0

چگونگی بازاریابی محتوا در طراحی سایت

چگونگی بازاریابی محتوا در طراحی سایت هیچ وب سایتی نمی تواند بدون محتوا انجام دهد. این دانش به تنهایی به شما کمک نمی کند آیا می دانید چگونه می توانید یک استراتژی بازاریابی محتوا تنظیم کنید ، مقالات وبلاگ بنویسید و محتوا را تبلیغ کنید آیا شما باید هر سنت را دو بار چرخانید می دانم چقدر دشوار است شما باید از بودجه خود به ویژه عاقلانه استفاده کنید اما نباید از هیچ استراتژی بازاریابی در طراحی سایت چشم پوشی کنید.بسیاری از شرکت ها به سادگی پولی برای بازاریابی محتوا ندارند.

شرکت های نوپا بودجه قابل توجهی کمتری نسبت به شرکت های بزرگ دارند. شما کارمندان کمتری دارید و استراتژی های کمتری نیز دارید. بیشتر مبتدیان مجبورند برای سهم بازار خود بسیار سخت بجنگند. شما مطمئناً فرقی ندارید. با این وجود ، شما می توانید با وجود بودجه اندک ، زمان کمی و منابع محدود ، از بازاریابی محتوا در طراحی سایت استفاده کنید و به نتایج عالی برسید در نهایت از مشتریان شما ترجیح می دهند.

 

طراحی سایت

 

استراتژی بازاریابی محتوا در طراحی سایت

قبل از اینکه بتوانید از استراتژی بازاریابی محتوا خود مراقبت کنید باید ایده های خود را برای مقالات خود ارائه دهید زیرا بدون محتوا بازاریابی محتوا وجود ندارد. خوشبختانه این ایده ها هیچ هزینه ای ندارند زیرا می توانید آنها را به صورت رایگان در طراحی سایت دریافت کنید. در حالی که برنامه های پولی مانند ها وجود دارد که می تواند برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی مورد استفاده قرار گیرد تا دریابید مشتری ها به چه موضوعاتی علاقه دارند.

همچنین بسیاری از برنامه های رایگان وجود دارد که می توانید برای یافتن ایده هایی برای محتوا به صورت رایگان در طراحی سایت استفاده کنید. یک مقاله بخوانند تا در مورد تجارت شما بیشتر بدانند تا اینکه به تبلیغات نگاه کنند. بنابراین بازاریابی محتوا یک ضرورت است. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدانید چگونه به صورت رایگان این کار را در طراحی سایت انجام دهید انتخاب موضوع مناسب جهت طراحی سایت است.

 

اشتراک در پادکست ها جهت طراحی سایت

در پادکست های صنعت مشترک شوید پادکست ها برای به اشتراک گذاری اطلاعات عالی هستند. هر روز صدها پادکست تولید می شود. اگر به عناوین پادکست ها نگاه کنید می توانید ایده های جدیدی پیدا کنید. به سادگی صنعت یا موضوعی را که می خواهید در مورد آن بنویسید وارد کنید و سپس پادکست مربوطه را جهت طراحی سایت انتخاب کنید بسیاری از پادکست ها توضیحات مفصلی دارند ، بنابراین شما نه تنها می توانید ایده های خوبی را پیدا کنید.

بخوانید!  طراحی وب سایت نان فروشی آنلاین

بلکه می توانید از محتوای پادکست نیز بهره مند شوید اگر محصولات ساس را برای تجارت آنلاین می فروشید احتمالاً مشتریان شما علاقه مند به مقالاتی در مورد تجارت آنلاین هستند. از آنجا که شرکت شما در این زمینه متخصص است ، می توانید به مشتریان خود بینش اختصاصی در مورد این موضوع در طراحی سایت ارائه دهید. احتمالاً بیشتر به ایده هایی علاقه دارید که حساسیت ویروسی داشته باشند لازم نیست به خودی خود این ایده ها را بیابید.

 

طراحی سایت

 

استفاده از ایده های مناسب در طراحی سایت

در هر موضوع قابل تصور کتاب وجود دارد و بیشتر کتاب ها را می توان در آمازون یافت. در اینجا می توانید ایده های بسیار خوبی برای پست های وبلاگ پیدا کنید. نگران نباشید ، یک کلمه کلیدی یا صنعت خود را در طراحی سایت وارد کنید و سپس نگاهی دقیق تر به کتابهای ارائه شده در نتایج جستجو بیندازید. بلکه می توانید به جای آن ها آنها را سرقت کنید من به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را در طراحی سایت انجام دهید.

تولید محتوا در طراحی سایت به محض پیدا کردن ایده های مناسب و ایجاد استراتژی ، می توانید تولید محتوای خود را شروع کنید. بسیاری از شرکت ها دارای کارمندان تمام وقت هستند که منحصراً با تولید محتوا سر و کار دارند یا این وظیفه را به یک آژانس واگذار می کنند. در مورد ما ، این گزینه ای نیست زیرا نمی خواهیم پولی خرج کنیم برای تولید رایگان محتوا ، هر کارمند در شرکت شما باید در طراحی سایت کمک کند.

 

نقش محتوا در طراحی سایت

بسیاری از مبتدی ها این اشتباه را مرتکب می شوند آنها فکر می کنند که برای موفقیت باید مجبورند هر روز مقاله جدیدی منتشر کنند اما این درست نیست زیرا اگر محتوای متناسب با گروه هدف شما باشد می توانید با یک مقاله در هفته به نتایج عالی برسید. پیش فرض خوب مورد در هر ماه است مطالعه ای توسط هاب اسپات نشان داد که شرکت هایی که حداقل پست وبلاگ در هر ماه منتشر می کنند ، سه برابر و بیشتر از شرکت هایی که کمتر مقاله چاپ می کنند.

