0

۱۰ روش برای تبلیغ کسب و کار آنلاین به صورت رایگان

طراحی سایت

زمانی که شما یک وب سایت کسب و کار آنلاین دارید، بیش از همه چیز تمایل خواهید داشت که بازدیدکنندگان بسیاری را به وب سایت خود جذب کنید و اگر در این راه هزینه های کمتری داشته باشید مطمئنا برای شما بهتر خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با ۱۰ روش برای تبلیغ کسب و کار آنلاین در فضای مجازی و جذب بازدید کننده آشنا شوید.

۱- وب سایتتان را به موتور های جستجو معرفی کنید!

اگر وب سایت شما از پویایی برخوردار باشد و روزانه به روز رسانی شود و از محتوای تازه و مناسبی بر خوردار باشد، موتور های جستجو نظیر گوگل و بینگ ناگزیر خواهند بود صفحات وب سایت شما را در لیست نتایج جستجو نمایش دهند و به اصطلاح index کنند.

۲- از دایرکتوری های آنلاین استفاده کنید!

یکی از روش های خوب و البته رایگان تبلیغ کسب و کار آنلاین ، معرفی کسب و کار از طریق دایرکتوری های آنلاین است. دایرکتوری های تخصصی مربوط به یک حوزه خاص یا دایرکتوری های جامع مانند کتاب اول می توانند کاربران و بازدیدکنندگان را به وب سایت شما هدایت کنند.

۳- دیتا بیس ایمیل تهیه کنید

برای افزایش مشارکت بازدیدکنندگان از فرم درخواست عضویت در خبرنامه استفاده کنید. با این کار می توانید مطالب جدیدتان را برای بازدیدکنندگان ارسال کنید و یک شانس دوباره بدست بیارید تا بازدیدکننده دوباره به وب سایت شما بازگردد.

پس از جمع آوری ایمیل بازدیدکنندگان و ایجاد دیتا بیس ، ایمیلی حاوی مطالب جدید وب سایتتان را به صورت دوره ای برای کاربران ارسال کنید.

بخوانید!  نقش طراحی سایت در تجارت الکترونیک

۴- بهینه سازی سایت را جدی بگیرید

بهینه سازی سایت از جهات مختلفی می تواند برای شما مفید واقع شود. یکی از مهمترین مزایای بهینه سازی تصاویر وب سایت و انتشار محتوایی که قوانین سئو در آن رعایت شده است ، آن است که سبب بالا رفتن رتبه سایت در موتور های جستجو میشود .

۵- پست مهمان بنویسید

ارزش ارسال و نوشتن پست مهمان را به هیچ عنوان دست کم نگیرید! این خیلی خوب است که مطالبی را در وبلاگ وب سایت خود منتشر کنید که مخاطبانتان از آن ها استفاده کنند. اما زمانی که پستی را به صورت نویسنده مهمان برای وب سایت دیگری می نویسید ، این شانس را خواهید داشت که مخاطبان بیشتری را به سمت وب سایتتان هدایت کنید. از این رو همکاری و ارسال پست مهمان می تواند از روش های مناسب برای تبلیغ کسب و کار آنلاین به صورت اینترنتی باشد.

۶- ویدیو بلاگ (Vlog) را در نظر بگیرید

محتوای بصری ۶۰۰۰ بار سریعتر از محتوای متن توسط مغز پردازش می شود. بنابراین فقط به وبلاگ نویسی اتکا نکنید. از ویدیو های جذاب در مورد کسب و کارتان استفاده کنید.  این ویدیو ها می توانند به صورت اختصاصی در مورد کسب و کار شما باشند یا جنبه آموزشی داشته باشند.

نگران مشارکت کاربران نباشید ، با افزایش سرعت اینترنت امروزه ویدیو های بیشتر از دیگر محتوا ها مورد توجه قرار میگیرند.

۷- از مشتریان نظر سنجی کنید

زمانی که مشتری از خدمات یا محصولات شما استفاده کردند ، برای آنها لینک نظر سنجی ارسال کنید. نظر سنجی این امکان را برای شما فراهم می کند که مشتری را دوباره به وب سایت فرابخوانید . همچنین در صورتی که مشتری از خدمات شما نا راضی باشد این فرصت را دارید که از او دلجویی کنید.

