0

کسب رتبه یک گوگل برای طراحی سایت

کسب رتبه یک گوگل برای طراحی سایت چگونه رتبه گوگل را به طراحی سایت خود اختصاص دهیم اکثر شرکت ها در نتایج جستجو رویای را می بینند این اغلب هدف بهینه سازی موتور جستجو و هدف بسیاری از بازاریابان است. هرکسی که این مکان را بدست آورد می تواند مانند یک قهرمان احساس کند و نسبت به آن به دوستان و رئیس خود لاف کند. مطمئناً می خواهید در وهله اول کلید واژه اصلی بسیار رقابتی خود ظاهر شوید مطمئناً دوست دارید هر ماه هزاران بازدید کننده را به طراحی سایت خود ارسال کنید.

با داشتن اولین موقعیت در نتایج جستجو برای اصطلاحی که در صنعت شما بسیار مورد توجه است  می توانید به شرکت خود کمک کنید تا موفق باشد. این امر می تواند تأثیرات مخربی بر بازگشت سرمایه شما داشته باشد. مقام اول در نتایج جستجو یک شبه حاصل نمی شود این فرایندی است که چندین هفته ، ماه ها یا حتی سال ها طول می کشد و هزینه و زمان زیادی را می پردازد این خصوصاً در شرایطی اتفاق می افتد که اصطلاحات و کلمات کلیدی شما بسیار مشهور باشد.

 

طراحی سایت

 

رتبه بندی طراحی سایت در موتورهای جستجو

رتبه بندی عواملی که تحقق آنها غیرممکن است برای درک اینکه چرا نتایج جستجو شماره برای بد است  ابتدا باید درک کنیم که چه چیزی باید برای قربانی شود. در سال گوگل یک ویدئو را منتشر کرد که در آن یک متخصص سئو شرکت افشاگری های جالبی را به اشتراک می گذارد. پیوندها و محتوا دو عامل مهم برای قرار دادن در اولین موقعیت جستجوی گوگل هستند. چرا زیرا کاربران به دنبال مطالب عالی هستند و به دلیل پیوندها نشان می دهند.

طراحی سایت شما دارای اهمیت است مطالعات جدید زیادی که در سال های اخیر انجام شده است این موضوع را تأیید می کند. داده های معیار وبلاگ نویسی از هاب اسپات نشان می دهد اگر بارها و بارها پست های وبلاگ را منتشر می کنید بیشتر رفت و آمد دارید چرا زیرا یک وبلاگ شانس بهتری برای نمایش در صدر نتایج جستجوی گوگل دارد پست های وبلاگ توسط گوگل فهرست بندی می شوند و بنابراین می توانید.

 

عوامل موثر در رتبه بندی طراحی سایت

هزاران بک لینک خارج طراحی سایت های با کیفیت بالا با قدرت دامنه بالا در صورت امکان از صدها صفحه مختلف بنابراین اصلاً خوب به نظر نمی رسد بازدید کنندگان بیشتری را به طراحی سایت خود ارسال کنید. با این حال ، برای بسیاری از شرکت ها این واقعیت نیست. بسیاری از افراد به سادگی نمی توانند ده ها مقاله جدید را هر ماه بنویسند زیرا آنها باید کارهای مهم تری را در طراحی سایت انجام دهند. بک لینک فهمید.

بخوانید!  کاربردی‌ترین افزونه‌های وردپرس که باید نصب کنید

عوامل رتبه بندی چه ارتباطی دارند به عنوان مثال به صدها پیوند از دامنه های مختلف که به مقاله شما اشاره دارند نیاز دارید. بنابراین شما مجبور به جمع آوری لینک از صدها طراحی سایت هستید و قبلاً تحت سلطه طراحی سایت هایی باشد که ده ها سال در این زمینه فعالیت داشته اند. با توجه به رقابت روزافزون و هرچه تعداد ارسال های وبلاگ بیشتر از هر زمان دیگری نوشته و منتشر می شود شماره نتایج جستجو تقریبا در طراحی سایت غیرممکن شده است.