بخوانید!  نحوه افزایش امنیت طراحی سایت

ترافیک بیشتری را در طراحی سایت ایجاد می کنند تولید محتوای خوب کار آسانی نیست. اگر وقت کافی ندارید و هیچ پولی برای تولید ندارید پس نباید سعی کنید همه کارها را به تنهایی در طراحی وب سایت انجام دهید. با این حال ، شما فقط نباید یک کارمند را برای تولید محتوای خود استخدام کنید ، زیرا در غیر این صورت وقت دیگری برای کارهای دیگر نخواهند داشت شما باید مسئولیت محتوا را در بین کارمندان خود در طراحی سایت به اشتراک بگذارید.

 

 

استراتژی تبلیغاتی را برای طراحی سایت آماده کنید

اگر می خواهید بازاریابی محتوای شما موفقیت آمیز باشد باید محتوای خود را از آنجا خارج کنید. منظورم این است که ، چرا مقاله هایی بنویسیم که خوانده نشوند تبلیغات معمولاً هزینه و وقت زیادی را صرف می کند. بسیاری از شرکت ها حتی در برنامه های گران قیمت مانند بازاستریم سرمایه گذاری می کنند تا دریابند که مردم درباره آنها چه می گویند. اما اگر پول ندارید نمی توانید این برنامه ها را بپردازید. اما چند ابزار رایگان نیز وجود دارد که می توانید.

از آنها برای تبلیغ موارد خود جهت طراحی سایت استفاده کنید یک نفر می تواند در مورد محتوا تحقیق کند ، دیگری می تواند مقاله بنویسد و یک سوم نیز تجدید نظر و چاپ مجدد آن مقاله ها را انجام داد. اولین قانون این است که چنین تصور نکنید. اگر مقاله فقط مربوط به شما و شرکت شما باشد مقاله به اشتراک گذاشته نمی شود. با این حال ، اگر شما در سایر مقاله به متخصصان یا شرکت های دیگری نیز اشاره می کنید احتمال بیشتری دارند که مقاله را در طراحی سایت به اشتراک بگذارند.

 

عملکرد محتوا در طراحی سایت

همچنین می توانید مقاله خود را با استفاده از برنامه هایی مانند انجمن متوسط ​​یا کسب و کار ۲ همگام سازی کنید. این استراتژی همچنین بسیار عالی عمل می کند زیرا این صفحات خوانندگان بیشتری نسبت به وبلاگ شما دارند شما می توانید یک گروه هدف جدید و آن را به صورت رایگان باز کنید. با این حال شما باید یک چیز را در نظر بگیرید. اگر می خواهید مقالات خود را در طراحی سایت های دیگر به اشتراک بگذارید.

باید به گوگل اطلاع دهید که این مقاله برای اولین بار در وب سایت شما منتشر شده است. اگر مقاله خود را در وب سایتی منتشر کنید که دارای دامنه بالاتری نسبت به سایت شما باشد ممکن است گوگل این طراحی وب سایت دیگر را مهم تر قلمداد کند حتی اگر این مقاله برای اولین بار در وبلاگ شما منتشر شده باشد. استفاده مجدد از محتوا در طراحی سایت احتمالاً کارمندان کافی ندارید که هر هفته مقالات جدید بنویسید این مشکلی نیست.

بخوانید!  پنج راهکار ساده برای افزایش فروش در فروشگاه‌ اینترنتی

 

طراحی سایت

 

سئو در طراحی سایت

بهینه سازی موتور جستجو سئو بهترین استراتژی برای قرار دادن پست های وبلاگ در صفحه اول گوگل است. برای این کار باید مقالات خود را برای کلمات کلیدی خاصی بهینه کنید. برای استفاده از سئو ، شما باید مقالات مفیدی را در مورد یک کلمه کلیدی خاص بنویسید به عنوان مثال ، اگر کاربر سئو خارج از صفحه را در طراحی سایت جستجو کند مقاله شما در صفحه اول ظاهر می شود اگر مقاله شما در صدر است ، گوگل فکر می کند مطالب واقعاً مفید است.

اگر محتوای شما مفید باشد به کاربران بیشتری خواهید رسید نباید بیش از حد از آن در طراحی سایت استفاده کنید و نباید بدون فکر کردن کلمه کلیدی خود را در همه جا ذکر کنید. زیرا برای آن نیز راه حلی وجود دارد به راحتی می توانید با تبدیل آن به قالب دیگری از مطالب استفاده مجدد کنید در این حالت شما فقط باید یک بار مشکل را پشت سر بگذارید و فقط یک بار اطلاعات مربوط به مقاله را تحقیق کنید. اگر پست وبلاگ طولانی و مفصلی دارید

 

نتیجه گیری

اکنون می توانید به راحتی آن را به یک ارائه برای اسلاید شیر تبدیل کنید یا آن را به اینفوگرافیک در طراحی سایت تبدیل کنید. می توانید از مطالب موجود استفاده کنید ، آن را به قالب دیگری تبدیل کرده و از این طریق به کاربران جدید متوسل شوید. شاید بازدید کنندگان وبلاگ شما وقت کافی برای خواندن یک مقاله کلمه ای نداشته باشند اما یک نمایش در اسلاید شیر تماشا می کنند. برعکس ، اگر کاربران اسلاید شیر ارائه شما را دوست داشتند ، ممکن است آنها برای خواندن مقاله به وبلاگ شما مراجعه کنند با بازیافت مطالب خود می توانید بیشترین بهره را در طراحی سایت از آن ببرید.

 

 

نوشته چگونگی بازاریابی محتوا در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.