0

کیفیت تصاویر طراحی سایت

کیفیت تصاویر طراحی سایت امروزه طراحی سایت ها بسیار جذاب شده اند و المان های زیادی در جذابیت و زیبایی طراحی سایت تاثیر دارند اما نکته ی اصلی در جذب کاربر این است که در قدم اول صفحه اصلی طراحی سایت جذاب باشد چرا؟ به این دلیل که اولین فرصت و شانس شما برای جذب کاربر همان صفحه اصلی که کاربر به آن ورود می کند اگر در همان نگاه اول به نظر بازدید کننده سایت جذابی نداشته باشید ترک خواهید شد. پس به دنبال بررسی و آنالیز یکی از فاکتور های جذب مخاطب رفتیم و متوجه شدیم کیفیت تصاویر تاثیر به سزایی در جذب بازدید کنندگان دارد.

طراحی سایت روانپزشکی

 

استفاده از تصاویر در طراحی سایت

فرقی نمی کند طراحی سایت سرگرمی داشته باشید یا طراحی سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت خبری در هر صورت استفاده از تصاویر در طراحی سایت موجب ایجاد تنوع می شود و از یکنواختی مطالب می کاهد اما نبایست نکات کلیدی در مورد تصاویر را فراموش کنید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات کلیدی در رابطه با تصاویر در طراحی سایت عبارتند از:

 

  • کیفیت تصاویر

حجم تصاویر طراحی وب سایت باید به گونه ای باشد که علاوه بر حفظ کیفیت اصلی تصویر موجب کاهش سرعت بارگذاری نشود در این شرایط می توان با استفاده برنامه های مختلف و فتوشاپ تا حدی که کیفیت عکس از بین نرود حجم تصویر را کم کنید.

  • مرتبط بودن تصاویر طراحی سایت

حتما از تصاویری در طراحی سایت خود استفاده کنید که با موضوع سایت مرتبط باشند تا ذهن کاربر حول محور سایت شما بچرخد نه این که با دیدن تصویر و خواندن مطلب سایت به این فکر کند که خب چه ارتباطی میان این ها می باشد.

  • ابعاد تصاویر طراحی سایت
بخوانید!  اشتباهات رایج طراحی وبسایت که باید از آنها بپرهیزیم

ابعاد و اندازه تصاویر طراحی سایت می بایست مناسب با دید مخاطب باشد نه آنقدر بزرگ که نیاز به اسکرول کردن باشد و نه آنقدر کوچک که کاربر مجبور شود روی تصویر زوم کند.

  • ریسپانسیو بودن تصاویر طراحی سایت

همان طور که می دانید امروزه نرخ زیادی از ترافیک سایت ها مربوط به کاربران موبایلی می باشد و یکی از نکاتی که خزنده های گوگل توجه زیادی به آن دارند ریسپانسیو بودن طراحی سایت تهران است پس نمایش کلی سایت و محتوا در تمامی دستگاه ها می بایست یکسان باشد.

 


نتیجه گیری

اگر می خواهید تجربه کاربری مثبتی در ذهن بازدید کنندگان ایجاد کنید می بایست نکات سئو و  بهینه سازی سایت را رعایت کنید تا رتبه بهتری در گوگل کسب کنید. یکی از فاکتور هایی که گوگل در رتبه بندی های خود به آن توجه می کند رضایت کاربران است که این رضایت از مدت زمان ماندگاری در سایت و نرخ پرش و سایر المان ها به خوبی مشهود است.

نوشته کیفیت تصاویر طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.