامه های تحویل تصمیم می گیرند که در برنامه آنها کجا نشان داده شوید.
  • برنامه های تحویل قیمت بازار را تعیین می کنند.
  • برنامه های تحویل می توانند رونقی کوتاه مدت باشند اما بهترین استراتژی بلند مدت برای رستوران ها این است که خودشان با مشتری در ارتباط باشند.

و هنوز یک وب سایت بهترین راه برای انجام این کار در اینترنت است. وقتی در جستجوی مکان جدیدی برای خوردن غذا هستیم ، وب اغلب اولین مکانی است که به آن مراجعه می کنیم. ایجاد اولین برداشت خوب با یک وب سایت خوب طراحی شده راه حلی عالی برای برای جذب افراد است.

طراحی یک وب سایت مناسب برای رستوران

طراحی یک وب سایت عالی برای رستوران نیاز به کار چندانی ندارد. اما باید همه مواردی را که مشتری بالقوه باید بداند داشته باشد.

هر کسی که به دنبال پیدا کردن رستوران در Google باشد ، یه این اطلاعات نیاز دارد :

  1. منو
  2.  لوکیشن
  3. ساعت کاری
  4. اطلاعات تماس

چرا وردپرس؟

این سوال بسیار معمول است خصوصا با در نظر گرفتن گزینه های دیگری مثل Squarespace!

در حال حاضر وردپرس ۲۵٪ از کل سایت های اینترنتی را تأمین می کند ، بنابراین یک انتخاب بسیار پایدار است. هزاران کاربر در سراسر جهان دارد که تم ها و افزونه های رایگان ایجاد می کنند و پشتیبانی آنلاین را به صورت رایگان ارائه می دهند.

بخوانید!  نحوه واگذاری وظایف در طراحی سایت

وردپرس همچنین یک بستر رایگان است ، بنابراین می توانید یک نسخه از سایت خود را اصلاح یا بارگیری کنید و آن را به صورت لوکال ذخیره کنید. با وردپرس می توانید کنترل کاملی بر همه چیز داشته باشید.

رستوران ها یکی از سخت ترین مشاغل برای مدیریت هستند. شما باید در قسمت رزرو خود باشید ، از به روز بودن منوها اطمینان حاصل کنید و اطمینان حاصل کنید که در آشپزخانه همه چیز طبق روال عادی است. با تمام این کارها ، جای تعجب نیست که برخی رستوران ها یک وب سایت رستوران وردپرس ابتدایی هم ندارند.

در این بخش ، ما اصول آنچه برای ایجاد یک وب سایت خوب رستوران بوسیله وردپرس لازم است ؛ به شما معرفی می کنیم.

چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت رستوران خوب می شود؟

وب سایت رستوران خوب باید دو چیز داشته باشد : دارای محتوای مفید بوده و قابل استفاده و کاربردی باشد . بسیاری از سایت ها بیش از حد بر روی طراحی خود تمرکز می کنند ، که لزوماً چیز بدی نیست – به شرطی که تلاش یکسانی برای محتوای خود انجام دهند.

در بیشتر موارد ، وقتی کسی به دنبال وب سایت یک رستوران است ، تمایل دارد درباره سابقه رستوران و  نوع خدمات و … بداند. به عنوان مثال درباره منو غذایی ، زمان شروع کار و میزان تمیز بودن مکان  سرو  غذا . اینها جنبه هایی است که در طراحی وب سایت باید بدان پرداخته شود.

اگرچه وب سایت شما باید از نظر بصری جذاب باشد و محتوای مربوطه را ارائه دهد ، اما کافی نیست و باید از جنبه کاربردی بودن نیز امتیاز بالایی کسب کند ، به عنوان مثال:

  • اطلاعات سایت شما باید بسادگی برای بازدید کنندگان در دسترس باشد.
  • باید سریع بارگیری شود.
  • باید ویژگی های ضروری را داشته باشد از جمله : سیتم رزرو و منوی آنلاین
بخوانید!  دانستنی های مربوط به انکرتکست ها در طراحی سایت

تا زمانی که وب سایت شما از این معیارها برخوردار باشد ، بسیار بهتر از حد معمول است و باید به رونق کسب و کار رستوران شما کمک کند.

نتیجه :

ایجاد یک وب سایت رستوران شیک (و قابل استفاده) به هیچ وجه کار ساده ای نیست ، اما قطعاً اگر رستورانی بخواهد این کار را انجام دهد برایش قابل دسترسی خواهد بود. به شرطی که درک کنید چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت رستوران خوب می شود (و شما در مورد ویژگی هایی که می خواهید داشته باشید یک تصویر ذهنی داشته باشید).

در این بخش ، ما چهار مرحله برای ایجاد یک وب سایت رستوران وردپرس ارائه داده ایم.

  1. دامنه ای خریداری کنید ، هاست مناسب پیدا کنید و وردپرس را نصب کنید.
  2. تم مناسب رستوران را پیدا کنید.
  3. یک منو برای رستوران خود ایجاد (و اضافه کنید).
  4. یک سیستم رزرواسیون اضافه کنید.

 

نوشته چگونه یک وب سایت رستوران عالی بسازیم اولین بار در . پدیدار شد.