 

طراحی سایت

 

استراتژی طراحی سایت

اگر شغل خود را اداره می کنید ساعت کاری خودتان ارزش زیادی دارد شما باید کارهای زیادی انجام دهید و مطمئناً پولی نیست که سعی کنید برای مدت سال در جستجوی عبارت بازاریابی محتوا قرار بگیرید. سطح دشواری این کلمه کلیدی بسیار زیاد است. شما فقط نمی توانید با شرکت های بزرگی که نتایج جستجو را هدایت می کنند پیگیر باشید آیا دامنه طراحی وب سایت شما بیش از است اگر اینطور نیست در واقع می توانید فراموشش کنید.

اما اینها از همه معیارهایی که در رتبه بندی نقش دارند دور بود تعداد کاملی از عوامل به سرعت روشن می کند که تلاش برای داشتن شماره یک در نتایج جستجو فایده ای ندارد. من قبلا هزاران پست وبلاگ نوشتم و به سختی نمی توانم ادامه دهم. مطالب خوبی که در آن قرار می گیرد هزینه های زیادی را در طراحی سایت صرف وقت و هزینه می کند آیا هزاران طراحی سایت به پست وبلاگ که باید در شماره در نتایج جستجو قرار گیرد.

 

اهمیت ایجاد پیوند در طراحی سایت

بیش از پیوند همه این ها به همان پست وبلاگ اشاره دارند اکثر طراحی سایت ها هرگز پیوندهای زیادی ایجاد نمی کنند. حتی مقاله در رتبه دوم در نتایج جستجو دارای بک لینک های بسیاری است. مقاله شماره  به احتمال زیاد سال ها پیش منتشر شده و به طور مرتب به روز می شود. این شرکت پیوندهای پر زحمت و پیوندهایی را ایجاد کرده است که به سال ها جزئیات می پردازد و مقاله را در فواصل منظم مورد بازنگری قرار می دهد تا همیشه به روز باشد.

بخوانید!  طراحی سایت سفارشی داشته باشید

شما نمی توانید با این شرکت کنار بیایید بی معنی خواهد بود این کار وقت و هزینه زیادی را خرج می کند و حاشیه سود شما را در طراحی سایت از بین می برد. مراجعه می کنند اگر نه هیچ شانسی ندارید این حقیقت سخت است حتی من با وجود اقتدار در دامنه بالا با شرایط خود برای اصطلاحات جستجوی خوب می جنگم. نقش بازدیدکنندگان در سودآوری طراحی سایت احتمالاً نه ، زیرا این کار سالها طول می کشد و این روند هزینه و وقت زیادی را برای شما هزینه می کند.

 

بازاریابی محتوا در طراحی سایت

چهار نتیجه اول تبلیغات است که در زیر جعبه پاسخ گوگل قرار دارد اما این همه چیز نبود اگر اکنون به پایین بروید محتوای زیر را قبل از نتایج جستجوی ارگانیک مشاهده خواهید کرد اخبار گوگل و شبکه های اجتماعی اگر حتی بیشتر به پایین بروید اولین نتایج جستجوی ارگانیک در طراحی سایت ظاهر می شود و سپس در زیر تبلیغات دوباره ظاهر می شود. نتایج جستجو ناامیدکننده شلوغ است آنها فرصت های کمتری را برای کلیک های ارگانیک ارائه می دهند.

به طور روزافزونی به اخبار شبکه های اجتماعی ، قطعه های غنی و پی پی سی اهمیت می دهند. بنابراین جای تعجب نیست که نرخ کلیک آلی ارگانیک فقط به کاهش یافته است. تعداد کمتری و کمتر کاربر روی نتایج جستجوی ارگانیک کلیک می کنند زیرا گوگل غالباً جواب را به صورت مستقیم ارائه می دهد و یک کلیک دیگر در طراحی وب سایت لازم نیست کمتر و تعداد کمتری روی نتایج جستجو کلیک می کنند قرار دادن بالا خسته کننده است.