بخوانید!  با شناخت روش های قیمت گذاری فروش خود را بیشتر کنید

۸- از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار آنلاین استفاده کنید

با توجه به جامعه هدفتان در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید. انواع شبکه های اجتماعی مناسب کسب و کار هایی در حوزه های متفاوت وجود دارد. با شناخت جامعه هدف کسب و کار خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید. همچنین کاربران شما که پیش از این از خدمات شما استفاده کرده اند می توانند با اشتراک نظرتشان در خصوص شما ، اعتماد دیگر مخاطبان را جلب کنند.

۹- کد تخفیف ارائه کنید

مناسبت های سال را شناسایی کنید. یک برنامه برای ارسال کد تخفیف در مناسبت های خاص ایجاد کنید. ممکن است تمام مناسبت های سال با کسب و کار شما همخوانی نداشته باشد. در این صورت با توجه به کسب و کارتان باید مناسبت ها را انتخاب کنید.برای یک فروشگاه اینترنتی لازم تحریر و سرگرمی ، روز دانش آموز می تواند گزینه مناسبی باشد.

با ارسال کد تخفیف و اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی ، افراد زیادی را به سمت وب سایت خودتان سرازیر کنید.

۱۰- از امضای ایمیل استفاده کنید

برای تبلیغ کسب و کار آنلاین و افزایش بازدیدکننده لازم است شما و دیگر افراد تیمتان از امضای ایمیل استفاده کنید. لوگو ، آدرس وب سایت ، شماره تماس از جمله اطلاعاتی است که می توانید در امضای وب سایتتان از آن استفاده کنید. این کار علاوه بر سرازیر کردن بازدید کننده به وب سایت شما ، شما را حرفه ای نشان می دهد.

 

نوشته ۱۰ روش برای تبلیغ کسب و کار آنلاین به صورت رایگان اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

بخوانید!  عوامل موثر در سئوی صفحات در طراحی سایت

مطالب مرتبط

طراحی سایت

وب اپلیکیشن چه تفاوتی با وب سایت دارد؟

آیا وب اپلیکیشن با وب سایت تفاوت دارد؟ در دنیای تجارت الکترونیک واژه های بسیاری متداول و مرسوم هستند که فراگیری معانی آن ها برای اینکه بتوانیم به زبان مشترکی با همکاران و مشتریان برسیم ضروری است. مفهوم وب سایت و وب اپلیکیشن دو مفهوم بسیار نزدیک هستند که در بسیاری موارد به اشتباه بکار […]

نوشته وب اپلیکیشن چه تفاوتی با وب سایت دارد؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

طراحی سایت

چرا به طراحی سایت حرفه ای نیاز دارید؟

امروزه هر روز بر تعداد افرادی که به فضای آنلاین دسترسی پیدا می کنند و با استفاده از خدمات متنوع که به صورت آنلاین ارائه می شود، این فضا را مفید می دانند افزوده می شود. بنابر این عجیب نیست که در بازار امروزی، داشتن یک وب سایت از الزامات تجارت، چه برای شرکت های […]

نوشته چرا به طراحی سایت حرفه ای نیاز دارید؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.

طراحی سایت

وب سایت موبایل فرندلی چه تفاوتی با طراحی واکنش گرا دارد؟

امروزه اینترنت و جستجو های اینترنتی بخشی جدا نشدنی از زندگی روزمره مردم است. کاربران اینترنتی روزانه در مورد اخبار روز، محتوای مورد نظرشان یا برای سرگرمی جستجوی اینترنتی انجام میدهند و به وب سایت های زیاد و متنوعی سر میزنند. از طرف دیگر وب سایت ها هر کدام با توجه به نوع فعالیتشان قصد […]

نوشته وب سایت موبایل فرندلی چه تفاوتی با طراحی واکنش گرا دارد؟ اولین بار در داده پردازان راستین. پدیدار شد.