 

طراحی سایت

 

تبلیغات در طراحی سایت

فیس بوک برای هدف قرار دادن مشتری ایده آل وظایف مختلفی را برای هدف قرار دادن گروه هدف دارد. اگر می توانید فروش زیادی را با مشتریان خود انجام دهید تبلیغات فیس بوک برای برنده شدن منجر به ارزش بیش از سرمایه گذاری یورو در ایجاد لینک می شود. اگر می خواهید یک تبلیغ سرب را اجرا کنید ، باید آن را در مدیر تبلیغ فیس بوک جهت طراحی سایت ایجاد کنید. تولید سرب را به عنوان هدف بازاریابی خود انتخاب کنید.

اکنون می توانید یک تبلیغ سرب ایجاد کنید و آن را در خبرنامه قرار دهید. وقت و هزینه زیادی را می گیرد دستیابی به این هدف تقریبا غیرممکن است و بازار از قبل اشباع شده است. اما این همه چیز نیست ، زیرا خبرهای بد بیشتری وجود دارد. کمتر و تعداد کمتری روی نتایج جستجو کلیک می کنند. با شما اعتقاد ندارید در اینجا اطلاعاتی درباره اصطلاح محبوب جستجو وجود دارد این تعداد تخمینی از کلیک های احتمالی بر روی پیوند سنتی دارد.

بخوانید!  ۹ عامل مهم و کمتر شناخته شده تاثر گذار در تولید اپلیکیشن

 

بهبود سی تی آر و نقش آن در طراحی سایت

اگر وب سایت شما از قبل در نتایج جستجو بالا است شما باید برای ساختن یک لینک بسیار کار کنید. در این حالت شما باید روی نرخ کلیک ارگانیک خود تمرکز کنید. گوگل به طور فزاینده ای از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای درک بهتر رفتار کاربر استفاده می کند. اگر کاربر وارد عبارت جستجو دستورالعمل های جستجوگرها شود و روی نتیجه جستجوی دوم کلیک کند ، گوگل این رفتار را به خاطر می آورد. اگر این اتفاق بیشتر رخ دهد.

این طراحی سایت دیر یا زود در رتبه قرار می گیرد ارگانیک در نتایج جستجو است این ارزیابی تبلیغات عمودی و سایر عوامل را در نظر می گیرد. فقط کاربرانی که وارد این عبارت جستجو می شوند بر روی یک نتیجه ارگانیک در طراحی سایت کلیک می کنند. این وحشتناک است زیرا این بدان معناست که اگر به طور معجزه آسایی در وهله اول قرار گرفتید و کلیک های ارگانیک را بدست آوردید فقط بازدید کننده اضافی را به طراحی سایت خود جذب می کنید.

 

طراحی سایت

 

نتیجه گیری

اما مطمئناً شما از کلیک ارگانیک را دریافت نمی کنید بنابراین ترافیک شما حتی پایین تر خواهد بود. حتی نرخ کلیک کلمات کلیدی دم بلند کاهش می یابد تقریباً هیچ کس وارد این اصطلاح جستجو نمی شود و در اینجا ، نتایج جستجوی شرکت های بزرگ نیز تحت سلطه است نرخ کلیک ارگانیک نیز چیزی را برای دلخواه خود در طراحی سایت باقی می گذارد. بهتر است مثلاً آهنربای سرب ارائه دهید. به عنوان مثال ، می توانید از کتاب الکترونیکی یک کاغذ سفید یا یک چک لیست استفاده کنید تا هرچه بیشتر مخاطب برای پول کمتری جمع کنید که بعداً دوباره با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد همیشه بخاطر داشته باشید که منجر می شود اولویت اصلی شما در طراحی سایت باشد نه در نتایج جستجو رتبه است.

 

نوشته کسب رتبه یک گوگل برای طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.